/spanien/barcelona/forum/4468.aspx/spanien/barcelona/forum/4468.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Tiki-Taka
2014-06-29 22:59
Blir galen om det med kroos stämmer!? Om dem inte vill värva honom nu så kommer ett annat lag köpa honom under sommaren. Dem har ett gyllene läge att köpa en klass mittfältare för Max 25 miljoner euro, men nej nej, dem har ju världsmittfältaren s.roberto. Pantade ledning!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2014-06-29 22:59
Barclasico

MD fortsätter sprida rykten som får en att bli på dåligt humör.

Kroos agent varken dementerade eller bekräftade något gällande Barca.

MD är tydliga med hur dem ser på saker, vill dem ha bort en spelare så fortsätter dem skriva massa skit om spelaren och att denne vill lämna, som man gör med Sanchez nu.
MD vill uppenbarligen inte ha Kroos, så fort det ryktades om att Barca var intresserade var dem först ut med att säga att så inte var fallet...Pajastidning.
MD ville ha Koke och surar nu för att det inte blir så.

Man får tänka på att det är Barcafans som skriver för dessa tidningar och dem har ju precis som vi också sina önskningar vilka som ska värvas och inte, dock tycker man ju att dem borde vara lite objektiva, men det existerar tydligen inte i spanska sporttidningar...
Barcelona DM1982
2014-06-29 22:58
[QUOTE=ElRaval]Wow, aldrig sett så mycket sidledspassningar i mitt liv. Nej skämt åsido, en talang absolut. Men jag tycker inte han verkar ha det där lilla extra. Hans känns för mycket Sergi Roberto för mig.. [/QUOTE] Killen är 19 år, spelade sitt första år i b-laget och visade en otrolig mognad. Det är Barcelonas framtid på mittfältet, garanterat. Självklart har Wenger varit där och försökt locka över honom till Arsenal men Samper har nobbat, visar på hjärta.
Barcelona Vampíro
2014-06-29 22:50
Sergi Roberto > Maradona i Barças ögon. Klart de inte vill värva nån mittfältare.
Barcelona Vampíro
2014-06-29 22:46
Barcelona Peshmerge - AS9
2014-06-29 22:44
Costa Rica & Grekland spelar Serie A fotboll
Barcelona Barclasico
Despite reports in Germany about contact with his agent, Barcelona are not trying to sign Bayern midfielder Toni Kroos (24) this summer [md]
Barcelona Barclasico
Barcelona Mido
2014-06-29 22:42
Plzzz kill me, tråkigare match finns det inte
Barcelona the cameroonians
2014-06-29 22:40
Arjen Robben apologised for diving in Holland’s 2-1 victory over Mexico, but insisted the decisive incident “was a penalty.”

The Dutch midfielder had several shouts for a spot-kick during the World Cup Round of 16 tie in Fortaleza and earned the winning penalty deep into stoppages.

“I must apologise,” Robben told Dutch media NOS after the final whistle.

“The one at the end was a penalty, but the other one was a dive in the first half. I shouldn’t be doing that.”

Lätt att vara ödmjuk efter en (felaktig) vinst. men Herrera får skylla sig själv att hans lag åkte ur. Övertygad om att de gjort 2-0 med två anfallare kvar på plan innan Holland hunnit kvittera.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-29 22:38
@Rambla~:

Visst e han det.

Måste erkänna att Grekland bjuder på lite spel idag ändå..
Barcelona Vampíro
2014-06-29 22:35
Keylor! Vilken underbar målvakt.
Barcelona AndreD
2014-06-29 22:35
Keylor Navas fan ta dig
Barcelona ElRaval
2014-06-29 22:25
@DM1982:

Wow, aldrig sett så mycket sidledspassningar i mitt liv.

Nej skämt åsido, en talang absolut. Men jag tycker inte han verkar ha det där lilla extra. Hans känns för mycket Sergi Roberto för mig..
Barcelona ElRaval
2014-06-29 22:20
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:18
Grymt bra defensivt jobb av Cholevas. Gillar verkligen honom.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:16
Vafan, är Katsouranis petad?
Barcelona AndreD
Såg precis att det var Karnezis som stod i mål mot oss när Granada vann med 1-0. Gjorde några svettiga räddningar om jag inte minns fel. Jävla grek :P
Barcelona ElRaval
@One_LionelMessi:

Dessutom så jobbar han hårdare och springer mer än Messi.

Han känns så jävla hungrig. Sen att det leder till att han spelar som världens största diva ibland är ju en annan sak.. Det är det som drar ned helhetsbetyget.
Barcelona LeoMessi
2014-06-29 22:13
@Leo y Cesc:

Vad fan har sanchez gjort för att förtjäna denna brist på respekt av vår klubb? Förutom att vara bättre än pedro. Tycker faktiskt det är respektlöst av klubben att hålla på så här. Han om något har gjort sig förtjänt av att få stanna kvar.

Barcelona AndreD
2014-06-29 22:13
Rambla Glykos (andramålisen) stod bara mot Elfenbenskusten där han blev inbytt. Karnezis har stått resten. Konstigt att han är bänkad i Granada, tycker han har imponerat.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:09
Äh fan, ni får säga vad ni vill. Jag gillar detta Grekland. De är inte alls så defensiva och tråkiga som de var 2004. Framför allt gillar jag deras inställning och fighting spirit. De spelar med mycket hjärta.
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-29 22:08
någon sa att messi kommer ha lekstuga med holland... nja snarare robben som kommer ha lekstuga med argentinas värdelösa försvar!! han är så jävla kvick med boll så det sjukt.... all anfall går igenom honom precis som med messi argentina.. men tror holland är bättre som lag än argentinas..hoppas dock argentina avancerar, fast först måste dom ta igenom shweiz!!!!!!
Barcelona Vampíro
2014-06-29 22:08
Denne Bolaños är en lurig jävel, bra fot på fasta situationer också. Minns att han var jobbig att möta när Barça spelade mot FCK.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:05
Åh fan, kände inte igen honom. Eller rättare sagt, han som var reserv var den som jag trodde var förstamålvakt. Han stod väl mer än 1 match förmodar jag och det var nog därför jag vande mig vid honom. :)
Barcelona AndreD
2014-06-29 22:03
Rambla Nope, Karnezis är tillbaka.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-29 22:02
[QUOTE=Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]]Barcelona have closed a sponsorship agreement with Turkish electronics brand Beko. The deal would be announced tomorrow. [ara] [/QUOTE] Jaså? Var ju en global sponsor man hade fixat sa man ju. Nu kanske jag är okunnig men har aldrig hört talas om Beko...
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:02
AndreD Grekerna har bytt målvakt va? 1:a-valet blev väl skadad?
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:00
Kolla även in vänsterbacken i Grekland. Grym så här långt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-29 21:59
Kolla in grabbar mittbacken Monolas, 4 an i Grekland.

Han har varit bra mot Elfenbenskusten och Nigeria.
..

Annons: