/spanien/barcelona/forum/4752.aspx/spanien/barcelona/forum/4752.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona >The Reporter<
2014-05-23 23:47
Di Marzia är en italiensk journalist med ungefär lika många följare som Barcastuff, alltså drygt 300 000 följare på Twitter. Han är väldigt trovärdig
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2014-05-23 23:45
@Blaugrana91

Ja blir nöjd bara vi får nån av dom :P Ingen mer Mascherano som MB! De blir några spännande dagar framöver.
Lennart
2014-05-23 23:44
@Sir Alexis # Eterno Tito:

LOL, bara för att jag konstaterar ett faktum så är du ute och cyklar med den kommentaren...
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-05-23 23:43
grande jw (Barcelona) Lugna ner dig gubben. Ingen anledning till att hetsa upp dig så mycket. @FCMiguelona: @DiMarzio when will marquinhos be announced @DiMarzio: @FCMiguelona The deal isn't done @FCMiguelona: @DiMarzio so the big Barça signing tomorrow won't be marquinhos? @DiMarzio: @FCMiguelona let's see...i know they are close @FCMiguelona: @DiMarzio so Marquinhos is closer to Barça than Benatia? @DiMarzio: @selorm365 closer Marquinhos
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-05-23 23:42
Hoppas marqinhos hamnar här. En av de största backtalangerna jag sett, och killen är bara född 94. Lite liten dock men galet snabb och skicklig. Det närmsta en ny thiago Silva man kan komma.. Med honom och bartra hade vi säkrat upp för framtiden. Tror även att de hade vuxit av att tävla om startplatsen bredvid pique
Barcelona Blaugrana91
2014-05-23 23:41
NoGo™

Fast jag vill hellre ha Benatia än Marquinhos om jag ska vara ärlig.
Fast hade ju inte sagt nej till båda såklart! ;)
Men Hummels då? Så många mittbackar så lite platser i truppen... :D

Kanske Barca bekräftar både Benatia OCH Marquinhos imorgon då det ryktades om att vi skulle presentera en värvning!! Och där vaknade jag ur min dröm...
Barcelona LeoMessi
2014-05-23 23:40
Blaugrana91 (Barcelona) Jag tror att Benatia skulle välja Barca över Chelsea, så länge det inte skiljer typ 2 miljoner € i lön. För Barca erbjuder saftiga löner också och jag är helt säker på att han skulle kunna ha råd att mata sin familj. Vår ledning velar alldeles för mycket medan dom andra går rakt på sak och försöker få sina värvningar gjorda innan någon annan klubb lägger näsan i blöt.
Barcelona grande jw
2014-05-23 23:38
Kan inte folk sluta länka @FCBJulian till det här forumet? Han söker bara uppmärksamhet och har ingen som helst insikt i varken Barca eller fotbollsvärlden överhuvudtaget. Rykten som står i en Kalle Anka tidning är mer trovärdiga än hans skit. Gör er en tjänst och tryck "unfollow".
Barcelona NoGo™
@La liga es blaugrana!:

Reporter för Sky Sport Italien.
Jeffson
Något jag förundras över är varför PSG nu har köpt tre st mittbackar som det har ryktats om att vi är intresserade av? Är det en slump är eller är dem så sjukt butthurted? Jaja, oavsett vad så hoppas jag att dom aldrig någonsin vinner något annat än den grandiosa Ligue 1. Vidrigare klubb finns inte, nej inte ens Chelsea är så vidriga.

Skönt att slippa oron över att vi kanske hade stått där med en D Luiz för 50 miljoner som enda mittbacksvärvning. Nu hoppas jag att vi går all in på trygghet i backlinjen.
Barcelona Nemesis 10
2014-05-23 23:37
Chelsea har redan ett stabilt försvar med Cahill och Terry. Om Benatia inte är pengarkåt går han till Barca där han har en garanterad start plats. Min känsla är att Chelsea vill ha en yngre talangfull back som kan ersätta Terry i framtiden.
2014-05-23 23:36
@FCBJulian: Di Marzio said that Marquinhos is on his way to BARCELONA!!!!!!!!!!!!! Vem fan är Di Marzio?!?
Barcelona Blaugrana91
2014-05-23 23:35
LeoMessi

Och det stör mig, men man får väl hoppas att Benatia är smart och inte väljer tråk och smutsklubben Chelsea framför världens största klubb.

Dessutom märks det hur fattig klubb Cheslea är utan hjälp av ryssen, dem fick förvisso in en hel del nu från försäljningen, men dem måste nog spara lite där så dem kan värva något mer, dem vill ju ha Costa också. Barca är betydligt mer ekonomiskt starka än Chelsea och vi är i akut behov av en mittback. Vi toppar alla Chelseas bud isåfall.
2014-05-23 23:35
@FCBJulian: DI MARZIO about Marquinhos to BARCELONA : Deal not done but very close. Hahaha knappast.
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-05-23 23:31
Nu när så många gläds att vi "slipper" Luiz: den 17 februari 2015 Champions League kvartsfinal vs Chelsea Avstängd: Mascherano Skada: Pique, Alba Barcas backlinje: Adriano - Mathieu - Bartra - Montoya
Barcelona NoGo™
2014-05-23 23:31
Luiz övergång till PSG öppnar ju upp för Marquinhos till oss.

Läste detta nyss också.

JUST IN - David Luiz to PSG increases the chances of Chelsea signing Miranda for next term according to ESPN Brasil reporter Paulo Andrade.
Barcelona LeoMessi
2014-05-23 23:30
Blaugrana91 (Barcelona) Det är ju exakt det dom ska göra. Läste för ett tag sedan att Mou ville sälja luiz för att kunna ha pengar att värva Benatia.
Barcelona LeoMessi
2014-05-23 23:29
BAGNACK & DONGOU (Barcelona) Haha vi är bra på att slippa mittbackar;) Vi kommer inte att försöka värva en mittback förrän alla bra mittbackar har värvats av andra lag och sen står vi där med Mathieu som vi har pröjsat 30 miljoner för, eftersom vi var för snåla för att lägga ut 32 mille för Benatia eller hummels;)
Barcelona Blaugrana91
2014-05-23 23:27
Nämns att smutslaget Chelsea kanske går för Benatia nu när Luiz sålts....Skulle inte förvåna mig...
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-05-23 23:25
Ole Ole Ole Ole, olee olee Ole Ole Ole Ole Ole David luiz slipper vi, slipper vi i Barca Barca Barca Barca barcaaaa barcaaa
Barcelona LeoMessi
2014-05-23 23:24
Stör mig också på att Chelsea har lyckats inom ett halvår sälja två spelare för en summa som antagligen är större än det vi antagligen har sålt för totalt dom senaste 5 åren... Dom lyckas sälja två spelare för brutala överpriser! Två spelare som inte ens var ämnade som startspelare för mous Chelsea.
Barcelona Ali G
2014-05-23 23:23
@grande jw:

Vaaaa???
Barcelona Gonzalez_Barca
2014-05-23 23:18
50 millar för David Luiz?!
Aja de får ett bra mittbckspar på Fifa åtminstone..
Barcelona Blaugrana91
2014-05-23 23:18
PSG gör sämsta köpet på länge?? Drygt €50M för Luiz...Haha dem betalar mer för honom än vad man gjorde för Thiago Silva. Visst Luiz är helt ok men det priset, pinsamt. Skönt att vi slipper rykterna om Luiz till oss nu allafall. Vi ska satsa på Benatia och Hummels/Laporte. En grej som är så äcklig med PSG är som sagt att dem precis fått ett straff från Uefa och vad gör man? skiter fullständigt i det och värvar en ganska medelmåttig mittback för €50M, stäng av äckelklubben från CL.
Barcelona grande jw
2014-05-23 23:16
Oooo hai, PSG. I herd u liek Brazilians hoo no defend? We haz Dani Alves. 25m. U liek?
Barcelona Tiki-Taka
2014-05-23 23:15
Fan vad gött!!!! Marquinhos ett steg närmare barcelona!!!
Barcelona ViscaBarca1899
2014-05-23 23:14
Jo det är officielt
Barcelona Capitán - El tiburón
2014-05-23 23:14
Officiellt yes! Veckans bästa nyhet!

Halleluljah praise the lord!
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-05-23 23:11
Såg det nu