/spanien/barcelona/forum/4762.aspx/spanien/barcelona/forum/4762.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-05-22 15:44
Cule - Messi y Alexis

Det kan jag hålla med om, fast då är det många fler spelare jag skulle kunna tänka mig att kasta ut med tanke på hur de har presterat denna säsong. När jag sen lugnat mig så kommer jag till slut ihåg vilken kapacitet de faktiskt har inom sig när det fungerar på planen, när klubben går bra, ja när det är goda tider helt enkelt. Kan Lucho tända glöden i många av dessa spelare så får de gärna stanna för mig.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-05-22 15:43
@Ride_The_Big_One(6):

Okej tack.. Tragiskt :(
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-05-22 15:40
Oj... hade ingen aning om att det bara var 1 år kvar på kontraktet, my bad :/. Isåfall var det ju som du säger inget att skryta över.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-05-22 15:35
Rambla Inte direkt vad man ville läsa om Pedrito. Men jag är beredd att ge han en säsong till, fortsätter han spela såhär dåligt så borde vi sälja Pedro och köpa Marco Reus. Capitan \(^.^)/ Personligen är det ,enligt mig, inget kap. Marc-Andre hade ett år kvar och vi köper honom för 12M, är inget o skryta över...
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-05-22 15:34
Official: Barcelona pay 12M for Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (22), he has signed a 5-year deal, buyout fee 80M ?#?fcblive?

För en gångs skull verkar vi gjort ett av få kap. Bra gjort av förhandlaren.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-05-22 15:33
@FC Tiki-Taka:
2002-2004 Robert Enke Efter dödsfall i familjen där hans lilla dotter avled tog han livet av sig. Tragiskt!
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-05-22 15:30
OBS!

Vill vidarebefodra detta viktiga meddelande från Puertan skrivet av 'Madridista Hasta Que Me Mureo' (eloge till denne användare) gällande översvämningarna i Balkan-området:

"Känner ni att ni vill bidra med lite så uppskattas det rejält ifall ni skickar ett sms till 72672 med texten BIDRA 100 HJALPBOSNIEN. Ni kan ändra summan till 200, 300, 400 eller 500!"

Mer info i länktips.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-05-22 15:28
När var det senast Barca hade en tysk i laget??
Barcelona Heisenberg
2014-05-22 15:27
@Rambla~:

Tycker att det är bra att (om) Pedro stannar. Vi vet vilken nivå han kan spela på och om Enrique kan få honom att nå den igen så har vi helt plötsligt en galet bra anfallare. Dessutom är det vi att värna om våra egna - något som skiljer oss från andra toppklubbar.
Lennart
2014-05-22 15:25
NoGo™ och Ride_The_Big_One(6):

Tack så jättemycket :)
2014-05-22 15:23
Fan vad det vrider sig i magen när man får syn på Zubizarreta.
Barcelona Rambla~
2014-05-22 15:22
Jag skulle gissa att klubben varnat Marc-Andre för pressen i Barcelona, och att inte hänga upp sig på alla konstiga journalister som huserar i staden.
Barcelona Karlsson
2014-05-22 15:21
@koeman92:

Vet inte om våra journalister här hemma på aftonbladet och expressen är några raketforskare heller som hade skött jobbet bättre.
Kvällstidningar behöver klick. Då spelar inte svaret så stor roll bara att dom ställt frågan. på frågan Vilken är den nya målvakten som ska värvas?
kan en typisk rubrik bli "Ny målvakt nära klubben- Zubi talar ut"
klick klick klick
Barcelona Rambla~
2014-05-22 15:20
FC Barcelona winger Pedro Rodriguez has hinted at his desire to stay at the club amid interest from Liverpool and Paris Saint-German.

New manager Luis Enrique was presented to the press yesterday and holds Pedro in high regard and aims to have him in his first team plans for the upcoming campaign.

Källa: Andreas Vou
Andreas Vou is a British-born Cypriot journalist based in Barcelona. He has previously worked as a correspondent for Catalonia’s top sports newspaper Mundo Deportivo and has been published in various magazines and newspapers in England, Spain and South Africa.

Då kan vi avskriva Pedro till Liverpool. Lucho vill ha kvar honom. Skulle han släppas lär Liverpool få punga ut med bra mycket mer än de korvören de fått för sig kunna värva honom för.
Barcelona koeman92
2014-05-22 15:17
Fy fan vilken idiot den där blonda kvinnan är! Hur fan kan man fråga något sådant??

Killen med glasögon också.. vad är det för journalister de har där nere egentligen??
2014-05-22 15:15
Välkommen Marc-André ter Stegen.
2014-05-22 15:08
Man förstår att det är många som är nyfikna på vilka som kommer att joina laget, men ställ dem vid ett annat tillfälle nu vill man ju veta om Marc
Barcelona LeoMessi
2014-05-22 15:07
Tur att frågorna är relevanta.... NOT
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Karlsson
2014-05-22 15:07
@Lennart Just ja dessutom undrade dom om en till målvakt var på väg att värvas och i så fall vem..
2014-05-22 15:04
@Lennart:
Dem ställer konstant frågor om andra spelare som ryktats till Barcelona när det är Marc man ska rikta frågorna till. -Hur ska ni göra med Curtois ryktet och hade ni gått efter Marc om ni haft möjligheten att signera Curtois? -Hur ska ni göra med Xavi vi fick fick inga riktiga svar igår när Luis Enrique presenterades? - Är du rädd för att pressen ska vara för hög då publiken kan vända mot en relativt snabbt om man visar upp en ojämn nivå? Finns mer men jag minns inte det hela, Zubi har vid flera tillfällen talat försökt att säga till att detta är Marcs presentation, spara såna frågor till ett annat tillfälle, vi är här för att lära känna Marc.
Barcelona NoGo™
2014-05-22 15:04
@Lennart

De började ställa frågor om Courtois bl.a..

@Ride_The_Big_One(6)

Ja förutom att det ser ut som att Zubi ska somna vilken sekund som helst haha.
Barcelona Karlsson
2014-05-22 15:03
@Lennart:
De undrar saker som om man hade haft chansen att värva Curtois hade man då fortfarande gått efter Ter Stegen? Om Xavis roll i laget.
Lennart
2014-05-22 14:58
@Ride_The_Big_One(6):

Får man fråga vilka dumma frågor som journalisterna ställde, vore trevligt om du kunde ge ett par exempel till oss andra som precis har följt Ter Stegens presskonferens? :)

Tack på förhand
2014-05-22 14:53
@NoGo™:

Tycker Zubi och Marc sköter det med bravur trots idiotin bland journalisterna.
Seriöst är detta frågorna ni har att ställa?
Det är som om dem inte förberett sig alls:)
Barcelona NoGo™
2014-05-22 14:48
@Ride_The_Big_One(6)

Ja de är såå tröga, var samma sak igår...
2014-05-22 14:29
Då börjar det hela! Vilka dumma frågor vissa journalister ställer, det finns andra tillfällen ni kan ställa frågor om andra spelare.
Barcelona One_LionelMessi
2014-05-22 14:12
Bara jag som har bra vibbar om Enrique som tränare?... tror att hans barca kommer överraska många inklusive mig!! nåt stort verkar vara på G...
Neymar11
2014-05-22 14:10
Fan vad obehagligt det kommer att bli se laget utan Valdes nästa säsong. Aja nu slipper vi väl en målvakt som springer mer än en anfallare....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zyzz
2014-05-22 14:08
Det har ju redan börjat.....ligger ju ute bilder på när han är ute på planen och vinkar och har sig...
2014-05-22 14:07
@barca_joe:

14:30 om jag inte är helt ute och cyklar
Annons: