/spanien/barcelona/forum/4540.aspx/spanien/barcelona/forum/4540.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2014-06-21 20:02
Alltså TV4:s Vm bevakning är värdelös, pratar typ 2 min om matchen därefter reklam, sen pratar man typ 1 min till sen börjar sommarkrysset....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona grande jw
2014-06-21 20:01
Läser att många totaldissar Argentina och tror att dom åker ut tidigt. Istället ser dom Tyskland, Holland och Frankrike som de stora favoriterna.

Så sent som igår var Italien också storfavoriter till Guldet. Sedan förlorade dom förvånande mot Costa Rica. Två dagar innan det blev Holland utspelade av Australien och förlorade nästan.

Avdelning selektivt minne.
Barcelona Peshmerge - AS9
2014-06-21 19:59
Jag med massa andra här inne fick äta upp våra ord om Messi. Mot Bosnien istället för att klaga på honom skrev jag att jag inte ska säga nåt innan han gör mål. 3 minuter senare gör han mål. Typisk LEO3
Barcelona Baronen
2014-06-21 19:58
Higuains VM har hittills varit det sämsta jag set. Misslyckas med allt. Fullständigt horribel. Kan inte ta emot en boll. Hemsk.

Lavezzi måste spela.
Barcelona LeoMessi
2014-06-21 19:58
Sen så är det inte lätt att spela fotboll med hög intensitet mot ett lag som faktiskt försvarade så bra som Iran gjorde. Tyskland kan klara av det men dom har ett fantastiskt mittfält och försvar, och spelar som är tillräckligt långa och bra nog för att brösta ner bollen när dom är omringade av försvarare.

All heder till Iran, dom spelade efter sina resurser och dom gjorde det bra.
Barcelona Rambla~
2014-06-21 19:57
Neymar11 Ja, Leo har varit lat och slö för oss denna säsong. Han sparade sig för Vm sa vi här. Jag själv var orolig att det inte bara är att slå på formen när man känner för det så fort Vm har börjat. Vi ser ju också nu att det inte är så. Han ser fortfarande inte ut vara 100% fit ännu. Då blir det att man går omkring mycket under en match, liksom sparar sig. Förhoppningsvis spelar han sig i form under mästerskapet. Det är ju en risk man tar, han kanske inte hinner det om de skulle åka på en mina och tom åka ut ur Vm. Men sälja en spelare som vill vara i klubben, en spelare med de spetsegenskaperna? Det gör man bara inte. :)
Barcelona Vampíro
Fan vad surt...
RedemptionMn
Stort eloge till Iran! Det krävdes en Romero och Messi för att avgöra matchen. Om det är någon spelare som ska avgöra mot Iran, så är det Messi.
Barcelona Aléx
2014-06-21 19:56
Funny att min iranska granne håller på Argentina eftersom vi båda skrek när Messi gjorde mål...lol
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-21 19:55
Messi visar vägen igen vinner match åt Argentina på egen hand i slutminuterna Mammor the match Vammmoss Argentina
Barcelona grande jw
2014-06-21 19:55
Med facit i handen så var ju inte Iran så pjåkiga heller eller hur? Iran på pappret är ju inget värdslag, men det kan man ju även säga om Costa Rica som pissade på både Uruguay och Italien.

All heder åt Iran som gör en fantastisk match, varesig det var vackert eller inte.
Barcelona LeoMessi
2014-06-21 19:54
Det är lätt att klaga på Messi när hela argentina spelar skit. Men dom har tillräckligt många bra offensiva spelare som ska kunna kliva fram när messi inte gör det. Vad gjorde higuain förutom att förstöra varenda kontring med sina bollmottagningar? Vad gjorde Aguero? Han var inte dålig aguero men han var ej lika bra som han kan vara. I mittfältet har man Masch och Gago som inte är kreativa spelare. Di maria är så jävla upp och ner hela tiden så man vet ej vad man ska förvänta sig av honom.

Sen så tycker jag att Messi ska bli mer självisk och försöka dribbla av spelare för det kan han fortfarande, tycker att han har blivit alldeles för osjälvisk numera.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-21 19:53
Visst Messi har inte varit bra idag, men han är den som avgör, resten av laget har varit bedrövliga, vad mer kan han göra? Kommentatorerna efterfrågar att Messi ska kliva fram och avgöra, när han sen gör det klagas det ändå...
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-21 19:53
allvarligt hur lätt tror ni det är och spela mot en buss när man har medspelare som gago på mittfältet.. det är mittfältet som ska hjälpa till messi mer än anfallet.. anfallarna ska vara på tårna .. medans gago spelar felpass hela javla tiden.. hur fna tänker ni??
Barcelona ElRaval
2014-06-21 19:52
Alla var värdelösa förutom ett par av backarna i Argentina.

Messi var även han inge vidare. Men det är det här som är skillnaden på de allra största och övriga spelare.

Med Messi, Ronaldo och Ibrahimovic kan man aldrig vara säker på planen, oavsett hur de spelat övriga matchen. Matchvinnare
Barcelona Nodlehs
2014-06-21 19:52
Knappast imponerad av Messi trots målet. Ser inte alls bra ut. 1-0 mot Iran är PINSAMT!
Barcelona Amo.38
2014-06-21 19:51
Sentuary Ligger ändå sanning i det du säger!
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-06-21 19:51
Ni klagar för mkt på Messi men var är kritiken på Higge och Kun???
Barcelona Sentuary
2014-06-21 19:50
Ska man bli imponerad eller? Knappast, de ska va glada att de hamnat i en pissgrupp, Messi kommer lindrigt undan
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-21 19:50
Sälj messi sälj messi?? stick medgångare stick så långt bort ni kan!! ni glömmer fort vad han har gjort för klubben!!
Barcelona AndreD
2014-06-21 19:49
FYFAN VAD JAG SKREK!!!!!!! MESSIII!!!!!!!!
Barcelona messileo
Blaugrana91: Absolut inte. Hur kan man ens tänka i dem banorna? Förvisso så har Argentina varit riktigt usla idag.
Barcelona koeman92
Vart fan har du varit hela matchen??
Barcelona Amo.38
Fy fan va pinsamma kommentatorerna är! Han kliver fram och avgör så klagar döm på hans status!! Vart är kritiken mot Aguero higuain ???
Barcelona Canaletes
Hur millisekunder spel kan gå från kritiserad och han är slut till Gud
Barcelona Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito
2014-06-21 19:48
MEEEEEEEEEEESSSIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neymar11
En bra aktion det var allt jag krävde! Hahaha
Barcelona Rambla~
Ja visst, sälj det avslutet. Gör det.
Barcelona Rafa Alcantara - 12
Messi!