/spanien/barcelona/forum/4627.aspx/spanien/barcelona/forum/4627.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-06-12 21:45
@Ali G:

Tja, ett alternativ hade ju varit att inte uttala sig om sådant överhuvudtaget. Det hade ju underlättat.
Real Madrid Kith.
2014-06-12 21:42
Hahahahaha vilka usla analyser av Johanna Fränden och Daniel Nanskog när det gäller deras värdelösa analyser av Brasiliens försvar samt David Luiz och Thiago Silva.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Corazon
2014-06-12 21:41
har någon koll på om alba e frisk å spelar första matchen. måste bestämma mig mellan pique alba och varane till min vm elva snälla hjälp haha
Neymar11
2014-06-12 21:41
Finns gott om tid, en plattmatch idag och Willian får chansen nästa. Dumt av scolari och ändra på ett vinnande koncept, dom flesta förbundskaptenerna satsar säkert tills förändringar är tvunget. Och vi som Barcelona fans borde veta att spelare är som två olika personer när det gäller klubblag respektive landslag
Barcelona Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito
2014-06-12 21:39
@Kith.:

Rakitic är faktiskt det vi behöver.. Han bryter mönstret
Barcelona Vampíro
2014-06-12 21:37
@Neymar11:

Turneringen är max sju matcher, det finns ingen tid att "spela till sig" platser. Scolari har haft samma startelva i över ett år oavsett prestationer, det ser man med spelare som Luiz, Marcelo, Dani Alves, Paulinho osv. Alla de har haft dåliga säsonger men ändå är de untouchable.
Neymar11
2014-06-12 21:34
Vampiro; tror att Willian kommer att spela till sig platsen under turneringens gång.
Barcelona Vampíro
2014-06-12 21:33
Är Oscar verkligen given i Brasilien? Finns ju betydligt bättre spelare än honom, tycker han är väldigt medioker. Willian är hästlängder bättre och petar honom i Chelsea.
Barcelona B.BOSS
2014-06-12 21:30
Kan ni fatta att Barcas henrique är med landslaget.
Neymar11
2014-06-12 21:29
Cesc skriker ut tiki-taka va!
Real Madrid Kith.
2014-06-12 21:27
Vad ska man säga efter att ha sett Fabregas hålla up Chelseas tröja, avsky och hat mot vår ytterst inkompetenta ledning. vi förstärker Europas tredje bästa lag med precis det dom saknar. vi ersätter sedan denna tiki taka - DNA mot en kroat med en bra säsong säsong bakom sig. hur kan man känna glädje efter denna svarta dag?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-12 21:26
@ElRaval:

Hehehehe!!!

Första gången han lovordade D.Luiz tänkte jag att han säkert blandade ihop namnet. Men nu igen.

Vad har han rökt på..
Fast jag tycker att han håller bra nivå.
Men vad fan gör Hamren där i stuidion??
Barcelona ElRaval
2014-06-12 21:13
Sjukt taggad på att se Rakitic.

Sen förstår jag inte riktigt Nannskogs lovord angående David Luiz. Han säger ALLTID något positivt om Luiz. "Han styr backlinjen helt otroligt". Vad fan. Det är väl Thiago Silva om någon som är kuggen i den där backlinjen!
Barcelona Vampíro
2014-06-12 21:00
Daniel Nannskog? Men för i helvete.
Barcelona Stoichkov~
2014-06-12 21:00
@Rambla~:
Men alltså, snälla, blanda inte ihop äpplen och päron. Sansa er lite! Jag tvivlar inte på Cesc kärlek till Barca och till Arsenal. Vad skulle Cesc göra när Barca säger sök en annan klubb och när Arsenal meddelar att de inte vill använda sin rätt att återköpa honom? Vad skulle jag göra själv? Jag går till den klubb som vill ha mig. Skyll alltså inte på Cesc. Skyll på omständigheterna som har lett till att han hamnar nu i Chelsea. Menar inte illa men det är faktum att Cesc måste nu välja en annan klubb att spela för. Chelsea är den mest passande klubben men tanke på att han gillar London. Har en fru som också gillar London.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-06-12 20:58
Tiki-Taka

Förlåt att man inte är mer hoppfull än så när Zubi är kaptenen på skeppet "Värvningar". Hade det varit rykten om klass-spelare hit så hade jag varit nöjd och tänkt fan det här kan leda någonstans. Men Mathieu, Bravo & Cuadrado tycker inte jag pekar mot ett bättre Barca. Hade det varit Navas, Benatia & Reus så hade jag skuttat omkring här och varit överlycklig.
Barcelona Krabban94
2014-06-12 20:54
Nu är det ju så att det är inte Cescs fel att han går till Chelsea o inte till Arsenal!
Orsaken: Arsenal hade första option men använde den inte, då får de skylla sig själv. I Chelsea kommer han vara en tongivande spelare!

Sen vare sig det är styrelsens fel eller att han själv sagt han vill lämna Barca tar jag ej ställning till. Är det Cesc själv kan man inte så mycket, är det styrelsen som "tvingat" bort honom kan man lika bra börja gråta.

Han ha ändå fått speltid och varit bra tkr jag, men Rakitic är en bra ersättare!
Barcelona Tiki-Taka
2014-06-12 20:52
Fiasko till silly season!? Vänta med dina spydiga kommentarer fram tills den 1:a september, då transfer fönstret är stängt!!!
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-06-12 20:50
Säljer man Alexis så kommer endast Reus rädda detta fiasko till sillyseason. Köper man Cuadrado som ersättare så är man ju inte helt 100%
Barcelona Illusionista
2014-06-12 20:49
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-12 20:47
Juventus have made a first 18M bid for Alexis Sanchez (25) and don't want to pay more than 20M. Barcelona want at least 25M. [sport]

Ha ha ha...
Barcelona Ali G
2014-06-12 20:33
@Rambla~:
Va fan ska han göra om Båda lagen inte var intresserade av honom, Lägga skorna på hyllan eller flytta till Qatar!!??
Neymar11
2014-06-12 20:19
Rambla; Det där låter ändå bra, han behöver minst 2 år i en mindre klubb för utvecklas helt. Och för att det ska öppnas en plats för han i Barcelona
Barcelona Ali G
2014-06-12 20:14
Nu när Fabregas är borta måste en till mittfältare in för att vi kanske blir avstängda nästa transfer fönster d.v.s nästa sommar och då kommer xavi säkert lämna och iniesta blir 31. Då kan vi inte stå där med rakitic, rafinha och en äldre iniesta. Pjanic är drömmen. Vi behöver mer konkurrens i laget inte göra oss av med nyckelspelare
Barcelona Canaletes
2014-06-12 20:11
Fábregas: "I will never sign for another English club like Fernando Torres"

xD
Barcelona Rambla~
2014-06-12 20:09
"In the future I see myself only playing in Barca or Arsenal," he told Sky Sports

"I want to retire in Barça"

Tomma ord...
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-06-12 20:07
Köpet av Fabregas är den sämsta värvningen i barcas historia....Å då pratar jag inte ekonomiskt (Säljs dock för en struntsumma i dessa dagar)
Hindrade andra köp och vi förlorade den riktige arvtagaren till Xavi....Får se om barca lyckas bli ett riktigt lag igen...Helst innan 2016...
Barcelona Rambla~
2014-06-12 20:07
@barca!54:

Japp, av det jag har förstått så. Vi får helt enkelt vänta på det officiella när det nu kommer. Kanske i morgon.
Barcelona barca!54
2014-06-12 20:01
Rambla~

är det verkligen två år
Barcelona Rambla~
2014-06-12 20:00
petersays

Jag har läst runt lite och av det jag förstår så lånar Sevilla Suarez under 2 säsonger. Vill Barca sen inte ha tillbaka honom det tredje åretm, då får de köpa honom. Det där lyckades de inte riktigt förklara i en tweet. :)
Annons: