/spanien/barcelona/forum/4486.aspx/spanien/barcelona/forum/4486.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-08-12 22:14
Hm, någon som vet var detta kommer ifrån? "Mundo Deportivo: Milan are considering to sign Sergi Roberto. His contract expires in 2015 and he could be sold for €4m." Det kan inte stämma. Lucho värderar honom högt och skulle aldrig gå med på att släppa honom och speciellt inte för en sån skitsumma. Kom ihåg, nu handlar det om hur LE värderar SR och inte vad majoriteten på forumet anser. ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zyzz
2014-08-12 22:13
Riktigt sömnpiller till match... Inget av lagen bjuder på något imponerande spel. Nu byttes James ut också. Riktigt grym match av honom. Di Maria hade inte gjort det bättre! Ironi.....
Barcelona neymar JR
2014-08-12 22:04
Suarez är riktigt bra på att värdera lägen, när han ska använda flera touch och när han ska släppa bollen. Riktigt moget spelar han, här har deulo något att lära sig
Barcelona II Barça II
2014-08-12 21:55
Vart är Di Maria? Är han såld? Hade gärna bytt Pedro mot Di Maria :-).
Barcelona Gabriel
2014-08-12 21:52
Fan va bra Beto är, hahahaha.
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 21:51
Sevilla kan lika gärna ge upp nu för dom kommer aldrig att göra två mål samtidigt som dom kommer att släppa varenda skott på mål. Iaf om beto ska vara lika kunglig som han var nyss.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-08-12 21:50
Den mathen dig efter första målet , Sevilla har inget och komma med.
Barcelona AndreD
2014-08-12 21:50
Hahahahahha Beto släpper in den med vilje
Barcelona Rambla~
2014-08-12 21:49
LeoMessi Exakt, du tycks iaf fatta. Den berömda balansen.
Barcelona Acrobat
Målvaktstavla!
Barcelona LeoMessi
Den går rakt på beto....
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-08-12 21:45
Very important week of training sessions. We need to prepare ourselves as best we can for the competitions that are about to start. We must make this season count, our fans deserve it. A hug.

(Messi på facebook)

Om Messi taggar till räcker bara det för att gå långt i alla turneringar!
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 21:42
Att kroos är bättre än khedira är inget nytt. Snarare så att en khedira behövs för att vinna boll och göra skitjobbet.
Barcelona Acrobat
2014-08-12 21:40
Nemesis 10: Jag tycker inte Kroos har bidragit särskilt mycket än så länge. Han tar det säkra före det osäkra och fegspelar. Han kan betydligt mer. Kroos är en kvalitetspelare, men har varit väldigt försiktig i första halvlek. James ser valpig ut när han har boll. Är verkligen glad att Real gick i den enkla VM-fällan när det gäller den pojken.
Barcelona neymar JR
2014-08-12 21:38
Kroos är en bättre spelare än khedira Och di Maria är en mycket bättre spelare än Chamez Kroos gör det bra, och James gör det jag förväntade mig. Ingenting och ser ut som en skolpojke som inte vill ha bollen Denis suarez gör det bra, men anfallarna han har framför sig är vilsna.
Barcelona Rambla~
2014-08-12 21:36
Han kostade mer än så, över 900m sägs det.
Barcelona Nemesis 10
2014-08-12 21:36
Acrobat

Tycker Kroos har varit bra däremot har James som kostar som 3 Toni Kroos varit under isen, Dennis Suarez har vart bättre än honom. Framtiden ser bra ut för våran del, Suarez, Samper, Halilovic, Munir .
Barcelona Zyzz
2014-08-12 21:34
Ne förresten PeterSays, jag måste säga att den som inte anser att James (för 800 MILJONER) är en kraftig försämring jämfört med Di Maria som utan tvekan är topp 3 i Real...ja han kan inte mycket om fotboll utan vill bara ha klick från puertan! Tragiskt men sant...
Barcelona R85
2014-08-12 21:33
Denis suarez på lån i 2 år men barca kan ta tillbaka han efter 1 år Redan så de är lugnt
Barcelona Acrobat
Har inte sett röken av varken Kroos eller James i första halvlek. Särskilt James ser helt vilsen ut. Är tämligen säker på att han kommer floppa i Real. Han gjorde ett bra VM (ett fåtal matcher), men han är inte så bra som alla vill få det till.
Barcelona Rambla~
Spelar Ancelotti detta mittfält under säsongen kommer de få stora problem. Sätter man lite press på mittfältarna och försvaret vinner man boll högt upp. Visst, hemma på Bernabeu kan det nog funka då man lär göra fler mål än motståndarna. Fast i bortamatcher och tuffare motstånd är det mittfältet lika med självmord. Ronaldo, Bale, James, Benzema och Kroos är knappast spelare som tar hemjobbet efter varje bolltapp. Modric som dm? Jo men lycka till.
Barcelona LeoMessi
2014-08-12 21:32
Förresten kunde suarez träna med laget? Har för mig att jag härinne lite tidigare att ett beslut hat tagits.
Barcelona Liatzo
Både Walker-ryktet såväl som Reus-ryktet är dessvärre taget från det inte alltför tillförlitliga Twitterkontot "barcaSStuff".
Barcelona Zyzz
PeterSays: Varför skulle det inte vara en kraftig försämring??? Di Maria är BETYDLIGT bättre än överskattade James som gjorde 5 bra matcher i VM. Khedira är dessutom van vid Reals spel och en viktig spelare för dem. Säg inte att du låtit dig luras av James VM-insats........
Barcelona Emanuel B
2014-08-12 21:31
@Youngcules: Denis Suarez been better than 80M Hames in that first half. Just saying...

Instämmer. Vad tycker ni?
Barcelona DM1982
2014-08-12 21:30
[QUOTE=Emanuel B]Snyggt av Denis! Men herregud vilken pinsam insats av Carvajal denna halvlek! [/QUOTE] Jag har tittat på Reals träningsmatcher och där spelade han inte bra. Han var även jäkligt grinig, höll på med dumheter hela tiden.
Barcelona LeoMessi
Som_um Tånkte faktiskt säga att han såg ut som en medelålderskvinna med den frisyren haha
Barcelona petersays
Just nu känns det ju uselt att Suarez ska vara på lån i två år. Jag tror han är redo redan nästa sommar.
Barcelona Emanuel B
2014-08-12 21:28
Snyggt av Denis! Men herregud vilken pinsam insats av Carvajal denna halvlek!
Barcelona SoM_Un
2014-08-12 21:28
bara jag som tycker att bale ser ut som en brud med hans nya frilla? märks att CR7 är förebilden även i omklädningsrummet:D
Annons: