/spanien/barcelona/forum/4536.aspx/spanien/barcelona/forum/4536.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Neymar11
2014-06-22 22:16
56*
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
Bullshit tweet.
Neymar11
Wtf 65 miljoner + Sanchez haha vem rökte den jointen så bjud...
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-22 22:15
@Messidinho_10:
Värre deal än Ibra-dealen... Det är skitsnack btw haha, så dum är inte ledningen.
Barcelona westinho - Sergio #16
I Barcelona blir Alexis låst och får inte ut hela sin potential. Barcas Alexis är värd ca 30 miljoner euro, utifrån vad han har presterat för oss.
I andra lag där han får göra lite som han vill på plan, t.ex. Chile, är han en helt otrolig fotbollsspelare. Chiles Alexis är värd åtminstone 45-50M euro.

Alexis + 25M för Suárez är okej för mig då jag inte tror att Alexis kommer få ut sin fulla potential hos oss, mer än så tycker jag inte man ska betala. Då räknar jag med att Suárez är värd ca 65-70M.

Har dock svårt att se vår ledning lyckas med detta, så OM vi värvar Suárez tippar jag på att kostnaden blir Alexis + 45M ungefär.

Neymar11
Rambla: Det funkade med Henry-eto-Messi eller vad tycker du ?:)
Barcelona Rambla~
Har inte nämnt marängernas galactico-era. Den kan ingen slå.
Barcelona Messidinho_10
2014-06-22 22:14
@TonyBaretTimes: Liverpool have accepted a club record bid of £56 million plus Alexis Sanchez off Barcelona for Luis Suarez. More to follow.
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2014-06-22 22:13
Rambla

Eeh marängerna i sin första galactico generation var värre
2014-06-22 22:12
Hahahah fattar ni att vi har haft samma mittbacks tjöt i 3 somrar nu.
Barcelona Rambla~
2014-06-22 22:12
När vi värvade Henry, så sa alla samma sak om trion Ronaldinho - Henry - Messi ungefär samma sak. Oooh vilket anfall, bäst genom tiderna bla bla. Eller vänta, även Samu ingick ju i anfallet. Minns ni inte fantastiska fyran? Det gick ju så där va? :P
2014-06-22 22:10
Messidinho_10

Ahhah fan vad du påminner om Real fans när du säger så
..
Neymar11
2014-06-22 22:07
Eh alla kommer vara överlyckliga om vi lyckas värva suarez :) när var den senaste lyckade mittbacksvärvningen utöver pique? Lets Face it, vi prioriterar inte försvarsvärvningar oavsett vilka som sitter i ledningen. 2 sätt att förbättra vårt försvarsspel utan att värva. 1: presspelet, som jag tror Lucho kommer att satsa på. 2: hårt jobbande mittfältare, där vi har varit som svagast på senare år. Speciellt omställningsspelet defensivt . I 2 år har vi spelat försvars fotboll utan att ha press på bollhållaren och utan att falla tillbaka med laget!
Barcelona Peshmerge - AS9
2014-06-22 22:05
*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!

Nej det är absolut inte fel och ha åsikt om någon annans åsikt. Varsågod och kritisera, vem bryr sig? Men du har en åsikt av helt annan rang. Så vem fan är du som ska ifrågasätta mig och mina inlägg? Det märks att du är på mig, just mig sen jag skrev så om Tyskland, ja! Det var föra veckan och du kan fortfarande inte släppa det? Jag vet att det var fel även om jag egentligen skrev det på skämt. Det ska ej upprepas.

Bryter jag mot reglerna, så finns MOD som tar hand om det och inte du. Släpp det & gå vidare bara.

- F*fan vilken uppvisning av Algeria. 3-1 nu. Skön match med 4 mål på mindre än en timme.
Barcelona Bentley King
2014-06-22 22:05
Du vet väll att ifall vi värvar suarez så kommer Alexis att säljas
Barcelona Rambla~
2014-06-22 22:04
Jag tror inte på de här ryktena. Vi behöver inte Suarez och det fattar även Lucho. Efter att ha värvat Neymar för en jävla massa deg, kan inte ens den här ledningen vara så korkade att de sommaren efter gör samma sak igen, eller är de verkligen det? Summorna som nämns eller vad naiva liverpoolfans tror de ska få är, £70m + Alexis. Hallå? Vem fan är så jävla pantad? Lärde sig inte den här klubben något i och med värvningen av Zlatan i utbyte av Etoo?
Barcelona Messidinho_10
2014-06-22 22:02
Värvar vi Luis Suarez så kommer vi ha den sjukaste anfallbesättning i världshistorien!!! Vem fan behöver backar då när vi kmr med den här uppsättningen!!!! Neymar - Messi - Suarez - Alexis
Barcelona LeoMessi
2014-06-22 22:02
Haha skulle faktiskt inte förvåna mig om nu real helt plötsligt bestämmer sig för att vilja köpa Suarez. Real är mer villiga att betala klausuler eftersom dom kan sälja medelmåttiga spelar för 20 miljoner euro mer än dom kostar. Medan vi säljer för ca 20 miljoner euro mindre än vad dom borde kosta.

Skulle det visa sig att barca verkligen är seriösa med att vilja köpa Suarez så får klubben förlita sig på att Suarez vill till barca.

Själv så önskar jag att vi kunde lägga fokus på mittbackar.
Barcelona Vampíro
2014-06-22 22:01
Dagens Barça börjar mer och mer likna galacticos. Vi har ett gäng mätta, överbetalda stjärnor i truppen och trots att laget suger defensivt så fortsätter klubben att jaga cracks.
Barcelona Lion24
2014-06-22 21:59
@Rambla~:

Jag håller med. Jag kommer inte glädjas någon spelare som kommer in så länge det inte är en mittback!
Barcelona Barca 666
2014-06-22 21:52
Blaugrana 91: inte för allt länge sen läste jag faktiskt att Sanllehi var i Brasilien för att försöka snacka med PSG om Marqiunhos men det kanske var bara BS och handlade om Suarez.....hur som helst är jag personligen inte för ett värvning av Suarez när vi ändå har Alexis som precis gjort sin bästa säsong, är i grym from och gör mål för oss...Vill verkligen inte bli av med Alexis oavsett vad ersättaren heter...vi har ju 2 cracks på topp i form av Messi & Neymar...känns som tårta på tårta med en tredje...vem ska göra grov jobbet?

Om Cuadrado till Bayern stämmer så är jag glad....han är bra men är ingen högerback och inte värd några 40 miljoner Euro i mina ögon...frågan är bara var han skall få plats i Bayern?

De har ju Götze, Robben, Ribery och Muller som spelar på Cuadrados normala position...kan detta betyda att Bayern förväntar sig någon av de har försvinner? Robben till ManU kanske?
Barcelona Blaugrana91
2014-06-22 21:52
Rambla Hehe tror nog knappast Zubi får ta hand om en sån ev. värvning. Ganska logiskt att Sanllehi sköter snacket isåfall.
Barcelona Rambla~
2014-06-22 21:41
Blaugrana91 Jaså? Trodde Zubi redan förhandlat fram en deal? Enligt rykten skippade han sin söndagsrunda på golfbanan och värvade Suarez istället.
Barcelona Rambla~
2014-06-22 21:38
Börjar bli irriterad på alla dessa offensiva värvningar. Gör klart med 2 mittbackar asap.
Barcelona Rambla~
2014-06-22 21:36
Sydkorea, seriöst vad gör de i Vm?
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-06-22 21:34
Peshmerge

Det beror på, var det du som kallade Tyskland för "Hitler"

Sen är det oväsentligt, om du kritiserar ett fotbollslag, som i det här fallet, för att dem inte höjde sig ett extra snäpp och besegrade domaren, då får du tåla själv kritik istället för att försöka dra till med personliga påhopp.

Jag har inte haft tid att logga in här under midsommarhelgen så nu scrolla jag förbi lite och din radikala slutsats stack ut, är det förbjudet att ha en åsikt om någon annans åsikt?
Barcelona Blaugrana91
2014-06-22 21:33
Enligt rykten på twitter så förhandlar Raul Sanllehi med Liverpool gällande Suarez.
Neymar11
2014-06-22 21:31
Rambla: hängde tvätt haha! Men den bjässen som nickade in, vill man inte hamna i luftduell med....
Neymar11
2014-06-22 21:31
Rambla: hängde tvätt haha! Men den bjässen som nickade in, vill man inte hamna i luftduell med....
Neymar11
2014-06-22 21:29
Hade Barcelona haft denna pressen i 20 minuter varje match. Så hade vi fan haft 3-0 varje halvlek!
Annons: