/spanien/barcelona/forum/479.aspx/spanien/barcelona/forum/479.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Pistolero #9
2016-07-22 00:14
Vart fick vi pengarna ifrån tho? Kan va någon bonus från nya kontraktet med Qatar?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-07-22 00:13
Mario Gomez som supersub hade varit en dröm!.

D.Suarez, Umtiti, Andre gomes,Digne och gomez.

Dröm silly säger jag bara. Dock önskar jag mig Bruno Peres från Torino=(
Barcelona Trippeln
2016-07-22 00:10
Neymar Eller så slår Zidane vett in i skallen på Perez och försöker få han att förstå att dom redan har ett lag som knappt behöver förstärkas? Isco, James, Kroos, Modric, Kovacic, Casemiro Pogba är mer eller mindre klar för United, exakt allt pekar på det. Tidsfråga innan det blir officiellt. Sen är inte Real lila beroende av att värva som vi är. Dom har redan plockat hem Morata, Coentrao och Asensio. -- Arda kommer säkert säljas. Vart fick vi pengarna ifrån annars? Tänker vänta med att bedöma våran Silly Season tills den är över. Kommer det inte in en anfallare så har vi failat.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2016-07-22 00:07
Som jag skrev tidigare idag om vi ska värva en rutinerad anfallare..Ett byte rakt av med Tello och Mario Gomez (Fiorentina) , Samt behålla Munir ifall Gomez inte funkar alls.
Barcelona Rambla~
2016-07-22 00:04
Wtf, den såg jag inte komma, out of fucking nowhere. Var fick vi pengar ifrån helt plötsligt? Van Persie ryktas kosta minst 10m och kräver en lön på minst 5-6m per säsong. Hm, en snart 33-årig halvt avdankad och oftast skadad spelare? Eh, tack men nej tack. Gratis hade varit en annan sak.
Barcelona Lionel Messi n10
2016-07-22 00:04
Arda kommer inte gå någonstans tror verkligen att han kommer växa nu denna säsongen och göra bättre utav sig än förra året. Många säger att det är kanske för mycket mittfältare men enligt mig bara positivt en perfekt bredd där samtliga kommer få kriga och visa upp sig för att få så mycket minuter som möjligt.

Detta ser bra ut en lite större anfallare som man kan slänga in när det låser sig och truppen är perfekt.
Barcelona neymar JR
2016-07-22 00:02
Denna värvningen är ju det bästa som kan hända, snacka om en desperat Perez nu. Kan tänka mig att hela hans kropp kliar och av misstag/desperation (välj själva) faxar över ett nytt transfer rekord till Juventus för att "häva" sig.
Barcelona FCB_Messi
2016-07-22 00:02
Så här skulle jag gissa på att det ligger till med alla våra mittfältare: Iniesta, busken, rakitic startar. Samper: blir antingen utlånad eller tredje alternativ på mitten efter busken och mascherano . Rafinha: andra alternativ bakom rakitic. Andre gomes: andra alternativ bakom iniesta , tredje alternativ bakom rakitic. Arda turan: Såld eller tredje alternativ bakom iniesta , fjärde alternativ bakom rakitic, tredje alternativ bakom neymar. Denis suarez: fjärde alternativ bakom iniesta, andra alternativ bakom neymar , tredje alternativ bakom Messi. Sergi Roberto: första eller andra alternativ som högerback. Kan användas på mitten närsom.
Barcelona Santiago Cazorla
2016-07-22 00:01
Gick in på Twitter och fick en chock när man såg att Gomes var klar. Wow! Har väl kanske inte gjort ett jättebra år men det finns mycket potential och han är mer lämpad på innermittfältet än Denis Suarez och Arda. Dock är det möjligt att en spelartyp som Verratti eller Gundogan hade passat bättre men Gomes är väldigt intressant och det ska bli spännande att se honom i Barca.
Barcelona Halilovic
2016-07-22 00:00
@FCB_Messi:

Är han gratis så varför inte?

Välkommen Andre!
Barcelona Trippeln
2016-07-21 23:59
Cameroninas Om du såg Gomes under EM så är inte den jämförelsen så tokig direkt. Skitsamma jag ska ge honom en chans, värvar vi dock inte en anfallare så har vi skämt ut oss.
Barcelona Gabriel
2016-07-21 23:59
André Gomes klar från ingenstans? Vad är det som händer egentligen? Vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det här, visst är det en bra spelare som gjorde bra matcher mot oss och Real förra säsongen men samtidigt har han Mendes som agent och det är mycket pengar för en position som egentligen inte behövs förstärkas. Så nu har jag egentligen bara 2 frågor: 1. Vad händer med Arda? 2. Vad händer med anfallsvärvningen? För i och med den här värvningen ser jag helt enkelt inte hur det ska finnas någon som helst plats för Arda nu när vi alltså har en mittfältsuppsättning bestående av: Rakitic, Rafinha, Iniesta, Denis, Busquets, Mascherano (som vikarierande) Roberto (som vikarierande) och André Gomes. Och även om ledningen inte är någon favorit hos mig så vägrar jag att tro på att dom genomför en sån här värvning - som inte kan räknas som någon prioritering - när anfallet behövs förstärkas utan en ekonomisk ersättningsplan. Den ersättningsplanen heter med allra största sannolikhet Arda. 2. Det här är väl egentligen helt beroende på huruvida man faktiskt räknar eller inte räknar med Arda. För säljer man inte Arda så räknar jag med att Andé Gomes är vår sista värvning för sängen, hur dumt det än verkar. Intressant spelare, ung, duktig, utvecklingsbar. Fanns andra jag hade tagit före honom. Men men, välkommen André!
Barcelona Trippeln
2016-07-21 23:57
Något säger mig att vi gjorde en Perez. Värva en spelare man inte behöver bara för att rivalerna inte ska få honom. Annars lägger man inte över 40 miljoner på en spelare man inte ens behöver?
Barcelona Tiki-Taka
2016-07-21 23:56
Arda kommer användas som ytteranfallare....där han är som bäst! Han säls inte! S Roberto kommer används som högerback och Samper som back up till Busi. Masch kommer att spela som mittback i år. Ingen kommer säljas av mittfältarna. En Vietto värvning nu och en komplett sommar är gjord!
Barcelona the cameroonians
2016-07-21 23:56
Verkar som att Montoya kommer att ingå i affären på något sätt också. Neymar JR hahaha, Kovacic - den var bra den!
Barcelona II Barça II
2016-07-21 23:54
Tror att detta innebär att Arda spelar ytter nästa säsong. Tror inte att han säljs.
Barcelona neymar JR
2016-07-21 23:53
Gomes*
Barcelona neymar JR
2016-07-21 23:53
The camerooninas Har du inte läst, Madrid har den mer talangfulle spelaren kovacic i laget redan....
2016-07-21 23:52
Arda måste nästan lämna som de flesta är inne på..Lite trist att han inte får en chans till..Men led den här värvningen så är det dumt att ha kvar honom..Sla vi få tillbaka en hyffsad summa så måste vi sälja han nu..Ingen ungtupp direkt..Men som sagt vet inte vad jag ska tycka om det här ännu.
2016-07-21 23:51
Grädden på moset är väl ändå att Gomes har Jorge Mendes organisation som agent. Undra hur fan detta gick till? Än mer intressant, hur kommer Florentino Perez att reagera.
Barcelona neymar JR
2016-07-21 23:50
Eh arda säljs och vietto kommer in, finns inte en chans att vi inte värvar en back up anfallare.
Barcelona The Octopus of Badia
2016-07-21 23:50
Att han är en Jorge Mendes-spelare gör den här värvningen ännu svårare att begripa sig på.
2016-07-21 23:49
Vet inte vad jag ska tycka om värvningen (Om det stämmer vilket det gör till 99%)..Beror mycket på hur klubben agerar innan fönstret stänger..Balansera siffrorna (Försäljningar) Samtidigt som även en 9a värvas. Då är jag nöjd.
Barcelona Trippeln
2016-07-21 23:48
Hejdå speltid för Denis Suarez och Rafinha. Mittfältet kommer vara det gamla vanliga med Rakitic - Busuqtes - Iniesta med Andre Gomes som första inhoppare. Vi lägger över 40 miljoner på en spelare vi inte behöver, men kan inte ens köpa en anfallare som vi behöver?
Barcelona Reymar
2016-07-21 23:47
Barca midfield options (for 3 spots):
Samper
Denis Suarez
Turan
Rafinha
Iniesta
Busquets
Sergi Roberto
Andre Gomes
Rakitic

Helt sjukt! Samper måste lånas ut och Arda måste säljas för vi har för många mittfältare.
Barcelona The Octopus of Badia
2016-07-21 23:46
Arda Turan måste väl ändå säljas nu?
Barcelona neymar JR
2016-07-21 23:45
Det är ju omöjligt att påstå att vi inte har en jävligt intressant trupp till kommande säsong. Äntligen lite mer ungdomlig entuasiasm. Tyvärr så kommer rafinha lida mest av denna värvningen, men svårt att förlita sig på någon som skadar sig hela jävla tiden.
2016-07-21 23:45
[QUOTE=El Pistolero #9]Samper o Gomes spelar ju inte ens på samma position? [/QUOTE] Finns inte plats i truppen, för många mittfältare.
Barcelona neymar JR
2016-07-21 23:43
Junta Sa lucho verkligen det? Gjorde min dag/kväll/natt just där jag vill se Roberto.
Barcelona barcagurl
2016-07-21 23:42
Följt honom ett tag och jag är jävligt nöjd med värvningen. Visst dyrt medtanke på att det inte är vad vi behöver förtillfället. Barca rustar för framtiden. Jag älskar det.
Annons: