/spanien/barcelona/forum/4674.aspx/spanien/barcelona/forum/4674.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-04 08:37
MD skriver om higuain eller reus istället för Aguero. Hoppas! Spelartyper jag suktat efter länge... Precis som munir som det snackas om nedan.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-04 00:55
@the cameroonians:

A-laget borde gå lektioner hos Munir om hur man skjuter långt ifrån målet och gör mål.

Munir är en Killer, vilka fötter han har.

Vilka sjuka mål han gör..
Barcelona Cule4life
2014-06-04 00:53
Dortmund värvar på bra med anfallare.

Dom hämtade förra året skyttekungen från Frankrike, Aboyang lr vad han heter.

I år har dom hämtat Adrian Ramos(kung i Bundesliga) och Immobile(Skyttekung Italien).

Deras sportchef hade passat oss. tänk er han med våra resurser.
Barcelona Barca Barca
2014-06-04 00:04
Antonio Puerta Han och Marquinhos skulle smaka mumma och backlinjen skulle vara säkrad många år framöver.
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-03 23:44
allvarligt talat, hur fan kan man pröjsa 28 miiljoner euro för morata?????? vafan är det man ser i honom? visst talang har han men 28 miljoner EuRO?
Barcelona Antonio Puerta
2014-06-03 23:15
I länken nedan berättar Athletic mittbacken om att det skulle vara en dröm om han fick ersätta Puyol! Han vill tills oss herregud!
Barcelona Rambla~
2014-06-03 23:04
Neymar11 Det är som vanligt media som lurade dig. De skrev spaltmetrar om det i början i England och rapporterade sk om värsta scenariot. Senare kom det fram hur det egentligen låg till.
Barcelona Rambla~
2014-06-03 23:00
Det finns inte på kartan att Zubi lyckas pruta 20m på Kokes klausul. Atlético har ett projekt där Simeone kommer gå bananas om klubben säljer nyckelspelarna. Han kommer dra direkt. Koke vill dessutom inte lämna. Ju fortare Barca inser det desto bättre. Fast den här ledningen kommer väl att fjanta sig till sista dagen innan de fattar.
Neymar11
2014-06-03 22:58
Rambla~ (Barcelona) Fick för mig att han gjorde det just pga det grälet. Men du har nog rätt, följer inte PL alls
Barcelona Andrés V
2014-06-03 22:58
Neymar spelar strålande mot Panama.... Panama? Haha kul att han är på spelhumör men komigen det är en av dom sämre lagen. Som när Zlatan gör 3 mål mot san Marino.
Barcelona Rambla~
2014-06-03 22:55
Neymar11 Haha, true. Fast senast stämde det inte. Det var Fergie som överdrev det i ett uttalande. Han och Rooney hade bråkat och kommit ihop sig om något. Rooney hade kläckt ur sig något om att det är väl lika bra att jag lämnar då om jag nu är så dålig enligt dig bla bla. Han lämnade aldrig in någon skriftlig begäran till klubben.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-03 22:53
@barcastuff: If Cesc leaves, Atletico's Koke (22) is main option, but Barcelona won't pay 60M buyout. Sevilla's Ivan Rakitic (26) is alternative. [rac1] Gå efter Ivan.
Barcelona Den vise mannen
2014-06-03 22:51
Håller med dig Rambla. Tror att MFF hade spelat jämt mot Panama. Den här matchbilden förekommer aldrig när Barca spelar. Hur mycket ytor som helst och inte en buss så långt ögat når. Men Neymar verkar spelsugen vilket är gött och se inför vad som kommer.
Neymar11
2014-06-03 22:50
Rambla~ (Barcelona) Rooney har gjort det vanligt! Haha
Barcelona Neymessi
2014-06-03 22:50
Jag tvivlar inte en sekund på att Neymar kommer lyckas minst lika bra i Barca som han gör i landslaget. I landslaget är han en helt annan spelare eftersom han där har tryggheten och självförtroendet.
I Barcelona är det egentliga problemet inte att han underkastar sig Messi eller inte får något utrymme, utan det är självförtroendet som inte riktigt är där. Att han missar en del i sista tredjedelen eller tappar boll när han kladdar för mycket är knappast Messis fel.
Med all den status som är runt Neymar glömmer man lätt bort hur ung han är. Många andra spelare i hans ålder räknas som talang medan Neymar redan ses som en världsstjärna och har förväntningar därefter. Neymar-gate har inte direkt gjort det enklare heller.
Barcelona Rambla~
2014-06-03 22:49
Cule4life Kun har inte alls lämnat in någon transfer request. Det är korkade Sport som skriver att det kommer krävas att han gör det om Barca ska ha någon chans att värva honom eftersom City vägrar att ens förhandla. Att lämna in en sådan är känsligt i PL och det ska mycket till innan en spelare gör det. För så fort de gör de får de precis alla emot sig, speciellt fansen. Det är väldigt ovanligt att spelare gör det.
Neymar11
2014-06-03 22:48
Den passningen....
Neymar11
2014-06-03 22:46
petersays (Barcelona) Haha nej han fick vara kvar! Vänskaps match och Panama har gjort sina byten, tror att det är pga det eller något
Barcelona petersays
2014-06-03 22:45
"Men va ? Rött kort för hands i straffområdet men inte straff? Hahaha "

Han gick väl inte ens ut till slut?
Barcelona Gio Style
2014-06-03 22:44
@Nesto:

Ja men justeee, dumstruten på =)
Barcelona Nesto
2014-06-03 22:43
Gio Style Han tillhör numer Napoli. Neymar är så mycket bättre i Brasilien än vad han är i Barcelona
Barcelona Gabriel
2014-06-03 22:43
Neymar påminner mycket om Ronalinho, men ingen kan få mig att le som Ronnie fick mig att le. Hans leende på planen, bara det fick mig att lysa upp. Han lekte fotboll, ibland såg det ut som han inte riktigt förstod vad all the fuzz was about och bara ville spela fotboll och ha kul.

Finns bara en Ronaldinho - den enda spelaren som är älskad av alla fotbollsfans i hela världen. Inte ens madridfans har något illa att säga om honom. Unik!
Neymar11
2014-06-03 22:42
Men va ? Rött kort för hands i straffområdet men inte straff? Hahaha
Barcelona Rambla~
2014-06-03 22:41
Okej, lugna er lite med hyllningarna, det är Panama de spelar mot. :)
Barcelona Cule4life
2014-06-03 22:41
Marquinhos om Barcelona: "PSG kommer bestämma". – Barcelona är ett fantastiskt lag. Jag kommer vänta och se vad PSG beslutar, säger Marquinhos till TV3 och fortsätter:

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/41674

"Barcelona vill ha Agüero – kräver en flytt". - Tidningen skriver att Agüero lämnat in en transferansökan och kräver att få lämna klubben nu när Barca knackar på dörren.

http://blogg.fotbollskanalen.se/sillybloggen/2014/06/03/barcelona-vill-ha-aguero-kraver-en-flytt/
Neymar11
2014-06-03 22:40
Man får det leende man fick när man såg Ronaldinho spela när man ser neymar lira
Barcelona Gio Style
2014-06-03 22:39
Japp Henrique som en gång i tiden tillhörde oss.
Numera lagkapten i Palmeiras.
Barcelona Gabriel
2014-06-03 22:38
Ronaldinho skadade sig en bit in på höstsäsongen 2003-2004 också det får man inte glömma. Han missade exempelvis hans första El Clasico på Camp Nou, den vi förlorade med 2-1. Hans första säsong hos oss var magisk. Annars föreslår jag att ni hittar någon sida där ni kan ladda ner alla matcherna från den säsongen och kolla om på dem. Sommar snart, ni får eran ledighet, bara att kolla tillbaka.

Han var otroligt bra hans första säsong redan från dag 1. Barcelona sög den första halvan av säsongen, men Ronaldinho var den enda som visade klass redan från början.
Neymar11
2014-06-03 22:37
Mäktig att publiken hyllar neymar
Neymar11
2014-06-03 22:35
Hur kan det inte vara straff där? Haha Neymar neymar neymar, Brasilien utan neymar är inte mycket att hänga i julgranen
Annons: