/spanien/barcelona/forum/4788.aspx/spanien/barcelona/forum/4788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-05-17 20:09
Jag tackar för mig och kommer tillbaka nån gång i augusti. Vi börjar den här säsongen riktgt bra men sen börjar vi sakta men säkert spela dåligt och tappa form. Jag tror inte att vårt problem beror på tränaren utan spelarna. Messi har varit skadad ofta den här säsongen och när han spelat så har han gett Max 50% av sin kapacitet. Jag kan garantera, att Argentina inte kommer vinna VM. Jag är helt säker på att Messi sparar sig till VM, fult stil gentemot klubben och oss fansen. Vi har bara en riktig mittback och det är Pique. Vi har en reservmålvakt som ser ut som en kriminell gängmedlem. Som jag sagt tidigare, vi måste skrota lite på Tiki takan. TATA MARTINO försökte med blandad spel, dvs att kunna ha bollen ibland och kontra ibland men han nästan halshöggs i medierna. Pedro har inget att hämta i Barca, samma sak gäller Song. Tack Tata för att vi läxade upp real i ligan och city i CL. Ingen annan tränare med den här truppen hade gjort det bättre än dig. Barca förtjänar inte dig. Hade Barca låtit Tata få styra o ställa helt själv så hade den här säsongen varit annorlunda. Men nej, vi ska ha 80% bollinnehav annars kan man inte vara Barca tränare. Jag hoppas att ledningen förstått att vi behöver nytt blod i laget. Då då mina bröder! Vi hörs igen i augusti. Nu ska Lemon haze fram och göra min 3e för dagen. Måste kunna dämpa besvikelsen. Idag, imorgon och för alltid BARCA!!! Visca el BARCA! One love!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-17 20:08
Jag hade börjat med att bygga vårt lag från försvaret och stärkt mittfältet med en otröttlig djur som Mbia och en offensiv pjäs som sliter lika mycket i det defensiva med sjuka skott i rakitic. Jag hade bara rört anfallet om ett bra brud hade kommit på anonym Pedro!
Barcelona Migueli
Sentuary Jag håller med dig om Qatar delen men Boicos Nois är det sista vi behöver. Dem är ett gäng huliganer och nynazister som inte hör hemma på en fotbollsarena. Det enda dem vill är att skapa våld och dem bryr dig inte om fotbollen. Du har nog glömt att dem även mordhotade Laporta och hela hans familj så han fick ha dygnet runt polisbevakning.
Barcelona Vampíro
Finns det något jag hoppas på mest av allt så är det att falsk nia skrotas helt. Det är lika outdated som att spela med en libero. När Messi var som allra bäst så stötte vi på problem mot täta lag. Nu när han spelar som Andy Carroll bidrar han med noll, dags att ändra om systemet.
Barcelona FCB_Messi
2014-05-17 20:07
Finns inget mer att säga . Allt är sagt . Vilka spelare som ska in ut höger vänster . Det är bara att gratulera atletico som har gjort en helt felfri säsong . Ett lag kan inte förtjäna det mer än vad dom gjorde . Nu hoppas vi bara på att dom tar CL också.
Barcelona Bentley King
Grattis Atletico! Jag hoppas att ni tar hem CL bucklan också!
Barcelona NoGo™
Leo kan ju omöjligt ha rört sig mer än Pinto denna match...Maken till stillastående och ointresserad spelare ha ja fan inte sett. Så får han ett nytt kontrakt på de också..Hah

Får se hur han uppträder i VM.
Barcelona Neymessi
2014-05-17 20:05
Bara att säga grattis till Atletico!
Dom var det bättre laget helt enkelt, men helvete vad besviken man är :(
Barcelona Rambla~
2014-05-17 20:04
Ni kan ju inte klaga på inställningen hos de flesta spelarna i den här matchen. De försökte ju allt de kunde, tyvärr var det inte bra nog. Det kan bero på att det också finns ett motstånd som inte tillåter dig att spela ditt vanliga spel. Det kan också bero på ett trött lag, väldigt dåligt tränade så här i slutet på säsongen, och det kan också bero på ett obalanserat lag. Nog ville spelarna vinna, de gav allt (även om vissa kanske kan ge lite till, ni vet vilka) men tyvärr så räcker de inte till pga ovannämnda orsaker.
Barcelona Leo y Cesc
2014-05-17 20:04
Zamboza Messi gav 1 assist ikväll till Alexis, missa du matchen eller?
Barcelona Zamboza
2014-05-17 20:03
Alves och Pedro ska bort så långt det bara går. Pinto har förhoppningsvis spelat sin sista match. Messi kan stoppa upp sitt nya kontrakt någonstans late jäveln. 6 matcher mot Atletico och 0 mål och noll assist. Varför tar man inte in Bartra som forward med hans inställning? Vi skapar ju knappt några målchanser. Den perfekta avslutningen uteblev tyvärr. Istället får man höra falska uttalanden från spelare om att dem ska kämpa för Tito. Det såg man inte mycket av av inställningen. Vi slogs om ligan enbart pga real och Atleticos onödiga poängtapp.

Grattis till Atletico. Er hunger och taktik var större än vår. Ni spelade riktigt bra idag och körde över oss stundtals. Kör nu över real också, sen kan ni fira.
Barcelona Ali G
2014-05-17 20:02
Ännu en gång släpper vi in mål via en fast situation och man undrar om spelarna är rädda för närkamper för om man kör man mot man markering så ska du hålla fast och störa motståndare då kommer de aldrig göra mål men i det här fallet är godin helt fri och placerar in den enkelt
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
Komiskt att vissa här inne tror att vi kommer köpa för miljarder. Vi kommer endast köpa Ter Stegen o ta tillbaka Deulo samt Rafinha. Kanske nån skitspelare från Arsenal också..
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
Synd, tack för att de kämpade iallafall! Är inte lika frustrerad över tappad titel. Hade varit mer om vi ej visade hjärta, dock så gjorde vi det idag.

Mot den nya säsongen!
Barcelona Sentuary
När alla nästan lämnat så ser man Qatar Airways på läktaren... Stänga av Boixos Nois lite supportrar med hjärta som hörs iallafall till skillnad från de idag till att ersätta det med Qatar Airways fittloggan... Tragiskt var denna klubb är på väg
Barcelona Migueli
Vampiro Vi borde rensa forumet istället för truppen.
Barcelona Rambla~
2014-05-17 20:01
När man tar ledningen i en sån här viktig match. Varför backar man inte hem, byter in en snabb Tello och satsar på omställningar? Eller är sanningen att man är så jävla osäker på sin defensiva förmåga att man inte vågar det? Taktiskt förlorade vi denna match efter vårt mål. Han måste ju göra några ändringar när vi tar ledningen. Vi klarar ju uppenbarligen inte göra ett andra mål, då får man fan tänka om lite.
Barcelona LeoMessi
2014-05-17 20:01
Vi är inte bättre än så här, så jag förstår inte varför vi blir besvikna. Grabbarna kan inte ens göra en ordentlig sista match för att tillägna titeln åt tito. Spelarna har lyckats med det jag trodde var omöjligt, det vill säga att deras kompetens är lika låg som ledningens.

I en match som denna ska vi inte ens skylla på ledningen, det är spelarna ute på plan som ska få skit! Varje jävla vecka går dom ut och säger att dom ska ge allt och att misstagen inte ska upprepas bla bla bla....
Barcelona Migueli
2014-05-17 20:00
Blaugrana91 Ta det lite lugnt nu. Vi behöver inte sälja halva truppen och köpa för flera miljarder. Det är bara orealistiskt.
Mascherano, fucking krigare! Om alla hade den viljan som du hade vi vunnit trippeln, idioter som klagar på Mascherano...
Barcelona Barca-nist
förra matchen och flera tidigare matcher borde barca ha punkterat ligan!
Barcelona Alvés - Por Que?
Mascherano var den enda som visat hjärta idag. Rädda oss från att förlora stort i denna ligafinal.. Så de som har gett honom skit under säsongen får hålla tyst. Visar mer hjärta och kulor än vissa som är fostrade i klubben
Barcelona Alvés - Por Que?
Mascherano var den enda som visat hjärta idag. Rädda oss från att förlora stort i denna ligafinal.. Så de som har gett honom skit under säsongen får hålla tyst. Visar mer hjärta och kulor än vissa som är fostrade i klubben
Barcelona Messidinho_10
Sälj alla !!!!!
2014-05-17 19:59
Nu slipper man se tråkig fotboll i alla fall, spelarna ska skämmas. Backlinjen var de enda som var godkända, resten kan dra o slå huvudet i väggen.
Barcelona 100% AntiMadridista
Ni som har gnällt på Mascherano kan hålla käften. Bästa spelaren ikväll och den spelare som visade mest hjärta. Vårt problem är inte defensiven det är våra offensiva spelare som är SÄMST!! Messi, Iniesta och resten av våra offensiva spelare skämde ut oss totalt!!
Barcelona Vampíro
Det positiva är att man slipper alla medgångskids här på forumet ett tag framöver.
Barcelona NoGo™
Hoppas Lucho kan komma in o styra upp det här nu! Skrota falsk 9a också!
Barcelona Baronen
Skapade vi en enda vettig målchans under hela matchen?

Vissa får en ännu större lön. Sett till vad?
Barcelona Barca-nist
2014-05-17 19:58
messi fick gult för att sparka på boll av frustration atl målvakten höll i bollen 1.5 min varje gång utan att domaren ens tittade på kl det är bara roligt när man ser real få 4-5 min tillägg.
Annons: