/spanien/barcelona/forum/4504.aspx/spanien/barcelona/forum/4504.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca 666
2014-06-22 21:52
Blaugrana 91: inte för allt länge sen läste jag faktiskt att Sanllehi var i Brasilien för att försöka snacka med PSG om Marqiunhos men det kanske var bara BS och handlade om Suarez.....hur som helst är jag personligen inte för ett värvning av Suarez när vi ändå har Alexis som precis gjort sin bästa säsong, är i grym from och gör mål för oss...Vill verkligen inte bli av med Alexis oavsett vad ersättaren heter...vi har ju 2 cracks på topp i form av Messi & Neymar...känns som tårta på tårta med en tredje...vem ska göra grov jobbet?

Om Cuadrado till Bayern stämmer så är jag glad....han är bra men är ingen högerback och inte värd några 40 miljoner Euro i mina ögon...frågan är bara var han skall få plats i Bayern?

De har ju Götze, Robben, Ribery och Muller som spelar på Cuadrados normala position...kan detta betyda att Bayern förväntar sig någon av de har försvinner? Robben till ManU kanske?
Barcelona Blaugrana91
2014-06-22 21:52
Rambla Hehe tror nog knappast Zubi får ta hand om en sån ev. värvning. Ganska logiskt att Sanllehi sköter snacket isåfall.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-06-22 21:41
Blaugrana91 Jaså? Trodde Zubi redan förhandlat fram en deal? Enligt rykten skippade han sin söndagsrunda på golfbanan och värvade Suarez istället.
Barcelona Rambla~
2014-06-22 21:38
Börjar bli irriterad på alla dessa offensiva värvningar. Gör klart med 2 mittbackar asap.
Barcelona Rambla~
2014-06-22 21:36
Sydkorea, seriöst vad gör de i Vm?
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-06-22 21:34
Peshmerge

Det beror på, var det du som kallade Tyskland för "Hitler"

Sen är det oväsentligt, om du kritiserar ett fotbollslag, som i det här fallet, för att dem inte höjde sig ett extra snäpp och besegrade domaren, då får du tåla själv kritik istället för att försöka dra till med personliga påhopp.

Jag har inte haft tid att logga in här under midsommarhelgen så nu scrolla jag förbi lite och din radikala slutsats stack ut, är det förbjudet att ha en åsikt om någon annans åsikt?
Barcelona Blaugrana91
2014-06-22 21:33
Enligt rykten på twitter så förhandlar Raul Sanllehi med Liverpool gällande Suarez.
Neymar11
2014-06-22 21:31
Rambla: hängde tvätt haha! Men den bjässen som nickade in, vill man inte hamna i luftduell med....
Neymar11
2014-06-22 21:31
Rambla: hängde tvätt haha! Men den bjässen som nickade in, vill man inte hamna i luftduell med....
Neymar11
2014-06-22 21:29
Hade Barcelona haft denna pressen i 20 minuter varje match. Så hade vi fan haft 3-0 varje halvlek!
Barcelona Rambla~
2014-06-22 21:29
Hehe, vad gör målisen på hörnan?
Neymar11
2014-06-22 21:28
Haha han har sprungit sig slut på 20 minuter
Barcelona LeoMessi
2014-06-22 21:27
Tror att det är Brahimi som spelar i Granada :D
Barcelona LeoMessi
2014-06-22 21:26
En riktigt rolig match faktiskt:-) Än så länge så är Ghana - Tyskland den roligaste matchen!:-) 0-2 nu :D
Neymar11
2014-06-22 21:25
Är det brahimi som spelar i Granada?
Neymar11
2014-06-22 21:24
Ojojojoj vad bra fotboll det bjuds på. Vilken jävla tank dom har där fram
Barcelona petersays
2014-06-22 21:19
@Funeral Canticle (Lucho bienvenidos):

Det var tamejfan det dummaste jag hört. Sluta porrsurfa och väx upp!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-22 21:12
Milan-Barca från gruppspelet 2011 på viasat fotboll nu. Jävlar vad Messi var bra. Riktigt den nivån håller han inte längre, tyvärr. Kan vända snabbt igen dock.
Neymar11
2014-06-22 21:11
Nr 14 i Algeriet verkar sjukt intressant. Lång och fysisk men en jävla teknik och bra passningsspel
Neymar11
2014-06-22 21:05
Den situationen var svår för domaren att se, vi får ju repris bilder. Klagas allt för mycket på domare (oftast med all rätt) men fokusera på den underhållande fotbollen vi bjuds på.
Barcelona LeoMessi
2014-06-22 21:03
Innan fem minuter ens har gått så har Det skett ännu en domartabbe! Algeriet blev blåsta på straff...
Neymar11
2014-06-22 21:03
Vilken öppning av Algeriet haha!
Barcelona Lion24
2014-06-22 20:59
Jag tycker också att Fjellström är en av de bästa vi har. Han går in på taktiska detaljer och läser spelet helt OK till skillnad från andra. Backe är också OK och har ändå varit tränare på en ganska hög nivå och tränat spelare som Henry och Marquez, förutom taktiken (även om han inte alltid har rätt) så förstår han sig lite på den psykologiska biten. Grankvist är en skön kommentator. Chris Härenstam är en personlig favorit. Nannskog har jag inga problem med faktisk, ser passionerad ut och kan ibland säga vettiga saker. Men jag har grova problem med Frändén och speciellt Olof Lundh. Ta en titt på andra länders expertkommentarer och kolla in våran. Frändén och Lundh läser bara statistik och nummer och kan inte ett sk*t om fotboll. Inte ens grunderna kan jag lova. Så jag förstår inte varför dom sitter där dom gör. Eller Frändén gör jag, det har med ''jämlikheten'' att göra. Men Lundh, han sitter helt allvarligt talat och ser ut som en clown på soffan som har blivit berömd på andra och rövslickeri. In med folk som kan fotboll för det är trots allt fotboll vi alla pratar om.
Barcelona the cameroonians
2014-06-22 20:53
Tyvärr lyckades inte Barca, trots bra press på slutet, få in 3:an.
Därmed är man utslaget ur turneringen.

Saknades gjorde också defensive mittfältaren Jordi Ortega som lämnar för spel i Wolverhampton.
Barcelona NoGo™
2014-06-22 20:53
@ 1.70-ligan - köp en back, tack

Undrar om Bayern också tänker använda han som back? Dum fråga kom ja på eftersom det bara är Barça som är så puckade tyvärr....
Barcelona Smogen
2014-06-22 20:49
Att folk här inne sitter och klankar ned på Frändens utseende och säger att hon ser ut som en hagga får mig fan att skämmas som både man och Barcelonasupporter. Skärp er och visa att vi har lämnat 50-talet och dess daterade tankesätt bakom oss.

Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-22 20:47
According to La Repubblica, Cuardado's agent met with Bayern representatives on friday.
The deal could be announced soon, with La Repubblica reporting that Bayern porposed a 4M euros NET salary per year, and that both parties are discussing for a fee around 40M euros.

Låter bra! 40miljoner... och Alexis kan alltså säljas för 18.
Jeffson
2014-06-22 20:41
Fjellström är nog det bästa vi har. Rit-Ola gillar jag också. Sen är Staffan Lindeborg och Chris Härenstam grymma som kommentatorer.

Hasse Backe, Olof Lund och Jesper Hussfelt är så jävla dåliga så man knappt kan tro att det är sant. HUUR fick dom jobbet?

Resten tycker jag inte gör mycket väsen av sig. Varken bra eller dåliga.
Barcelona the cameroonians
2014-06-22 20:41
On topic igen; Juvenil A spelar just nu returmötet (semifinal) mot Sevilla i Copa del Rey hemma på Mini Estádi. Första mötet vann Sevilla med 3-1, just nu leder Barcelona med 2-1 med 5 minuter kvar. Båda målen har gjorts av Maxi Rolon. Det är ett rätt så b-betonat lag Vinyals ställer upp med då Munir, Adama, Godswill och Tarin saknas.
Barcelona Vampíro
2014-06-22 20:38
Föredrar nog ändå TV4 framför SVT. Båda är ganska svaga men jag tål fan inte Nannskog och Fränden, en är jävligt irriterande och den andra är ännu mer irriterande. Hassr Backe har ändå sin rutin och är TV-vänligare än samtliga trots att han är lite jobbig. Tar hellre 5 minuters mediokert snack och reklam framför 30 mins huvudvärk. Kommentatorerna är ganska duktiga men när det kommer till studio build-up så får de båda icke godkänt. Lär er av BBC och ITV i England.
Annons: