/spanien/barcelona/forum/4601.aspx/spanien/barcelona/forum/4601.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-06-15 13:09
Nu börjar dessa rykten bli löjliga. Inte fan kan juve värdera morata lika högt som sanchez?
Barcelona -SAMI-
2014-06-15 13:09
Det borde vara sergi Roberto.

@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Barcelona Gabriel
2014-06-15 13:07
Juventus has offered Real Madrid 18M euros for Morata while Wolfsburg offered 20. Both have repurchase deal for Madrid in them. [sky sports]

Är det ett skämt eller vadå? Det måste det vara, för det kan inte stämma att Juventus erbjuder oss 12 + 8 för Sanchez samtidigt som dem erbjuder 18 för Morata?
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-15 13:06
New coach Luis Enrique has called Barcelona midfielder Jonathan dos Santos (24) this week to recommend him to leave this summer. [sport]

Äntligen, bort med sopan.
Barcelona B.BOSS
2014-06-15 13:06
Man får bokstavligen ont i hjärtat när man ser spelare som Aurier och Barca har ingen aning om att spelarens ens lever. Speciellt när vi har behov av honom. Om Arsenals värvar honom kommer han att kosta 40-45 nästa säsong. Den enda chansen för oss hade varit om han hade spelat i Sevilla eller Villareal. Då hade de fått upp ögonen på honom. Jag minns när Laporta och Txiki skulle förhandla om Felipe Luis när han huserade i Depor. Deportivo ville ha 8 och Barca ville inte ge mer än 3.5 - 4 miljoner. Det var en hel sommars följetong. Det slutade med Maxwell eller någon tror jag. Vad hände efter det? Han åkte på en långtidsskada och Atletico värvade honom för 8 trots allt, tror jag! Kolla på Felipe nu. Lång, stark, Defensiv och fyller på bra. Vi har Alba och jag är mer än nöjd! Men vad hade ni valt nu på rak arm? En Felipe med allt han är nu för 8 eller Alba för 15 från Valencia?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona B.BOSS
2014-06-15 12:52
Läste nyss att wolfsburg har erbjudit 20 miljoner gör Moroten.
Neymar11
2014-06-15 12:49
Inatt gäller det för Messi att visa för världen och oss Barca fans varför han har vilat hela året. Men jag kan fortfarande inte släppa tanken på hur detta påminner mig om Ronaldinho 2006, bägge 26 år gamla och har pressen att leda sitt land till titeln. Ronaldinho misslyckades och gick ner sig rejält efter det. Hoppas Messi tar fram hungern och bär laget på sina axlar. Han måste få en bra start på turneringen. Misslyckas han denna gången har jag svårt att se honom få hungern i Barcelona igen
Barcelona Gabriel
2014-06-15 12:38
Aurier är 21 år (fyller 22 den 24 december).
Barcelona Z_Z
2014-06-15 12:37
@Barclasico:

Helt sjukt om man bara vill ha 25M. Vi borde verkligen inte sälja Alexis för mindre än 35. Het sjukt med tanke på hur han spelar i landslaget och hans statistik från förra säsongen.
Barcelona Gabriel
2014-06-15 12:37
Alltså, jävla snål Juve. Börjar äckla mig på deras sätt att göra affärer. Va fan tror dom att detta är? Ett avsnitt utav "rea i Cataliunya" eller?

Barcelona frågade Juventus om Pogba, men Juve sa rakt ut att han inte var till salu. Vi borde ge dem fingret med Sanchez också. Juventus har uppenbarligen inte pengarna för att köpa en spelare av Sanchez kaliber. Vadå 8 nu och 12 nästa år, är dem ens medvetna om att Barcelona vill göra en nyrenovering av laget och förmodligen inte kommer få värva nästa år? Vad fan ska 12M€ hjälpa nästa år ens?

Snacka om att snåla. 25M€ för en spelare som Sanchez ska dem fan vara glada för och tacka gudarna för att våran ledning är så efterbliven (om det nu stämmer att 25M€ är priset vi satt på honom) och passa på och ta emot innan det är för sent.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-15 12:35
@Neymar11:

Av det jag sett med klubblaget så har det varit mot Monaco eller Psg, lägg även till matchen mot Japan så kan jag lugnt säga att det är en bra ytterback med precisa inlägg, det är något med tillslaget som nästan alltid resulterar i huvudhöjd på sina medspelare sen att han har maraton lungor gör inte saken sämre. Nu kanske 3 matcher är för lite för att bedöma en spelare, men fan det verkar vara något utöver de vanliga med 22 åringen.

Darmian är taktisk slipad som dem flesta försvarare och han har gjort det bra med Torino och var helt respektlös igår. Läste att Milan delägde honom men förlora ägarskapet så där har man alltså gått miste om spelaren, här kan man göra ett kap om Aurier inte finns på tapeten.
Neymar11
2014-06-15 12:34
Haha hur kan Juve vara så fattiga? Italiens största klubb, ska vi sälja Sanchez ska vi sälja han till PL. Man u är desperat efter spelare, man C har alltid varit intresserad av honom och blir inte förvånad om wegner vill betala 40 miljoner € i slutet av transfer fönstret
Barcelona Barclasico
2014-06-15 12:31
Valencia defender Jeremy Mathieu (30) asked his club to talk with Barcelona. Valencia told him he could leave. Already personal deal. [md]

Jag skäms!
Barcelona Barclasico
2014-06-15 12:31
Luis Enrique in principle counts on Dani Alves (31) for next season, but if a good bid comes, he wouldn't mind letting him go. [sport]
Barcelona Barclasico
2014-06-15 12:30
Juventus have offered 20M for Barcelona player Alexis Sanchez, 8M to be paid this year and 12M next year. Barcelona want at least 25M. [ts]

haha ge inte upp nu barca.. vänta till slutet av VM
Barcelona Barclasico
2014-06-15 12:20
Barcelona have 60M transfer budget, plus profits from sales. Money from next year could already be used too, because of transfer ban. [md]

Börja kööööööp då! fan väntar de på!
Barcelona Barclasico
2014-06-15 12:18
Borussia Dortmund player Marco Reus is closer to joing Barça due to the difficulty of signing Sergio Agüero [md]
Neymar11
2014-06-15 11:41
Hur är Aurier defensivt? En annan högerback man blev imponerad av var damian i Italien. Stabil i defensiven med längd och fysik. Men fyllde på offensivt och skapade lägen. Ångade på hela matchen i 31 graders värme, så lungorna för att klara jobbet i Barcelona har han
Barcelona Dinho the artist
2014-06-15 10:52
Aurier var väl på tal tidigare i år? Alltså att Barcelona visade intresse (utöver Arsenal). Inte sett honom speciellt mycket- det jag sett är att han gör många poäng som ytterback och att han är fruktansvärt snabb.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-15 09:13
Barcelona expect to have signed at least a centre back and another goalkeeper before pre-season training starts on Monday 14 July. [sport]

Och Rakitic då?!
Barcelona Barca älskare124
2014-06-15 08:58
Värva serge aurier snabbt, killen är den perfekta ersättarn till Alves! Vilka inlägg han slår det perfekt
Barcelona Gabriel
2014-06-15 04:50
Jag drömmer också om Aurier, och jag har sett killen i fler matcher än den här. Han håller världsklass kan jag säga er. Han borde egentligen i dagens marknad ligga på minst 25M€ med den talangen och potentialen han besitter, men man kan få honom för 10-15. Han är en lyxvärvning på så många sätt.

- Ålder, 21 år gammal.
- Kan spela på alla positioner i backlinjen.
- Har inlägg som nästan alltid sitter perfekt.
- Är, trots sin längd, en fara på fasta situationer.

Förstår inte vad vi ska med Cuadrado till. Han är anfallare och offensiv. Men om vi ska visa intresse för Aurier så kommer det att bli först efter att han fått sitt internationella erkännande och hans pris gått upp till 30M€ istället. Typiskt Barça.
Barcelona AndreD
2014-06-15 04:31
AGERA!!!!! Värva Aurier snabbt som fan. Billig också. Hahaah who am I kidding med den ledningen hade vi inte ens kunnat köpa sand i Sahara
Barcelona Gabriel
2014-06-15 04:30
Aurier är en lyx värvning, dessutom för det han kommer att kosta. Man kan göra ett jävla kap där. Men istället har man snurrat in sig på Cuadrado som kommer kosta minst 30M€ och dessutom är en anfallare.

Man kan få Aurier för runt 10-15M€. Världsklass spelare!
Barcelona grande jw
2014-06-15 04:28
Vilken otrolig matchvinnare och pondus Drogba har. Han blir inbytt vid 0-1 underläge när det ser halvsegt ut för Elfenbenskusten, och helt plötsligt radar Elfenbenskusten upp chanser och vänder till 2-1 på 5 minuter.
Barcelona grande jw
2014-06-15 04:24
Aurier matar inlägg som Dani Alves bara kan drömma om. Rätt på huvudet två gånger om.
Barcelona Barca4eva
2014-06-15 04:20
Kvitteringen låg i luften. Japan behöver återfinna balansen igen. Och där kom 2-1. Kan tänka mig att matchbilden vänder nu när Elfenbenskusten leder. Gillar japanernas teknik men det blir svårt att försvara sig mot monster som Yaya.
Barcelona Vampíro
2014-06-15 03:03
@Gabriel:

Stör ej han spelar FM på den enklaste svårighetsgraden.
Barcelona Gabriel
2014-06-15 02:58
Har någon numret till Zubi? Vill be han att scouta Aurier. Eller har han en tidig golfrunda inplanerad i morgon bitti?
Barcelona Cule4life
2014-06-15 02:52
40 mille för sterling läääääätt till barca
Annons: