/spanien/barcelona/forum/4793.aspx/spanien/barcelona/forum/4793.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2014-07-15 14:32
El Confidencial rapporterar att Barcelona är beredda att betala €90 miljoner för James Rodriguez under sommaren 2015

Vilken jävla bomb!
Barcelona Barcelonistas
2014-07-15 14:32
Tänk om vi hade värvat Berbatov istället herregud ja hade hoppat från närmsta bro. Berba är ingen spelar för dom bästa klubbarna han är en sådan där spelare som kan vara hur bra som helst i en mindre klubb som tex Tottenham, och vi alla såg ju hur det gick när han värvades av Man United det blev ett totalt fiasko.
Barcelona petersays
2014-07-15 14:22
"Det var honom, RVP eller Berbatov. Han passade mina planer bäst, så jag valde honom" - Luis Enrique

Ehhhhhhhh.... Ok Lucho, jag kommer hädanefter vara jäkligt tveksam till allt du säger och gör. Berba? RVP i Barca? Shit - har han hittat en shoppinglista från 2010 eller? Ingen av de tre spelarna passar in enligt mig. A ja, den som lever får se.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-15 14:09
@Gabriel:

Haha tänkte exakt samma sak wtf? Lite skillnad på Berbatov och Suarez om man säger så... Då kanske man ska vara glad att det blev Suarez till slut?
Barcelona Barcelonistas
2014-07-15 14:03
Mario Götze tar kort med den störste!
Barcelona MessiyoyO 10
2014-07-15 13:59
Helvete vad man längtar tills säsongen ska dra igång. Vilket lag vi har rent offensivt! Är så nyfiken på att få se våra unga talanger Adama, Halilovic, Deulofeu och Rafinha.
Sen ska vi inte ens snacka om vårt anfall med Neymar, Messi och Suarez.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-07-15 13:55
Pep. G Det spelar ingen toll om det är sant eller inte! En civiliserad människa med ett IQ högre än en fiskmås skriver inte sådana oanständigheter. Nej, thats it. Det är slutdiskuterat för mig på det här tappade forumet. Lycka till ni andra.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-07-15 13:52
2 september 2016. President: Laporta Tränare: Pep Guardiola Sportchef: Vem som förutom Zubi + Ge Cruijff en roll i klubben. = En ny era som förhoppningsvis slår den förra som Pep hade skapas.
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2014-07-15 13:50
Capitan

Tänk om det jag säger är sant o bekräftat då?
Barcelona NoGo™
2014-07-15 13:48
Frågan är ju om Zubi ens visste vem Garay var...?
2014-07-15 13:48
Pep. G Vad i helvete?!! Vem fan skriver så om en annan person mor? Har du ingen skam i kroppen? Vad fan är det som händer i det här forumet? Pep. G... du om någon förtjänar en IP-spärr med tanke på det uttalandet.
Barcelona Barca Barca
2014-07-15 13:46
Pep.G "Can you believe this guy" Du tror på allvar att Zubi hade köpt Garay för 6€ miljoner ? Med Zubi kostar allt trippla priset.
2014-07-15 13:44
Kaljics mamma var ett luder i Bosnien.
2014-07-15 13:43
Jaha så av dom 6 miljoner han hade kostat så hade3 av dom gått till Real? Det är ju inte hela världen.
Barcelona DM1982
2014-07-15 13:42
[QUOTE=I.Kaljic]Raphael Varane :) [/QUOTE] Varför skriver du härinne? Är det något maniskt med dig och Barcelona? Mods, kör en ip-spärr på Kaljic.
Barcelona Gabriel
2014-07-15 13:39
Berbatov? Hjälp...
Barcelona Barca Barca
2014-07-15 13:39
Pep.G "Can you believe this guy" Häften av summan som Garay blir köpt för går till Real Madrid, då i kontraktet har real förhandlat att få 50% av vidare försäljning går till Real Madrid. Nej tack till Garay. han ryktated flitigt till oss för många år sen...
Barcelona Gabriel
2014-07-15 13:38
Det är faktiskt helt sjukt att Garay gick för 6M€, där hade man kunnat göra ett superkap!
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-07-15 13:37
""Barcelona behöver inte Tiki-Taka. Nya spelare kommer att hitta ett eget sätt att spela på, som passar dem själva bäst.
Suarez var mitt val, inte ett för marknadsföringen. Det var honom, RVP eller Berbatov. Han passade mina planer bäst, så jag valde honom"" Luis Enrique

(http://barcasverige.se)
2014-07-15 13:32
Garay och Hummels hade inte kostat oss mer än €45 miljoner tillsammans. Det får mig o brinna bara.
Barcelona Gabriel
2014-07-15 13:26
Haha lol, Raphael Varane, världens mest överhypade mittback. Gjorde 2 bra matcher mot Barcelona sen blev han utsedd till världens bästa mittback. En riktigt talangfull spelare dock men absolut inte så bra som hypen gjort honom till, kan bli det i framtiden däremot. Sanchez gjorde honom till en korpenlirare!
Barcelona -SAMI-
2014-07-15 13:13
Suarez framme i Barcelona
Barcelona LeoMessi
2014-07-15 13:13
@Vampíro:

Han som skrev det kommer att läsa det ändå. Sen dom som gör konton för att trolla på andra forum lider av hemorrojder i hjärnan, finns ingen annan förklaring.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-15 13:12
@I.Kaljic:

Ungtuppen kan inte ens stoppa Sanchez ensam, du vet mycket väl att det krävs ett kollektiv för att stoppa en rättvänd Messi!

Barcelona LeoMessi
2014-07-15 13:11
I.Kaljic

Tyvärr kommer han inte kunna göra det längre med tanke på att Hummels käkade upp honom.
Barcelona Vampíro
2014-07-15 13:10
"profilen har tagits bort". Men ändå så lär folk explodera, ignorera det bara.
I.Kaljic
2014-07-15 13:05
@Gabriel:

Raphael Varane :)
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-15 13:02
@Capitan \(^.^)/:

Vertonghen och Marquinhos vore smått ultimat. Snabbhet, styrka, höger, vänster. Allt
2014-07-15 13:01
Barcelona still open to sign Mathieu, but he's not paramount to the club plans anymore. Vertonghen and Marquinhos the main targets now. Detta enligt Rafael Hernandez på Twitter, som är väldigt noga med att inte ge ut falska uppgifter. Dessutom talas det om ett starkt intresse av Barcelona för Hummels, men att det inte skett något konkret ännu. Jag tror att om demon presidenten Al-Khelafi vägrar låta Marquinhos gå till vilket pris, har Barcelona någon form av plan B, vilket verkar vara Hummels i och med det återkommande intresset. Att Mats dessutom uttalade sig om att han inte flyttar i sommar (men är öppen för flytt nästa år), beror på att det endast var Manchester United (som inte kan erbjuda spel i Europa) som hade ett seriöst intresse vid det laget. Så en Hummels värvning är i mina ögon fullt möjlig.
Barcelona socccerfan1
2014-07-15 12:48
Jamez hype. Flopp kommer det bli. O Mourinho spelar mindgames med Messi
Annons: