/spanien/barcelona/forum/4725.aspx/spanien/barcelona/forum/4725.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mascherano#14 el Jefecito
2014-08-31 19:52
Helvete vad den här domaren är totalt skitdålig! Riktig pajas. I den bästa av världar så skulle FIFA gett honom en Suarez-ban for life så han aldrig mer får entra en fotbollsanläggning. Inte ens som åskådare. För övrigt ser det helt ok ut. Vi styr matchen riktigt bra men dom där riktiga målchanserna saknas. Lätt att glömma av det men vi saknar faktiskt Iniesta, Neymar och Suarez. Även om vårt anfall är tunt så är det inte vilka som helst som saknas. Så det är egentligen inte så konstigt att det fattas chanser borta mot Villareal. Sen måste jag återigen berömma Rakitic. Vilken krigare han är. Äntligen har vi någon som kan göra nr 4 rättvist igen. Han får mig att ogilla Fabregas ännu mer.
Barcelona Zyzz
2014-08-31 19:52
Jag orkar inte med poängtapp redan i omgång 2, så snäääälla gör mål i andra halvlek!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2014-08-31 19:51
[QUOTE=Vampíro]Det är bara att hoppas att den ordinarie trion är skadefri under hela säsongen för det är en otrolig kvalitetsskillnad på reserverna. Munir gjorde visserligen mål hemma mot Elche sist men han har knappt ens lirat med B-laget. Det är naivt att förvänta sig att han ska kliva in och leverera under en längre tid. Sen har vi Pedro som är iskall. Anfallet är tunt. [/QUOTE] Du har väl inte glömt bort Suarez?
Barcelona Vampíro
2014-08-31 19:50
Det är bara att hoppas att den ordinarie trion är skadefri under hela säsongen för det är en otrolig kvalitetsskillnad på reserverna. Munir gjorde visserligen mål hemma mot Elche sist men han har knappt ens lirat med B-laget. Det är naivt att förvänta sig att han ska kliva in och leverera under en längre tid. Sen har vi Pedro som är iskall. Anfallet är tunt.
Barcelona DM1982
2014-08-31 19:50
In med Neymar pronto och trumma på.
Barcelona L.A.M Nr 10
2014-08-31 19:47
In med Neymar och få in lite kreativitet i anfallen. Annars gör vi det bra. Förhoppningsvis blir Villarreal tröttare i andra och då får vi utdelning.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-08-31 19:47
@Gio Style:

Måste vara den enda gången jag håller med Alves när det gäller att tjafsa emot domaren, domaren hade vissa rätt men tappa kontroll sista 20 där det var kaos vissa stunder.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-08-31 19:45
@Glaubrana:

Det är klart jag kollar på Barca-matcher..

Under Ronaldinho-tiden brukar titta på var enda La Liga match.
Barcelona Gio Style
2014-08-31 19:44
Hur kan ni klaga på Alves när han får dobbarna i höfthöjd, jävligt hårt också?
Otroligt fult, skulle varit gult till Villarrealspelaren och Alves har i varje fall mitt tillstånd att ligga kvar efter en sån stämpling.
Barcelona Blaugrana91
2014-08-31 19:44
Tycker vi överlag spelar väldigt bra, Villarreal har inte haft något att komma med, vi pressar dem ordentligt stundtals.
Fortsätter vi så här kommer ett mål tids nog.

Dock bör vi ta ut Pedro och ta in Neymar.
Barcelona barca show
2014-08-31 19:43
länka stream grabbar akuut
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
Känns tunt med Munir och Pedro. Ingen som riktigt hugger på dom inspel som framförallt Messi levererar. Längtar tills Suaréz är med, men idag får man la nöja sig med att förhoppningsvis Neymar kommer in i paus annars har jag faktiskt svårt att se hur vi skall få in någon boll. Pedro må ha gjort oss mycket gott men han lever på väldigt dryg övertid...
Barcelona Glaubrana
Freeyourmind Du sa att du inte kollar några matcher men ändå såg du längre ner att vi bara anfaller från Alves sida? Haha en anekdot bara :)
Barcelona Vampíro
2014-08-31 19:41
Jag älskar Pedro, en av mina all time favoriter men det börjar bli svårt att försvara honom. Han är i dagsläget alldeles för dålig för att spela i FC Barcelona. Han bidrar med väldigt lite och har i princip inga spetsegenskaper.
Dessa La liga domare får mig att hata den här ligan..

Jag kollar inte längre på några matcher p.g.a dem..

Var lär de sig att döma ???
De sänker ju hela ligan..
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
Hyfsad bra kontroll har laget men lite väl slarvigt och statiskt emellanåt i sista tredjedelen. Problemet som jag ser det är om vi inte lyckas göra mål och tappar kontrollen i matchen kan det bli en väldigt jobbig match det här, mittfältet och försvaret ser stabila ut så inget byte där inte, ser gärna att vi gör något längst fram för att ändra matchbilden. Antingen safar man med att ta in en mittfältare och tar upp Rafinha eller så ser jag gärna att Neymar gör entre om det inte ser bättre ut i 2a halvlek. 3 frågetecken: Alves måste ha tanke bakom sina inlägg, funkar inte höga inläggen så variera med låga eller snett in bakåt Munir måste ta för sig lite mer och ge understöd till Messi, helst dra sig mer centralt så han kan hota mer. Pedro behöver komma in i matchen, inte många rätt på honom just nu. (shape up or ship out)
Barcelona DM1982
2014-08-31 19:40
Domaren har tappat matchen.
Barcelona LeoMessi
Jag förstår att Alves är förbannad men han får fan sluta tjata till sig kort!
Barcelona Zyzz
Hörde jag rätt? Domaren är från Madrid...
Barcelona Blaugrana91
Irriterande domare...
Barcelona Z_Z
Det där är en till sida av Alves som gör att han är farlig att ha på planen. Om han inte får en frispark som han borde ha så finns det stor sannolikhet att han gör något dumt tillbaka och åker på gult själv.
viccc
Alves överdriver som vanligt ..
Barcelona Nemesis 10
2014-08-31 19:39
Hahaha La liga domare asså...
Barcelona AndreD
2014-08-31 19:39
Härlig tackling av Messi
2014-08-31 19:38
Ni har säkert märkt att vi bara anfaller från Alves sida.
Jag tror att Lucho kommer slänga in Neymar så vi anfaller från båda kanten..

Jag tycker att det är bra att vi möter bra motstånd så att laget lär sig och växer ännu mer..
Barcelona DM1982
2014-08-31 19:37
Killen halkar och får frispark....stabilt.
Barcelona FCB_Messi
2014-08-31 19:35
Alltid alltid alltid hatat den här jävla domaren !!!!
Barcelona AndreD
2014-08-31 19:34
Det enda Munir har är avslut
Barcelona R85
2014-08-31 19:34
Rakitic är så stabil spelare !
Barcelona Barc6
2014-08-31 19:33
Fy helvete va Rakitic springer!! Fantastisk!
Annons: