/spanien/barcelona/forum/4459.aspx/spanien/barcelona/forum/4459.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-29 20:25
Fin bild får vi se dem briljera nästa säsong?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-29 20:21
Hollands "vinst" var en förlust för Fotbollen skandal.
Jesper
2014-06-29 20:19
Hollands "vinst" var en förlust för Fair Play...
Barcelona Krojf
2014-06-29 20:16
Hur ända in i helvete kan Fjellström försvara domarens obeskrivligt grova tjänstefel att tilldöma vaneförbrytaren Robben straff, med att det kanske berodde på att mexikanerna varit och "skavt" på honom tidigare?????!!!!!!! Han ska fan i mig gör Suarez sällskap med en lång lång avstängning, eftersom han med sitt ständiga fuskande, är och förblir en fotbollens dödgrävare. Han behöver behandling så att han slutar bita i gräset en gång för alla. Istället fick Rafa ett gul kort... Ett flerfaldigt Fy fan!!!! Herregud, här utttalar sig domare om att spelarna måste börja ta sitt ansvar och sluta göra det svårt för rättskiparna med sina "finter". Och sen avhåller sig idioten till domare, att ge Robben gult kort vid två tidigare tillfällen under matchen, när han så uppenbart filmar att en blind skulle höja på ögobrynen. Tre ggr med straffen.....Som aldrig hade blivit av, om domaren tagit sitt ansvar och visat Robben det gula kortet redan vid den första filmningen redan i inledningen av 1:a halvlek. Ett kort som ju faktiskt även Fjellström efterfrågade, när som Robben inte fick höra domaren blåsa i pipan för sin sökta frispark utanför straffområdet, då han på sitt oefterhärmliga sätt föll med buller och bång.Stäng av domaren också. På livstid. Jag blev och är så förbannad, att hade jag haft ett basebollträ till hands, så hade TV:n blivit världens absolut plattaste!!!! Sen begriper jag inte hur det är ställt med Herreras hjärna, när han byter ut dos Santos i det skedet. Värmeslag av övervikt? Riktigt patetiskt blir det också när domarna börjar härja med Herrera, för att denne protesterar mot klåparen till rättskiparen där ute. Hade bedömningsnivån varit densamma vilken den ju ska vara, så hade Scolari fått sitta uppe på läktaren och svettas hela jävla VM, med sitt oupphörliga skrikande och gestikulerande mot allt och alla som bär på FIFA:s officiella emblem. Skrivet i vredesmod? Tro fan det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bävar redan för nästa match. Risken för hjärnblödning är överhängande. Om jag nu kommer att titta. För just nu har jag helt tappat lusten att följa detta direktsända lotteri, där lyckohjulet verkar få avgöra vem som vinner.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 20:15
@Amo.38:
Vad snackar du om? Jag har väl egna ögon att se med. Aldrig att det där är en straff. Fjellström var klockrent ute, jag hänvisade till det. Som jag tidigare skrev, du har din åsikt och jag har min. Släpp det nu!
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-29 20:08
Hatar Holland och Arjen Robben så ful han är alltså usch ,
stakars Mexico fotbollen är orättvis
Barcelona LeoMessi
2014-06-29 20:07
Sen så tycker jag att Marquez spelade väldigt vågat och chansbröt i farliga lägen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Amo.38
Men i er jag sa ju vänta till reprisen.. Marquez tappar huvudet! Rambla måste du få höra det från en expert eftersom du hänvisade till Fjellström?
Barcelona Blaugrana91
Messi kommer ha lekstuga med Holland i semin. ;)
Barcelona Rambla~
2014-06-29 20:05
Fan altlså, Mexiko var ju redan vidare. Hererra tappade det taktiskt där på slutet. Holland hade ju fan ingeting precis vid 1-0. Varför lämna över initiativet då?
Barcelona Barcadinho.
2014-06-29 20:04
Helvete med såna spelare som söker straffar genom att spela teater för varje kontakt. Och helvete domare som köper det.
Jag har några killar i vår klubb som dömer vid sidan om. Jag brukar säga till dem - det ska mycket till innan ni blåser straff. En enkel princip. Mycket till. Hellre att fria om det inte är tillräckligt tydligt.
Och sen kommer domare på högsta nivån och gör narr om min princip. Blåser straffar för små bagateller och det är inte första gången på den här turneringen. Bland de få minus i turneringen.
Vad ska jag säga till mina grabbar nästa gång ? Fan vad jag är arg.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 20:03
Folk gnäller på att Neymar filmar. De stör sig på Busquets och påstår att han alltid filmar.

Vad fan är det Robben håller på med i varje match när han utmanar i straffområdet? Så jävla uppenbart vad han är ute efter. Varför får han inga varningar när han filmar? Vidrig jävla spelare. Förstår inte hur folk kan hylla honom som de gör. Det enda han har är sin snabbhet. Gubbjäveln borde ju rimligen bli långsammare nu när han passerat 30 kan man tycka.
Barcelona el Flaco
2014-06-29 20:02
Undra om moralväktarna FIFA väljer att agera nu. Eller är det möjligtvis OK att filma tills sig straffar som får motståndarlaget att åka ut ur turneringen?
Barcelona Leo y Cesc
2014-06-29 20:01
Man har sett situationer precis som när Robben fick straff och där domaren delat ut gult kort för filmning. Mexico hade fel domare på plan idag.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 20:00
@Blaugrana91:

Jag är intre så säker på det. Holland kommer att spela fult och brutalt. Det kommer störa Argentina.

Jag hoppas dock Grekland slår ut Holland tidigare än så, att de tråkar ut dem. :P
Barcelona LeoMessi
Blaugrana91 Holland kan definitivt slå Argentina. Deras försvarsspel är så otroligt värdelöst, en långboll så kommer Robben eller van persie få ett friläge. Minns att Robben filmade som fan mot Brasilien 2010. Till slut fick Melo nog att stämplade honom ordentligt och blev utvisad.
Barcelona Z_Z
@Blaugrana91:

Långt ifrån klart. I en eventuell Semi mot Argentina så kommer de finnas gott med ytor för Robben och Van Persie. Men förhoppningsvis skickas de ut senast då.
Barcelona Amo.38
Blaugrana91 Med Argentinas hönsgård till försvar är det bara att glömma. Utan Messi hade dom varit ute resan i gruppen.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 19:59
@Amo.38:

Ok, du har din åsikt, jag har min.

End of...
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-29 19:59
Fortfarande.

Blev Santos skadad??
Missade när han blev utbytt??

Varför bytes han ut??

Helvetes, helvete..
Barcelona Blaugrana91
2014-06-29 19:58
Holland är värdelösa, som sagt i en ev semi krossar Argentina dem.
Barcelona Amo.38
2014-06-29 19:58
Han söker straffen solklart sen att Marquez tappar fattningen och måste chansbryta är en annan femma! Dom ger robben chansen att få sin jävla straff. Vänta och kolla om på reprisen..
Barcelona Meymar
2014-06-29 19:57
Blaugrana91: Tyvärr så lär nog Holland slå ut Argentina om de möts, Argentina passar ju Holland perfekt, försvara med 9 man, sen kontra med van Persie och Robben... Robben kommer ha lekstuga mot Argentinas försvar...
Barcelona Rambla~
2014-06-29 19:57
@neymar JR:

Här kan jag hålla med, varför bjuda in Holland i matchen? Varför bli så överdrivet defensiv efter 1-0? Alldeles för tidigt. Istället skulle de satsa på att göra 2-0 på omställningar.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 19:56
@Amo.38:

Han träffar honom inte alls, är du blind eller? Precis som Jens i Tv säger så söker Robben straffen. Han har gjort det förr och han fortsätter att göra det i varje match så gott som.
Barcelona petersays
2014-06-29 19:55
Fy fan vad tråkigt!!
Barcelona Amo.38
2014-06-29 19:54
Rambla Han träffar honom tillräckligt, han chansade när han inte skulle.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-29 19:54
[QUOTE=LeoMessi]Holland kommer att ta sig till finalen med det här skitspelet. Det är verkligen utan att imponera på något jävla sätt. Hade fan nästan hellre sett att Portugal tog sig vidare än det här laget. [/QUOTE] Holland kommer antagligen möta Argentina i semin och då blir äckellaget krossade.
Barcelona Vampíro
2014-06-29 19:53
Hemskt att åka på det här viset. Lider med Mexico.
Barcelona neymar JR
2014-06-29 19:53
Mexico får skylla sig själva, och det är tränaren som har ansvaret. Konstiga byten och tagit bort den aggressiva spelsättet under den här matchen
Annons: