/spanien/barcelona/forum/4738.aspx/spanien/barcelona/forum/4738.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B.BOSS
2014-06-10 16:33
Snart kommer det ut att Real har en köp option på halilovic för en halv miljon.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2014-06-10 16:30
1.70 ligan helt rätt han kan ju inte slå dem mot sig själv.

Han har en del sköna passningar på sin repertoar såg ni passningen i europaleague finalen stenhård pass till Bacca i midjehöjd helt underbar att skåda.

Jag vill inte ha någon center däremot vill jag gärna se att vi ibland plockar med någon sådan spelartyp från b-laget eller tom Rafinha som likt Messi kan spela falsk nia och göra det bra till skillnad mot fabbe.

Fabbe är en bra mittfältare men han ska ha spelare framför sig som rör sig vilket inte skedde så ofta förra säsongen tyvärr.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-10 16:25
Deulofeu, Nu behövs det bara en spelare för rakitic att kunna måtta sina precisa inlägg mot.. :-)
Barcelona Deulofeu
2014-06-10 16:18
Nöjd med värvningen av Rakitic faktiskt lite tyngd på mittfältet med en spelare som ändå har en del boll i sig.

Han kommer passa och gillar hans raka spel och fasta situationer som vi någon gång lär få se...

Barcelona LeoMessi
2014-06-10 16:17
Deulofeu---- kan du förklara mer om den här klausulen på suarez? Vad står det i den? Har vi inte köpt suarez eller?
Barcelona LeoMessi
2014-06-10 16:16
Kul att jah inte kan scrolla ner och läsa övriga inläggen!! Jävla pissapp!! Vad är det för amatörer som har gjort den här appen? Man kan inte kopiera nickname, inlägg eller ens dela sina inlägg i stycken. Borde aldrig ha uppdaterat.
Barcelona Deulofeu
2014-06-10 16:15
Rätt många vägar har stängts när det gäller mittbackar.

Balanta är sjukt spännande och skulle säkert passa perfekt låt honom få försäsongen på sig att övertyga annars kan man låna ut honom till till något mitten eller bottenlag.

Han kommer bli ordinarie i Colombia under vm eller senast efter.

181 centimeter och 84 kilo likanar Puyol en del aggresiv och snabb!

Vi behöver snabbhet i backlinjen värvar vi han är vi inte helt körda och kan även i bästa fall värva Marquinhos om PSG lyckas få in Mexex.

Snälla Zubi agera.

Blev även förbannad när man läste om Citys klausul på Suarez då kan man glömma honom direkt... Vi har egna spelare varför ska man satsa på någon för att sedan bli av med honom? Han snodde rejält med speltid förra året och jag gillar honom skarpt då han har det mesta men att det fanns en klausul för dem gör mig bara så trött.

SoM_Un
2014-06-10 16:09
petersays

det är helt sjukt asså att dom inte lagt budet än...tyvärr så det man får om man bara anställer amatör tränare som inte har något med unga spelare runt om i världen med o göra...det är bonusen man får ta helt enkelt....affären sociedad om bravo är ett perfekt exempel på vilka idioter barca är o en tränare som insisterar om bravo... tyvärr. jag tycker bara att det är otroligt synd att en klubb som barca ska behöva rasa så fort pga sånna idioter....o den stora frågan är har barca en scouter??? ifall man har det är det reus, aguero, rooney som dom scoutar? det är redan klara spelare... sorgligt. helt ärligt helt ärligt trodde allllldrig att jag skulle säga dom orden.. men jag tror att mourinho hade passat oss idag. för grymt team av scouter o hjälptränare har han. o det är det våra problem är. det är inte tränaren det är heeela teamet. från scouter, hjälptränare o hela den bunten...som det ser ut just nu så ser d jääääävligt mörkt ut tyvärr
Barcelona koeman92
2014-06-10 15:56
petersays

Fan att Falcao inte är med.. Hade varit hur spinnande som helst att se honom tillsammans med Jackson Martínez på anfallet :(
Barcelona petersays
2014-06-10 15:51
Om Balanta förresten får spela så vore det kul att hålla ögonen på honom. 15M ligger klausulen på.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-10 15:49
Väntar på att City ska bjuda 45M plus Denis Suarez för Ivan Rakitic!
Barcelona Bàckis
2014-06-10 15:48
Kul om man väljer att strunta i Benatia pga hans prislapp men samtidigt värvar (?) en backup målvakt som Bravo för över 100 miljoner när vi förhoppningsvis just värvat vår nya målvakt för ett decennium framöver.

Lite less på att följa strömmen och ofta bara gnälla på ledningen, men en mittback är verkligen det enda vi behöver.
Barcelona B.BOSS
2014-06-10 15:48
Tydligen har City en buy back option på Suarez. sjukt.
Barcelona socccerfan1
2014-06-10 15:37
Det är han väl.. Men ett bättre alternativ för mindre pengar ..
Barcelona petersays
2014-06-10 15:36
@R85:

Jag hoppas verkligen på Colombia. Många roliga spelare! Ospina, Bacca, Jackson Martinez, Cuadrado, Balanta (om han får speltid), James Rodriguez, Zuñiga. Yepes - är han VM:s äldsta utespelare tro?

Flopp. Svårare. Jag hoppas att Spanien åker rätt tidigt. Jag är så jäkla less på det där landslaget alltså. Sedan Puyol slutade har jag inte alltför stora känslor för någon särskild individ i laget heller. Xavi/Iniesta - visst. Dom unnar jag allt. Men ändå, känslan av mättnad för Spaniens spel är påtaglig. Orkar inte längre. ser gärna Holland äta grus också.

Tror Italien kan skrälla lite, som vanligt. Dom spelar typ 1-1, 2-2, 1-0 i gruppspelet och sedan börjar dom storspela i slutspelet. Schweiz och Japan kan också vara outsiders - men vette tusan ändå. Vore lite kul om England tog sig förbi gruppspelet med.
Barcelona Rambla~
2014-06-10 15:34
Är inte Begovic lite för bra för att vara 2:a val?
Barcelona Rambla~
2014-06-10 15:33
ter Stegen värvad - Valdes lämnar
Bravo på väg in - Pinto lämnar
Rakitic in - Cecs ut
Cuadrado - ryktas in, samtidigt som Alexis och även Pedro ryktas bort.
Alves ryktas bort - eventuellt en ersättare i Pisczek

Det handlar ju bara om att de byter ut vissa tidigare viktiga spelare. Skulle de inte förstärka truppen? Det här känns ju bara byta ut vissa spelare mot fräschare ersättare. Hm, håller den här ledningen på att blåsa oss?
Barcelona socccerfan1
2014-06-10 15:30
Varför är vi inte efter pjanic???? Och andra målvakt begovic?? Kollade lite på Bosniens landslag.. De två är skit bra.. Och vänster backen är ett framtida löfte.. (Han som skadade jese ;/ ) Pjanic 300? Max.. Begovic 120-150? Bra mycket bättre än jhonny bravo.. Pjanic rakitic o bosq på mitten
Barcelona socccerfan1
2014-06-10 15:30
Varför är vi inte efter pjanic???? Och andra målvakt begovic?? Kollade lite på Bosniens landslag.. De två är skit bra.. Och vänster backen är ett framtida löfte.. (Han som skadade jese ;/ ) Pjanic 300? Max.. Begovic 120-150? Bra mycket bättre än jhonny bravo.. Pjanic rakitic o bosq på mitten
Barcelona barca!54
2014-06-10 15:22
Barcelona and Sevilla want to officially announce the transfer of Sevilla midfielder Ivan Rakitic to Barcelona in the coming hours. [ser]
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-10 15:13
Håller med om att Chile kommer bli farliga. Jag tror de kommer ta sig vidare från gruppspelet på Hollands bekostnad, men i åttondelen lär de då få möta Brasilien... Det känns som att Chiles resa tar slut redan där, tyvärr.
Barcelona Rambla~
2014-06-10 15:00
Usch, Sport är verligen vidriga. Är det nödvändigt att skylta med en Rakitic i en barcatröja på uppslaget? Varför kan de inte vänta tills allt är klart och sen fotografera honom i en tröja på riktigt? Det här är bara så osmakligt och man skäms rent ut sagt även om det inte är direkt klubben som gör det utan en tidning. Dock så är alla medvetna om tidningen finns i staden Barcelona och vilken klubb de dagligen skriver om.
Barcelona Rambla~
2014-06-10 14:57
La liga es blaugrana! Okej, om du säger det så. Du kanske är nöjd när man slänger ut 11m + bonusar + JdS för en reservmålvakt, och istället struntar i att värva åtminstone en ordentlig mittback. Jag är det då inte. En hel fotbollsvärld förunddras över hur illa den här ledningen sköter klubben, inte bara jag och Gabriel.
Barcelona Riiio!!
2014-06-10 14:55
R85

Är Bosnier men varje gång någon frågar mig om en outsider så säger jag Chile.

Kommer bli faaaarliga asså! =)

Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-10 14:51
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Stämmer, snart blir det officiellt. De diskuterar Denis Suarez sedan lär det bli officiellt.:)

**
Är det bara jag som får ont i magen när jag ser Mathieu? Fan...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-06-10 14:48
Kan denna bild verkligen stämma på Gundogan?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-10 14:48
Det enda jag konstatera just nu är att det inte är hälsosamt för majoriteten här inne att följa Sillyn.. Det är det inte för mig heller.

Jag har bara en fråga.
Ligger det någonting i det här??
Eller driver de med oss som vanligt.???
Barcelona R85
2014-06-10 14:41
Sköna svar jag fick :) Jag tror själv på chile för de är mitt land såklart ,sen tror jag Bosnien kan chocka Sedan frankrike som har stora namn men är inte direkt några favoriter. England kommer floppa. Angående Bravo köpet, Han är en duktig målvakt men ingen vi behöver nu för dem summorna som det pratas om,när vi precis köpt ter stegen.Vi borde satsa. På någon billigare alternativ
Barcelona AndreD
2014-06-10 14:41
@barcastuff: Sevilla wanted to sign Barcelona midfielder Sergio Roberto (22), but new Barcelona coach Luis Enrique counts on him for next season. [md] Ahahahaaahahaha wtf
Barcelona Gabriel
2014-06-10 14:33
La liga es blaugrana Haha ni**a plz! *asg* Det var fan dagens, 10p!
Annons: