/spanien/barcelona/forum/4720.aspx/spanien/barcelona/forum/4720.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2014-05-27 18:27
papillon Nej han delar på dem med klubben numera.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona papillon
2014-05-27 18:22
Messis nya kontrakt ger väl honom rätt till 100% av reklamintäkterna?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Andresito
2014-05-27 18:20
Kanske dags att börja bli lite mer tålmodiga här inne? Jag är också desperat efter två backar, men det är mer än en månad kvar tills fönstret öppnar. Har ju i princip bara blivit en övergång hittills, och det är Luiz till PSG. Den som trodde att man skulle ha värvat två världsklass-backar vid denna tiden får nog vakna upp ur sin bubbla och inse att man inte värvar spelare på en dag á FIFA. Calm down people!
Barcelona Barcelonistas
2014-05-27 18:14
Hur orkar ni ens följa skiten? Man kommer ju bara bli besviken..
Barcelona Krabban94
2014-05-27 18:14
@-SAMI-:

Tråkigt nog är det ett problem, alla vet att Barca är i behov av en mittback vilket innebär att de kan skjuta upp priset på en eventuell mittback som Barca ryktas vila ha. Sen säljer de till den högst bjudande som inte är Barca eftersom man inte vågar sätta 40mille på en back, då lämnar man med Song, snart Fellaini, Javi Martinez eller Mathieu... Då får man skylla sig själv, även pga att man berättar hur mycket pengar man kan spendera så tycker ju de andra klubbarna, "Barca har 120mille att spendera nå vi säljer för minst 40/50 om de vill ha nån spelare av oss!
Barcelona -SAMI-
2014-05-27 17:48
Barca som är en sån stor klubb ska inte ha några problem att köpa en jävla back. Ska det vara så jävla svårt?? Man lider ju för varje dag som går.
Barcelona Vampíro
2014-05-27 17:45
@Losculés:

Ja fy fan vad lata, nästan som man tror de har egna liv vid sidan av SF. Lägg ner det där och uppdatera oss om vartenda lilla rykte i dessa twitter-tider. Det tycker jag man ska kunna kräva av folk som lägger ner sin tid och inte får betalt. Skärpning Red!
Barcelona Krabban94
2014-05-27 17:41
@Losculés:

Kunde försöka lägga en till min blogg, har inte så många läsare så har inte blivit så mycket inlägg på sistone... Barcas silly season främst ni vill läsa om? Är ju inget priffs men kan försöka :)
Barcelona koeman92
2014-05-27 17:37
@-SAMI-:

Bara jag som känner mig asförbannad just nu över det??
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-27 17:35
Våra spelare är vuxna män och professionella men om man läser mellan raderna har alla indikerat på att en förändring behövs med flera klass spelare. Den som sa det rakt ut va Dani Alves och Masken. Xavi behövde inte säga mer än Vi är knullade. Spelarna är trötta på att laget inte har blivit förnyat och inte fått den nya energi tillskotten av Klass spelare.
Barcelona Lion24
2014-05-27 17:30
Som andra målvakt så vill jag personligen se Willy Caballero. För bra för att vara 2:a målvakt? Inga problem. Det ska vara konkurrens i våran trupp där spelarna ska slita på träningarna för att förtjäna deras platser. Willy är en fantastisk målvakt men det är också Keylor Navas och Claudio Bravo. Men anledningen till att jag vill ha Willy är hans ålder, 32 har jag för mig. Det är extremt viktigt att man har erfarna och rutinerade ''pappor'' i alla lag och jag skulle vilja att Willy skulle bli en sån i våran klubb. Willy skulle inte bara ersätta Pintos moral, lojalitet och ''pappa'' rollen, han är dessutom en mycket bättre målvakt än Pinto. Förutsättningen är naturligtvis att Willy har de egenskaperna. Skulle också vilja ha kvar Pinto som 3:e målvakt men tyvärr så är våran ledning alldeles för korkade.

Överpris för mittbackar? Jag vill bara ha duktiga mittbackar i våran trupp, helt seriöst. Det är det ända jag bryr mig om. Inga omskolade spelare utan naturliga duktiga mittbackar. Helst en äldre och en yngre. Men jag är något osäker på Marquinhos. Det är inte Marquinhos potential jag oroar mig för utan det är Montoya. Alla bör veta att det är väldigt svårt att komma till ett nytt land och börja prestera direkt. Därför behöver man en säker och stabil ytterback som har presterat bra på en hög nivå tills den nyanlända har kommit in i truppen, landet o.s.v. Jag vet inte om Montoya har den potentialen, jag har inte sett den riktigt ännu så det blir en chansning ifall man gör klart Marquinhos. Samtidigt så måste man ta risker för att lyckas.

Benatia? HÄMTA!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-05-27 17:29
Roma vet att Benatia vill till oss och försöker få andra lag att lägga högre bud, men om spelaren vill endast till FC Barcelona så kan Roma inte göra ett skit.
Barcelona Gabriel
2014-05-27 17:28
Vi styrs av ett gäng nötter. Det blir Mathieu!
Barcelona -SAMI-
2014-05-27 17:25
Ja precis. Man blir galen. Ska det vara så svårt för Barca köpa 1 eller 2 backar?? Benatia vill till Barca men Barca lägger inte fram pengarna. Helt sjukt!
Vad fan väntar dom på?
@Luigi & Barca, no Mario:

Barcelona Losculés
2014-05-27 17:20
Ska det inte göras en Silly Season artikel? Gud vad skribenterna är lata här på svenskafans... Inte bara Barcelonas, flera andra lags sidor med
2014-05-27 17:17
Sami Jag trodde också att det skulle ske saker direkt men samma gamla Barca. De blir bortsprungna varje gång på grund av att de inte hostar upp pengarna för en försvarare direkt.
Barcelona -SAMI-
2014-05-27 17:10
Fan trodde Barca skulle göra klart med en back idag men nej ingen back. Fan!!
Barcelona Blaugrana91
2014-05-27 17:00
B-Guden Ja det stämmer.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-05-27 16:54
@B-Guden:

Tror klubben numera får hälften av hans reklamintäkter.
Barcelona B-Guden
2014-05-27 16:46
@Blaugrana91:
Messi får väl 100% av sina reklam intäkter ? EDIT Såg nu att du skrev numera, alltå har det blivit en ändring sen hans nya kontrakt ?
Barcelona Gabriel
2014-05-27 16:46
Daily Express verkar också ha snappat upp på Benatias pris. 32M£ är ca 40M€, han är värd det. Bara att lägga pengarna direkt. Vad fan väntar vi på?
Barcelona Ali G
2014-05-27 16:28
Roma want £32m for Benatia

Roma want £32 million for Mehdi Benatia. Manchester United,Barcelona ,Arsenal and Manchester City are all interested in the 27-year-old centre-back.

Source: Daily Express
Barcelona Blaugrana91
2014-05-27 16:19
Neymar11 Vilket innebär mer pengar till klubben också då vi numera får en del av Messis reklamintäkter. ;)
Neymar11
2014-05-27 16:11
Hur fan hinner Messi med alla dessa reklamerna han gör?!?! Frontfigur för FIFA, Adidas, gilette, pepsi, turkish Airlines, samsung och nu rabblade jag upp dom stora företagen bara
Messi-Lover
2014-05-27 15:36
@MabastB:

Hmmm.. undrar vad den ökände Alexis-hataren KarmaIsAKarankas har att säga? :D
2014-05-27 15:34
Läser inget tills det är officiellt. Bartomeu knäckte tidningarna på en sekund. Vad va det MD sa?! Pedro är en av de som inte kommer säljas. Han åt upp de genom att backa upp Alexis.
SoN_Un
2014-05-27 15:33
fan vad jag hoppas att alexis stannar asså
Barcelona MabastB
2014-05-27 15:30
Bartomeu (president): "Alexis is not for sale. He's part of our plans for next season. Juventus haven't been in touch, should ask his agent"

(Barcastuff)
Barcelona Barclasico
2014-05-27 15:24
@God is a five letter word - Messi:

från [el mercurio]
SoN_Un
2014-05-27 15:22
Rambla~

haha det var inte illa menat o hoppas du förstår:D
Annons: