/spanien/barcelona/forum/4796.aspx/spanien/barcelona/forum/4796.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-06-14 21:54
Hasse 'Pssshhhhhh' Backe. Hehe.
Barcelona Barcadinho.
2014-06-14 21:53
Jag tycker att Bravo visade ett bra fot arbete igår. Och det är ett plus när man ska vakta mellan stolparna i Barca (eventuellt).
Barcelona Barcadinho.
2014-06-14 21:50
Lite för många straffar hittills - och inte alla är bombsäkra straffar. Gillar inte.
Barcelona Rambla~
2014-06-14 21:45
För bra att sitta på bänken dessutom. Jag tror han hamnar i Atlético till nästa säsong. Inte nöjer de sig med Moya?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-06-14 21:43
Snygg räddning av keylor Navas!
Barcelona Gabriel
2014-06-14 21:43
Vilken jävla räddning av Navas! Tusen ggr bättre än Bravo!
Barcelona Vampíro
2014-06-14 20:37
Känns det inte som att Uruguay har exakt samma lag som i VM 2010? Det har inte hänt särskilt mycket spelarbyten i det landslaget. Blir dock intressant att se Barçadördaren nummer ett Forlán igen.
Barcelona petersays
2014-06-14 20:36
@RedemptionMn:

Har tyvärr svårt att se Cuadrado på vårt mittfält. Han är typisk kantspelare i ett 4 eller 5-mannamittfält. Han imponerade inte jättemycket idag, trots två assist. Tycker att han stundtals verkade lat. Flera bollar som han skulle ha hunnit upp lät han bara rinna. Men det är ju många matcher kvar!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-14 20:34
@RedemptionMn:

Det var ett försök till skoja det lite.
Menar inget illa.
RedemptionMn
2014-06-14 20:21
@ElRaval:

Förstår. Jag vill själv också se Sanchez stanna i Barca. Tänkte mer att Cuadrado skulle spela i mittfältet. Han kommer med bra fart från den positionen. Vårt uppbyggnadsspel behöver bli snabbare. Spelare som Sanchez och Cuadrado är såna typer vi behöver i laget enligt min åsikt.
Barcelona Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito
2014-06-14 20:19
@*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!:

Barca är större än en hel nation! :D
RedemptionMn
2014-06-14 20:18
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

? Lite onödig mening där. Det hade räckt bra med "Nej Tack.".
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-06-14 20:10
@Jesper:
Jaha, spelade FC Barcelona i natt? Gjorde Alexis bra ifrån sig? Det visste jag inte. Det här är ett Barca-forum och där är främst klubbens prestationer på tapeten. Vad en spelare gör i ett landslag är ganska irrelevant i klubbväg. Med andra ord: (sluta idiotstämpla dig själv och leka besserwisser) :)
Barcelona Barclasico
2014-06-14 20:09
Barcelona could include Cristian Tello (22) in a bid for Atletico midfielder Koke (22). Atletico already wanted to sign Tello last year [md]
2014-06-14 20:08
@RedemptionMn:

Nej Tack.

Du får ha honom helt för dig själv :-)
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-06-14 20:07
"Support your national team wearing a Barça shirt. Enjoy the World Cup and post your photos using the hashtag ?#?BrasilFCB?"

Detta dök upp på mitt nyhetsflöde på facebook eftersom jag "gillat" FC Barcelona. Breve är det en bild på tjejer i Brasilientröjor som håller upp en Barcatröja. Frågan är: Vad i helvete har Barca med Vm att göra och hur i helvete stöttar man sitt VM-lag via en Barcatröja? Den här typen av marknadsföring får mig att kräkas.
2014-06-14 20:07
Någon som har Aftonbladet Plus?

Niva har skrivit om Alexis.

Väldig sugen på att läsa om honom..

Tack.

Juste, vad hände med Spanien igår??
Juanfran, Koke på bänken??
Men fan vilka fina mål Holland gjorde igår, jag tittare på målet igen och igen.
Barcelona Barclasico
2014-06-14 20:06
Barcelona sources expect the talks with Valencia on Jeremy Mathieu (30) to be resumed this week. Postponed because of new ownership. [md]

HerrreGuuuuud
Barcelona ElRaval
2014-06-14 20:05
@RedemptionMn:

Ja, tack. Men inte på Sanchez bekostnad!
Neymar11
2014-06-14 20:05
Lion24; Hela landet har väntat på att spela vm, dem får en tidig ledning och vill inte riskera. Fullt förståligt att dem blev lite mer passiva/taktiska, dom kommer börja ånga på nu. Alla sydamerikanska lag har vunnit sina matcher hittills. Uruguay och Argentina lär göra det med, sjukt kul att följa dessa lag. Alla har en enormt stort publikstöd med sig
Barcelona Lion24
2014-06-14 20:03
Jag vet inte om det bara är jag men ska jag vara ärlig så förväntade jag mig mycket mer av Colombia, speciellt mot Grekland. Jag tycker att Colombia försvarade sig för mycket med tanke på att Colombia är mycket skickligare än Grekland individuellt. Sen kanske det var Pekerman (tränaren) som var smartast av oss alla eftersom han förmodligen vet/visste att Grekland har ett bra försvarsspel, så han backade hem för att öppna upp Grekland annars skulle det vara oerhört svårt. Men har man spelare som Zuniga och Armero på kanterna och Cuadrado och J. Rodriguez där framme så förväntade jag mig en ''gladare'' fotboll, likt den Chile spelade mot Australien igår kväll (första halvlek).
Barcelona AndreD
2014-06-14 19:52
Och nu skulle det varit frispark till Grekland men istället får Colombia den och kontrar in 3-0. Uppenbart att fifa vill ha så många sydamerikanska lag vidare som möjligt
RedemptionMn
2014-06-14 19:51
Cuadrado till Barca? Ja, tack!
Barcelona Gio Style
2014-06-14 19:51
3 straffar är att ta i, kanske 1 IMO. Max.
Barcelona AndreD
2014-06-14 19:42
Grekland ska ha 3 straffar var fan hittar de alla katastrofdomare
Barcelona I.Cuenca
2014-06-14 19:35
Blaugrana91 (Barcelona) 2014-06-14 19:10 Petersays Varför har du så otrevlig ton för? Om han tror eller hoppas att Reus kanske kommer, låt han få göra det. Finns ingen anledning att vara spydig. Dessutom är det absolut inte omöjligt att t.ex Reus kommer. Bra skrivit
Barcelona B.BOSS
2014-06-14 19:32
kvadraten är inget för Barca. Riktig flopp hade han blivit på camp nou
Barcelona AndreD
2014-06-14 19:22
Rambla Xavi kommer slå korta hörnor även om hans liv hängde på det :)
Barcelona Gio Style
2014-06-14 19:19
Rambla
Haha han e nog bundis med coachen eller nåt.
Strulpelle med många klubbyten framför sig, rätt oförklarligt att han e starter.
Barcelona Rambla~
2014-06-14 19:17
Så mycket man tjänar på när man har spelare som tar fasta situationer och slår dem med millimeterprecision. Hoppas Lucho och Xavi kollar på Vm.
Annons: