/spanien/barcelona/forum/4704.aspx/spanien/barcelona/forum/4704.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zamboza
2014-05-28 15:11
@Ali G:

Barcelona Gabriel
2014-05-28 15:07
Haha vad fan är det jag läser. Ska vi låna Marquinhos? Vilka fan tror PSG att dem är?

Åsnor!

Jävla dadda klubb utan själ, usch, hatar den smuts klubben med deras äckliga president. Skit i Marquinhos nu, och skit i att sälja Alves till dem också. Vill aldrig se oss göra affärer med den klubben ever. Bryt alla möjliga band med dem och starta ett krig - inget mig emot. Gå allt in för Benatia och Laporte och skit i Marquinhos.

Åt helvete med PSG. Vi är Barça, ingen jävla fattig klubb som ska låna spelare för att sen ge tillbaka honom. Vad fan tror dem. Att dem kan låna honom till oss och utnyttja så att han får speltid nu när dem köpt Luiz för att sedan ta tillbaka honom när han utvecklats till en storback.

Fuck off!
Barcelona LeoMessi
2014-05-28 15:02
Det är inte bara ledningen, tränaren måste också våga kräva två mittbackar! Om Lucho vill vinna någonting så borde han första att vi behöver MINST en mittback av högsta klass!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-05-28 14:56
Tyvärr, men vi kommer inte att få någon mittback av klass, jag har insett det nu. Det är inte bara den här ledningen utan klubben. Den har aldrig velat betala några högre summor för försvarsspelare. Undantaget är Dani Alves, men då var han också en dominant i ligan. Dessutom var han så jävla offensiv som högerback att han nog mer räknas som en offensiv spelare. En crack helt enkelt.

40m kommer de inte lägga på någon mittback, jävla nötter. Jag håller med Gabriel även om jag inte gillar att klubben ska kasta ut pengar på vad som helst, men när det kommer till Benatia och även Laporte så kommer det att vara värt det i långa loppet. Speciellt med tanke på att vi ej har värvat en mittback på snart 4 år.
Neymar11
2014-05-28 14:51
Såld våra spelare för höga priser*
Neymar11
2014-05-28 14:50
Ali G Haha ska vi bli som Milan nu med... Jag går så långt och säger att klubben inte har någon stor summa att handla för. Det enda vi kan hoppas på att vi får såld för höga priser
Barcelona LeoMessi
2014-05-28 14:50
Ali G (Barcelona) Inget jävla lån, vi är inte någon jävla fattig klubb som får låna in spelare för vi inte har råd att köpa. Jag tar det som en förolämpning från PSGs sida! Jag garanterar er att vi kommer börja leta mittback när alla bra backar på marknaden har blivit köpta av andra klubbar.
Barcelona Ali G
2014-05-28 14:44
PSG could loan Marquinhos to Barca

The young Brazilian won't be sold outright to the Catalan side, but Paris Saint-Germain are considering loaning him out. Marquinhos is contracted until 2018 with the French champions.

Source: L'Equipe

Manchester City lead race for Benatia

Manchester City are winning the race to sign Roma defender Mehdi Benatia who is also attracting interest from Arsenal and ManchesterM United.

Source: Daily Express

Barcelona jonis
2014-05-28 14:38
Deulofeu

Trodde Zubi hade hackat in på ditt konto först :(
Barcelona Deulofeu
2014-05-28 14:26
Jonis du fattar väl att jag menar ytterback jag är inte Zubi jag har lite koll he he.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-05-28 14:23
@Gabriel:

Kompromisslös spelare så saknad!
Barcelona jonis
2014-05-28 13:51
dubbel
Barcelona jonis
2014-05-28 13:51
@Deulofeu:

Montoya som ordinarie mittback?
Barcelona Deulofeu
2014-05-28 13:34
Tänk om vi bara kunde göra klart med Laporte nu innan vm betala klausulen utan att blinka då har vi löst våra viktigaste problem mittback samt målvakt.

Resten är bonus enligt mig helt klart.Jag ser gärna Montoya som ordinarie mittback om Alves säls han kommer bli bättre tro mig 5 assist på 13 matcher är skapligt enligt mig.

Då har vi nytt blod i

Ter Stegen
Masip

Laporte

Rafinha

Deulofeu

Då har vi värvat spelare för en halv miljard ungefär och dessutom har vi Halilovic i b-laget som tillsammans med tex Adama som kan komma in och göra skillnad.

Snälla Zubi agera!

Ska Song eller Alexis säljas ska det ske efter vm! Ska en mittback köpas ska det ske före vm!
Barcelona Z_Z
2014-05-28 13:34
Gabriel:

Håller helt och fullt med. Marquez har inställningen och viljan som Mascherano men backade upp det med ett positionsspel, huvudspel och beslutsfattande som krävs för att vara en världsback. Underbar spelare som är rejält saknad.
Barcelona Bàckis
2014-05-28 13:32
Visst, det är Silly. Men känns ju så typiskt om vi i vanlig ordning springer runt å ödslar tid på mittfältare och söker efter en 9a ( Llorente?) samtidigt som de absolut bästa alternativen till mittbacksplatsen som Miranda och till viss del även Luiz (dock överpris) hamnar i andra lag. Slutat det med att vi även går miste om Benatia och slutar upp med Mathieu eller typ Marquinhos som trots sin talang inte är redo att ta startplats direkt, så har iaf inte jag några förhoppningar om att nästa säsong skall bli bättre än den gångna. Snälla. Lös Benatia....
Barcelona Dinho the artist
2014-05-28 13:30
Haha jag skulle typ tycka att det var roligt om en värvning av mathieu skedde. Blir ju kul att följa detta Barca, om än på fel sätt. -. -
Barcelona Gabriel
2014-05-28 13:26
Hade köpt tillbaka denna spelaren i sin prime före alla Benatia, Mangala och Hummels i världen!

Meastro, Rafa!
Barcelona Gabriel
2014-05-28 13:22
Westinho

Hur fan kan vi chill out? På senare år har alla dessa "hemska rykten" stämt in. När vi ryktades köpa Song skrattade jag bara och sa "yeah right". Man får panik av alla dessa rykten. Hade det ryktats om dessa spelare under Laportas tid i klubben hade jag inte oroats.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-05-28 13:19
Kan folk här inne just calm the fuck down? Är detta er första silly season? Om ni inte klarar av att vara källkritiska utan tror på allt ni läser, ja då blir det en jobbig sommar för er. Gå ut istället och strunta i vad som skrivs.
Barcelona Gabriel
2014-05-28 13:19
Rambla och alla andra

Ni vet att jag håller med er om Zubi och vår inkompetenta ledning som inte klarar av någonting, men personligen är jag rätt så lättad över att Miranda inte kommer till oss. Han var aldrig någon favorit från min sida. Däremot ska det sägas att om det står mellan Miranda och Mathieu så är valet solklart men förhoppningsvis slipper vi även Mathieu.
Barcelona Zamboza
2014-05-28 13:16
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Kanske är så, men falska rykten ser man ju dagligen på LR från sport, emd, goal och barcastuff.
Barcelona Rambla~
2014-05-28 13:15
Barca var inte redo att lösa Mirandas klausul, vilket United verkar ha gjort utan att blinka. Zubi tror väl att med hans eminenta förhandlingstalang ska klara av att sänka priset till under 20m. Vad är hemligheten? Tar han med förhandlarna ut på en runda golf kanske? Idiot, bara lämna klubben så fort som möjligt och glömt inte ta med dina två värdelösa knähundar till chefscouter.
Barcelona Tiki-Taka
2014-05-28 13:08
Då verkar det som att mathieu blir vår mittbacksvärvning!!!! Wiiihhhoooo
Barcelona LeoMessi
2014-05-28 13:08
Om inte minst en klassback + talang/rotantionsspelare kommer till Barca under sommaren så kommer jag inte kolla på matcherna. Är så jävla trött på att ledning och även tränarna inte har tagit det här problemet seriöst. Ter stegen ska knappt räknas som en värvning som någon ska ha allt för sto cred för, för dom var tvungna att värva en målvakt och rafinha och Deulofeu tillhör redan Barcelona.
Barcelona Barclasico
2014-05-28 13:06
Miranda uppges vara klar för Man.United! jaha... ingen Miranda till barca alltså, Då blir Mathieu vår mittbacksstjärna till nästa säsong... Kul! (suck)
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-05-28 13:06
Zamboza

Snälla källhänvisa inte till FCBJulian, snubben är fake och snackar bara skit. Kolla alla tweets så ser du. Han säger att han har ''reliable'' källor men allt är bullshit. :)
Barcelona Tiki-Taka
2014-05-28 13:04
Barcelona did not yet hold talks on a transfer of PSG centre back Marquinhos (20) or on a transfer of right back Dani Alves (31) to PSG [as] Haha nu står det att barcelona inte ens har börjat förhandla om en möjlig transfer.....det som var klart igår enligt medierna. Silly season i ett nötskal
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-05-28 13:02
Barcelona did not yet hold talks on a transfer of PSG centre back Marquinhos (20) or on a transfer of right back Dani Alves (31) to PSG [as]

Silly season kan dra.....
Barcelona Zamboza
2014-05-28 13:00
@Rambla~:

Enligt FCBJulian på twitter vill Sociedad ha 8, 9 me.
Annons: