/spanien/barcelona/forum/4563.aspx/spanien/barcelona/forum/4563.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca 666
2014-06-18 22:50
Nu kom nyheten i Sport att Bravo är officiellt klar...då säger jag skit i 12 miljonerna & välkommen till Barca och avancemangen i VM Bravo :-9

Hoppas bara ledningen inte snålare när man ska ska köpa 2-3 backar
Barcelona Andresito
2014-06-18 22:50
ElRaval Busi kan faktiskt slå fina djupledsbollar och med hans spelintelligens hade jag inte blivit förvånad om han kunde styra ett mittfält. Kommer nog komplettera Iniesta och Rakitic bra nästa säsong
Postat via SvenskaFans-appen
Neymar11
2014-06-18 22:49
Ter stegen är inte värvad som första målvakt! Det beslutet tar Lucho och ingen annan, varenda jävel ska spela för sin plats! Vi kommer att ha 2 riktigt bra målvakter nästa säsong, vi stod med pinto hela våren och folk gnäller
Barcelona the cameroonians
2014-06-18 22:49
Rambla~

Ryktas att Lucho ringde i paus och bad spelarna komma hem tidigare från "semestern i Brasilien"... :P
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-18 22:48
@Rambla~:

In i Luchos bootcamp det behöver dem!
Neymar11
Hahaha 6 min för vad?
Barcelona Barca 666
Bravo är en bra målvakt och hade han kostad 5-6 miljoner hade d inte varit något att diskutera...men nu kostar han lika mkt som Ter Stegen som är värvad vara vår första målvakt...det är priset jag stör mig på men annars e han duktig
Barcelona petersays
2014-06-18 22:47
Fergietime.
Neymar11
2014-06-18 22:46
Bravo är så jävla stabil, oerhört säker målvakt som man kan lite på!
Barcelona Rambla~
2014-06-18 22:46
Egentligen är det lika bra att Spanien åker ut nu i gruppspelet. För det finns inte en chans att det här laget med denna form och den inställningen laget verkar ha hade haft något alls att hämta mot de stora kanonerna. De hade blivit överkörda som mot Holland.

Bara bra vi får hem våra spelare tidigt dessutom.
Barcelona Acrobat
2014-06-18 22:45
Återigen uppenbaras att Tiki Takan är slut. Alltså... fortsätter Barcelona att spela långsam gåfotboll utan djupledsspel nästa säsong så vet jag inte vad jag gör. Jag är så omåttligt trött på den fantasilöshet som avspeglar sig i både Spaniens och Barcelonas fotboll för tillfället. Skrota Tiki Takan för fan!
Barcelona Barclasico
2014-06-18 22:44
Barça could come to an agreement with Real Sociedad goalkeeper Claudio Bravo in the coming hours. Cost: 12M + variables (titles) [as]
Barcelona Rambla~
2014-06-18 22:44
2-0 målet sänkte Spanien, Casillas idiotiska utboxning. Efter 1-0 går det att komma tillbaka, men det där andra målet så sänkte det spelarnas tro helt verkar det som.

Del Bosque sen, helt oförmögen att förändra en matchbild. Vilka skitbyten, spelare mot spelare bara. Ingen förändring i att spela. Så tråkig att han inte vill chansa lite.
Barcelona ElRaval
2014-06-18 22:43
jag är lite orolig över busquets framtid. nu när tiki taka uppenbarligen fått sin kista igenspikad ser jag tyvärr inte vad en spelare som sergio ska få plats. är jag ute och cyklar? han är ett perfekt bollplank för xavi o iniesta, men nu är det bara iniesta kvar. och dessutom funkar inte den här "stanna upp och handbolls-passa runt"-fotbollen längre. både vi och spanien behöver spelare som kombinerar tempo och långpassningsspel med kortpassningar. är osäker på om sergio behärskar tempot som vi vill se...
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-18 22:42
Vi kan väl knappast klaga på Bravo iallafall, inte ens Gabriel. Han har varit en av de mest framstående målvakterna såhär långt i turneringen. Priset är det enda man kan störa sig på, anser jag.
Barcelona Bentley King
2014-06-18 22:42
Där höjdes priset på Bravo. Han kostar 20 mil nu efter den räddningen haha
Barcelona Blaugrana91
2014-06-18 22:41
Bravo är bra! ;)
Barcelona Rambla~
2014-06-18 22:41
Säga vad man vill om Bravo, men han utstrålar ju fan så mycket mer pondus än vad Casillas gör i den här matchen. För att inte tala om hela mästerskapet.
Barcelona Smogen
2014-06-18 22:40
Real vann sin CL titel, Atletico sin liga titel och Barcaspelarna har slutat bry sig för länge sedan. Ingen i laget kommer fälla en halv tår efter detta, snarare är dom glada att få mer tid över för grillfester, twitter, playstation o familjer. Motivation slår som sagt klass. skönt at direkt bli av med det lag som bryr sig minst om vm.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-18 22:40
Om klubben säljer Alexis blir jag djupt besviken. Fantastisk spelare.
Barcelona petersays
2014-06-18 22:38
Första spanska hörnan i 81:a minuten. Det är ju skrattretande!
Barcelona petersays
2014-06-18 22:37
"Ok grabbar, glöm nu inte att mål bara räknas om alla 11 spelare rört bollen innan den går i mål!"
Neymar11
2014-06-18 22:37
Vi ska inte snåla med pengar när det gäller anfallare eller mittfältare men vi ska snåla med pengar när det gäller målvakt. Ca 6 miljoner € och folk blir galna. Bravo är en bra målvakt som ALLTID är stabil, gör sällan bort sig. Och det är jävligt viktigt att ha en sådan målvakt när vi har värvat en ung oprövad målvakt!
Barcelona Smogen
2014-06-18 22:36
när man ser del bosques byten som han gör match efter match inser man vilken otrolig prestation det är av spanska spelarna att ha vunnit så mycket dom gjort, trots att dom haft den tränaren. otroligt!
Barcelona Rambla~
2014-06-18 22:35
De skapar ju noll för fan. Ut i gruppspelet redan efter 2 matcher som mästare? Det är för svagt alltså. Huvuden kommer rulla efter det här.
Barcelona Peshmerge - AS9
2014-06-18 22:35
Snacka om att Spanien saknar myten, legenden CARLES (KUNGEN) PUYOL. Precis som vi Barcelona gjorde föra säsongen...
Barcelona Barca 666
2014-06-18 22:34
Jaha enligt Sport verkar Bravo affären vara klar om några timmar....12 miljoner betalar vi dessutom variabler om Bravo vinner titlar så Sociedad mer cash....Vad håller de på med när man kan få Ochoa gratis....jaja hoppas han är en bra investering och jag ångrar dessa ord senare...får gärna överraska mig positivt!!!

Dock inga backar än & senaste nytt som ni vet är att vi kan även glömma Marq.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
Ser onekligen ut som ett Spanien i halvfart, raka byten kommer inte förändra något gå ner på en 3 backslinje eller in med en till anfallare för att sätta tryck. Det om något är iaf att ge allt man har

Barcelona petersays
Inga gamechangers till byten Del Bosque gör direkt.
Barcelona the cameroonians
2014-06-18 22:33
My god, Cazorla in... zzzzzzz
Annons: