/spanien/barcelona/forum/4526.aspx/spanien/barcelona/forum/4526.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-09-24 21:10
Även om jag hellre vill se ter stegen som målvakt så tycker jag inte man ska bli förbannad på bravo och kalla honom för douche bag. Ska man vara arg på någon så får man vara det på Lucho i så fall. Bravo kom till Barcelona med vetskapen om att han skulle få en chans om att slåss om platsen som förstemålis. Sen lyckades ju Song med konststycket att skada ter stegen så han inte kunde vara med dom 3 första matcherna där bravo gjorde det bra och det har lett till att det inte har varit någon riktig tävling mellan våra målvakter.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2014-09-24 21:07
Calma grabbar, Bravo har ju trots lite jobb hållt nollan alla matcher hittills. MAtS har ju samtidigt varit skadad och inte kommit in i säsongen som förstavalet. Jag är helt övertygad om att han kommer bli det, men tycker inte det är något konstigt att Bravo startar. Säsongen har ju knappt börjat, tysken kommer få sina chanser att ta över förstarollen.
Barcelona DM1982
2014-09-24 21:06
Barcelona XI OFFICIAL: Bravo, Douglas, Pique, BARTRA, Alba, Rakitic, Busquets, Iniesta, Pedro, Messi, Neymar #fcblive
Barcelona Vampíro
2014-09-24 21:05
Otroligt spännande dock med Douglas från start. Har inte sett honom spela en enda minut tidigare, enligt de flesta rapporter så ska han vara ganska medioker men dags att bilda sin egen uppfattning.
Barcelona Barclasico
2014-09-24 21:05
@koeman92:

Im with you man!
Barcelona LeoMessi
2014-09-24 21:04
Det mest intressanta känns att vi snart får veta vad för klass Douglas inlägg håller haha! Vågar vi hoppas att vi äntligen har en högerback som kan slå dugliga inlägg? Iaf så dom landar i straffområdet.
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-09-24 21:04
koeman92 Lugna ner dig. Bravo är en världsklass målvakt och han har fortfarande inte släppt in ett mål. Varför är han douchebag?
Barcelona koeman92
2014-09-24 21:02
Blir snart riktigt förbannad.. När Fan ska Ter Stegen egentligen få chansen?? Sälj för Fan honom, för hans egna skull om man ändå ska satsa på douchebagen Bravo! Grabben behöver för Fan speltid!
Barcelona Vampíro
2014-09-24 21:01
Fortfarande Masche som mittback och fortfarande Pedro i startelvan, intressant. Jag hade gärna sett ter Stegen stå i mål, måste skriva att Bravo absolut inte varit dålig men jag föredrar tysken. Han är yngre, har en enorm potential och känns vassare. Se där, jag skrev att jag inte håller med tränaren, blasphemy!
Barcelona Andresito
2014-09-24 20:59
Haha Douglas från start i en sån här bortamatch?! Blir kul att se!

Härligt att vi har ordinarie mittfält samt att Messi/Neymar startar.
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-09-24 20:59
Pique och Mascherano bildar mittbackspar. Ikväll släpper vi in mål för första gången den här säsongen.
Barcelona Bàckis - adoradors de Rivaldo
2014-09-24 20:58
Spännande med Lord Douglas från start!
Barcelona Barclasico
2014-09-24 20:58
Barcelona line-up (official): Bravo - Douglas Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Pedro Messi Neymar ----------------------------------------------------- Kul och se att Douglas debuterar ikväll.. Tråkigt att Ter Stegen inte får starta !
Barcelona Barclasico
2014-09-24 20:57
@koeman92:

Det är nog bara du gubben
Barcelona koeman92
2014-09-24 20:56
Lite OT

Är det bara jag, eller ser Suárez lite tjockare ut? Blev faktorer lite bekymrad först när jag såg bilden, hoppas verkligen han fortfarande håller igång väl.
Barcelona II Barça II
2014-09-24 20:56
Imorgon släpps FIFA 15 till samtliga konsoler, skulle vara intressant att veta vilka här inne som lirar det? Och vilken konsol? Eller ska man satsa på Pro Evolution i år? (admin kan ta bort inlägget om de tycker att det inte hör hemma här :-))
Barcelona Vampíro
2014-09-24 20:55
Barcelona line-up (official): Bravo - Montoya Pique Mascherano Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Pedro Messi Neymar
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-09-24 20:45
Älskar dessa vecko-matcherna, lite gläde och avkoppling de dagar man knegar med hehe. Efter kvällens match är det dessutom bara 5 matcher tills Suarez är tillgänglig mot Real Madrid!.

Hoppas Messi och Neymar fortsätter hitta varandra ikväll med!
Barcelona Potosi
2014-09-24 20:41
Bara jag som tror Sevilla kommer före Atletico i år? Bacca är kung.
Barcelona Neymar11
2014-09-24 20:40
Andresito Det är standard då han är förste kapten
Barcelona Andresito
2014-09-24 20:36
Xavi från start eller är det standard att bindeln alltid ligger på förstakaptenens plats?
Barcelona B-Guden
2014-09-24 20:35
Har vi haft samma elva nån gång den här säsongen ?
Barcelona Barclasico
2014-09-24 20:32
@Zyzz:

BUSTEEED!
LuisSuárez!
2014-09-24 19:41
@Zyzz:

Haha, då tänker vi nog lika :P
Barcelona Zyzz
2014-09-24 19:24
@LuisSuárez!:
Det där är ju min kommentar från fotbollskanalen din kommentarstjuv ;)
LuisSuárez!
2014-09-24 19:13
Suarez hade kunnat göra hattrick om han hade tagit straffen. Osjälvisk som han är (till skillnad från en viss portugis i Real) så lät han dock en av ungdomarna ta straffen.

Respekt!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-24 19:00
oocbgb

Jag menar tiden klockan 22:00 på onsdag.
Det var så föra säsongen med. Vi spelade rätt många matcher någon vardag efter 22:00.

Hur mycket publik kommer de ta emot idag när folk går tidigt och jobbar/skola?,

Min poäng var, hur mycket pengar tjänar/förlorar FC Barcelona som klubb på dessa onödiga tider de får av spanska fotbollsförbundet???
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-24 18:54
@Potosi:

Äääh, ta en snickers..

Dessa människor,,, Jag får kalla honom för vad jag vill så länge jag sitter bakom skärmen och han inte kan bita mig. :-)
Barcelona oocbgb
2014-09-24 18:52
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Shiit, shiit!!! Spelar vi 22:00 på en onsdag kväll. Mitt i veckan?? Vad handlar det här om??? Vilka eller vem är idioterna/en som planerar våra match-tider??? Kan det vara så att mest tittarna finns utanför EU??? Jag försöker verkligen hitta någon logik bakom dessa sena matcher utan att börja direkt dra konspirationsteorier. Vem eller vilka gynnar dessa tider?? Hur vinner ekonomisk FC Barcelona som klubb på dessa sjuka tider? Någon som har koll?? [/QUOTE] Vi spelar mitt i veckan för vi spelar i fler än en turnering
Barcelona oocbgb
2014-09-24 18:48
[QUOTE=Barcelonistas]Messi 93 mål under ett kalenderår, han har även gjort 50 liga mål vilket är flest någonsin under en säsong. Messi kommer den här säsongen bli la ligas störste målskytt genom tiderna lägg därtill att han kommer även bli Cl störste så småningom. Penal har spelat 20 cl matcher mer än Messi. Redan bu har Mesdi bäst ratio i cls historia. [/QUOTE] Eftersom Messi är två år yngre än Cristina, ligger ett mål efter men med högre ratio så kommer han med all logik stå överst även i den tabellen när de bådas karriärer läggs på hyllan.
Annons: