/spanien/barcelona/forum/4546.aspx/spanien/barcelona/forum/4546.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Basselona
2014-06-19 21:17
Gillar verkligen Godín, undrar om han inte är en av de som skulle kunna vara "plan b" för oss. Likadant Subotic i Dortmund. Om ledningen nu ska snöa in sig på Marquinhos hela sommaren likt T Silva förra året, borde det väl gå att lösa någon av de två i slutet av fönstret snabbt?
Barcelona Rambla~
2014-06-19 20:54
Ah, nu kom jag på det. Lucho har blockerat Adrianos övergång tills han vet säkert att Mathieu kommer in, han lär ju även spela vänsterback hos oss.

10m för Adriano är väl en okej summa antar jag.
Barcelona Vampíro
2014-06-19 20:49
Är jag den ende som stänger av ljudet när Hamrén och Nannskog pratar? Helvete vilka captain obvious, de visar mål och säger "så här ska de spela" eller "så här ska de inte försvara", no shit. Henry, Ferdinand, Seedorf m.fl. jobbar med VM hos andra och vi i Sverige tvingas höra på nån random anfallare som spelat i Norge. Fixa in Zlatan i studion så får ni se riktigt bra TV!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-06-19 20:46
Är vi verkligen intresserad av Ashley Cole eller är det Sports vanliga hjärnsläpp? För några dagar sedan läste jag att Lucho stoppade Adrianos övergång till Roma. Allt var i princip klart men då satte Lucho ner foten och stoppade det. Jag kan ju heller inte se att Lucho skulle låta Alba försvinna från klubben denna sommar, så vad fan ska vi med en avdankad Cole till?
Neymar11
2014-06-19 20:38
Mido: oj hade inte koll på det alls
Barcelona Mido
2014-06-19 20:37
[QUOTE=Neymar11]Fan vad alla ska gråta detta mästerskap [/QUOTE] Hans pappa avled 2 timmar före matchen
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-19 20:35
@Rambla~:
Lat journalism är vad jag kallar deras artikel om honom, allt man behöver göra är att kika på hans matcher thats it, men vi har nu LE en man med cojones han är här för att stabilisera laget inte fan godkänner han detta elände waiting to happen.
Neymar11
2014-06-19 20:31
Det är i dessa tider som la Masia kommer börja leverera. Vi har ju alltid godswill i klubben som kan spela högerback :)!
Barcelona Barclasico
2014-06-19 20:24
Real Sociedad have rejected a 10M bid of Barcelona for centre back Inigo Martinez (23). His buyout fee is 30M. [marca]
Barcelona Rambla~
Funeral Har resonerat precis som du, ja vi alla här nästan har gjort det. Trots det envisas både Sport och MD bestämt att han är tänkt som Alves ersättare.
Barcelona Barclasico
According to his agent, Barcelona are interested in Cruzeiro midfielder Lucas Silva (21). No talks yet. The Brazilian club ask 10M. [md]
Barcelona Barclasico
2014-06-19 20:23
The signing of Claudio Bravo will be official in a few hours. Bravo will play for 4 years. The deal is worth 12M [cope]
Barcelona Rambla~
2014-06-19 20:20
VizzIA I Spanien är utköpsklausulen obligatorisk, varje spelare måste ha det i sina kontrakt. De kan ju sedan "köpa ut sig" från kontraktet. Därför blir det skatt till staten inblandat. Medan Reus troligtvis ihop med sin agent har förhandlat fram det med klubben. Detta för att inte bli fast i klubben om något drömbud (för honom) skulle dyka upp. Så att han själv kan styra sin framtid. Jag håller med, Barca borde bjuda mer redan nu. Dock tror jag inte det hjälper, Dortmund visade med Levandowski till Bayern att de knappast brydde sig att förlora pengarna de annars fått för honom.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-19 20:20
Finns inte på kartan att Cuadrado värvas som Alves ersättare, han rent ut sagt suger när det vankas försvars tänkande och det slutar oftast med att han foular motståndaren. Värvas han är det på Pedro eller Sanchez bekostnad. Bara en idiot omskolar en sådan spelare till ytterback, fan värre än när Real försökte omskola Drenthe till ytterback. Jag vet att det har skrivits om det men jag vägrar tro på det.

Det är redan obalans i laget varför tillägga ytterligare problem, nej nu får dem börja vaska fram lite nyheter som stabila mittbackar och en renodlad ytterback vi är fan slutet av juni månad dags att klippa golf medlemskapet och krita några mittbackar av klass nu Zubi!

Barcelona Rambla~
2014-06-19 20:10
Gabriel Underbart. Precis som vanligt alltså. Nu väntar man hela sommaren på Koke och att Atletico ska ge med sig. Det samma gör man med Mathieu. Tidigare T Silva, Cesc osv. listan kan göras längre. Ändå skryter Zubi om sin databas som innehåller över 16,000 scoutade spelare. Jag blir bara trött, bara i Barcelona.
Barcelona Acrobat
2014-06-19 20:06
@Capitan \(^.^)/:

De spelar på lördag klockan 18:00 mot Iran.
Barcelona Vampíro
2014-06-19 20:06
@Rambla~:

Hehe Thiago Silva och Marquinhos är de två senaste exemplen. Barça hade kunnat värva de innan de gick till Paris och vi vet hur det gått sen.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2014-06-19 20:04
Rambla~

Var osäker på det där med skatten men oavsett så kvarstår min poäng, Att de kanske skulle acceptera 10-15mil euro mer å släppa han redan denna sommar.
Barcelona Gabriel
2014-06-19 20:03
Rambla Dessutom verkar det vara Cuadrado eller ingen. Dem har liksom inga alternativ till förstavalet.
Barcelona Rambla~
2014-06-19 20:02
Jag begriper inte vem nere i Barcelona det är som har fått för sig att Cuadrado är en tänkt HB till Barcelona? Är det Sport, MD eller är det vår allsmäktige Zubi? Bra scoutat där. :P
Barcelona Gabriel
2014-06-19 20:02
Btw så är Aurier 21, inte 22 som jag nyss sa.
Barcelona Gabriel
2014-06-19 19:58
Kul att folk här inne börjar uppmärksamma Aurier. Har följt honom i den franska ligan och han är inte bara bra på inlägg och ett offensivt monster, han är även väldigt stabil defensivt. Lägg till att han kan spela på alla positioner i backlinjen, såväl mittback som vänsterback och gör även det otroligt bra. Hans ålder gör att man blir otroligt imponerad för han spelar mycket mognare än en 22 åring. Han borde vara det självklara valet att ersätta Alves med men istället har man snurrat in sig på en 30M€ värderad högerytter som knappt ens vet hur man försvarar. Only in Barça.
Barcelona Rambla~
2014-06-19 19:57
Vampiro Har vi typ sett det där förut?
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-06-19 19:57
Júnior;

Mathieu bättre än Piqué? Lägg ner...
Barcelona Rambla~
2014-06-19 19:56
grande Det sägs att han gick att lösa för 10-12m innan Vm började. Efter Vm lär det nog bli svårare. Arsenal ska ju inte tillåtas värva honom utan konkurrens från andra klubbar i alla fall.
Barcelona Vampíro
Lugna er, Barça kommer att värva Aurier. Från Arsenal om tre år för €37,5M.
Barcelona Gio Style
Quinteros är som en James Rodriguez med lite mer finess och lite yngre.
Inte på samma nivå såklart men väldigt lika spelare.
Köp honom istället från Porto där han fortfarande får agera inhoppare och vi har en topklass mittfältare som håller i 10 år till minst.
Barcelona AndreD
2014-06-19 19:53
Alves plus deg för Marquinhos sen in med Aurier KOM IGEN ZUBI DIN FLODHÄST
Barcelona grande jw
2014-06-19 19:51
Jag är helt såld på Aurier. Sjukt duktig och bara 22 år gammal.
Barcelona Rambla~
2014-06-19 19:51
Rafa Kan bara instämma om James. Tyvärr svår att lösa av Monaco misstänker jag.
Annons: