/spanien/barcelona/forum/4686.aspx/spanien/barcelona/forum/4686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona koeman92
2014-06-05 16:31
Chelsea have made a 33M bid for Barcelona player Cesc Fabregas (27), who has asked the club to accept it. No deal between clubs yet. [tv3]
Barcelona Mido
2014-06-05 16:17
så länge Xavi envisas att spela jämnt så kommer alla mittfältare dissa oss. är det inte dags för honom att lägga skorna på hyllan. fabregas var tänkt att ärva xavis plats..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona koeman92
2014-06-05 16:06
@zick9:

Ändå rankas han till och med sämre än Rafinha i La ligas lista över årets 25 bästa spelare och blev inte ens uttagen till VM truppen. Fuq logik?
Barcelona zick9
2014-06-05 16:02
Isco är tydligen bättre än Iniesta enligt Puertan...
Barcelona Vampíro
2014-06-05 15:56
Cesc kostat alltså lika mycket som bänkspelaren Isco och han kostar mindre än Illara... eller vad fan han heter. Det är sånt här som får en att tappa hår.
Barcelona Gabriel
2014-06-05 15:54
Kostade David Luiz 50? Oherregud, haha. Aja, I rest my case!
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-05 15:52
@Gabriel:

David Luiz kostade 50M, hur sjukt det än låter.
Barcelona Leo y Cesc
2014-06-05 15:50
Helt sjukt hur man inte hänger med transfersummorna i Barcelona. Vi tror att vi kan köpa t.ex Luiz för 25 milj € och han såldes för 40 till PSG. Vi tänker sälja Cesc för 33 milj plus någon extra milj i bonus. Medan andra klubbar säljer medelmåttor för det dubbla vad dom egentligen är värda. Marquinhos vill PSG ha 40 milj €. Vi väljer att släppa en världsklass mittfältare/anfallare för 33 milj? Allt under 50 milj € för Cesc är skandal. Vi måste vara världens sämsta lag på att köpa och sälja. Allt förklarar ju sitt hur puckade i huvudet ledningen var när man köpte Zlatan för 750 milj € för att 1 säsong senare ge ut han "gratis" för 220 milj plus ett år på lån. Sålänge denna ledning styr så förvänta er absolut inget nytt.
Barcelona Nesto
2014-06-05 15:50
50 + 20% vid vidareförsäljning + bonusar(upp till 10 m) efter vad Chelsea plockar hem nästa säsong. Minst. Annars 60 rakt i handen
Barcelona Vampíro
2014-06-05 15:49
Varför väntar man inte tills efter VM med att sälja Fàbregas? Det finns så jävla många enkla frågor som inte gåt att förklara när det gäller dessa amatörer som har makt i klubben.
Barcelona Barclasico
2014-06-05 15:43
Cesc's entourage assume that he will go to England next season. Fernando Torres has already welcomed him to Chelsea [cadena cope]
Barcelona Leo y Cesc
2014-06-05 15:41
@barcastuff: Cesc's entourage assumes he'll join EPL. President Bartomeu and sports director Zubizarreta want sale, some board members don't agree [cope]
Barcelona Gabriel
2014-06-05 15:38
43 är fortfarande alldeles för lite för Cesc! Dem sålde överskattade nollan David Luiz för 40! Vi ska ha MINST 50 för Fabregas, annars kan ha lila gärna stanna. Blir så trött!
Neymar11
2014-06-05 15:34
Cesc kostar 43 miljoner € 33 miljoner € officiellt 10 miljoner € "bonus" Och Arsenal får inte en enda krona :)
Barcelona Leo y Cesc
2014-06-05 15:30
@barcastuff: Cesc Fabregas (27) will join Chelsea for 33M plus incentives. Barcelona want to announce the transfer before the World Cup. [ser] Fan säljer vi till Chelsea för? Dom pissade på oss konstant när vi ville förhandla om Luiz förra sommaren.
Barcelona Gabriel
2014-06-05 14:55
40M€ för Marquinhos är galenskaper enligt mig, men men, tänker inte klaga när vi köper en mittback. Men fortfarande galenskaper.
Barcelona Barca Barca
2014-06-05 14:54
Barieta Håller tumnarna, gör klart med Marquinhos nu innan VM.
Barcelona Barieta
2014-06-05 14:49
God is a five letter word - Messi

Är summan bekräftad?
Om det gäller pund som det var snack om innan så är det ändå 40M euro, vilket får ses som ganska bra.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-06-05 14:42
Fabregas kommer alltså endast vara 0.8 dyrare för Chelsea än vad Illaramendi var för Real Madrid. Komedi på hög nivå ju :D
Barcelona Barieta
2014-06-05 14:41
PSG and Barcelona officials have made good progress regarding the transfer of centre back Marquinhos (20). Talks are in final stage. [as]

Fantastiskt, om det stämmer dvs, men det känns ju trovärdigare än rykten från sport och md.
SoN_Un
2014-06-05 14:21
emre can klar för liverpool 12 miljoner euro..vet ens våra scouter vem det är?
grym lirare

vrf lägger vi aldrig bud på sånna spelare jag blir galen. han är 157 ggr bättre än vår kära SERGI!
SoN_Un
2014-06-05 14:06
petersays

banega sklle jag verkligen inte banga på. killen besitter sjuk talang m. men tyvärr me denna ledning så blir d inga fynd endast 30 mille plus so gäller....men om messi säger in me banega så är det in me banega haha
SoN_Un
2014-06-05 14:00
kollade igenom en video precis å rakitic, jisses va bra han var i sevilla sist. han låg bakom allt i princip. men killens styrka är hans fot. men men men om han aldig får lägga hörnor, frisparkar elr en fri roll i mitten där han ska styra o lägga avgörande bollar. vad ska vi göra me han då`? kmr bli en ny cesc känner jag på mig...

en spelare jag tror skulle vara perfekt för oss o lät acceptera bänk är mateo kovacic.. killen har en sjuuuk potential. jag tror han blir en av dom största i framtiden. han kommer går till liverpool elr nåt o sen köpas av real. jag är 100! se länk. tänk er i barca iniesta 2.0
Neymar11
2014-06-05 13:54
petersays (Barcelona) Du glömmer att Rafinha har kommit tillbaka, där tar han Robertos plats 6 mittfältare till 3 positioner bör räcka Fabregas lämnar då ersätts han med rakitic/Vidal/Koke/ Då är jag jävligt nöjd med mittfältsuppsättningen
Barcelona petersays
2014-06-05 13:52
"Banega var en stortalang med potential att bli hur bra som helst. Han festade bort det och blev utkickad från Valencia. Ska han ta speltid från Rafinha? Hell no! " Självklart beror det på hur laget ser ut i övrigt. Vilka som tillkommer och vilka som drar. Men förutsatt att Cesc och Roberto försvinner samtidigt som Xavi bör ha mindre speltid kommande säsong så behövs det ett par kreativa mittfältare. Ett etablerat stornamn och nån till, varför inte Banega? Truppen har ju varit för tunn och det går inte att tro att vi ska slå oss fram med La Masia hela tiden. Den gyllene generationen har peakat. Vi kommer inte lyfta in 2-3 spelare i a-truppen varje säsong. Dessutom. 5-10 millar är kaffepengar i vår budget. Ge en spelare en säsong att bevisa något. Annars sälj eller låna ut.
Barcelona Gabriel
2014-06-05 13:49
Koeman92 Självklart menade jag en av dem, blev lite fel där.
SoN_Un
2014-06-05 13:49
KarmaIsAKaranka

sök hjälp!
Neymar11
2014-06-05 13:46
petersays (Barcelona) Fc Messi hela vägen! Banega var en stortalang med potential att bli hur bra som helst. Han festade bort det och blev utkickad från Valencia. Ska han ta speltid från Rafinha? Hell no! Mittfältet nästa år; Sergio-masche Fabregas-Xavi Iniesta-Rafinha Det är ändå ett sjukt bra mittfält
Barcelona koeman92
2014-06-05 13:46
Gabriel

Pogba OCH Rakitic? Jag gillar båda, men blir det inte lite för mycket att få hit båda?
Barcelona petersays
2014-06-05 13:42
Äh. Nu är jag mer övertygad är nånsin. In med Banega för att bredda mittfältet. Han var stundtals magisk i Valencia, och han har gjort en bra vår i Newell's. Messi blir säkert glad om hans bästa polare kommer också. Kostar MAX 10 millar. skitsamma om han runkar på webcam och klantat sig några gånger. Han har vart, och är, rätt ung. En lär sig. Han slår ju iaf genomskärare som spelare som Sergi, Dos Santos och Samper inte är kapabla till än på länge. Banega - in!
Annons: