/spanien/barcelona/forum/4800.aspx/spanien/barcelona/forum/4800.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2014-05-30 16:58
Någon som vet hur det egentligen ligger till med det där transferförbudet? Jag trodde att det redan var upphävt helt och att det inte längre var någon fara?
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-05-30 16:48
@barcastuff: Leonel del Castillo (father Aguero): "Sergio would be delighted to join Barça, but Man City makes it impossible." [cope]

Säkert fake, men man vet aldrig.
Barcelona Lion24
2014-05-30 16:45
Kan man få Reina för samma summa som Bravo borde man ta det alla gånger i veckan. Bravo behöver komma in i laget precis som ter-Stegen, vi kommer alltså ha 2 nykomlingar på en och samma position. Reina känner redan de flesta spelarna, han är en egen produkt, känner till klubben och pressen, en minst lika bra målvakt som Bravo och dessutom så är Reina en fantastisk moralhöjare inom laget, i alla fall enligt spelarna. Vi får inte glömma de spelare som inte syns lika mycket som världsstjärnorna men som gör att världsspelarna kan prestera. Jag värdesätter en spelare som skapar god stämning och moral inom truppen väldigt mycket, likaså lojala spelare.
SoN_Un
2014-05-30 16:39
Gio Style

bara o hoppas på det bästa då=) bravo lär inte ha värsta lönekraven heller
Barcelona Gio Style
2014-05-30 16:32
@SoN_Un:

Ingen fara =)
Bravo kommer att kosta enligt uppgifter 11- 12 milj dollar. Summan som det talades om tidigare på 12 milj euro verkar ha droppat (9 milj euro talas det om numera)

Jag tycker att målvakterna är rätt jämnbra, blir glad oavsett vem som kommer.
Är bara väldigt sugen på att se vad Bravos spel med fötterna kan bidra med till vårt spel =)
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-05-30 16:30
@1.70-ligan - köp en back, tack:

lagom till transfersfönstret stängs, och sen nästa år har vi transferförbud :) PR trick är vad jag tror men sen är jag också en konspiratör och negativ av mig :P
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-05-30 16:29
The power of LaMasia! JDS, Sergio Roberto, Monyota, alla 3 har inget med vår klubb o göra, dom platsar i lag som Celta Vigo eller Socidad men ändå förlängs deras jävla kontrakt gång på gång och dom får nya chanser. Det är otroligt sjukt att vi har fyllt i målvakts mittfällts och forwards positionerna med nya spelare(Lamasia spelare) + Ter stegen, MEN VF SKA DE VA SÅ SVÅRT O KÖPA IN 2 JÄVLA BACKAR!!! spooottaa ut 350-450 jävla miljoner bara vi får in spelare på den jävla positionen vi suger mest på! hellre att vi förlorar 1 miljard på 2 backar än att vi fucking ska lida en jävla säsong till med vårt sketna spel! jag har fan utvecklat aggressivitets problem tack vare dessa senaste åren, Peps sista säsong till nu, Pallar inte mer, IN MED BACKAR Anfallet gör jobbet o fixar mål men våra träben till backar gör bort sig o släpper in mål, AA PIQUE JAG MENAR DIG
SoN_Un
2014-05-30 16:28
Gio Style

vill ej att du sak tro att han försöker attackera dig eller nåt hehe. jag har fullt respekt för din åsikt om du tycker att bravo är bättre=)
SoN_Un
2014-05-30 16:27
Gio Style

syftade på euros såklart haha=)

drf vill jag ha in reina. tror han blir billigare. 8-9 max
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-05-30 16:08
Skuttade till av lycka när jag läste att puyol ska få få att på zubis arsle. Landade dock igen när jag såg att han börjar i september.. Stämmer det verkligen?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-05-30 16:00
The reporter

Och det vet du hur?
Neymar11
2014-05-30 15:47
Madrid straffas för rasism, mötet med Bayern så ropade fansen ut rasistiska ord.
Barcelona >The Reporter<
2014-05-30 15:27
Puyol kommer inte ha att göra med sommarvärvningarna. Han börjar i september
Neymar11
2014-05-30 15:25
I maj*
Neymar11
2014-05-30 15:24
Vi kommer att ha 2 riktigt bra målvakter nästa säsong och folk klagar. Helt otroligt, endast cules Inför nästa säsong så hade vi platser att fylla i Målvakt; 2 st check Försvarar; 2-3 stycken Mittfält; 1-2 st Rafinha in Anfall; 1-2 st deulo in Vi är fortfarande i man och tagit hem 2 spelare, 1 ny tränare och eventuellt 2 målvakter Dom spelarna som ryktas till vårt försvar spelar inte vm. Det gör att klubben kan jobba på dom i lugn och ro, medan alla journalister är upptagna med vm
Barcelona Vampíro
2014-05-30 15:24
Luis Enrique has told Barcelona that midfielder Sergi Roberto (22), whose contract expires in 2015, cannot be sold or leave on loan. [md] Det verkar som att fattigmans Gago ska stanna och få en större roll nästa säsong. Glöm Pogba, Koke, Vidal osv för det kommer aldrig hända. De lokala snälla killarna har förtur oavsett hur värdelösa de är på fotboll.
Barcelona Gio Style
2014-05-30 15:21
Kul för Puyol!
Hoppas att han får lite makt och att det inte bara är ett spel för galleriet.
Barcelona Gio Style
2014-05-30 15:19
@SoN_Un:
Kan ju säga att det visst har funnits intresse för honom tidigare men han har trivts i sin nuvarande klubb. Nu känner han väl att han har en 3 år kvar på sin nivå och vill testa vingarna. 11-12 mille dollar är förövrigt en helt annan femma än 12 milj euros. Hur billig tror du Reina skulle va? Ska vi säga en 7-8 milj Euros med Zubis talang i åtanke? Rör sig om 1 mille hit eller 1 mille dit vilket är en struntsumma med dagens transfermått mätt.
Barcelona Gabriel
2014-05-30 15:18
Vilka underbara nyheter med Puyol. Äntligen lite solsken i mörkret. Visa vem som bestämmer nu, Puyi!
Barcelona Losculés
Vissa här inne är så sjukt efterblivna, förlåt... Pedro, Sanchez, Fabregas eller Mascherano Så länge vi inte får ett högt bud på någon av dessa spelare, kommer Barca inte släppa de, vad är de ni inte fattar? Om Koke kommer till Barca, fine, det skulle göra ont eftersom vi släppte en spelare med samma betydelse nyligen, Thiago, men han sa det själv, "Jag väntade på att Barca skulle få mig att stanna", men vår styrelse är fett skumma när det gäller övergångar med dess förhandlingar. En sista grej, ett köp av Koke innebär inte en försäljning av Fabregas? Fabregas har sin familj kvar i London, ja, han har huset kvar, ja, men hans hjärta är kvar i Barcelona och han har sagt gång på gång att han trivs i Barca och han ska inte lämna!
Neymar11
Fan så härligt med Puyol, unnar den killen allt det bästa i livet Förvånads värt tyst med rykten det senaste fan så tråkigt det är
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-05-30 14:57
Fan vad skönt med puyol... Känner mig lugnare nu när det kommer till att vi köper mittback
Barcelona Neymar N11
2014-05-30 14:57
Official: Barcelona captain Carles Puyol (36), who retired as player this month, becomes assistant of sports director Andoni Zubizarreta Låter bra :)
Peshmerge - AS9
2014-05-30 14:56
Lucho: ”Barcelonas resultat kommer visa om jag är galen eller inte”

Lucho: ”Vi ska göra detta på mitt sätt, det finns inga tvivel på det, för om det fanns hade klubben anställt en annan tränare. Jag tänker inte göra vad alla andra säger åt mig att göra”.

Det är skit viktigt att Lucho påpekar redan nu i början om VEM som bestämmer och VEM som ska leda klubben FC Barcelona. Xavi ska inte komma och säga detta spel passar inte oss, stryelsen ska inte lägga sig i hur Lucho arbetar. Det som hände under Tata föra säsongen ska inte hända nästa säsong.

Lucho är galen och kommer att göra Barcelona till ett galet lag.
Zubi, ge Lucho spelarna han vill ha nu bara. Han visar vägen!

Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-05-30 14:56
Läste på fotbollskanalen våren Adriano är nära Roma, stämmer det eller???
SoN_Un
2014-05-30 14:53
fan va nice king puyi!
SoN_Un
Kebabtraume in der Mauerstadt

ska du börj kommentera mina åsikter ang transfers? haha kolla vad hela bunten skriver om benatia o 40 andra spelare. så kom inte o lek alan balan på min bekostnadhar du åsikter är du mer än välkommen att diskutera. har du inget o säga så lägg inte i dig i nåt du inte har med o göra. tack=)
Barcelona Diar Shekha
Carles Puyol blir Zubi's "högra hand". Nu kanske får vi en mittback trots allt! :)
Barcelona Barclasico
Official: Carles Puyol becomes assistant of sports director Andoni Zubizarreta
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-05-30 14:52
@barcastuff: Official: Barcelona captain Carles Puyol (36), who retired as player this month, becomes assistant of sports director Andoni Zubizarreta

Niceee!!!
Annons: