/spanien/barcelona/forum/4508.aspx/spanien/barcelona/forum/4508.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona jawwa
2014-06-24 23:47
En gubbe som Samaras hade inte suttit helt fel att ha och kunna kasta in i slutet av matcherna. Han är vad det verkar klubblös och lär acceptera bänken
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-24 23:33
Den duktige Bony vem annars en riktig best! Drogba såg inte alls glad ut över ha blivit utbytt, är han frustrerad över sin egen prestation eller bytet?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-24 23:32
skönt att ha Elfenbenskusten och Yaya vidare än Grekerna
Barcelona Basselona
2014-06-24 23:32
Grekerna: Kom igen, vi kan klara detta, KÄMPA!

Aaaaaand it's gone...
Barcelona Rambla~
2014-06-24 23:26
Vilken bössa från Karagounis, mitt i ribban från säkert 35m.
Barcelona Rambla~
2014-06-24 23:24
Måste erkänna att grekerna är bättre än väntat. En härlig inställning spelar de med också. Elefanterna kör enbart enmanshow mest hela tiden.
2014-06-24 23:19
@Blaugrana91:
Då ska vi se till och ändra på den procenten, jag går jag genast in och ber hela släkten samt alla i ens fb kontaktlista och röstar för Suarez då! :) Unge Balanta spelar från start idag för Colombia, ska bli kul att se om han håller matchen ut.
Barcelona the cameroonians
2014-06-24 23:13
Okej att Japan inte är bästa motståndet, men man måste ändå imponeras av Colombia och framför allt Rodriguez.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-24 23:12
MD har en omröstning på sin hemsida, man frågar om Barcafansen fortfarande vill att klubben värvar Suarez efter hans bitattack. Det är jämnt just nu, 51% säger Ja, att man fortfarande vill ha honom. Medans då 49% säger Nej.
2014-06-24 23:11
@Gabriel:
Tänkte precis samma sak, det finns verkligen en baktanke bakom inläggen som oftast når huvudhöjd där tom våra småttingar hade haft chansen på bollen. Väntar ivrigt på nyheterna om honom
Jesper
2014-06-24 23:10
Låt oss lägga korten på bordet gällande Suarez.....

Vad har uruguayanen lärt sig genom sina bitattacker??

Hur italienskt, serbiskt och holländskt människokött smakar? Lägger man till övriga ojustheter såsom filmningar, viftande med armarna mot domarna, rasistattack så inser man att han är världens mest avskydda spelare/människa.

Han hör hemma i en hundbur. Inte ens Cesar Milan (den där snubben från TV-programmet "Mannen som kan tala med hundar" skulle kunna tygla vilddjuret.

Agerar inte FIFA efter tilltaget så tappar man all tilltro till deras auktoritet...

Lite småroligt att åtminstone nån culé härinne på Les Rambles vill värva honom, varför inte varför Pepe också så att vi får ytterligare en mental instabil spelare/människa? Och på köpet skulle Pepe avlöst Masken i mittförsvaret :)
Barcelona Rambla~
2014-06-24 23:09
Stämmer det att vidrige Wenger träffat Alexis agent i hemlighet? Det är alltid så han gör affärer. Den snåljåpen är den sista de ska göra affärer med. Vänd dig till klubben om du är intresserad och ge fan i hemliga möten under pågående Vm. Får vi bud på 20m får vi vara glada.
Barcelona Gabriel
2014-06-24 23:08
Är det någon som vet om Aurier är helt klar för Arsenal? Eller finns det fortfarande en minimal chans?
Barcelona Gabriel
2014-06-24 23:06
Auriers inlägg är helt efterblivet bra. Är riktigt besviken över att vi inte snodde åt oss honom. Vilket kap han är.
2014-06-24 22:57
Chellini hatar jag som spelare, han är en Materazzi light typ som tar till sig fula knep för att frustrera sin motståndare till varje pris. Att Suarez gav in är dåligt han har under hela säsongen hållit sig lugn efter det han gjorde mot Ivanovic för att gå på Chellinis knep. Maldini som sällan blir sur hamnade i en hetsig diskussion med honom(länken)

Dumt av Suarez att ge igen men Chellini är ingen duvunge, ni som följer serie a vet vad jag menar
Barcelona Smogen
2014-06-24 22:38
Då testar vi igen med Suarez bilden då...
Barcelona B.BOSS
2014-06-24 22:33
Jag tror att det var en desperat försök av Suarez att imponera på Florentino Perez som va på plats.
Barcelona papillon
2014-06-24 22:33
Någon som har koll på om det stämmer att Falcao är klar för real madrid?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Jesper
2014-06-24 22:28
@Smogen:

Länken är tyvärr död...
Barcelona Smogen
2014-06-24 22:25
haha....apropå roliga Suarez grejer....
Jesper
2014-06-24 22:24
20 November 2010: Första bitattacken som Ajax-spelare.
22 April 2013: Andra bitattacken som Liverpool-spelare
24 Juni 2014: Tredje bitattacken i landslagsdressen.

Hattrick Complete!
Barcelona Barclasico
Fiorentina's board will tomorrow meet to discuss transfer of Cuadrado. If he asks to leave, they will let him. Barcelona main option. [gds]
Barcelona Barclasico
English club Arsenal want to sign Alexis Sanchez or AC Milan's Mario Balotelli this summer. Alexis would cost around 31M. [telegraph]

Nuuuu snackar vi cash!!! #CashisKing
Jesper
2014-06-24 22:18
Klockren bild :D
Barcelona Dinho the artist
2014-06-24 22:16
Börjar undra om halva forumet består av uruguayaner. Inte för att jag hade förstått försvarandet i alla fall av Hannibal men ändå.
Barcelona Vampíro
2014-06-24 22:11
Alla lag har spelare som "filmar', det finns dock bara en spelare som bits. Klart som fan det hade förstört klubbens rykte. Det spelar ingen roll hur många mål han gör, han är ett stort problem att ha i en fotbollsklubb. Ständigt snack och massa rubriker runt om som stör laget.
Barcelona Smogen
2014-06-24 22:07
Sorry för offtopic, men någon som vet varför man inte kan spela på tex. vem som kommer etta och tvåa i vm? Gärna samtidigt som man tippar på ett extra semifinallag? Står att spelen krockar...
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-06-24 22:05
Messidinho_11

tror inte vår image är så bra, vi är kända som gnällspikarna som samlas runt dommarna och sedan filmarna, får vi in en psykopat så ändrar inte vår image så värst, så länge han gör mål så bryr jag mig inte om vad han gör,

vi har värre spelare, Alba Busken Alves Neymar, tål inte se dom filma
Jesper
2014-06-24 22:05
FIFAs bit-linjekameror bekräftar att Suarez bet Chiellini!
Barcelona Messidinho_10
2014-06-24 22:00
Finns inte en chans att vi värvar honom nu. Han skulle skada klubbens image något kopiöst!!!
Annons: