/spanien/barcelona/forum/4592.aspx/spanien/barcelona/forum/4592.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2014-06-16 01:08
Marcus Rojo, vilket retard. Det värsta är att han ryktades till Barça ett tag i våras.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2014-06-16 01:08
Hahaha Rojo
Neymar11
2014-06-16 01:07
Skönaste rensningen någonsin haha!
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-06-16 01:03
Nu kommer Bosnien få problem
Jeffson
2014-06-16 01:02
Det är oroväckande att vi antagligen kommer att bygga vårt spel efter Messi (vars kroppsspråk den senaste tiden är bland det värsta jag sett) och resten av vårt lag fick stryk med 5-1. Detta är mycket oroväckande. Jag hoppas verkligen att Lucho får ordning på allt för det finns så jävla mycket potential i vårt lag. Men som det såg ut förra säsongen och hittills i VM så ser det mörkt ut ifall man inte kommer med nya idéer.

Jag skiter egentligen i hur Messi presterar på planen. Efter allt han gjort så tänker jag stötta honom tills han hittar formen och tajmingen igen. Men att se så ointresserad och likgiltig ut är under all kritik. Att han dessutom är kapten är inget annat än rent smöreri för han visar inte upp någonting av det som man kan förvänta sig av en kapten. INGENTING. Snacka om energimördare, sånt sprider sig. Som sagt, skulle han få en målsvacka på tre säsonger så stöttar jag honom ändå. Men tänker han ha detta kroppspråket så hoppas jag att Lucho bänkar honom tills han fattar och fattar han inte så ska vi passa på att göra PSG's ägare fattiga efter nästa säsong.

Nu andra halvlek. Vakna Leo!
Barcelona Andresito
Bra byten, Higuaín och kung Gago är inne.
Barcelona Canaletes
"Gago - Connecting People"
Barcelona Gabriel
2014-06-16 01:01
Gubben vaknade o tog in Higuain. Undra vad han rökte på innan matchen som fick honom att välja nollan Maxi före Higge i början.
Barcelona Migueli
Bra in med Higuain. Modigt av Sabella att byta ut Maxi Rodriguez.
Barcelona Andreas-
Såja, Gago o Higuain. Snälla, KÖR NU ARGENTINA!
Barcelona jawwa
I brist på annat så är gago inget dumt val
Barcelona Vampíro
Gago äntligen! Nu är det match.
Barcelona the cameroonians
Higge o Gago - Nu blir e party :-)
Neymar11
2014-06-16 01:00
Gago ska in tack och godnatt haha
Barcelona grande jw
2014-06-16 00:59
Tydligen har Messi sprungit 3,8 km. I en VM-premiär på ett kokande Maracana inför tiotusentals Argentinasupportrar. Om han inte ens kämpar då så kan vi likaväl ta första bästa bud från City eller PSG och tacka så gott för hans fina år i vår klubb.
Barcelona Vampíro
Messi sparade sig till VM... 2018.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
Urusel konstellation utav Arg, får inte ut något ur spelarna och vad gör Maxi R på plan?
BARCA-més que un club
2014-06-16 00:57
Sömnpiller till match men ger den en chans till hoppas vi får se lite mer fart och hunger i andra annars blir det godnatt.
Barcelona B.BOSS
2014-06-16 00:56
Messi måste vissa ny i VM att han bara vilade sig. Jag förstår inte hur han ska komma tillbaka? Han bara lunkar på plan och är bara delaktig när han får bollen tillbaka. Fotboll ska vara rolig i alla delar av spelet. Om man låter sig själv gå ner så mycket är risken att du aldrig lyckas komma upp till samma nivå igen. Messi ta en titt på Arjen Robben. 29-31 år men han älskar att dribbla, vinna och sätta fart med bollen. Vilken hunger. Di Maria brutit genom mer än vad Messi har gjort.
Barcelona the cameroonians
2014-06-16 00:55
Tror fan Tata Martino varit på Argentinas camp och bjudit på BBQ.

Frågan är om det är värt att stanna uppe 45 minuter till, fast chansen att man somnar till denna match är förmodligen större än om man ligger i sängen.
Barcelona Andreas-
2014-06-16 00:54
Vafan vare där? På riktigt, bland det sämsta jag sett. Snacka om att hysterin kring VM bara kom av sig fullständigt. Ser det ut så här i 45 min så kan man lägga ned VM för denna gång.

Innan mästerskapet startade så hoppades man på 10 Messimål o guld, nu är man fan nöjd om Messi iaf lyckas sätta en straff. Bedrövligt.

Urusel taktik, på tok för många sopor på banan o en trött Messi. Härliga tider, eller inte.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-06-16 00:53
@[Carles Puyol 5:

van persie Robben och Neymar spelade fan i mig inte försiktigt, den ursäkten köper jag inte o tror inte dom flesta här gör det heller, ser ut som att messis loj attityd han hade i barca senaste tiden inte bara var för vilan inför VM, just nu ser det ut som att han gått ner sig grovt
Barcelona grande jw
2014-06-16 00:53
Argentinas coacher har alltid massa konstiga idéer när det gäller laguttagningar. Varken Cambiasso eller Zanetti blev uttagna i VM-truppen 2010 trots att dom vann CL med Inter och var tongivande spelare i det laget. Som man bäddar får man ligga. Dom har massa kvalité men väljer skitspelare som Romero och Maxi Rodriguez istället för tunga pjäser som Tevez och Willy. Klart man inte vinner något VM då...
Barcelona LeoMessi
2014-06-16 00:52
Nu är det faktiskt ingen spelare som kämpar. Jag vet inte om det är på grund av luftfuktigheten och att dom inte vill ta ut sig i första halvlek. Eller om dom bara försöker försvara en ledning som är skör. Oerhört slarvigt spel, ingen löper för att skapa ytor. Alla står still och väntar på en passning. Nej än så länge så är det ingen som är godkänd i Argentina.
Barcelona A good coach is everything!
2014-06-16 00:51
Man säga mycket om detta Argentina. Men fy faaaaan va besviken man är på Messi. Inte för att Messi är dålig utan för att han ser ut som han tänker på sin semster. Jag blir bokstavligen ÄCKLAD när jag ser han slå en fel pass sen gå brevid och låta nån annan jaga bollen istället. Inte konstigt att det är lågt tempo när världens bäste går på plan! Hoppas verkligen Messi skärper sig man skäms fan ...
Barcelona Andresito
2014-06-16 00:49
Sabellas tränarkarriär (59 år gammal):

Estudiantes 2009-2011
Argentina 2011-

Hans orutin kommer kosta Argentina.
Barcelona NoGo™
Man ska väl inte döma ut Leo än men det ser ju inte så lovande ut...Loj, stillastående, hänger med huvudet. Det ser inte ut som han tycker det är så värst kul att spela fotboll...
Neymar11
Kanske dags att göra neymar till Barcelonas fixstjärna :) eller alternativt skapa ett LAG. Visst han har press på sig, dock har Neymar ännu mer press. Men att visa en sån här loj attityd med kaptensbindeln runt armen är rent ut sagt för jävligt. Och verkligen inget någon ska försvara
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-06-16 00:47
Nu måste Sabella ta in Higge och han lavetten :)
Barcelona Gabriel
2014-06-16 00:47
Sabella alltså vilken jävla pussy. Bänkar Higuain och spelar med nollan Maxi. Vad gör sånna gubbar i startelvan. Alla vet att Messi trivs som bäst med Higuain där uppe. Han löper alltid isär motståndarnas backlinje. Han hade skapat enorma ytor för Di Maria, Messi och Agüero. Vilken jävla fegis!
Annons: