/spanien/barcelona/forum/4714.aspx/spanien/barcelona/forum/4714.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-05-28 15:45
@Gabriel:

...eller Balanta. Det finns säkert fler i Sydamerika.
Barcelona Gabriel
2014-05-28 15:41
Om klubben vill fynda så får de vända sig utanför Europas gränser, för i Europa ser marknaden ut som den gör. Doria finns, fynda på honom.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Gabriel
2014-05-28 15:39
Barcelona plan to sign two of following three centre backs: Marquinhos, Mathieu, Miranda. They want to pay 40M for the two together. [sport] Vår klubb är definitionen av snål! Och så tror vi att dem kommer punga ut 40 för Benatia. Haha, det är kört.
Barcelona Rambla~
2014-05-28 15:39
Ska vi behöva stå ut med äckliga Qatar på tröjorna och annan skit de sålt ut klubbens själ till, ska de fan också kunna lägga upp pengarna för en mittback oavsett om det är 40m eller inte. Annars kan det kvitta. Släng bort den jävla loggan, avsluta allt sammarbete med den regeringen och handla in billigare spelare istället och försök förädla dem själva. Hellre det, och få kämpa mer om CL tex, än att vara med om denna cirkus.
Neymar11
2014-05-28 15:34
En grej jag inte förstår mig på är varför ni blir sura på Psg. I min bok gör dom rätt, det är ju en av världens största talanger det handlar om. Varför skulle dom gå med på vad som helst när det gäller deras egna spelare? Som har kontrakt med dom i 4 år till Visst det är ett olje lag med en rik ägare från Qatar. Vi här inne vet att det är omöjligt att värva från dom, det fick vi lära oss förra året. Jag skyller på vår egna ledning som går och nosar där med hjälp av dum och dummare Laporte/subotic/benatia/mangala/ muschaccio (stavning) som vi kan värva istället och som är betydligt enklare att få loss
Barcelona Nemesis 10
2014-05-28 15:34
Neymar värvningen kostade klubben enorma summor och har säkert drabbat våran budget. Allt som kommer ur deras munnar är lögner, dom ljuger om hur mycket Neymar kostade, dom ljuger och lovar att Abidal ska va kvar, dom lovar att köpa mittback men det blev också en lögn (tänker på förra sommaren). Man kan ju inte ta det dom säger på allvar när det dyker upp andra uppgifter än de dom har angivit.
Jag blir inte ett dugg förvånad om det kommer fram att dom har ljugit om ekonomin i klubben också, det finns nog inte så mycket pengar som det har snackats om därför kommer alla förhandlingar att dröja då priserna måste diskuteras.
Den här ledningen har redan förstört våran fina klubb, och dom är knappast kompetenta nog att kunna styra upp det här för då hade man inte hamnat i den här sitsen från första början. Man får helt enkelt vänta till 2016, blir så jävla förbannad varför blir det ingen omröstning för?
Barcelona Rambla~
2014-05-28 15:32
@Neymar11:

Jag håller med, men tyvärr så resonerar inte denna ledning så. De trodde tex att de skulle kunna knyta till sig Bentia för ca 20m. De förväntar sig att spelaren ska sätta lite press på sin klubb. Det är så de jobbar. Det samma gäller Laporte, aldrig att de betalar 36m för en 19-åring. De har ett väldigt konstigt sätt att se på marknaden. De lever fortfarande kvar i det förgångna. Speciellt Zubi, som vet att när han var aktiv så värvade Barca aldrig dyra backar. Koeman tex, gav de inga jättesummor för. Oftast har försvarsspelarna kommit från La Masia. Ibland räcker de tyvärr inte till, speciellt hur fotbollen ser ut idag, men det fattar inte den här styrelsen.
Neymar11
2014-05-28 15:29
Rambla~ Jo det är jag medveten om, men dock så var det en tid utan sponsorer, Qatar-pengar och rosell När man är i sådan desperat behov av Världsbackar och säger att man har pengar för att värva. Då gör man det iaf i min mening 35 miljoner € för en världsback är ingenting i dagsläget. Speciellt med tanke på hur mycket pengar som florera omkring
Barcelona Rambla~
2014-05-28 15:27
PSG bildades 1970!

Det räcker så.....
Barcelona Zyzz
2014-05-28 15:24
Hahaha tror PSG att Barca är någon slags fotbollsskola som de kan skicka sina spelare till för att sedan hämta hem dem igen eller? Barca är större än PSG så nej tack.
Barcelona Rambla~
2014-05-28 15:22
Neymar11

Jag skriver det igen. Den här klubben har aldrig värderat försvarspelare i de summorna. Det är bara cracks á la Neymar de betalar sådana summor för. Inte mittbackar.
Neymar11
2014-05-28 15:22
Gabriel Gör dig själv en tjänst och bli inte förbannad, ska du bli förbannad så var det på vår ledning. Man får verkligen huvudvärk varje dag av att läsa alla rykten här inne
Barcelona Gabriel
2014-05-28 15:21
Neymar11 Vi borde definitvt aldrig göra affärer med den klubben efter det där. Det räckte med deras president som hotade att köpa Messi när vi var intresserade av Thiago Silva. Jag hade njutit av att se att vår klubb gick i krig mot dem och bröt alla möjliga band. Det kan mycket väl vara så att det inte finns några pengar. Varför annars noja över rimliga priser på de bästa backarna? Alla culés i hela världen vill se starka investeringar på mittbackar, men kan det vara så att klubben inte har pengar? Jag börjar också undra... Edit: Och säg inte till mig att lugna ner mig, jag skriver enbart det som varenda culé i hela världen känner när man läser om ett sånt smutsigt erbjudande. Så nej, jag tänker fan inte lugna ner mig!
Neymar11
2014-05-28 15:21
Gabriel Och lugna ner dig, vad förväntar du dig? Att psg ska bara ge bort en sån talang Det psg försöker med är äckligt smart, så varför ska dom ge sig vika bara för att vi är Barcelona Ska du skicka din frustation någonstans så skicka det till vår klubb, som är så dumma och försöker värva därifrån. Att värva från en klubb som är ekonomiskt oberoende är helt omöjligt.
Neymar11
2014-05-28 15:17
Gabriel Inte bara fel på den klubben, utan att vår ledning ens vill göra affärer med dom. Att dom är så dumma att dom inte kan lära sig från fjolårets misslyckande Kan vara så enkelt att vi inte har råd att värva honom eller någon annan "stjärnback" Jag börjar bli riktigt jävla rädd angående ekonomin. Och något känns helt klart fel 1: jag har aldrig varit med tidigare om att våra egna spelare ryktas bort så intensivt 2: När man är i så stort behov av försvarare och "har 120 miljoner €" att värva för. Då gör man det enkelt och betalar och får det gjort. Tidigare traditioner kvittar speciellt med tanke på att ledningen redan kört över den flesta traditionerna 36 miljoner € för en spelare som Laporte är ingenting. Grabben är 19 och spelar med sån elegans och trygghet är helt otroligt 35 miljoner € för benatia/hummels/subotic/mangala är väl investerade pengar Nej vi kommer inte få se några värvningar förrän vi har tjänat in pengar via att sälja våra spelare
Jeffson
2014-05-28 15:13
Här kommer en oneliner: PSG är äckliga!
Barcelona Gabriel
2014-05-28 15:13
Seriöst jag blir fan förbannad. Det är så äckligt respektlöst av den smutsklubben. Brinner just nu. Vill de inte sälja, fine, det kan man inte kräva. Men att komma med ett sånt smutsigt och vidrigt förslag att vilja låna deras spelare till oss och samtidigt kräva Alves i retur gör att jag får lust att cumshotta hela klubben och dess ägare i ansiktet.
Barcelona LeoMessi
2014-05-28 15:11
Gabriel (Barcelona) Kunde inte hålla med dig mer min vän. Det erbjudandet är som en pisstråle i ansiktet på vår klubb. Vi är inte Granada för fan! Dom tror att vi ska låna marquinhos och utveckla dom åt dom för att sedan lämna tillbaka honom.
Barcelona Zamboza
2014-05-28 15:11
@Ali G:

Barcelona Gabriel
2014-05-28 15:07
Haha vad fan är det jag läser. Ska vi låna Marquinhos? Vilka fan tror PSG att dem är?

Åsnor!

Jävla dadda klubb utan själ, usch, hatar den smuts klubben med deras äckliga president. Skit i Marquinhos nu, och skit i att sälja Alves till dem också. Vill aldrig se oss göra affärer med den klubben ever. Bryt alla möjliga band med dem och starta ett krig - inget mig emot. Gå allt in för Benatia och Laporte och skit i Marquinhos.

Åt helvete med PSG. Vi är Barça, ingen jävla fattig klubb som ska låna spelare för att sen ge tillbaka honom. Vad fan tror dem. Att dem kan låna honom till oss och utnyttja så att han får speltid nu när dem köpt Luiz för att sedan ta tillbaka honom när han utvecklats till en storback.

Fuck off!
Barcelona LeoMessi
2014-05-28 15:02
Det är inte bara ledningen, tränaren måste också våga kräva två mittbackar! Om Lucho vill vinna någonting så borde han första att vi behöver MINST en mittback av högsta klass!
Barcelona Rambla~
2014-05-28 14:56
Tyvärr, men vi kommer inte att få någon mittback av klass, jag har insett det nu. Det är inte bara den här ledningen utan klubben. Den har aldrig velat betala några högre summor för försvarsspelare. Undantaget är Dani Alves, men då var han också en dominant i ligan. Dessutom var han så jävla offensiv som högerback att han nog mer räknas som en offensiv spelare. En crack helt enkelt.

40m kommer de inte lägga på någon mittback, jävla nötter. Jag håller med Gabriel även om jag inte gillar att klubben ska kasta ut pengar på vad som helst, men när det kommer till Benatia och även Laporte så kommer det att vara värt det i långa loppet. Speciellt med tanke på att vi ej har värvat en mittback på snart 4 år.
Neymar11
2014-05-28 14:51
Såld våra spelare för höga priser*
Neymar11
2014-05-28 14:50
Ali G Haha ska vi bli som Milan nu med... Jag går så långt och säger att klubben inte har någon stor summa att handla för. Det enda vi kan hoppas på att vi får såld för höga priser
Barcelona LeoMessi
2014-05-28 14:50
Ali G (Barcelona) Inget jävla lån, vi är inte någon jävla fattig klubb som får låna in spelare för vi inte har råd att köpa. Jag tar det som en förolämpning från PSGs sida! Jag garanterar er att vi kommer börja leta mittback när alla bra backar på marknaden har blivit köpta av andra klubbar.
Barcelona Ali G
2014-05-28 14:44
PSG could loan Marquinhos to Barca

The young Brazilian won't be sold outright to the Catalan side, but Paris Saint-Germain are considering loaning him out. Marquinhos is contracted until 2018 with the French champions.

Source: L'Equipe

Manchester City lead race for Benatia

Manchester City are winning the race to sign Roma defender Mehdi Benatia who is also attracting interest from Arsenal and ManchesterM United.

Source: Daily Express

Barcelona jonis
2014-05-28 14:38
Deulofeu

Trodde Zubi hade hackat in på ditt konto först :(
Barcelona Deulofeu
2014-05-28 14:26
Jonis du fattar väl att jag menar ytterback jag är inte Zubi jag har lite koll he he.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-05-28 14:23
@Gabriel:

Kompromisslös spelare så saknad!
Barcelona jonis
2014-05-28 13:51
dubbel
Annons: