/spanien/barcelona/forum/4506.aspx/spanien/barcelona/forum/4506.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-24 21:30
@Vampíro:

Du har till med han Suarez smeknamn "Vampiro".

Om vi kunde värva ena av dem och de kostade lika mycket.
Vem skulle du välja? ett liten lamm eller en lejon??

Handen på hjärtat.

Förresten kalla inte för folk för dum bara för att du får höra det varje dag i din vardag.. Bit inte mig.
Barcelona Gabriel
2014-06-24 21:29
Någon som vet vart man kan hitta de väntade laguppställningarna mellan Japan - Colombia och Elfenbenskusten - Grekland? Vill lägga ett odds på Colombia och Elfenbenskusten, ger 4.10 ggr pengarna. Men vill se vilket lag Colombia ställer upp med först med tanke på att dem redan tagit sig vidare.
2014-06-24 21:27
@westinho - Sergio #16:

Kom igen nu, du får gärna anklaga mig att jag är kåt i Suarez i Barca tröjan.

Men snälla, jag kåt i Pepe???
Det där var under bältet. :-). Det där var personlig påhopp. Jag förlåter för det här gången.

Jag väljer alla dagar i veckan Suarez framför ALexis. (fast jag diggar Alexis men han är ett litet lamm i La liga men en lejon i landslaget.
Barcelona Vampíro
2014-06-24 21:25
Vad är det för dum fråga? Suàrez lär ju kosta €50M plus Alexis så det är helt irrelevant. Jag väljer att ha kvar Alexis alla dagar i veckan framför anfalls-Pepe. Så jävla skönt att man slipper se aset i Barça.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-24 21:21
FreeYourMind*Think*Reflect Du verkar bli kåt av sådant beteende ju. Suarez och Pepe, förstår inte hur du kan gilla dessa spelare. Suarez är fantastisk fotbollsspelare, men hans personlighet passar inte in hos oss. Utan tvekan Alexis på din fråga.
2014-06-24 21:16
@petersays:

Vem skulle du välja ALexis eller Suarrez för samma pris??

Handen på hjärtat??
Barcelona Zyzz
2014-06-24 21:16
Fatta vad grymt att ha ärr efter Suarez tänder! Hade lätt haft det hellre än en tatuering. Tänk när barnbarnen frågar vad det är för ärr man har i framtiden..."Suarez, en fantastisk fotbollsspelare, flippade och bet mig". Det hade varit något det!
Barcelona petersays
2014-06-24 21:13
Sån fasansfull dubbelmoral av vissa här. Ni hatar Pepe medan Suarez är en skön dude. Psykfall båda två och vill inte se någon av dem här. Hoppas han får ett kännbart straff! Inget mer VM för honom, allt annat vore en skymf mot fair play.
Barcelona B.BOSS
2014-06-24 21:07
Ni kan kolla mina äldre inlägg. Jag ville aldrig ha Suarez här. Inte på grund av hans uppförande utan för att jag vi behöver en anfallare som jobbar mer utan boll. En anfallare som higuain/klose men det behöver inte vara någon av de.
2014-06-24 21:06
Mr B- Ja, men jag älskar mer Suarez. Nu är jag liksom inte glad och firar för att han bet ännu en spelare till men vad jag älskar med honom är hans hjärta på fotbollsplanen. Om våra spelare spelade och löpte, slet, sprang, hoppade (kanske inte bet som Surarez) skulle mycket vara vunnet,, Jag gillar bara inte den populismen där alla vill vara med kören och sjunga så högt som man kan så fort en spelare gör bort sig.. Jag skulle välkomna Suarez med öppna armar om han vill ansluta sig till oss. En spelare med karaktärer, hjärta, cojones och jävla anamma. Självklart skulle han få hjälp med psykolog och allt det där som han behöver. Elle varför inte låta honom spela med en mask. Man vet aldrig när Suarez är i farten. Jag tror att han bet mig igår ikväll när jag sov, har likadan bitmärke som Chillini visade upp.. In Suarez we trust.
Barcelona Gabriel
2014-06-24 21:06
Hur ska man mäta psykopatin gällande Suarez? Han är en vinnarskalle utav sällan skådat slag, och han gör precis ALLT (ja, tom biter folk - 3 ggr om) för att vinna fotbollsmatcher. Det är en uppenbar sjukdom och störning han har för en normal människa biter inte folk. Jag ser inte Suarez som en elak människa, en människa som gör elaka saker för att vilja vara en dålig människa, jag tycker man kan se ganska så tydligt att han har uppenbara psykologiska problem. Jag har sett huvudskallningar, armbågar, stämplingar, psykutbrott, sparkandes på liggande spelare - men Suarez är den enda jag sett som bitit spelare. Det är svårt att kunna förstå vad som föresgår i hans huvud när han bestämmer sig för att göra det. Jag tror inte han tänker på något alls, det bara kommer naturligt för honom och det är där problemet ligger. Han behöver hjälp. Det största beviset på att han inte är riktigt frisk är att det kommer helt oprovocerat. Zidanes huvudskallning var pga en provocerande Materazzi, även om det var fel så kan man förstå det. En normal människa beter sig inte så. Förmodligen blir han avständ en rejäl tid nu. Det är bara så otroligt tråkigt att en så underbar fotbollsspelare ska hålla på att förstöra för sig själv på det sättet. Jag var ordentligt sugen på att se Suarez hos oss denna sommaren. Ryktet fick mig att bli lite smått euforisk, jag vet att han hade sprutat in mål i Barça dressen och gjort succé - det har jag sagt sedan Ajax tiden, problemet är att det inte går att ha en sådan spelare i Barcelona. Man kan inte slänga iväg ca 55M pund plus Sanchez för en spelare med sånna uppenbara problem, det går bara inte. Jag trodde faktiskt att Suarez hade lärt sig, men nu är det uppenbart att han behöver proffesionell hjälp. Nej, i mina ögon förstörde det här en Suarez värvning. Vill Real Madrid ha honom så är det fritt fram, hoppas vi drar oss ur förhandlingarna. Finns andra underbara spelare där ute som går att satsa på.
Rivaldo Ferreira
2014-06-24 21:01
@B.BOSS:

Det känns som om Suarez är den nya Ibra OM han skriver på. Vi har redan anfallare så det räcker. Han skulle säkert gråta på bänken
Om vi inte spelar Suarez som ytter så ser jag Messi spela åt höger det är det ända sättet
Barcelona B-Guden
2014-06-24 21:00
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Hoppas du älskar Pepe också annars är det dubbelmoral så det bara skriker om det, sen fattar jag inte folk som säger att det är hjärta att, bita slå eller sparka någon hjärta är när man löper trots att man är trött slänger sig och räddar ett stenhårt skott med huvudet slänger sig in för att täcka skott osv.

Spelar absolut ingen roll i vilket lag Pepe eller Suarez, eller för den delen jag spelar i för lag, så har vi agressiva problem.
Jag spelade innebandy och hade problem med temperamentet och får inte spela i klubben där jag bor för tränaren gillar inte mig, div 3 är det
Barcelona Vampíro
2014-06-24 20:59
Haha man kan inte hitta på det här, McDonald's Uruguay twittrade precis till Suàrez. @Mcdonalds_Uy: "Hola @luis16suarez, si te quedaste con hambre vení a darle un mordisco a una BigMac ;)" Översatt: "If you are hungry, come take a bite of a Big Mac."
2014-06-24 20:55
Jag skiter i vad ni säger om Suarez. Det finns inte en spelare med större hjärta.. Jag hoppas att priset sjunker nu och vi kan köpa honom. Snälla Fifa stäng inte av honom. Det skulle bli mycket tråkig VM utan Vampyren. Älskar dig Suarez,,,
Barcelona Vampíro
2014-06-24 20:51
Till er som nekar bettet.
Barcelona I.Cuenca
2014-06-24 20:50
Real Madrid: Hoppas Suarez går till Barca. Vill inte ha han i Madrid. Han är en råtta som passar i råtthålet Camp nou. Barcelona: Suarez hade ju passat som handen i handsken i Real Madrid. Tänk er hur bra psykopaten Pepe och Suarez hade kommit överens.
Jesper
2014-06-24 20:48
Uruguay var bitvis bra idag
Barcelona Napao
2014-06-24 20:40
Detta var tredje gången vill man att fjärde gången ska vara då han spelar i Barca?
Barcelona II Barça II
2014-06-24 20:40
Tycker faktiskt synd om Suarez, killen har allvarliga problem och är i behov av professionell (psykolog) hjälp.
Barcelona Messidinho_10
2014-06-24 20:36
Grabbar fatta vad Suarez kmr dra ner Messis värdighet om han kmr till oss efter det här.
Barcelona I.Cuenca
2014-06-24 20:36
Fy fan,,,,, det räcker
Barcelona Stoichkov~
2014-06-24 20:35
Jag lovar er Suarez kommer stängas av. Är nästan helt säker på det. Jag håller med dem som hävdar att man inte vill se honom i Barca. Jag tror inte att ledningen vill ha en sådan spelare i Barca. Han behöver hjälp-.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-24 20:35
Det svänger fort. Vem tror ni kommer bli näste forward för de katalanska tidningarna att fokusera på? :)
Barcelona Nemesis 10
2014-06-24 20:34
Suarez får komma till Barca så länge han spelar med munkorg och besöker en psykolog regelbundet ;)
Barcelona koeman92
2014-06-24 20:32
Aaaand där tappade man lusten att se Suarez I Barça..
Barcelona Ali G
2014-06-24 20:32
I kväll högg han till igen.

Han behöver hjälp, en normal människa gör inte så. Man borde lägga pengar på att hjälpa killen, han är ju fan störd.
Det är nu dom korrupta Fifa ska agera och stänga av honom resten av VM så han får sitta i mentalsjukhus till säsongens början
Barcelona Cule4life
2014-06-24 20:29
Mina damer och Herrar, Kolla in denna komedi Suarez videon, Killen är PSYCHO !!
Men fan va jag garvar, Det är ngt med honom som gör att jag garvar ändå om det är sjukt
Barcelona Meymar
2014-06-24 20:26
Stryk vad jag sa om en eventuell Suarez-värvning innan, vill inte se honom i Barca! Trodde han hade lärt sig efter två gånger men tydligen inte... Vilken äcklig spelare!
Barcelona Rambla~
2014-06-24 20:25
B.BOSS Lol! Det finns något positivt med allting tydligen. :D
Annons: