/spanien/barcelona/forum/4713.aspx/spanien/barcelona/forum/4713.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bentley King
2014-05-28 21:36
Blaugrana91 (Barcelona) Förlåt jag skrev lite fel där. Planering passar nog bättre än förhandlingar
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona roheart
2014-05-28 21:32
Det positiva med att Sverige inte är med i VM är att man slipper att alla studioprogram osv hela tiden ska handla om svenska landslaget.. Underbart att kunna lägga all fokus på de bättre lagen istället för att höra tjat om att "Ljungberg bråkar med Mellberg"etc etc etc :)
Barcelona Blaugrana91
2014-05-28 21:24
Bentley King Förhandlingar om vad?
Barcelona FCB_Messi
2014-05-28 21:21
Kasper schmeichel är ingen dum målvakt . Vad tycker ni ?
Barcelona Mr Culé
2014-05-28 20:46
Blev så jäkla rörd när jag såg den här videon med Puyi, han kommer vara enormt saknad.
Barcelona Bentley King
2014-05-28 20:33
Camp Nou är för tillfället helt stängt, anställde samt de som städar har fått ledigt. När jag frågade varför så sa en som jobbar på turistbyrån att de har stängt pga att alla förhandlingar sker under stängda dörrar och de vill absolut inte att något ska komma ut. Fan, jag som ville besöka camp nou museum för första gången nu till helgen :(
Barcelona koeman92
2014-05-28 20:23
Dubbel
Barcelona koeman92
2014-05-28 20:23
Någon som vet vart denna Hetfield har tagit vägen? Han var en av forumets bästa skribenter. Har inte sett honom på ett bra tag
Barcelona ( Xaviesta )
2014-05-28 20:09
Jeffson Många är inte torra bakom öronen än och hjärtat slår i 190 över varenda rykte. Att man överhuvudtaget har TID att följa varenda skit som skrivs och sägs i tidningar och folkamun visar tydligt att man är av den yngre sorten, kanske i sena tonåren eller i början av 20 års åldern. Detta gäller inte alla såklart men majoriteten som dominerar Rambles dessa silly-dagar ligger förmodligen och steker inom den ramen. Det är off-season och tidningarna måste skriva om saker även om det inte händer ett skvatt för tillfället. Andas lite killar och salta rejält. Bara jag som längtar efter VM? Jag tror att följande lag går till semifinal: Brasilien Tyskland Spanien Fyran vågar jag inte gissa på då det är jämt skägg mellan Argentina, Frankrike, Portugal m fl. Lägg även till att lag som Chile, Ghana osv kan överraska. Många har brassarna som vinnare av hela enchiladan men personligen tycker jag att detta VM är mer ovisst än på länge. Många starka lag den här gången och det kommer att bli riktigt spännande hela vägen. Det ska även bli jävligt skönt att slippa dom där förbannade fotbollsförstörande läktartrycksdämpande meningslösa bisvärmslåtande vuvuzela trumpeterna. Nu får vi höra klackarna och trummorna och sångerna under matcherna igen istället för att sitta i en bikupa och titta på matcherna.
Barcelona NoGo™
2014-05-28 19:57
Deulofeu: "The Barça players are keeping an eye on me here, especially Xavi, Andres and Busi. They make me feel part of the group."

Härligt att höra att våra grabbar tar hand Deulo! Gillas!
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2014-05-28 19:48
Luis Enrique har ännu inte gått på semester och har i dag mött Bartomeu och Zubizarreta för att diskutera och planera det nya laget. Enligt Sport.es har man siktet inställt på Bravo, Miranda, Mathieu och Marquinhos.

Intressant att han vill ha en målvakt som konkurrerar med ter Stegen. Kan förstå varför också. Ter Stegen är 22 år och är i nuläget ohotad. Kan finnas en risk att han 'slappnar av'. Men samtidigt kan det vara farligt att bänka honom vid första eller andra motgången.

Angående alla priser som cirkulerar nu. Jag tycker att klubben får skylla sig själva. När man inte värvar en mittback på x antal och hela galaxen vet att man är desperat så kommer det att kosta. Bara att betala.

Barcelona Tiki-Taka
2014-05-28 19:27
Summan kommer uppgå till 8-9 miljoner euro.
Barcelona Tiki-Taka
2014-05-28 19:26
Talks on transfer of Real Sociedad goalkeeper Claudio Bravo (31) are well-advanced. Club expects to close the deal in coming days [catradio] Barcelona third goalkeeper Oier (24) could be included in a deal on Real Sociedad goalkeeper Claudio Bravo (31). [weloba]
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-05-28 19:13
Valencia don't want to negotiate on Mathieu's transfer. If Barcelona want him, they should pay around 35M (20M buyout+15M taxes) [as marca]

Man får hoppas! För om priset överstiger 30M så försvinner Zubi & C.O fortare än Usain Bolt från förhandlingarna.
Barcelona Gio Style
2014-05-28 18:52
Man blir fan deppig varje gång man besökt Les Whiners den senaste veckan.
Keep calm, det är långt kvar på Silly Season.
Barcelona Diar Shekha
2014-05-28 18:46
Edit: Det är 28 maj.* Skriver via mobilen.
Barcelona Diar Shekha
2014-05-28 18:44
Jeffson Jag håller med dig till 110% procent. Vissa har verkligen svårt när det kommer till att vara realistiskt. Jag ser folk göra drömelvor med Pogba, Aguero, Hummels och Vidal tex inför nästa säsong. När det väl ryktas om andra spelare då blir man förbannad.. :P När Det är 28 maj, vi har redan fixat en tränare och en målvakt. Folk här inne är förbannade för att det inte kommit en mittback än, vänta ett tag åtminstone.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2014-05-28 18:37
Ett ord som 90% av folket här inne kan gynnas utav: källkritik.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-05-28 18:35
@Jeffson:

Haha håller helt med! Nämner inga namn *Host* Gabriel *Host*... hehe, take a chill pill guys. Det löser sig! (Förmodligen inte).
Jeffson
2014-05-28 18:24
Lägg ner. Den där FCBJulian får ju till och med Jimmie Åkesson att framstå som trovärdig. Tryck på avfölj.

Jag fattar verkligen hur ni pallar att gå igång så som ni gör (ni som nu gör det, inte alla) på varenda ett rykte. Säger inte att det är fel, bara det att jag inte förstår. Jag hade aldrig pallat att bli förbannad för att det står i MD att Enrique vill ha Mathieu för att timmen efteråt glömma det och istället bli glad över att han vill ha Benatia för att bli förbannad igen så fort det står att även City vill ha Benatia för att sedan vara lugn i fem minuter innan nästa rykte dyker upp och då slå bakåtvolter av lycka för att någon skitjournalist på nån skittidning skriver att Roma kan släppa Benatia gratis typ. Hur orkar ni?

Kram
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-05-28 18:22
@Mr Culé:

Om det skulle stämma är det en riktigt bra affär av Barca. Ställer mig dock bakom Rambla~ i den pessimistiska kön.
Neymar11
2014-05-28 18:21
Den här benatia verkar vara en liten girig skit, passat man c perfekt. Absolut inget jag vill ha då man läser hans intervjuer Nej mina vänner vi är bara vid ingång av tunneln, kommer en tid av mörker. Gäller att bara att ha tålamod och stötta laget/klubben under dessa tider
Barcelona Rambla~
2014-05-28 17:59
@Mr Culé:

Haha, vägrar att få upp hoppet igen utan tar det med en nypa salt, men tack för länken.
Barcelona Rambla~
2014-05-28 17:58
@koeman92:

Här. Den senaste är "Ett knotigt långfinger åt UEFA"
Barcelona Mr Culé
2014-05-28 17:58
Ny information kring Benatia.
Barcelona J.Gamper
2014-05-28 17:50
Fan vad deprimerande. Borde anordnas demonstration mot de som sköter klubben
Barcelona koeman92
2014-05-28 17:49
Vampíro

Vart kan man se den? Kan du länka?
Barcelona Luigi & Barca, no Mario
2014-05-28 17:46
En gång i tiden dog fotbollsspelare att spela för fc Barcelona. Idag ställer spelarna ultimatum på att klubben visar att de vill vinna och värva för att stanna kvar.
Barcelona Vampíro
2014-05-28 17:32
Gjorde misstaget att lyssna på Sportbladets silly season podcast och fy fan vad deprimerad man blir när Niva och de andra två snubbarna börjar prata om Barça. Man inser hur jävla illa skött klubben är egentligen. Damn it, det här håller inte längre. Dags att ta avstånd från fotbollen, försöka njuta av VM och sen se vad som hänt i augusti. Min gissning: inte ett shit.
Barcelona Messidinho_10
2014-05-28 17:17
Vi har Messi och Neymar där fram, medans där bak får man nöja sig med Mattieu lr vad han heter...
Annons: