/spanien/barcelona/forum/4606.aspx/spanien/barcelona/forum/4606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-24 20:17
Suarez den nya vampyren :)
Barcelona Canaletes
2014-06-24 20:17
haha! Nä, men ärligt. Visst Suárez är lite störd och kan få psykfall ibland men han hade varit grymt nyttigt i Barca.

Sen det med värderingar. Inget vi kan skryta om direkt när vi har ett par spelare som inte beter sig korrekt och med alla skandaler klubben haft senaste tiden...
Barcelona B.BOSS
2014-06-24 20:16
Bara tänk er scenariot. Ramos och Varane ska ut på date med två riktigt sexiga brudar. Innan dejten är det el clasico och Suarez står för motståndet. Bägge är livrädda att han ska sätta tänderna i honom och undviker han i närkamperna. Suarez dribblar in ostört och sätter 5 bollar bakom Casillas.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Federer - köp en back, tack
2014-06-24 20:16
Suarez hade ju passat som handen i handsken i Real Madrid. Tänk er hur bra psykopaten Pepe och Suarez hade kommit överens.
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-06-24 20:14
"He cheats, He dives. He'll eat your hands and thighs, LUIS SUAREZ! LUIS SUAREZ!"
Barcelona jawwa
Köp Suarez och skicka remiss till Acrobat som nyligen tog tandläkarexamen
Barcelona Vampíro
Undrar om samma personer som tycker att Suàrez beteende är 'OK', resonerar likadant när Pepe är i farten? För det är ju exakt samma sak.
Barcelona A good coach is everything!
2014-06-24 20:12
Vi ska vara mer än en klubb!! Och vilja ha de där äcklet !!! Har ogillat den människan sen Ghana matchen 2010 så äcklig som han var den matchen. Sen har vi första bettet i Ajax. Så jag blir knappt förvånad över den spelaren längre. Snubben mår inte bra!!!
Barcelona Vampíro
2014-06-24 20:11
Pinsamt hur desperata vissa kids är efter crackvärvningar att de är villiga att förbise Suàrez psykbryt. Om Barça har någon värdighet och klubbidentitet kvar så nekar man all koppling till idioten.
Barcelona Smogen
2014-06-24 20:11
Det är ju fel i huvudet på honom Inbillade mig att han mognat och lärt sig lite, men Suarez har fortfarande stora psykiska problem och hoppas aldrig jag ser honom i våra vackra färger....
Barcelona Cule4life
2014-06-24 20:10
Hahaha ja fick värsta gapflabbet på videosekvensen på Suarez-Ivanovic bitande, Suarez tar bokstavligen tag i armen och tar ett riktigt bitgrepp, Han är psykos killen haha
Barcelona Dinho the artist
2014-06-24 20:09
Gå tillbaka till dina Milfs Canaletes, du talar i natt(kvälls)mössan.

Vad är grejen med att "leka PK"? kan du snälla förklara för mig, varför i hela friden jag ska förespråka en värvning av Suarez till en klubb där värderingar alltid stått i centrum? Förstår inte.
Barcelona Messidinho_10
2014-06-24 20:09
Suarez tänder behövs inte i Barca. Vi är betydligt bättre än så.
Barcelona Cule4life
2014-06-24 20:07
chellini suarez komedi
Barcelona Canaletes
2014-06-24 20:06
Det nu man ska slå på Suárez! Värdet måste ha sänkts med 10-15 milj.
Innerst inne vill ni alla ha honom så lek inte PK. Vi har fan själv liknande spelare som gör fula grejer, fast Suárez är lite overkill
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
Nackdelen med att värva Luis Suarez är att han gör mycket fula grejer på plan, t.ex att bita spelare. Han kommer vara avstängd 50% av säsongen. Jag älskar Suarez men hans beteende passar inte hos oss, utan i Real Madrid.
Barcelona Blaugrana són els colors!
Fan vad folk överdriver incidenten jag personligen älskar den typen av forwards som kör med lite tjuvknep emellanåt, det är sånna anfallare som får mittbackarna urbalans. Våra anfallare får ta stryk match efter match utan åtgärder, här får vi in en anfallare som vågar ge tillbaka med sina knep. Kolla bada Diego Costa, kung på tjuvknep och det är just det som har gjort så att backarna respekterar honom. Fult eller inte, ibland behövs sånna knep för att få motståndarlaget urbalans. Det får räcka med snällheterna från vår sida och börja ge tillbaka.
Barcelona Rambla~
2014-06-24 20:05
Jag behåller också hellre Alexis, förutsatt att han vill stanna, och lägger istället de 60-70m på 2 riktiga mittbackar. Med Suarez följer det också med ett bagage med fula saker man klarar sig utan.
Barcelona Barcadinho.
2014-06-24 20:04
Jag är mest fascinerad av fotbollslandet Uruguay med sina drygt 3.5 milj invånare.
Helt makalösa framgångar relativt landets storlek.

Godin till presidentposten.......
Barcelona Cule4life
2014-06-24 20:03
solklart rött kort, spark med dobbarna
Barcelona Rambla~
2014-06-24 20:01
Det här Uruguay spelar ingen vidare attraktiv fotboll men jävlar vad de är tunga och svåra att besegra när de verkligen sätter den sidan till. Kolla mot England tex. De är taktiska, fula när det behövs, skickliga på kontringar när det behövs, krigar som kung Leonidas och de 300 i filmen 300 när det behövs. Ett riktigt svårt lag att möta.
Barcelona DM1982
2014-06-24 20:00
Suarez högg till igen.

Suarez till Barcelona? Nej!
Barcelona Mido
2014-06-24 19:59
Ciao italia haha det som är kul med detta VM är att nya lag dyker upp å tar för sig.. Trött på samma länder som går vidare. Nu är blandat
Barcelona Vampíro
2014-06-24 19:59
Suàrez ska fan inte komma nära Barças tröja. Jag skiter i hur bra han är som spelare för han har stora psykiska problem. Han kan ju när som helst tappa allt och bita folk, jävla åsna. Nej jag är 100% emot en potentiell värvning.
Barcelona Dinho the artist
2014-06-24 19:58
Nja, för min del kan vi gärna behålla Alexis för att ev. lägga 60m på två backar, ev lägga i sparbössan för Reus nästa säsong. Folk som förespråkar en värvning av Suarez får ju verkligen inte hysa agg mot Pepe. Går ju inte ihop isf.
#ush
Barcelona Julia
2014-06-24 19:58
Hoppas Suarez inte kommer till Barca, vår kära klubb behöver inte en Pepe nr 2.
Barcelona II Barça II
2014-06-24 19:57
Vad tror ni om Godin till Barca? Är det realistiskt? Killen är magisk i luftrummet!
Barcelona Barca 666
2014-06-24 19:55
Thats it...Suarez är inte välkommen till Barca...Sådana beteenden passar inte in hos oss...Även Jordi Alba har gjort en del saker jag inte gillar men vi behöver fan inte lägga 85 miljoner Euro på Suarez

Dessutom efter 75 minuter kunde killen knappt springa...Lucho kommer mörda honom om han kommer och gör sådana saker
Barcelona Illusionista
2014-06-24 19:54
Herregud.. sjukt att Uruguay går vidare fkt. Grisigt gjort av Suarez.. har precis börjat gilla honom mer och mer sen så gör han något sånt. Förstår inte varför han håller på.

Marchisio ska absolut inte få rött och match bilden förändras efter det röda kortet.
Barcelona Vampíro
2014-06-24 19:53
Skandal!
Annons: