/spanien/barcelona/forum/4568.aspx/spanien/barcelona/forum/4568.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A good coach is everything!
2014-06-17 22:08
Willian och Fernandinho verkar inte få spela alls. Kan inte vara så att Scolari kan vara så blind att spelar som Hernanes, Paulinho, inget ont om bernad men han är inte tillräckligt mogen. Scolari har säkert kommit i kläm med Fernandinho och Willian finns ingen annan förklaring..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-06-17 22:05
The Octopus Vi har ju alla tills idag trott att Pep var den ledande bakom värvningen av Cesc. Det kanske inte alls var så? Utan det var kanske Rosells prestigevärvning, lyckas med det Laporta inte klarade av?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-17 22:00
Guardado i Mexico vilken spelare på egen så fintar han 2-3 spelare,
killen är verkligen het ikväll..
2014-06-17 21:56
Scolari kommer sänka Brasilien inte nog med att han länna vissa spelar hemma så kan han inte ens ta ut rätt elva !!
Barcelona The Octopus of Badia
2014-06-17 21:55
Rambla~

Det ligger väl i att Pep inte ville ha Cesc från början, och att han sedan ville se honom såld 2012?
Alltså va fan gör Paulinho på plan när Willian och Fernandinho sitter på bänken ???? Flytta ner Ramires ta in Willian eller ta ut både Paulinho och Ramires och in med Fernandinho och Willian. Att inte spela med två av PLs bästa spelar föregående säsong är en jävla gåta. Speciellt inte Fernandinho som har vart kung och kan göra framspelningar!!
Barcelona Leo y Cesc
Grymt duktig målvakt Mexico har, inte fel att ha som 2.a målvakt.
Barcelona Rambla~
2014-06-17 21:54
@RafaelH117: The two main responsible for Guardiola leaving were Rosell and Fàbregas, I'll never forget that. @RafaelH117: I'll elaborate more on the Fàbregas thing later, will add a lot more to it too. Ok oj oj, nu blev jag ordenligt nyfiken.
Barcelona Rambla~
2014-06-17 21:53
Fattar inte varför Filipao bänkar Fernandinho till förmån för Paulinho?
Barcelona Vampíro
2014-06-17 21:50
Vad är det för ruttet mittfält Brasilien ställer upp med? Inte en enda kreativ spelare förutom Neymar. Överskattade Oscar kan ju inte ens ta emot en passning, sämre första touch än en målvakt. Sen har de träfötterna Ramires och Paulinho också. Byt in Willian och Bernard istället. Mexico fortsätter dock att imponera. De har ett par intressanta spelare, är lite förtjust i Héctor Herrera som har vart bra på mitten.
Barcelona Rambla~
2014-06-17 21:50
Ochoa är gratis. Tydligen inte så intressant för Zubi. Han vill väl hjälpa sina baskiska landsmän i Sociedad tjäna en slant.
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-17 21:25
hade älskat ochoa i vårt lag!! länge gillat den målvakten
Barcelona the cameroonians
2014-06-17 21:25
Neymar vinner i luften mot Marquez - spänst.
Barcelona AndreD
2014-06-17 21:24
Nu kan Alves slå inlägg helt plötsligt
Barcelona Blaugrana91
2014-06-17 21:21
Givetvis kommer en till mittfältare värvas om Xavi lämnar, man hade nog värvat en till mittfältare oavsett. Hoppas man går efter Koke.
viccc
2014-06-17 21:20
Ryktas t om nu att Roberto ska få "äran" att ta över xavis nummer. Haha
Barcelona I.Cuenca
2014-06-17 21:18
Fjällström och Granqvist så tråkiga
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-17 21:15
@B.BOSS:

Jag är en av de få som hyllat Roberto. Han var faktiskt vår bästa spelare förra försäsongen. Pep har lovordat honom ordentligt och Lucho vägrar att sälja honom. Förlåt mig, men jag litar mer på dessa legendarers omdömen än ditt. Sen håller jag med om att han inte var bra förra säsongen.

Kommer aldrig kasta skit på Roberto, jag tycker det är dålig stil att smutskasta en av våra egna spelare. Speciellt när han beter sig så professionellt.
RedemptionMn
2014-06-17 21:13
Tror ni att Lucho vill ändra lite på Barcas spelstil? Rakitic är klar och Barca är intresserade av Cuadrado. Känns som att LE vill göra laget mer fartfylld.
Barcelona LeoMessi
2014-06-17 21:10
Carlos vela vill själv inte vara med, tyvärr.
Barcelona Cule4life
2014-06-17 21:01
Att den grymme fotbollsspelaren Carlos Vela inte är med i Mexikos trupp är en gåta för mig !
Barcelona B.BOSS
2014-06-17 20:59
Roberto, att ni ens tror på honom. Ni kommer få äta upp era ord. Vänta och se själva. Längtar tills när forumet bombas med inlägg med fan Roberto vad tänkte de med!!!!?? Av samma personer som tror på honom just nu. Ska komma ihåg er. finns absolut ingen klass mittfältare som hade passat oss perfekt förutom Göndugan som fick den olyckliga ryggskadan annars hade han spelat för oss den här säsongen.
Barcelona Barcaholic
2014-06-17 20:56
Jävlar vad taggad Alves såg ut under national sången!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-17 20:55
En journalist frågar om rykten är sanna kring Higuain, Bartomeu svarar med att le och gå vidare. Hur ska man tolka detta, haha? Börjar bli desperat som Gabriel och Rambla...no offense boys!
Neymar11
2014-06-17 20:49
När försäsongen är igång så kommer alla hylla Roberto igen :) ! Att killen har talang är självklart, 2 tränare och hela klubben tror på honom. Så ge det en chans, vad är det värsta som kan hända? Att vi blir titellösa? Det blev vi med cesc och Xavi med
Barcelona Smogen
2014-06-17 20:46
ser framför mig nästa säsong. Fabregas borta Xavi borta Iniesta åker på en skada Rakitic behöver liksom alla andra utomstående värvningar en säson på sog att komma in i spelet. Sen står vi där med Roberto o Rafinha på mitten med JDS som supersub! El Clasico here we come!
Barcelona The Octopus of Badia
2014-06-17 20:44
Ni behöver inte börja gapa och skrika härinne. Jag är rätt så säker på att vi får in ytterligare en mittfältare ifall nu Xavi lämnar.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-17 20:39
Ni kommer få se att Roberto spelar bättre kommande säsong.
Barcelona LeoMessi
2014-06-17 20:31
Kanske lite onödigt att be Roberto att dra åt helvete, killen har inte visat sig vara arrogant eller dryg. Men nej, han är inte tillräcklig.
Barcelona B.BOSS
2014-06-17 20:29
Vem fan ska ersätta Xavi då? Roberto som liknar mer en av grabbarna i ONE DIRECTION kan dra åt helve*e.
Annons: