/spanien/barcelona/forum/4522.aspx/spanien/barcelona/forum/4522.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2014-06-22 18:04
@barcastuff: Most completed dribbles this World Cup: Messi 14 - DiMaria Emenike Pjanic 11 - Neymar Sterling 9 - Alexis 8 #fcblive [via @barca19stats] Messi presterar i landslaget nu? Han har verkligen tystat alla kritiker, synd bara att Higuain och Aguero spelat som två 15 åringar.
Postat via SvenskaFans-appen
RedemptionMn
2014-06-22 18:03
@Vampíro:

Men hon är het :D
Barcelona Vampíro
2014-06-22 18:00
Hon Frändén är helt bedrövlig att lyssna på. Visst kan hon lite om skvaller och sånt nonsens men när hon ska prata om själva fotbollen blir man bara mörkrädd. Sen att hon inte kan bilda en mening utan en massa "ööööh" gör det hela knappast bättre. I särklass sämsta 'experten' i hela VM.
Barcelona I.Cuenca
2014-06-22 17:58
Vampíro (Barcelona) 2014-06-22 17:36 "Vicente Del Bosque tyckte att Cesc Fabregas inte kämpade tillräckligt hårt och hade dåligt kroppspråk - därför fick han lämna träningen." "Enligt spanska AS känner Fabregas att han inte fått någon ärlig chans under VM då han kom på som tredjeavbytare mot Holland och inte inbytt alls mot Chile." Nu kommer hans rätta färger fram. Återigen helt underbart att han blev sparkad från Barça. Håller med Jag har alltid avgudat Fabregas men ej längre
Barcelona ElRaval
2014-06-22 17:55
@Nodlehs:

Så tråkigt att hennes utseende ska sitta och bli recenserad bara för att hon råkar vara tjej.

Hur tycker du Fjäll, Nannskog och Andre Pops ser ut då?
Barcelona Gabriel
2014-06-22 17:53
Är det bara jag som tänker på Rocky 4 och Ivan Drago varje gång jag hör Rysslands nationalsång?
Barcelona Nodlehs
2014-06-22 17:52
@RedemptionMn:

OT men på riktigt. Det är inte första gången jag hör detta. Tycker hon ser ut som en tjackad + [fult ord] från New Orleans.

Säkert jättetrevlig men inte ser hon speciellt bra ut enligt mig.
Barcelona AndreD
2014-06-22 17:47
Vampiro Håller med där, så jävla underbart skönt att han är borta. Kändes som en värvning när han försvann. Bara Pique kvar att lämna så är alla lata arroganta gubbar borta från truppen.
Barcelona Vampíro
2014-06-22 17:36
"Vicente Del Bosque tyckte att Cesc Fabregas inte kämpade tillräckligt hårt och hade dåligt kroppspråk - därför fick han lämna träningen." "Enligt spanska AS känner Fabregas att han inte fått någon ärlig chans under VM då han kom på som tredjeavbytare mot Holland och inte inbytt alls mot Chile." Nu kommer hans rätta färger fram. Återigen helt underbart att han blev sparkad från Barça.
Barcelona ElRaval
2014-06-22 17:25
@RonaldinhoGaucho!:

Förstår inte vad du syftar på, eller länkade du fel?
RedemptionMn
2014-06-22 17:07
Förlåt att det här är off-topic, men Johanna Fränden ser så snygg ut. Hade gärna velat snacka fotboll med henne.

Koke hade varit bra som ersättare till Xavi. Han gjorde bra ifrån sig senast mot Chile.
Barcelona Vampíro
2014-06-22 17:06
Nån som förstår vad John Carew säger?
Barcelona RonaldinhoGaucho!
här har ni en artikel om varför xavi vill lämna, det är inte som ni säger, alla skyller på ledningen så fort något händer i klubben, ni är som alla 14åringar som så fort ser en pyramid eller ett öga o skriker Illuminati, jag skyddar verkligen inte ledningen men tänk ett steg längre, låter så fånigt när ni kör ''det är ledningen som driver bort alla spelare''
Barcelona petersays
@A good coach is everything!:

Nä alltså den delen citerade jag bara. Jag skulle inte ha någonting alls emot Pogba. Även om jag inte riktigt vet var vi skulle göra av honom i vårt just nu ultrastela 4-3-3 där ingen någonsin byter position under match.
Barcelona ElRaval
2014-06-22 17:03
För mig som inte riktigt följer Liverpool, men givetvis har koll på Suarez.
Men är han en spelare som är OK med att även ta grovjobbet likt Sanchez gör?

Jag ÄLSKAR Sanchez kämparanda när han springer på sin kant från eget straffområde till motståndarnas område. Hans press-spel är GULD värt.

Är även Suarez en spelare som kommer göra det?

Med tanke på att promenad-Messi inte gör det och att Neymar förhoppningsvis får en lite friare roll nästa år så MÅSTE vi ha en grovjobbare likt Sanchez tycker jag.
Barcelona A good coach is everything!
2014-06-22 16:36
Petersays // Tror inte att Pogba kommer stå i vägen för Halilovic. I och med att Xavi lämnar och Cesc är borta så har vi ett ganska bra utrymme på mittfältet. Sen är det så att kanske inte ska spela 90 min varje match till att börja med. Sen att Iniesta blir 30, så spel tid lär Halilovic få när han är redo. Men vi behöver en ersättare till Xavi för det går alldeles för långsamt i mitten nu förtiden. Vi behöver hunger i mitten. Det lär vi få med dessa unga cracks!!!
Barcelona B.BOSS
2014-06-22 16:34
Så ska en tränare vara. Sätta de på plays direkt.
Barcelona grande jw
2014-06-22 16:32
@B.BOSS:

Han tyckte att Cesc visade dålig attityd på träningen och skickade ut honom till omklädningsrummet. Inte svårare än så.
Barcelona A good coach is everything!
2014-06-22 16:27
Varför inte bara satsa på bra försvarare ??? Alltså jag personligen tror att det skulle ta oss långt med en bra backlinje till att börja med. Visst är Suarez en jävla bra spelare men an är inte lösningen för våra problem så jag hoppas att det bara är ett skit rykte. Pogba,Veratti, Hazard är typ dem enda spelarna, som inte är backar som jag personligen skulle bli nöjd att vi köpte, trots våra back problem. Främst pågrund av åldern och hungern!
Barcelona B.BOSS
2014-06-22 16:24
Kan någon berätta om händelsen mellan Cesc och Del Bosque. Varför stack han från träningen. Visst del Bosque peta honom men man slutar inte träna för det. Det är verkligen problem i Spanien nu.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-22 16:18
Nodlehs

Men oj så bra att vi har någon som vet exakt allt här på forumet, kan du kanske berätta vad som kommer hända då, du tycks ju veta allt som sagt...

Absolut inte omöjligt att Suarez anländer. Sluta vara så jäkla negativ.
Barcelona petersays
2014-06-22 16:15
"----Mascherano-----
S Roberto - Rafinha

Det kan verka uppenbart att man måste köpa in någon mer. Jag tänker då främst på S Robertos plats. Men faktum är att jag vill ändå ge honom ett år till för att se hur han fungerar under Lucho. Plus att man inte får glömma av vad vi har i b-laget, Halilovic och Samper tänker jag främst på då. Att då köpa in en crack i form av Pogba eller liknande kommer att stå i vägen för deras utveckling. Det bästa hade varit om Xavi stannar och tar en mindre roll i laget istället. "

Banega? ^^
Barcelona petersays
2014-06-22 16:14
30 millar för Miranda är ju helt ofattbart, killen gick gratis till Atletico för några år sedan och han fyller 30 i år. Kan inte klubben skärpa sig? Miranda och Mathieu är INTE backarna vi behöver. Å andra sidan vet jag inte om Mangala är det heller. Fan vad det känns kört att man inte agerade snabbt på marknaden.

Barcelona Nodlehs
2014-06-22 16:13
Lägg bara ner om Suarez, finns inte en chans att han kommer till oss.
Tror knappast han vill ta dottern från nya skolan och bara dra till Spanien.

Nej, kommer ALDRIG hända. Bara massa jävla silly-season skitsnack.
Wake up folks.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-06-22 16:04
Barcelona are not willing to pay the transfer fees asked for Atletico centre back Miranda (30M) and Porto centre back Mangala (45M). [marca]

barca...........
Barcelona B.BOSS
2014-06-22 16:04
Kan någon anställa den här mannen som Sportchef. @barcastuff: Alves: "Cuadrado? I want Barça to sign the best players, also for my position. Great players are always welcome. It's a motivation for me.""
Dema
2014-06-22 16:02
Inget VM idag?
Barcelona Vampíro
2014-06-22 15:39
Värva en f-ing mittback era idioter!
Barcelona Rambla~
2014-06-22 15:36
Blaugrana91 Det påstod jag heller inte. Hävdade bara att oavsett hur mycket pengar de har så agerar de helt felaktig och investerar inte dessa på spelare som verkligen behövs.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-22 15:30
Rambla Jag har aldrig påstått att man ska snåla med försvarsvärvningar, håller med betala det som krävs där också.
Annons: