/spanien/barcelona/forum/4545.aspx/spanien/barcelona/forum/4545.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona I.Cuenca
2014-07-01 20:00
Dom s.k mindre nationerna har snart kommit ikapp de stora. Dvs de är så oehört skickliga taktiskt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Acrobat
2014-07-01 19:58
Mascherano är så jävla klumpig! Klarar verkligen inte av den killen... Hoppas han byter klubb snarast. Det är alltför sällan man imponeras av Masken.
Barcelona LeoMessi
2014-07-01 19:58
Riktigt onödigt att dra på sig frispark där! Dom kan definitivt göra mål på denna.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-01 19:56
Behrami stör mig enormt, inte nog med att han är en dramaqueen så är han ful men lagom ful där han inte bestraffas. Finns det ingen annan mittfältare att sätta in än Gago? Vad är karln bra på egentligen han bidrar med noll, förutom defensiva Mascherano är det bara Di maria från mittfältet och Messi som står för något kreativt.
Barcelona Vampíro
2014-07-01 19:55
Lägg ner negativiteten mot en sån legend. Ni ska vara glada att ni får bevittna honom spela. Gago can light a fire by rubbing two ice-cubes together. Gago facts.
Barcelona neymar JR
2014-07-01 19:54
Masches passningspel är bedrövligt
Barcelona neymar JR
2014-07-01 19:54
Messi kan inte per automatik höja spelarna, men något han måste bli bättre på är att peppa upp sina medspelare. Han har bindeln runt armen och dags att ta ledaransvaret. Han måste kunna ryta till och få igång dom
Barcelona LeoMessi
2014-07-01 19:51
Svårt för Messi att göra allt på egen hand. Han och di Maria är dom enda som kan göra sin gubbe men den sistnämnde Tjongar iväg bollen åt helvete Varje gång
Barcelona AndreD
2014-07-01 19:51
Snälla Messi avgör i förlängningen pallar inte med straffar igen
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-01 19:50
Jag undrar vad Sabella ser i Gago? Jag blir förbannad när jag ser honom i samma lag som Messi, vilken gigantisk kvalitetsskillnad på spelare. Ut med Gago innan han förstör Argentinas chanser att vinna! Han är en medelmåtta, om ens det. Hur fan kan han få spela från start i ett av världens bästa fotbollslandslag? Mascherano får ju för tusan ta rollen som spelfördelare, trots att han sköter defensiven också. Tycker så jävla synd om Messi som måste göra allt på egen hand och spela med sopor.
Barcelona Illusionista
2014-07-01 19:50
Fan vad ensam Messi är.. Higuain är bedrövlig! Hur kan man ens tänka tanken av att köpa honom till Barcelona? Vet inte om det är tillfälligt eller om han är påväg nedåt men just nu är han bedrövlig.

För ensam är Messi, dessutom får han inte bollen i situationer där han kan göra något, där han har någon sekund.. utan han får bollen när han är som mest uppvakad!

Hoppas Argentina tar sig vidare nu bara.
Barcelona BlueRed
2014-07-01 19:49
Idiot regler detta med avstängning vid 2 gula kort, som håller sig långt in i turneringen. hade räckt med att det gula kortet håller sig 2 matcher.
Barcelona neymar JR
2014-07-01 19:49
GiO style Haha klockren
Barcelona Vampíro
2014-07-01 19:48
Jag tycker bara att han saknar kvickheten i sina dribblingar. Man ser honom knappt komma med fart längre och glida förbi föravarare. Världens bästa spelare är dock som alltid i följande ordning: 1. Messi 2. Messi ur form 3. Skadad Messi Sen efter det kommer andra diverse straffskyttar in i bilden.
Barcelona neymar JR
Aja vi har varit bortskämda med bra matcher, ibland behövs en skit match likt denna
Barcelona Gio Style
Bild i länktips = Dagens sanning.
Barcelona grande jw
2014-07-01 19:47
Lider med Messi. Han kommer aldrig vinna VM med dessa krattor till medspelare. Han är helt jävla magisk varje gång han rör bollen men vad fan ska han göra helt själv?
Barcelona LeoMessi
2014-07-01 19:46
Att Fernandez fick det till inkast där är fantastiskt.
Barcelona Zyzz
2014-07-01 19:44
Gago så jävla kass...
Barcelona Peshmerge - AS9
2014-07-01 19:44
Låt det gå mot förlängning så att halva Schweiz får krampkänningar baksida lår sen gör Messi 2 mål och slänger ut det här tråkiga laget skiter i att anfalla och försvarat sig hela matchen.
Barcelona LeoMessi
2014-07-01 19:43
Just nu är det bara Messi som skapar något i Argentina...
Barcelona Acrobat
Messi är överlägset bäst i Argentina, men han spelar med träben till lagkamrater.
Barcelona Zyzz
Världens bästa = Messi.
Barcelona Gio Style
2014-07-01 19:39
@Vampíro:

Vi såg ju lite sånt i slutet av vår säsong, däremot tycker jag att han har varit riktigt bra detta VM.
Han kan givetvis bättre men han är allt som Argentina har i offensiv väg just nu och jag tycker att han har sett pigg ut idag.
Barcelona neymar JR
2014-07-01 19:39
Vampiro Just idag har han varit bra spelmässigt, övriga matcher har han varit riktigt dålig. Ska sluta klaga på honom nu när jag tänker efter vad för medspelare han har
Barcelona Gio Style
2014-07-01 19:38
Vill bara säga en grej Karmal, behöver inte säga så mycket mer då vi båda vet vart vi står i Alexis - Pedro frågan.

Du kan inte lägga för stor vikt på Alexis "långsamma utveckling" om du samtidigt ska vifta bort Pedros NEGATIVA utveckling.
Och skyll inte det på Alexis, Pedro har fått spela mer än Alexis samtliga säsonger förutom denna och en proffsspelare ska kunna hantera konkurrens.

Jag tror fortfarande på dessa två spelare, det handlar bara om att röra om llite i vårt spelsystem och inte klistra fast dem vid sidlinjen.
Ju mer boll de får ha desto säkrare blir de vid varje aktion och nojjar inte över att tappa bollen. Det är okej att dribbla även för dem.
Barcelona Vampíro
2014-07-01 19:36
Med risk att bli påhoppad av fanboys men är det bara jag som tycker att Messi inte vart särskilt bra rent spelmässigt? Visst har han gjort sina mål men när såg man honom komma med fart och dribbla senast? Jag tycker han känns lite segare i kroppen numera, vad det beror på låter jag vara osagt. Visserligen har han vart godkänd den här matchen men han är långt ifrån dominant. Man har såklart höga förväntningar men jag tycker nästan att han var bättre individuellt för fyra år sen. En bättre målskytt nu men inte lika rörlig eller explosiv. Okej fanboys, bring it!
Barcelona LeoMessi
2014-07-01 19:36
Förvånar mig inte om Argentina åker ut mot detta skitlag. Messi är fan tvungen att göra allt och när di Maria för något så sabbar han allt genom sina härliga passningar.
Barcelona Zyzz
2014-07-01 19:33
Di Maria....inte en passning går rätt och som grädde på moset slår han en hörna utanför kortlinjen...
Barcelona LeoMessi
2014-07-01 19:33
Förvånar mig inte om Schweiz lyckas göra mål och vinner. Messi är den ende som skapar något.
Annons: