/spanien/barcelona/forum/4583.aspx/spanien/barcelona/forum/4583.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-09-13 18:41
Joan Roman gör mål efter ett sexigt inspel av Traore, 1-0 till ungdomarna.
Barcelona Barcelonistas
2014-09-13 18:40
Ja du har rätt, det bästa är att bara skita i vad la puta skriver.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-13 18:36
@Barcelonistas:

Sjunk inte till hans nivå..
Barcelona Barcelonistas
2014-09-13 18:35
Fler skrivet av mig frustrationen tog över.
Mod
2014-09-13 18:32
Nu struntar vi i vad de skriver i Puertan.Mod.
Barcelona DM1982
2014-09-13 18:23
@Vampíro:

Nej, det här är inte en enkel match och det såg vi. Däremot så borde inte Munir ha spelat anser jag. I nuläget, innan Suarez kommer in i laget, så är det Neymar, Messi och Pedro som gäller. Munir kan komma in som en supersub, likt Sandro.
Barcelona LeoMessi
2014-09-13 18:21
Synd att Munir fick sitt mål bortdömt förut, han såg ut att vara i linje. Han spelade definitivt inte dåligt idag, han gjorde en bra match och han kom till lägen. Synd bara att han var lite ineffektivt, för annars gjorde han det bra. Pedro är iskall som vanligt. Han måste verkligen bli bättre, man ser att Messi är lite trött på honom.
Barcelona Rambla~
2014-09-13 18:21
Athletic har ett bra lag, ett tufft försvar och press över hela banan. Sett till de förutsättningarna tycker jag Munir var fantastisk. Fina löpningar, bra bollkontroll och bra defensivt jobb. Visst, med lite flyt eller kyla så hänger han dn kasse idag. Det här var hans 3:e tävlingsmatch för A-laget, glöm inte det! Kanske dags att hålla nere förväntningarna på grabben lite?
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-09-13 18:20
Jeremy Mathieu has recovered 17 balls during the game against Athletic, while he didn't lose any

Where them haters at?
2014-09-13 18:16
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Det vill jag se också...
2014-09-13 18:16
Jag har inte hajat än varför många ger sån uppmärksamhet den där El Passilo???

Han är bara en lite nöt som vill höras och synas. Varför ens lägga vikt vad såna som honom har att säga ???

Med andra ord, Vem är han???
Jag tror att han blir upphetsat varje gång ni nämner honom och bokstavligen får utlösning om och om igen..
2014-09-13 18:15
Finns det någon video där Suarez jublar efter Neymars mål? :D
Barcelona B.BOSS
2014-09-13 18:14
Fan vad mycket yta det fanns på kanterna för Neymar att leka på. Så skönt att vi spelar mer centralt och tvingar lag att spela kompaktare med sina ytterbackar. Det var autobahn! På tal om Munir. Han kommer bli bättre och bättre bara. Sandro är inte dum han heller. Vi har ett sjukt jävla lag för framtiden.
Barcelona Neymar11
2014-09-13 18:14
Jag vill verkligen inte vara en moraltant nu, men måste vi diskutera patetiska maräng fans här inne efter en vinst mot Bilbao. 0 insläppta mål, 3/3 vinster och leder ligan Vi kollar upp mot stjärnorna istället för ner mot kloaken!
2014-09-13 18:13
Det är synd om killen, han blev säkert tappad eller något. Skit i honom och njut.
“Haters don't really hate you, they hate themselves;
because you're a reflection of what they wish to be”
Barcelona Rambla~
2014-09-13 18:12
Andresito Messi var skadad från början och åkte inte ens till samlingen. Dessutom var det bara vänskapsmatcher för Argentina. På 2v och tränandes hemma i Barcelona är det naturligt att han blir kurant. Costa åkte till samlingen, spelade mot Frankrike. När det var dags för kvalmatch nu i veckan var han plötsligt skadad. På några få dagar sen så har han kört rehab så han är i topptrim idag. En viss skillnad på de två fallen om du frågar mig. Aja, skit samma, han berör egentligen inte oss. Reagerade bara på det att han blev fit så fort.
Barcelona B.BOSS
2014-09-13 18:10
Neymar <3 Messi. Så skönt det är att se Suarez så passionerad på läktaren. VISCA BARCA
Barcelona Acrobat
2014-09-13 18:07
Hahaha El Pasillo har vaknat i Puertan! Han kokar inombords och ljuger för sig själv för att må bättre! Tydligen spelar Barca värdelöst, har ett skitförsvar som är sämre än förra året och kommer få problem att komma topp 3 i ligan! :D HAHAHAHA!!!! Fan vilken rolig kille! Neymar är tydligen värdelös också. Jag satsar 100 000:- på att Real går titellösa i år! Någon som satsar emot?
Barcelona Blaugrana91
Rambla~

Jo jag vet, får hoppas den kommer snart...:P
Barcelona LeoMessi
Jag vill inte kopiera och klistra in från puertan, men heregud läs vad el pasillo har skrivit haha! Mer enögd och naivare får man leta efter! haha herrejävla gud! Man kan knappt vara frisk om han verkligen menar det har skriver.
Barcelona Neymar11
Men vadå Munir serveras chanser?! No shit han spelar med Messi Pedro har blivit serverad nu i 3 år och missat läge efter läge Så jävla fegt att trycka ner en yngling som tar för sig. Han ska fortsätta på den inslagna vägen och fortsätta vara orädd. Munir är riktigt bra i sina löpningar, han vet exakt vart han kommer hota som mest. Han gömmer sig inte och visar att han vill ha bollen Tillskillnad från alibi spelaren pedro som gömmer sig, men juste han löper så mycket.... Lassana diarra och gago löpte mycket dom med, inte fan var dom viktiga för laget
@100% AntiMadridista:

Håller inte med riktig om Iniesta idag dock..

Tycker att Busq och Rakitic var vassare ..
Barcelona Vampíro
2014-09-13 18:06
[QUOTE=DM1982]Nej, Neymar ska inte alltid starta även om han är frisk. I "enkla" matcher ska han självklart vilas, även Messi. Munir skapar inte chanser, han får dem serverade av Messi men även Pedro. Sedan sumpar han dem. Det går lite för fort för den killen, det är dags att lugna ner tempot för honom. Han är väldigt ung och vi har alla Bojan i färskt minne. [/QUOTE] Okej, var det här en "enkel" match då? Fjärde bästa laget i La Liga som nyligen piskade Napoli för att ta sig till CL, efter en landslagssamling dessutom. Då tycker jag att man ska spela med sina bästa spelare dvs. Neymar. Munir skapar lägen, han är alltid rörlig och försöker hela tiden löpa in i luckor så hans medspelare kan spela honom. Det är för mig att skapa chanser, motsatsen är en spelare som står still och väntar på bollen, han skapar ingenting. Jag kan hålla med om att det kan gå för fort för Munir men det är ledningen och Luchos val. De valde att inte värva någon för att de litade på ungdomarna, då får man visa det och spela dem.
Barcelona LeoMessi
2014-09-13 18:04
Jag ber om ursäkt för det jag skrev tidigare. Att kalla domaren för horunge var riktigt lågt. Men det finns inget som gör mig mer förbannad än domare som är helt värdelösa och den här domaren har alltid varit sämst! Ska försöka att inte skriva när jag är som mest irriterad.
Barcelona Barcadinho.
2014-09-13 18:04
Ett briljant inhopp av Neymar. Känns riktigt skönt eftersom hans inhopp mot Villarreal var långt ifrån godkänt (i Ney mått mätt)-

Ledningen har proklamerat tidigare i somras att klubben har lyckas bilda klubbens bästa anfallstrio i klubbens historia !!
Det var vågat då att säga så även om på pappret så stämmer det nog.
Ney o Messis samspel idag ger en mycket positiv försmak av eventuell en killer trio som klubben har aldrig skådat tidigare.
Så jäkla kul att ha såna förväntningar - jag räknar dagar för att kunna se trion ihop.

Pique hade f ö ett bra inhopp idag.

Jag skulle gärna se en löp duell på stranden mellan Jordi och Bale :-)
Tänk att en back kan springa så in i helvete snabbt.
Barcelona 100% AntiMadridista
2014-09-13 18:03
Bästa backen: Mathieu Bästa mittfältare: Iniesta Bästa anfallare: Neymar
Barcelona Canaletes
2014-09-13 18:03
@Vampíro:

Först måste Diego Costa möta benknäckargänget Stoke på bortaplan en regnig vinterdag.
Därefter kan man bedömma om han är en världsklassspelare eller en medioker.
Barcelona Andresito
2014-09-13 18:02
@Rambla~:

Haha kom igen. Messi då?
Barcelona LeoMessi
2014-09-13 18:01
Messi visar att han inte behöver göra mål för att vara bäst i världen! Han skapar varenda läge typ! Hoppas att lagkamraterna lyckas hitta honom också. Han känns mycket explosivare och snabbare! Sen ser man att Messi älskar att spela fram andra för han blir lika glad när någon annan gör mål som om han själv gör.
Barcelona Z_Z
2014-09-13 18:00
@Vampíro:

Haha om man tittar på deras forum så har de redan utsett honom till världens bästa anfallare.
Annons: