/spanien/barcelona/forum/4521.aspx/spanien/barcelona/forum/4521.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona the cameroonians
11/8/2014 14:00
@Pep - El Míster:

Ja, det är något kompicerat att fixa biljetter via hemsidan.

Vad gäller betalning stöder deras system bara vissa webläsare, har för mig att det är de nya windows 8.0 och 8.1 som inte funkar. Däremot går det bra med chrome om jag minns rätt.

Skit i att skriva ut direkt, när du reggar din email kommer du få ett meddelande med biljetterna bifogade i pdf-format. Skriv ut därifrån i stället.
Barcelona Barcelonistas
11/8/2014 13:27
En vinst över Almeria säger inget. Nästa test är mot Atletico och PSG.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona L.A.M Nr 10
11/8/2014 13:11
På tal om Ter Stegen och målvaktssituationen, hur länge ror ni Lucho har tänkt sig fortsätta med den här övningen att spela olika målvakter i olika turneringar? Visst att Real vann CL med denna strategi förra säsongen, men det var knappast pga målvaktsrotationen, tvärtom var det väl det som nästan kostade dem finalen i och med Casillas tabbe.

Jag hoppas man väljer målvakt rätt så snart. Hade jag fått välja hade nog trots allt Bravo fått agera förstamålvakt den här säsongen. Han uppträder i mina ögon på ett mer stabilt sätt, har faktiskt gjort en riktigt fin säsongsinledning. Jag har ingen tvekan om att Ter Stegen kommer utvecklas enormt men just nu behöver laget en rutinerad och stabil sista utpost och där anser jag Bravo vara ett bättre val.
Barcelona L.A.M Nr 10
11/8/2014 13:06
Idag hoppas man naturligtvis på vinst men framförallt att spelet ska sitta, både försvars- och anfallsspelet. Vi brukar om jag inte missminner mig ha relativt enkelt för Almería men det blir viktigt med hög press och att vi trycker ner dem på deras egen planhalva. Idag vill jagse oss dominera matchen med ett stort bollinehav men även mycket energi och vilja att skapa målchanser. Tre förhoppningar har jag idag förutom vinst.
1. Vi håller nollan.
2. Suàrez nätar.
3. Messi slår rekordet.

I backlinjen ska Bartra starta men det är väl rätt stor risk att vi återigen får se Mascherano i startelvan. Piqué får fortsätta värma bänk. Jag ser gärna ett mittfält med Rakitic och Xavi igen då det funkat väldigt bra men det troliga är väl att Iniesta inte bänkas två matcher i rad?
Barcelona Capitan \(^.^)/
11/8/2014 13:05
Ja, han var bäst efter Messi. Det lugn han utstrålade smittade av sig i alla lagdelar. De där 20 passningarna ska man inte snacka bort, då han på ett otroligt skickligt sätt eliminerade deras offensiva presspel och öppnade upp ytor för mittfältarna så att de kan starta anfall. Nu förstår jag inte hur du resonerar när du säger att han ältar ett misstag och har ett svagt psyke. Tvärtom, han tog sig samman och hade otroligt mycket självförtroende i matchen. Det bevisar på starkt psyke. Han svarade på en enkel fråga och ser inget problem med uttalandet. Gör din bedömning utifrån matchen, för där såg jag inget spår av dåligt psyke.
Barcelona Pep - El Míster
11/8/2014 12:55
Men snälla, på vilket sätt ältar Ter Stegen sitt misstag? En kommentar och helt plötsligt har han dåligt psyke? Om jag inte minns helt fel så kommenterade även Bravo sitt misstag mot Fiorentina. Och det var en träningsmatch. Ännu svagare psyke på han då som ältar det? Jag tycker Ter Stegen också var riktigt bra mot Ajax. Han är extremt fina fötter och det är mycket hjälpsamt i många situationer där motståndarna inte ska få chansen att vinna boll högt uppe i banan. Sen är han är grymt bra målvakt också. Att Bravo står i ligan beror mest på att han höll nollan 7 raka matcher och att Ter Stegen fick en olämplig skada. Sluta göra en höna av en fjäder.
Barcelona Neymar11
11/8/2014 12:31
Capitan Bäste spelaren efter Messi?! Han fick göra en svettig räddning och slog ca 20 passningar. Han kan inte gå runt som 22 årig målvakt för Barcelona och älta gamla misstag. Det kommer ta knäcken på honom, denna gången var median ändå vänliga och klagade på hela laget. Men tabbar han sig i en kvartsfinal då kommer han få det hett om öronen, därför ska han lära sig att skaka av misstag. För misstag kommer han göra, och median kommer verkligen vara kritisk när det händer
Barcelona Pep - El Míster
11/8/2014 12:15
Är det bara jag som får ett smärre dampanfall av Barcelonas hemsida och deras kassa förklaring om hur man skriver ut sina biljetter? Dom har "tickets pending recovery" som dom på servicesidan kallar "tickets pending printing". Två helt olika betydelser. Och när man skriver in sitt kreditkortsnummer(som man fick luska fram mellan raderna är mitt "purchase ID", något dom borde vara tydligare med) man köpt biljetten med så händer inte ett jävla skit när man trycker på knappen. Ursäkta mitt språk men är bara så frustrerad. Är inte orolig, biljetten är betald men jag hade gärna skrivit ut biljetten för att njuta av den fram tills avresan. Om någon har erfarenhet av detta så uppskattas hjälp.
11/8/2014 11:32
Neymar11 Vad snackar du om? Han har ju hanterat kritiken galant, beviset är ju Ajax matchen där han var bästa spelaren på plan tillsammans med Leo. Ser heller inget fel på uttalandet, han säger ju bara som det är.
Barcelona jawwa
11/8/2014 11:03
Hoppas på messi ute till höger idag, hoppas även på mål från suarez, tror på en ketchup effekt för hans del
Barcelona the cameroonians
11/8/2014 10:53
@Baha - Pep G:

Ja du, det är sannerligen underligt hur man kan satsa så mycket pengar (€10+9 miljoner) på en spelare som knappt spelade förra säsongen och som har ett gediget skaderegister bakom sig även säsongerna innan.

Men det är klart, med denna värvningsstrategi så förstår man varför ledningen ville ha in reklam på tröjorna...
Barcelona Neymar11
11/8/2014 09:23
@barcastuff: Ter Stegen: "I deal well with criticism. In Paris, I made a mistake, but I didn't play a bad game. But people only focused on the mistake." Därför är han inte redo att vara första keeper. Sånt litet misstag ska han bara skaka av sig och gå vidare. Ska han fortsätt leva kvar vid misstagen så kommer killen drivas till mentalsjukhus av den KATALANSKA median
Barcelona Neymar11
11/8/2014 01:39
Baha Finns fan ingen, antingen så är dom för gamla eller för dyra. Eller så vill dem endast ha pengar och klubbar vägrar sälja Mittbackar är ju själva ryggraden i ett lag, och i mitt tycke så ska det alltid vara någon från egna ledet som pushar alla framåt och inte vilken legoknekt som helst. Tyvärr så är pique inget att ha längre Jag personligen tror stenhårt på Batra. Ge killen platsen, låt han fylla tomrummet, låt han gör misstag så växer han. Vi behöver ingen spelskicklig mittback som sysslar med finesser utan vi behöver hjärta längst bak som vet vad färgerna innebär
Barcelona Baha - Pep G
11/8/2014 01:32
[QUOTE=Neymar11]Baha Med tanke på hur vidic har sett ut i Inter så har jag hellre en skadade vermaalen (stavning) än en vidic i startelvan [/QUOTE] haha. Ångest. Vem ska man välja liksom.
Barcelona Neymar11
11/8/2014 01:08
Baha Med tanke på hur vidic har sett ut i Inter så har jag hellre en skadade vermaalen (stavning) än en vidic i startelvan
Barcelona Barcadinho.
11/8/2014 00:22
7 sekunder men beskriver 1000 ord.
Barcelona Barcelonistas
11/7/2014 23:13
Capello (ex-coach Real Madrid -Milan): "Cristiano is strong, but he doesn't have the quality of Messi, who's very difficult to mark." [ser]
Barcelona Baha - Pep G
11/7/2014 23:10
Vet vad som är pinsamt? Vidic spelar för inter i Europa league. Och vi har Arsenals sämsta back i sjukstugan, från Arsenals sjukstuga. LOL! Bortkastade pengar.
Barcelona Barcelonistas
11/7/2014 23:09
Jag bryr mig inte vem vi tar in bara detta värdelösa spel försvinner så är jag nöjd. Vi är knappt topp 5 i världen och för bara några säsonger sen va vi historiens bästa lag. Jag vill ha in en tränare som får lite mer makt det är precis det vi behöver. Lucho verkar inte ha den makten, vilket jag trodde han skulle få när han anlände.
Barcelona Baha - Pep G
11/7/2014 22:59
Mourinho i Barca. Varför ens gå dit? Perez är smartare än så. Hur svårt ska det vara. Köp två jävla mittbackar och en högerback. In med 2 mittfältare och dö Zubi. En 11 åring hade varit bättre sportchef. Tack och lov att Puyol va catalan. De åsnorna hade aldrig värvat han annars. Puyol kan inte passa som Xavi. Vem fsn bryr sig.
Barcelona Liunil Masse
11/7/2014 22:28
@Barclasico:

Jag hoppas innerligt att du skojar!
Ronaldinho Gaucho
11/7/2014 20:30
@Ronaldinho Gaucho:
Det kan ni lägga upp här ovan i texten för att underlätta för enskilda användare. Lägg gärna upp mailadresser och gärna namn på de som modererar i forumet i dagsläget. Fortfarande onödigt att ta bort hela mitt inlägg för att skydda sig själv från kritik. Damage control, eller? PM hade fungerat. Precis det mod. själva hänvisar till. *suck* Capitan: Jag gjorde en elastico precis. Bjuder på en tittfint i morgon. ;) Nej, men allvarligt nu. Menar inte att vara bitter eller sur. Skriver av mig idag för att jag blev felaktigt behandlad av mod. och för att vi ska slippa sådant tjafs här i framtiden.
Barcelona zick9
11/7/2014 20:22
@Ronaldinho Gaucho:

Jo, han spelade där mot Ray Vallecano och gjorde en bra match som vänsterback. Jag håller dock med om att det var fel att bänka Alba mot Real Madrid.
11/7/2014 20:12
Ronaldinho Gaucho Mod kanske råkar vara mänsklig och göra misstag. Har den tanken någonsin slagit dig innan du täckte hela forumet med ditt snyfteri. Seså, lev upp till ditt namn och var lite festlig istället.
Barcelona LeoMessi
11/7/2014 20:09
Freeyourmind Lucho kör på sina favoriter helt enkelt. Han verkar inte bry sig om deras form eller liknande. Adriano känns mer stabil än Alves och han är lite kvickare. Alves är lika slö som Busquets typ.
Barcelona LeoMessi
11/7/2014 20:07
Liunil Masse Det är bra att Lucho bänkar spelare pga deras insatser på träningarna. Önskar att han kunde göra det pga deras insatser på matcherna också. Önskar att han kunde analysera spelet under matcherna och inte bara under träningarna.
Ronaldinho Gaucho
11/7/2014 20:01
Problem med moderering tas inte som inlägg, maila till redaktionen.//Mod.
Barcelona Barclasico
11/7/2014 18:30
Haha om vi inte får Guardiola år 2016 då hoppas jag på Mou! Aldrig att ryktet stämmer.. Men hoppas kan man alltid göra
Barcelona Liunil Masse
11/7/2014 18:06
Leo Messi Tyvärr så verkar LE inte vara fullt nöjd med Montoyas prestationer på träningarna medan Douglas är en spelare utan rutin som verkar vara rent usel. Mycket frustrerande att behöva stå ut med avdankade Alves hela säsongen bara för att vi inte kunde hitta en bättre högerback än Douglas :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
11/7/2014 17:58
@LeoMessi:

Vi hålla tummarna att evighetsskadan Adriano bänkar Alves.
Högerkanten skulle kännas lite tryggare.

Man undrar fortfarande varför Montoya in har hoppat in några minuter.
Är medveten av att han inte håller nivån men han kan väl inte vara värre än Alves???
Annons: