/spanien/barcelona/forum/4763.aspx/spanien/barcelona/forum/4763.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Diar Shekha
2014-05-19 20:45
IN ZUBI WE TRUST HAHA :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2014-05-19 20:38
Fyra nya in på en gång alltså. Dags för en välförtjänt semester för Zubi och ledningen fram tills juli.
Barcelona Diar Shekha
2014-05-19 20:29
@barcastuff: Official: Vilanova assistant coach Rubi (44), who stayed with the first team this season, will not continue at the club #fcblie @barcastuff: Former Vilanova assistants Jordi Roura and Aureli Altimira will become director and assistant director of Barcelona's academy. [md rac1] Även det här.
Barcelona Acrobat
2014-05-19 20:28
Haha här sparar man inte på informationen. Bra att någonting händer för en gångs skull! Nu får man hoppas att det blir bra aktivitet under sommarens transferfönster också!
Barcelona NoGo™
2014-05-19 20:28
Leo skrev detta tidigare idag på Weibo. “The truth is things didn’t work out like we had hoped, it was a very difficult year both personally and overall. We still had the chance to achieve our objectives at the final game but we couldn’t accomplish it. I ask forgiveness from all barcelonismos and I promise next year this club will be back on top.” Läs hela inlägget i länktips.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-05-19 20:23
Det händer saker Katalonien hahah! Välkommen stegen! Välkommen hem Lucho, Deulofeu och rafinha ! Tack för allt pinto
Barcelona NoGo™
2014-05-19 20:17
Official: Luis Enrique will be presented as new Barcelona coach on Wednesday at 13:00 #fcblive
Barcelona Alvés - Por Que?
2014-05-19 20:16
Jag hoppas innerst inne att dom gör klart med värvningen utav mittbackarna före VM, så det inte dras ut på tiden tills sista dagen som alla tidigare transfer fönster.
Barcelona The Octopus of Badia
2014-05-19 20:14
Jag tror vi får se ytterligare 1 eller 2 värvningar innan VM drar igång. Ledningen vill nog rikta bort uppmärksamheten ifrån vår fiaskosäsong.
Barcelona NoGo™
2014-05-19 20:13
Pinto lämnar :/ Tack för allt! Official: The contract of Barcelona goalkeeper Jose Manuel Pinto (38) won't be renewed, he has been informed this morning #fcblive 2:a
Barcelona The Octopus of Badia
2014-05-19 20:13
Official: The contract of Barcelona goalkeeper Jose Manuel Pinto (38) won't be renewed, he has been informed this morning #fcblive
Barcelona NoGo™
2014-05-19 20:10
Official: Luis Enrique (44) will sign a contract for two seasons at Barcelona #fcblive Välkommen Lucho! Styr upp detta sjunkande skepp nu! Official: Barcelona announce the signing of Borussian Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (22) #fcblive Ter Stegen med!!! Official: Barcelona players Deulofeu ((20) and Rafinha (21), on loan at Celta and Everton this season, return to the club this summer Härligt!!
Barcelona Diar Shekha
2014-05-19 20:09
@barcastuff: Official: Barcelona announce the appointment of Luis Enrique (44), who was Celta coach this season, as new Barcelona coach #fcblive Klart!
Barcelona CuleAK
2014-05-19 20:08
@barcastuff: Official: Barcelona announce the appointment of Luis Enrique (44), who was Celta coach this season, as new Barcelona coach #fcblive
Barcelona Neymar N11
2014-05-19 20:02
Barcelona will announce today that Luis Enrique will be the new coach. He will be officially presented on Wednesday. #fcblive [rac1]
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-05-19 19:46
Mäktiga Messi Giggs vann 13 ligatitlar (!) för att vara specifik. Fantastiskt facit av både Giggs och Pep o Co.
Barcelona Sir Alexis
2014-05-19 19:45
om Messi fortsätter som han gjort till hösten med att gå på plan och inte bry sig ska han säljas omedelbart till januari fönstret eller bänkas ordentligt. Messi är bäst och oersättlig för oss men om han ska fortsätta så blir vi en man mindre på plan och vi har inte råd med sånt. Låt nån som vill spela gå in istället då. Jag tror 90% på att det är vm som är i fokus och därför han varit så. Messi sviker inte Barca. Kan inte fatta att jag sa " sälj Messi" men hade inget val. Jag är ledsen
Barcelona Mäktiga Messi
2014-05-19 19:39
Boys Ryan giggs lägger av med sin 24 år gammal långa säsong . med sig på hyllan har han lyckats vinna 13 titlar på 24 år . otroligt mycket säger folk pga att det är United o giggs det handlar om . Men barcelona och pep guardiola kammade hem 14 titlar på bara 4 år . Jag är otroligt stolt över våra grabbar och världens bästa pep guardiola . känn er jävligt stolta
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-19 19:38
Xavi ska ta en fadersroll i laget. Han ska inte vara ordinarie men göra inhopp och det behövs. Han ska visa den nya generationen vart skåpet ska stå. Bara Xavi själv inger en sådan respekt att spelarna kommer prestera bättre på och utanför plan.
Barcelona ( Xaviesta )
2014-05-19 19:35
Messi är slut, sälj honom. Alexis suger, Pedro är skit, Fabregas är skit, Xavi är slut och överskattad, Mascherano är skit och knappast kaptensmaterial, Pique är loj och suger, Christian "supertalangen" Tello är lika skit, Roberto suger, Iniesta är för klen, Bartra håller inte, Pinto är sämst, Valdés är ett kräk som bara drar, Tata är skit, Adriano suger, Song är sämst. Alla helt klart intelligenta och befogade "åsikter" men frågan som dyker upp i min skalle: Finns det någon ni gillar?
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-05-19 19:32
Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre ter Stegen has arrived in Barcelona. Transfer to be announced after Luis Enrique announcement. [rac1]

''Sommarens'' första värvning!
Barcelona Gabriel
2014-05-19 19:30
Det är en sak att kritisera Xavi på ett konstruktivt sätt, jag har också gjort det. Men det är en helt annan sak att nedvärdera en av våra största legendarer och kalla honom för "handbollsspelaren". Det är bara respektlöst. Uttalar man sig så får man räkna med reaktioner.
Barcelona Mido
2014-05-19 19:14
Det som gör mig förbannad är att vissa av er är jävligt dubbelmoraliga angående xavi,,, vem har snackat skit om honom eller nedvärdera honom. Ni som gör honom till helgon är samma personer som ville att han skulle sluta spela. Legend JAAAA Bäst i världen För 3 ÅR Sedan. Det är rätt många av er som ogillar Alexis, men kolla på några repriser,, han djup springer hela tiden men xavi passar PIQUE!! Å jaaaa han spelar handboll istället för fotboll. Inse att xavi är slut finito,,,, när Fabregas är i form å spelar på xavis plats då visar han xavis klass för några år sen. Jag tackar xavi för allt han GJORDE men det finns inget mer att hämta! Vågar man kritisera Messi? Tänk om han visar sitt rätta jag i VM:t, hur skulle ni känna? Jag skulle vara förbannad å hoppas att Argentina kickas ut tidigt. För att mitt kära lag Barcelona är viktigare än VM. Hoppas på att ni respekterar min åsikt utan hån.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-05-19 18:59
Att man tappar pga ålder vet jag inte om jag kan köpa riktigt, jag tror klubben mörker den riktiga anledningen Xavi inte är sig själv gällande allt. Bara titta på Zanetti, Giggs, Pirlo som alla är äldre och något sköra som ger 100. Jag förväntar mig inte att han ska lyfta ett sjunkande skepp, men varför undviker han all typ av fysiskt kontakt och varför ser han så trasig ut? 1. Xavi täcker inte bollen med samma auktoritet 2. Xavi ser hämmad ut 3. Xavi fuskar enormt i det defensiva, Busi och Iniesta är nere och tar kampen men Xavi gör det inte. Då kommer frågan om det nu är något fel på honom fysiskt varför spelar han? Ledningens direktiv att spela en Xavi som inte är 100 eller tränarens val? Hur ser ni på saken för jag är helt kluven kring detta.
Barcelona DM1982
2014-05-19 18:48
Eusebio kommer stanna kvar en säsong till med Barca B. Nog för att han får en hel del skit men det går inte att blunda för det faktum att laget ligger på en sjukt imponerande tredjeplats.
Barcelona Diar Shekha
2014-05-19 18:47
Även Eusebio aka världens bästa tränare har förlängt. Källa:Rac1
Barcelona Gio Style
2014-05-19 18:44
Om en person inte kan se Xavis storhet så är det ingen mening att försöka tala vett i den. Den människan har antingen för lite kunskap eller är alternativt ett troll. Xavi hade magiska passningar, även i djupled, under sitt prime. Har aldrig funnits en spelare som styrt tempot bättre än Xavi, det kan nog varenda nutida och dåtida stjärna bekräfta.
Barcelona Diar Shekha
2014-05-19 18:41
Officiellt: Messi har förnyat sitt kontrakt. Källa: FcBarcelona.Cat
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-05-19 18:17
@basaric - "el guaje":

Då blir det ju ännu mer ologiskt. Han skriver "innan" Spaniens Em-guld, Var han en medelmåtta pre-2012? Dom åren var han i sin peak.
Barcelona Ali G
2014-05-19 18:06
Kan fortfarande inte komma över matchen mot Atletico. Domarna är ju Bara kassa Va fan Messi var ju onside när Pedro slår inlägget o sen är det ju uppenbart att en Atletico försvare var sist på bollen. Men borde det inte finnas något sätt och hjälpa domaren i såna avgörande situationer med tanke på dagens teknik och pengarna inom fotbollen
Annons: