/spanien/barcelona/forum/4643.aspx/spanien/barcelona/forum/4643.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona socccerfan1
2014-06-10 15:30
Varför är vi inte efter pjanic???? Och andra målvakt begovic?? Kollade lite på Bosniens landslag.. De två är skit bra.. Och vänster backen är ett framtida löfte.. (Han som skadade jese ;/ ) Pjanic 300? Max.. Begovic 120-150? Bra mycket bättre än jhonny bravo.. Pjanic rakitic o bosq på mitten
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona socccerfan1
2014-06-10 15:30
Varför är vi inte efter pjanic???? Och andra målvakt begovic?? Kollade lite på Bosniens landslag.. De två är skit bra.. Och vänster backen är ett framtida löfte.. (Han som skadade jese ;/ ) Pjanic 300? Max.. Begovic 120-150? Bra mycket bättre än jhonny bravo.. Pjanic rakitic o bosq på mitten
Barcelona barca!54
2014-06-10 15:22
Barcelona and Sevilla want to officially announce the transfer of Sevilla midfielder Ivan Rakitic to Barcelona in the coming hours. [ser]
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-10 15:13
Håller med om att Chile kommer bli farliga. Jag tror de kommer ta sig vidare från gruppspelet på Hollands bekostnad, men i åttondelen lär de då få möta Brasilien... Det känns som att Chiles resa tar slut redan där, tyvärr.
Barcelona Rambla~
2014-06-10 15:00
Usch, Sport är verligen vidriga. Är det nödvändigt att skylta med en Rakitic i en barcatröja på uppslaget? Varför kan de inte vänta tills allt är klart och sen fotografera honom i en tröja på riktigt? Det här är bara så osmakligt och man skäms rent ut sagt även om det inte är direkt klubben som gör det utan en tidning. Dock så är alla medvetna om tidningen finns i staden Barcelona och vilken klubb de dagligen skriver om.
Barcelona Rambla~
2014-06-10 14:57
La liga es blaugrana! Okej, om du säger det så. Du kanske är nöjd när man slänger ut 11m + bonusar + JdS för en reservmålvakt, och istället struntar i att värva åtminstone en ordentlig mittback. Jag är det då inte. En hel fotbollsvärld förunddras över hur illa den här ledningen sköter klubben, inte bara jag och Gabriel.
Barcelona Riiio!!
2014-06-10 14:55
R85

Är Bosnier men varje gång någon frågar mig om en outsider så säger jag Chile.

Kommer bli faaaarliga asså! =)

Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-10 14:51
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Stämmer, snart blir det officiellt. De diskuterar Denis Suarez sedan lär det bli officiellt.:)

**
Är det bara jag som får ont i magen när jag ser Mathieu? Fan...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-06-10 14:48
Kan denna bild verkligen stämma på Gundogan?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-10 14:48
Det enda jag konstatera just nu är att det inte är hälsosamt för majoriteten här inne att följa Sillyn.. Det är det inte för mig heller.

Jag har bara en fråga.
Ligger det någonting i det här??
Eller driver de med oss som vanligt.???
Barcelona R85
2014-06-10 14:41
Sköna svar jag fick :) Jag tror själv på chile för de är mitt land såklart ,sen tror jag Bosnien kan chocka Sedan frankrike som har stora namn men är inte direkt några favoriter. England kommer floppa. Angående Bravo köpet, Han är en duktig målvakt men ingen vi behöver nu för dem summorna som det pratas om,när vi precis köpt ter stegen.Vi borde satsa. På någon billigare alternativ
Barcelona AndreD
2014-06-10 14:41
@barcastuff: Sevilla wanted to sign Barcelona midfielder Sergio Roberto (22), but new Barcelona coach Luis Enrique counts on him for next season. [md] Ahahahaaahahaha wtf
Barcelona Gabriel
2014-06-10 14:33
La liga es blaugrana Haha ni**a plz! *asg* Det var fan dagens, 10p!
Barcelona Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito
2014-06-10 14:31
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Det var med i " senaste nyheterna" så jag bara tänkte uppdatera lite:) Men att vi la ett slutbud på 306 mil kom som en chock. Nu måste Dortmund bara acceptera det -.-
Barcelona Glaubrana
2014-06-10 14:30
Tänk att alla skvallerblaskor lyckas med vad dom vill. Att folk ska snacka om vad dom skriver. Hur kan ni veta att dom inte jobbar på något annat? Allt ni pratar om är när det skrivs i tidningarna. Vänta tills det blir officiellt så kan ni bli sura då. Ingen ide att slösa energi på något som man inte vet är sant eller ej! Tack för mig :)
Barcelona fc__Barça
2014-06-10 14:29
La liga es blaugrana! Fast varför ska man inte få klaga på en ledning som förstör så mycket av det laget och klubben man stöttar? Visst kan det ibland bli väldigt tjatigt härinne om Zubi m.m. Men det är klart man ska kunna klaga när det är så mycket fel som det är i klubben i dagsläget.
2014-06-10 14:27
@Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito:

Att vi har en personlig överenskommelse med Reus är ingen nyhet, dock vill Dortmund inte sälja honom och Reus trivs i Dortmund, det sa han igår. Men vi får se, han kanske blir vår crack i år. Han är dessutom culé. ;)
Barcelona Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito
2014-06-10 14:23
Enligt vissa källor är Barca och Reus överens om spelarens personliga villkor. Det sägs att Barca la ett slutbud på 306 miljoner kr.
Barcelona barca!54
2014-06-10 14:22
Deal on Rakitic is being postponed because talks on Denis Suarez loan go on. Sevilla will have buy-back, Barcelona can block buy-back [rac1]

2014-06-10 14:19
@La liga es blaugrana!:

Dummaste jag läst på länge, såklart man får klaga på den här fitt-ledningen. De sitter och krigar med Bravo när de inte ens har köpt en jävla mittback. Är dem efterblivna eller? '' Vi jobbar hårt'' my ass...
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-06-10 14:17
Rambla~ och Gabriel Förstår inte varför ni ens ska hålla på laget om ni bara gnäller. Har man inget positivt att säga kan man nog inte kalla sig supporter då supporter betyder stöttare på engelska. Och gnälla är inte att stötta.
Barcelona Rambla~
2014-06-10 14:12
@Gabriel:
Haha, ja så är det nog. Sen så har vi varit med ett tag och upplevt både det ena och andra i den här klubben. När det går så långt att man börjar jämföra med Gaspart-tiden, då vet man att det är riktigt illa ställt. Jag tänker gnälla tills den här korkade ledningen med sin clown Zubi i spetsen drar från den här klubben. Det här går inte längre. Precis allt, och då menar jag allt gör de fel och tvärtemot precis hela tiden. Fan, man får ju snart en hjärtinfarkt. Nu ställer jag mitt hopp till Jan Laporta, att han sätter ihop ett nytt projekt när det är dags 2016. Helst tidigare, om man kan rösta bort denna ledning på något sätt. Jag skiter fullständigt om han gillar och festa med strippor eller vad det handlade om. Han får göra precis vad han vill så länge det inte skadar klubben, för sköta en fotbollsklubb klarar han av alldeles utmärkt.
Barcelona Gabriel
2014-06-10 14:10
Rambla Haha, du och jag måste vara de största gnällspikarna på det forumet hitills. High-five!
Barcelona Rambla~
2014-06-10 14:06
@Gabriel:

Bara typ ca €14m för en reservmålvakt. Yeeey....
Barcelona Rambla~
2014-06-10 14:05
Jag bara väntar på att rykten om Agger ska börja ta fart ordenligt. De kommer väl som ett brev på posten om Valencia vägrar buga sig när det gäller Mathieu. Snälla Rufete, stå på dig, vik dig inte för Zubi och behåll er fransman. Kräv klausulen hela tiden, varje dag, varje minut, vid varje pissepaus. :)
Barcelona Gabriel
2014-06-10 14:03
Barcelona will pay around 11M plus incentives for Real Sociedad goalkeeper Claudio Bravo (31). Dos Santos joins them on 3-year deal. [md] No comment.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-10 14:00
En sak är i alla fall säker: Barca ska köpa först och sälja sen. Risken är annars stor att vi glömmer bort det förstnämnda
Barcelona ZAK-117
2014-06-10 13:56
Barças ledning: person 1: Vi borde väl köpa en ny spelare person 2: Varför inte en anfallare? person 1: men vi behöver en försvarare person 2: vi frågar zubi. En vecka senare köps reus
Barcelona Barca Barca
2014-06-10 13:54
@Illusionista:

Har en känsla av att Bosnien kan åka ut redan i gruppspelet. Deras första VM mästerskap och förväntningarna kan va lite höga. Iran är defensivt skickliga och Nigeria är oberäkneliga. Allt kan hända efter Argentina, helt klart intressant grupp att följa.
SoM_Un
2014-06-10 13:52
har en känsla av att bravo blir vår första målis och att vi slarvar bort ter stegen.... JAG VILL BARA SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Annons: