/spanien/barcelona/forum/4578.aspx/spanien/barcelona/forum/4578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona SoM_Un
2014-06-17 22:26
Kolla ochoa jääävlar. Snälla in me han mkt bättre än bravo o hälften så dyr plus
Plys yngre
Barcelona LeoMessi
2014-06-17 22:24
Petersays Helt fantastiskt att PSG köpte honom för den summan. Helt ärligt så är jag säker på att bartra gör det bättre i Barca än sideshow Bob skulle gjort.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona A good coach is everything!
2014-06-17 22:19
Fred vilken jävla amatör att ta med honom och inte Lucas är en gåta gör mig ..
Barcelona Bentley King
2014-06-17 22:18
Nu när Xavi drar så hoppas jag att Neymar får slå frisparkarna från vänster sida
Barcelona petersays
2014-06-17 22:18
@LeoMessi:

Han har gått från sjukt lovande i Benfica, till virrig men skön geezer i Chelsea, till komplett huvudlös. Alltid millimetrar från att avsluta någons karriär med sina tacklingar.
Barcelona petersays
2014-06-17 22:17
@A good coach is everything!:
Spännande faktiskt. Skulle ju förklara en del varför Pep och Thiago återförenades så snabbt i Bayern. Pep visste vilken jäkla talang som försakades iom värvningen av Cesc och var snabb att ge honom chensen i sitt nya lag trots att det fanns ett överflöd av mittfältare i Bayern.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-17 22:16
Elvis

Barca kommer aldrig köpa Higuain för 80 miljoner, men jag hoppas man köper honom för 40
Neymar11
2014-06-17 22:12
Mexico dominerar! Brasilien spelar för jävligt, vad är det för fega backar som sparkar undan bollen
Barcelona LeoMessi
2014-06-17 22:12
Luiz blir ju för fan mer och mer orutinerad för varje match han spelar! Snart kan inte ens Silva rädda hans arsle
Barcelona (@)---elvis---(@)
2014-06-17 22:09
Kan bara instämma i kritiken mot ledningen i klubben. Så många super anfallare som har blivit inköpta och trotjänare som har blivit sålda för små pengar. Nu ryktas det om Higuian för 80m€...säger bara va fannnn håller de på.
2014-06-17 22:08
Willian och Fernandinho verkar inte få spela alls. Kan inte vara så att Scolari kan vara så blind att spelar som Hernanes, Paulinho, inget ont om bernad men han är inte tillräckligt mogen. Scolari har säkert kommit i kläm med Fernandinho och Willian finns ingen annan förklaring..
Barcelona Rambla~
2014-06-17 22:05
The Octopus Vi har ju alla tills idag trott att Pep var den ledande bakom värvningen av Cesc. Det kanske inte alls var så? Utan det var kanske Rosells prestigevärvning, lyckas med det Laporta inte klarade av?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-17 22:00
Guardado i Mexico vilken spelare på egen så fintar han 2-3 spelare,
killen är verkligen het ikväll..
2014-06-17 21:56
Scolari kommer sänka Brasilien inte nog med att han länna vissa spelar hemma så kan han inte ens ta ut rätt elva !!
Barcelona The Octopus of Badia
2014-06-17 21:55
Rambla~

Det ligger väl i att Pep inte ville ha Cesc från början, och att han sedan ville se honom såld 2012?
Alltså va fan gör Paulinho på plan när Willian och Fernandinho sitter på bänken ???? Flytta ner Ramires ta in Willian eller ta ut både Paulinho och Ramires och in med Fernandinho och Willian. Att inte spela med två av PLs bästa spelar föregående säsong är en jävla gåta. Speciellt inte Fernandinho som har vart kung och kan göra framspelningar!!
Barcelona Leo y Cesc
Grymt duktig målvakt Mexico har, inte fel att ha som 2.a målvakt.
Barcelona Rambla~
2014-06-17 21:54
@RafaelH117: The two main responsible for Guardiola leaving were Rosell and Fàbregas, I'll never forget that. @RafaelH117: I'll elaborate more on the Fàbregas thing later, will add a lot more to it too. Ok oj oj, nu blev jag ordenligt nyfiken.
Barcelona Rambla~
2014-06-17 21:53
Fattar inte varför Filipao bänkar Fernandinho till förmån för Paulinho?
Barcelona Vampíro
2014-06-17 21:50
Vad är det för ruttet mittfält Brasilien ställer upp med? Inte en enda kreativ spelare förutom Neymar. Överskattade Oscar kan ju inte ens ta emot en passning, sämre första touch än en målvakt. Sen har de träfötterna Ramires och Paulinho också. Byt in Willian och Bernard istället. Mexico fortsätter dock att imponera. De har ett par intressanta spelare, är lite förtjust i Héctor Herrera som har vart bra på mitten.
Barcelona Rambla~
2014-06-17 21:50
Ochoa är gratis. Tydligen inte så intressant för Zubi. Han vill väl hjälpa sina baskiska landsmän i Sociedad tjäna en slant.
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-17 21:25
hade älskat ochoa i vårt lag!! länge gillat den målvakten
Barcelona the cameroonians
2014-06-17 21:25
Neymar vinner i luften mot Marquez - spänst.
Barcelona AndreD
2014-06-17 21:24
Nu kan Alves slå inlägg helt plötsligt
Barcelona Blaugrana91
2014-06-17 21:21
Givetvis kommer en till mittfältare värvas om Xavi lämnar, man hade nog värvat en till mittfältare oavsett. Hoppas man går efter Koke.
viccc
2014-06-17 21:20
Ryktas t om nu att Roberto ska få "äran" att ta över xavis nummer. Haha
Barcelona I.Cuenca
2014-06-17 21:18
Fjällström och Granqvist så tråkiga
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-17 21:15
@B.BOSS:

Jag är en av de få som hyllat Roberto. Han var faktiskt vår bästa spelare förra försäsongen. Pep har lovordat honom ordentligt och Lucho vägrar att sälja honom. Förlåt mig, men jag litar mer på dessa legendarers omdömen än ditt. Sen håller jag med om att han inte var bra förra säsongen.

Kommer aldrig kasta skit på Roberto, jag tycker det är dålig stil att smutskasta en av våra egna spelare. Speciellt när han beter sig så professionellt.
RedemptionMn
2014-06-17 21:13
Tror ni att Lucho vill ändra lite på Barcas spelstil? Rakitic är klar och Barca är intresserade av Cuadrado. Känns som att LE vill göra laget mer fartfylld.
Barcelona LeoMessi
2014-06-17 21:10
Carlos vela vill själv inte vara med, tyvärr.
Annons: