/spanien/barcelona/forum/463.aspx/spanien/barcelona/forum/463.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2016-07-28 11:30
[QUOTE=El Pistolero #9]EXPLAIN THIS KLUIVERT!? [/QUOTE] Eh...om jag minns rätt så har han väl fått någon form av anställning hos Real? Inte så konstigt med andra ord.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Pistolero #9
2016-07-28 11:27
EXPLAIN THIS KLUIVERT!?
Barcelona papillon
2016-07-28 11:04
enkos

Både real och psg hade lika många A/B-lagsspelare under första halvlek som slutade 3-1 till psg.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Skurhink
2016-07-28 10:54
Tello som centra anfallare i Barcelona? Tello har aldrig spelat som central forward, och då ska han inte börja som det i Barca heller! Lucho söker! En backup till Suarez, en Striker! Alltså ingen ensidig kantlöpare att peta in centralt. Vi har massor av alt på kanterna i Neymar Messi Denis Rafinha Iniesta. Men vi har bara en ren Striker i Suarez och en till hade gett oss en bredd jag aldrig vågat drömma om att vi skulle ha efter denna sommar!
Barcelona enkos
2016-07-28 10:28
@Reymar:

Real spelade ju med b laget och hade knappt en a lag spelare.
Även Barca kommer i kommande matcher att spela med många reserver då de ordinarie inte anslutit än.
Barcelona enkos
2016-07-28 10:23
Tello skulle aldrig ens sitta på bänken då LE-s älskling Munir går alltid förre.
Barcelona Gabriel
2016-07-28 09:28
Helt onödigt att ens diskutera att behålla Tello då Lucho vid upprepade tillfällen sagt att han inte räknar med honom.
Barcelona Kröjff
2016-07-28 09:04
@Lionel "Rey" Messi:
En kort kommentar får räcka den här gången eftersom andra åtaganden väntar. Vad du och andra ofta glömmer i era ekvationer, är att spelare av den kaliber vi pratar om här, inte bara genererar inkomster när väl övergångssumman på två tusen miljoner blivit betald, utan som grädde på moset även kräver fantasibelopp i fortlöpande driftkostnader också. Och vem betalar rättegångskostnaderna när det visar sig att pengar även betalas under bordet? Skattebetalarna? I så fall är det inte att undra på att många multimiljonärer ägnar lika mycket energi åt att försöka undandra sig sina samhälleliga plikter, som att hävda sin rätt att få spela fotboll på högsta nivå. För övrigt så säljs väl dom flesta tröjorna på svarta marknaden i form av piratkopior? För dom som nu tillverkar Nikes textilier i sweatshops, har väl knappast råd att betala fullpris.
Barcelona Smogen
2016-07-28 08:13
Mario Gomez gav mig ju fasen magsår med alla sina missade chanser i EM. Finns det en striker som kan missa 5 frilägen på raken så är det han.
Barcelona Andresito
2016-07-28 06:43
[QUOTE=Reymar]Real Madrid blir just nu förnedrade av PSG och låg under med tre mål vid halvtid. Angående Gomez så är han inget för Barca, för klumpig och är så otroligt seg. Bättre att vi behåller Tello som kan spela på alla anfallspositioner och skulle må bra av Messis passningar samtidigt som han är en egen produkt. Behåll Tello!! [/QUOTE] Suárez är ju också klumpig och hyfsat seg. Anfallaren i Barça behöver inte vara någon playmaker eller speedkula utan det räcker med vilja, näsa för mål och lite hjärna. Gomez är en av världens mest rutinerade anfallare och hade säkerligen kunnat ta vara på kreativiteten från Neymar, Iniesta och Messi. Sen förstår jag inte vad som säger att Tello kan spela centralt. Hans främsta, eller enda, egenskap är snabbheten. Till skillnad från Gomez så saknar han förmågan att vara på rätt plats vid rätt tillfälle, med den enkla anledningen att han inte är en anfallare.
Barcelona Reymar
2016-07-28 03:20
Real Madrid blir just nu förnedrade av PSG och låg under med tre mål vid halvtid.

Angående Gomez så är han inget för Barca, för klumpig och är så otroligt seg. Bättre att vi behåller Tello som kan spela på alla anfallspositioner och skulle må bra av Messis passningar samtidigt som han är en egen produkt. Behåll Tello!!
Barcelona Thierry Henry
2016-07-28 02:48
@Treyh:

Jag tror nog 90% av oss har Google translate på datorn. Take a chill pill gubben;)
Barcelona Treyh
2016-07-28 02:32
Rambla~ slutar länkar artiklar på fucking spanska. Detta är en SVENSK forum!! Hur många tror du kan spanska här? Kanske 10%... bli så jävla irriterad när såna som du länka sidor på spanska.
Barcelona Barcelonistas
2016-07-28 01:40
Mario Gomez, Van Persie,Podolski, några alternativ. Känns som det bästa är Mario Gomez.
Barcelona Mr Culé
2016-07-28 01:00
@El Pistolero #9:

Det stämmer, har läst det också. Hela familjen är madridistas, men Mario är Culé.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-07-28 00:50
Mario Gomez!!!! Snälla Gud låt det hända.
Barcelona Tiki-Taka
2016-07-28 00:39
Mario Gomez kommer även från en fantastisk säsong med Besiktas bakom sig....26 mål på 33 matcher. Hade inte tackar nej till honom
Barcelona petersays
2016-07-28 00:11
Inte trodde jag att vi skulle sitta här och snacka target players och renodlade strikers. Alltså jag vet inte vad jag tycker - den känns som att varje sommar (och vinter) de senaste 5 åren har någon velat värva Fernando Llorente för att ha en plan B - och varje gång har jag tyckt att det låter idiotiskt. . En riktig måltjuv av Samus kaliber - absolut. Men en Llorente-typ med en sträng på sin lyra - aldrig.

Vem är dagens Trezeguet egentligen? Dagens Eto'o? Honom ska vi ha!
Barcelona Ribohn Fan
2016-07-28 00:10
Låt Mario Gomez spela högerback, istället för att han ska få urinvägsinflammation av att sitta på bänken(vintern kan bli kall i Spanien också).
Ungefär samma kvalitet som Vidal!
2016-07-28 00:04
Har jag fel om jag säger att Gomez är culé o hans brödrar är madridistas? För mig att jag läst något sådant.
Barcelona Rambla~
2016-07-28 00:03
Frågan är om inte Gomez lön på 5m är lite för hög? Jonathan Soriano?
Barcelona Junta Dimision
2016-07-27 23:57
@Vampíro:

Instämmer fullständigt angående Mario Gomez. Frågan är om han vill vara i ett lag där han ska agera andrafiol eller om han vill ha en startplats i en sämre klubb.
Barcelona Vampíro
2016-07-27 23:38
Mario Gomez klarar av att spela target på ett alldeles upperligt sätt i ett väldigt skickligt, bolltrillande Tyskland, tror ansolut han hade gjort ett bra jobb i Barça om han får chansen. Lyckas vi värva Mario Gomez så blir det nog min favoritvärvning under hela sommaren. Yeah, I'm that guy.
2016-07-27 23:31
Byta Tello mot Gomez? Perfekt! Vi får in vår back-up och det utan att spendera transferbudgeten. Robert, u know what to do!
Barcelona Mido
2016-07-27 23:22
[QUOTE=Ribohn Fan]Spela Tiki-Taka med Mario Gomez det går nog inte så bra! [/QUOTE] Tiki-taka har varit en hjälpmedel inte grundspel sedan LE tagit över. Så Gomez passar perfekt när det låser sig
Barcelona Ribohn Fan
2016-07-27 22:59
Spela Tiki-Taka med Mario Gomez det går nog inte så bra!
Barcelona Tiki-Taka
2016-07-27 22:13
Skulle inte vara dåligt med en sådan spelare. Vad säger ni?
Barcelona Mido
2016-07-27 22:04
Mario Gomez (31) has been offered to the club by Fiorentina, they want him to be part of deal to sign Cristian Tello. [Sport]
Barcelona san_miguel
2016-07-27 21:10
Snarare så länge Luis Enrique vägrar vila dom. [QUOTE=Barclasico]Carlos Bacca (29) would prefer to join PSG and not Barcelona due to lack of minutes. Milan want 30M for the forward [gazzetta dello sport] tyvärr... så länge MSN finns så vill ingen striker spela för oss [/QUOTE]
Barcelona Junta Dimision
2016-07-27 20:26
Detta gillar jag, verkar som att vi får in en spelare med hjärta iallafall.
Annons: