/spanien/barcelona/forum/4458.aspx/spanien/barcelona/forum/4458.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:16
Vafan, är Katsouranis petad?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona AndreD
Såg precis att det var Karnezis som stod i mål mot oss när Granada vann med 1-0. Gjorde några svettiga räddningar om jag inte minns fel. Jävla grek :P
Barcelona ElRaval
@One_LionelMessi:

Dessutom så jobbar han hårdare och springer mer än Messi.

Han känns så jävla hungrig. Sen att det leder till att han spelar som världens största diva ibland är ju en annan sak.. Det är det som drar ned helhetsbetyget.
Barcelona LeoMessi
2014-06-29 22:13
@Leo y Cesc:

Vad fan har sanchez gjort för att förtjäna denna brist på respekt av vår klubb? Förutom att vara bättre än pedro. Tycker faktiskt det är respektlöst av klubben att hålla på så här. Han om något har gjort sig förtjänt av att få stanna kvar.

Barcelona AndreD
2014-06-29 22:13
Rambla Glykos (andramålisen) stod bara mot Elfenbenskusten där han blev inbytt. Karnezis har stått resten. Konstigt att han är bänkad i Granada, tycker han har imponerat.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:09
Äh fan, ni får säga vad ni vill. Jag gillar detta Grekland. De är inte alls så defensiva och tråkiga som de var 2004. Framför allt gillar jag deras inställning och fighting spirit. De spelar med mycket hjärta.
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-29 22:08
någon sa att messi kommer ha lekstuga med holland... nja snarare robben som kommer ha lekstuga med argentinas värdelösa försvar!! han är så jävla kvick med boll så det sjukt.... all anfall går igenom honom precis som med messi argentina.. men tror holland är bättre som lag än argentinas..hoppas dock argentina avancerar, fast först måste dom ta igenom shweiz!!!!!!
Barcelona Vampíro
2014-06-29 22:08
Denne Bolaños är en lurig jävel, bra fot på fasta situationer också. Minns att han var jobbig att möta när Barça spelade mot FCK.
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:05
Åh fan, kände inte igen honom. Eller rättare sagt, han som var reserv var den som jag trodde var förstamålvakt. Han stod väl mer än 1 match förmodar jag och det var nog därför jag vande mig vid honom. :)
Barcelona AndreD
2014-06-29 22:03
Rambla Nope, Karnezis är tillbaka.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-29 22:02
[QUOTE=Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]]Barcelona have closed a sponsorship agreement with Turkish electronics brand Beko. The deal would be announced tomorrow. [ara] [/QUOTE] Jaså? Var ju en global sponsor man hade fixat sa man ju. Nu kanske jag är okunnig men har aldrig hört talas om Beko...
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:02
AndreD Grekerna har bytt målvakt va? 1:a-valet blev väl skadad?
Barcelona Rambla~
2014-06-29 22:00
Kolla även in vänsterbacken i Grekland. Grym så här långt.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-06-29 21:59
Kolla in grabbar mittbacken Monolas, 4 an i Grekland.

Han har varit bra mot Elfenbenskusten och Nigeria.
..

Barcelona AndreD
2014-06-29 21:58
VAMOS HELLAS
Barcelona Rambla~
2014-06-29 21:57
Karagounis, är han med även i nästa Vm? :D Så jävla imponerande att han fortfarande håller landslagsklass.
Barcelona Leo y Cesc
2014-06-29 21:55
@barcastuff: Alexis prefers to stay next season. Agent and Barcelona could prefer transfer. If he has to leave, he would like to join Arsenal. [sport] Synd att kasta ut Alexis, sinnessjukt ! Vad fan har Pedro gjort för att få stanna?
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-29 21:34
Kom igen Costa Rica hoppas det inte blir en match som Hollands bara.
unnar verkligen Costa Rica en kvartsfinal vamos
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-06-29 21:32
El Flaco

Nja,, inte riktigt samma sak. Robben är ju vit till skillnad från alla äckliga och fuskande sydamerikaner och andra latinska länder. Fan ta dem och deras tekniska överlägsenhet och roliga anfallsspel. Man kan ju undra hur det hade låtit i omvärlden om det varit Neymar eller Suarez som gjort det Robben gjorde. Uch för Tv4 gänget med Pepsi-backe och den andra losern i spetsen som knappt kunde gömma sitt hånleende när ett dödgrävargäng lyckades slå ut ett tekniskt överlägset lag
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-29 21:23
Barcelona have closed a sponsorship agreement with Turkish electronics brand Beko. The deal would be announced tomorrow. [ara]

Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-29 21:20
@neymar JR:

Lugn, han ersätter Goran Pandev.
Barcelona Vampíro
2014-06-29 21:08
Classic Barça, man känner alltså att man behöver förstärka så pass att man jagar en av Europas bästa spelare och när man inte kan få honom så struntar man i det hela bara. Hur fan går det ens ihop? Fuck logic.
Barcelona neymar JR
2014-06-29 21:03
Fan michu påväg till Napoli, säg inte att det betyder att Higuain är påväg till oss....
Barcelona Barclasico
2014-06-29 21:00
Man United want to sign Barcelona attacker Alexis Sanchez (25), who will be allowed to leave if a club triggers a 50M release clause. [sun]

50Mille är helt okej pris!... sälj han om killen vill lämna
Barcelona Barclasico
2014-06-29 20:59
Valencia say they don't want to sell Jeremy Mathieu for less than the 20M buyout fee, but they are already looking for a substitute. [md]

hoppas det inte blir nått!!
Barcelona Barclasico
2014-06-29 20:56
After Koke renewed at Atletico, Barcelona are considering not to sign another midfielder this summer, but to focus on other positions. [md]'

nehe ingen kroos då...
Barcelona Zyzz
2014-06-29 20:37
Fy fan stackars Mexico som var det bättre laget! Äckliga Holland går vidare...tragiskt! Hoppas att Argentina tar sig till semifinal och att Messi förnedrar dem där på samma sätt som han brukar göra med Real Madrid!
Barcelona DM1982
2014-06-29 20:35
Framtiden. Hoppas han får hoppa in i a-laget redan den här säsongen.
Jeffson
2014-06-29 20:31
Krojf

Jag älskar dina inlägg!
Barcelona Vampíro
2014-06-29 20:27
Nu efter att jag sett reprisen ett par gånger så tycker jag fan ändå att det är straff. Den är aningen billig då Robben förstärker oerhört mycket men han blir trots allt stämplad/fälld. Det är min syn på det hela i alla fall.
Annons: