/spanien/barcelona/forum/4489.aspx/spanien/barcelona/forum/4489.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dinho the artist
2014-06-27 16:05
Jag känner mig minst sagt illa till mods när spelare filmar, Barca- eller Norwichspelare. Jag ogillar filmningar, så är det med det.

Nej jag vill inte ha Suarez, är det ens så svårt att förstå? Känns som många här är sjukligt desperata ang. den spelaren. Har ni spelat med huset som insats på en ev. transfer eller vad är grejen?
Hade jag velat ha hit Pepe för 2 000 kr? Nope.
Barcelona Gabriel
2014-06-27 15:59
"Man känner skam nog när barca spelarna filmar och beter sig illa". Ska du känna skam för det så kan du lika gärna byta sport för precis alla lag håller på med det, who cares. Verkar har en så trångsynt bild av det. Aldrig pratas det om filmningar på samma sätt i Sydeuropa eller Sydamerika.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Romario11
2014-06-27 15:58
Är det någon som prenumererar på DN? Anders Lundqvist ska ha skrivit en artikel som heter "Tränarna har jagat den bästa taktiken i 142 år". Den ska tydligen vara bra. Någon som kan klistra in den här? Thank you, thank you, thank you!
Barcelona J.Gamper
2014-06-27 15:53
Fan heller. Man känner skam nog när barca spelarna filmar och beteer sig illa. Att man ska behöva stå ut med en skandal från Suarez.. Neeej tack.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-27 15:52
Klockan 16.30 har ni chansen att ställa frågor till Erik Niva om VM. Passa då på att fråga varför han skriver så dåliga artiklar nuförtiden! :)
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-27 15:46
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

FIFA-spelaren i mig vill ha honom i Barca, kommer bli grymt att spela med den anfallstrion på FIFA 15.

Som supporter kan jag ärligt säga att nej, jag vill inte att Barca värvar honom. Jag vet att förändring krävs, men det gör lite ont att se Barcas legender lämna klubben och att vi köper in nya utifrån. Det är inte lika vackert eller unikt. Vi har blivit som alla andra klubbar, inte längre Més que un club.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-27 15:32
Innerst inne vill alla ha Suarez i Barca, det vet jag.
Barcelona B.BOSS
2014-06-27 15:28
Alla just nu! Suarez biter mig aj aj aj aj. Vill inte ha honom i våra vackra färger. Suarez sänker Madrid på Bernamessi och förödmjukar Madrid. Ja!!!! Suarez! Hade mina motsättningar mot dig men de är borta. Tack Suarez! Visca Suarez:p. Vilket mål!!!!! Längtar tills den dagen.
Barcelona neymar JR
2014-06-27 15:27
Koeman92: Ja jag var ironisk, men folk är för uppstressade. Börjar irritera mig rejält på att folk verkligen tror att försvarsspelet kommer per automatik bli bättre med en ny mittback. Visst en mittback kan höja oss rejält men endast om hela laget höjer sig. Kollektivt försvarsspel måste komma till annars kvittar det vem fan vi köper som mittback! Väl just det här som har varit problemet, laget har blivit för långt och ytor har öppnats upp. Försvararna har fått försvara, anfallarna har fått försöka göra mål medan mittfältarna har lallat runt i ingemansland! Vi måste höja oss enormt när det gäller lagmoralen och det är fan prio 1!
Barcelona koeman92
2014-06-27 14:56
@neymar JR:

Jag hoppas verkligen att du var ironisk där..
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-27 14:38
Trailer till vad som ser ut att vara en film om Messi :) Länken---
Barcelona neymar JR
2014-06-27 14:34
Helt jävla sjukt, transferfönstret har inte ens öppnat och folk får panik för att vi inte har fått en mittback ännu. Stress är aldrig bra, lugna ner er för fan. Vi har spelat utan mittback i 2 år, ett år till borde vi väl klara av?! :)
Barcelona AndreD
2014-06-27 14:33
@Vampíro:

Hahaha detta blir bara roligare och roligare. Kan de sluta rövslicka killen? Han har varit sämst i tre år nu och vad får han som belöning? Nytt kontrakt och kaptensbindel när han istället borde lämna klubben :)
Barcelona Gio Style
2014-06-27 14:29
Vafan... trodde att Suarez-rykterna skulle dö ut efter avstängningen men istället så ryktas det ännu mer om honom.
Han är ju sjukt bra, men jag vill fan inte ha honom hos oss...
Barcelona Vampíro
2014-06-27 14:27
Besides Iniesta and Messi, next season's Barcelona captains could include Pique, Mascherano and/or Busquets. [as] Piqué? I'm out.
Barcelona LeoMessi
2014-06-27 14:16
Slår vad om att Zubi är den typen som går och försöker handla mat efter stängningsdags...
Barcelona R85
2014-06-27 14:14
Imorgon Neymar vs Alexis !!! Vad tror ni ? Jag personligen hoppas på chile !!
Barcelona A good coach is everything!
2014-06-27 14:11
Helt jävla sjukt VM är i sin mittenfas och vi har fortfarande ingen mittback klar! Alltså va ska en sportchef göra? Känns som våran inte har en aning om vad han sysslar med..
Jeffson
2014-06-27 13:55
Haha även Chiellini tycker att avstängningen är överdriven. Stort av honom att visa någon form av empati efter det som hände.
Barcelona Imzon
2014-06-27 13:52
Luis Suarez till Barca kommer att vara ett skämt, det är så sjukt hur fel den killen kommer hamna och vi kommer köpa till oss problem. Suarez är en fantastisk spelare men han passar inte i Barca.

Inkluderar man Alexis i den här affären kommer det vara det största skämtet någonsin.

Neymar Alexis
Messi

Så vill jag att anfallet ska se ut framöver. Kan idioterna i ledningen sluta lägga ner tid på anfallare när det är försvar som behöver förstärkas? Jag blir så jävla förbannad på den här skiten.

Vår nya tränare LE känns också inte riktigt vettig, jag menar hur kan han säga ok till en sån värvning? Han ser väl för fan också att defensiven inte finns, vill han stå där med Mathieu sen när la liga börjar?

Börjar seriöst fundera på om jag ska ta en paus från silly seaso.. Jag har fan vart med ett tag och sett det mesta men den här ledningen tar fran priset..
Barcelona B-Guden
2014-06-27 13:47
Alltså jag hatar Silly season, liksom alla journalister där ut skriver 100 tals rykten som är tagen ur inget alls, dom hittar ju på dom själva.
Så skriver dom Barca har budit det på Mateiu, nästa dag barca bjuder det på Mateiu.
Sen hittar dom 1-2 spelare per år som dom har rätt på av 100 tals rykten, så slår dom sig för bröstet och säger till sin kollega, jag hade 3 rätt hur många hade du.

Så jävla jobbigt med alla rykten
Barcelona LeoMessi
2014-06-27 13:43
Det är inga matcher idag och nu vet jag inte hur fan jag ska klara dagen :O
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-27 13:40
@koeman92:

Mangala var bra i den portugisiska ligan samt Uefa Europa League där han även mäktade med en massa mål, men dem ser väl något i brassen som förövrligt spelat sparsamt för Psg.

Ser inte logiken i deras sätt att värdera spelare
Barcelona Barclasico
2014-06-27 13:32
Official: Ivan Rakitic will be officially presented as new Barcelona player on Tuesday 1 July #fcblive
Barcelona koeman92
2014-06-27 13:18
Jag förstår inte.. Hur kan vi erbjuda 40M för Marquinhos men vägra betala 45M för Mangala??
Barcelona SoM_Un
2014-06-27 13:02
. Jag har mött Alexis flera gånger på träning men jag har ännu inte lyckats lista ut honom - Dani Alvés 

Barcelona Barclasico
2014-06-27 12:57
Barça haven't given up on trying to sign PSG center-back Marquinhos (20). Their latest offer is 40M. PSG don't want to negotiate [sport]
Barcelona Barclasico
2014-06-27 12:56
The transfer of Valencia defender Jeremy Mathieu (30) could be announced in coming weeks. Progress has been made. He could cost 12M. [sport]
Barcelona Barclasico
2014-06-27 12:56
Malaga are interested in Barcelona forward Bojan (23), back from loan at Ajax. The player could leave on loan or on permanent deal. [ser as]
Barcelona petersays
2014-06-27 12:55
Nån som vet var man kan se vilka som missar åttondelarna pga röda/gula kort?
Annons: