/spanien/barcelona/forum/4457.aspx/spanien/barcelona/forum/4457.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2014-08-18 19:21
@Corazon:

Fungerar för mig. Presentationen ska även direktsändas på klubbens Youtube-kanal.
Barcelona Corazon
2014-08-18 19:11
@Abbe.:

funkar ju inte
Barcelona Abbe.
2014-08-18 19:04
Katalanska TV3 har satt igång sin sändning från Camp Nou. Se länktips.
Barcelona Zyzz
2014-08-18 19:04
@Bàckis:

Det står ju att det är 1h23 min kvar till sänding på den länken just nu. Då är klockan 20:30 vilket är tiden då matchen ska starta. Är inte presentationen 19:30?
Barcelona Bàckis
2014-08-18 19:00
Här har ni boys, oklart om hela matchen visas men iaf trupp-presentationen!
Barcelona Canaletes
2014-08-18 18:54
Jäklar vad glad Gerard ser ut att vara haha, inget han förväntade sig precis. Aja, bara att komma ner på jorden igen.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-08-18 18:09
Det är nu man önskar att någon proper svensk kanal sände matchen ikväll. Hade varit skitroligt att få se hela gamper-evenemanget med presentation av nya spelare, tränare och senare själva matchen. Men nu lutar det åt att se ytterligare stream där man inte alls hänger med vad som händer...
Barcelona Gabriel
2014-08-18 17:53
Någon som vet några länkar för att se matchen ikväll? Man vill ju väldigt gärna se allt spektakel innan matchen också när spelarna och Lucho presenteras framför publiken.
Barcelona Riiio!!
2014-08-18 17:49
20.30 står det på liveonsat.com samt hemsidan mm. Men är det då själva matchen börjar eller presentationen? Någon som har koll från innan?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona koeman92
2014-08-18 17:46
@Barclasico:

Källa please?
Barcelona Lion24
2014-08-18 17:16
Ikväll återvänder Rafael Marquez till Camp Nou och jag tycker att det borde uppmärksammats mycket mer. Rafa har gjort 5+ säsonger i Barcelona och varit startspelare i nästan alla säsonger och att vara startspelare i FC Barcelona i 5+ säsonger säger väldigt mycket. Rafa var med 04-06 när Ronnie hade show. Rafa var med under trippel säsongen när Leo hade show. Rafa är en legend i våran klubb och jag skulle säga att han tillsammans med Puyi är en av de största mittbackarna vi har haft i modern tid!
Barcelona -SAMI-
2014-08-18 17:11
Zubi ger song gratis till Milan.
Barcelona Diar Shekha
2014-08-18 17:08
Någon som vet när spelarna presenteras ikväll?
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-08-18 17:07
Tikitaka Aldrig att vi får 12-15M€ för Song. Vi kommer få max 4-6M
Tiki-Taka
2014-08-18 16:59
Tror ni att säljandet av Song kommer att öppna väg för Cuadrado!? Barca kommer säkerligen få mellan 12-15 miljoner euro för honom samt att han sitter på en relativt stor lönepost. Vad tror ni?
Real Madrid Kith.
2014-08-18 16:53
Har varit på semester i ett par dagar, vad är det jag har missat? Har vi släppt Cuadrado och värvat sopan Douglas från Sao Paolo? Samma Douglas som inte gjort en enda landslagsmatch vid 24 års ålder samtidigt som han har två sopor i Alves och Maicon framför sig.

Vi ska alltså stå ut med Dani Alves i en säsong till, sen ska vi få "storbacken" Douglas nästa år, har inte vi en transferban nästa sommar?
Barcelona Barclasico
2014-08-18 16:52
Barça have received offers for Alex Song. Luis Enrique doesn't count on him. His future could be in the English Premier League
Barcelona Neymar11
2014-08-18 16:46
Rambla~ Så som jag minns det, så började Laporta och vissa från styrelsen utesluta Rosell från mötena. Dom började förhandla med spelare och olika projekt utan Rosell. Dom tvingade bort Rosell mer eller mindre, då dom 2 inte kom överens om något längre. Det var ett riktigt smutsigt spel Om jag ska vara ärlig så gillar jag inte någon av dom. Bägge är egocentriska och arroganta på sitt eget vis. Bägge tänkte mer på sina intressen än klubbens intresse. Uppenbart att det som drev dom var makten. Dock så var Rosell så dum att han gick in i Laportas fälla, och "kastade" ut Cruijff. Han kunde ha agerat så mycket smartare och låta medlemmarna rösta om Cruijff förtjänar titeln ---------------------------------------------- Sen angående Cruijff så ska han inte öppna käften allt för mycket, då han har lätt för att glömma bort Barcelonas ideal på hur man ska vara. Han kan vara riktigt arrogant och respektlös. Han ska hålla sig till fotbollen (det han kan bäst) och skita i allt annat. Och inte låta sig själv utnyttjas i ett politiskt spel
Barcelona B-Guden
2014-08-18 16:39
@Rambla~:

Har hört att Rosell var väldigt arg över att Laporta lyssnade mer på Cruyff än på honom.
Barcelona Stoichkov~
2014-08-18 16:39
@koeman92:

Tackar, kompis. Då vet jag.
Barcelona Rambla~
2014-08-18 16:27
@Neymar11:

Sandro avgick självmant från styrelsen någon gång på hösten 2005. Orsaken var dock som du är inne på att de var oense och att Sandro ansåg Laporta vara alltför hunrig på mer makt.
Barcelona Dicapri
2014-08-18 16:17
Boys and girls.. vilka minnen! Saknar lejonet, hoppas och tror att Suarez kommer fylla det vi har saknat de senaste åren. Hungern och en bra lek kamrat till Messi.

Denna säsong kan gå hur som, litar inte på LE som sagt. Han har mycket att bevisa, iof hade jag samma tankar om Pep när han tog över...

Visca Barca!
Rivaldo Ferreira
2014-08-18 16:10
knoxxx

Han får spela tränings matcher och träna med laget.
Barcelona knoxxx
2014-08-18 16:08
Missat mycket under semestern, så håll till godo, men är det så att Suarez faktiskt får (och kommer) spela i kvällens träningsmatch?
Rivaldo Ferreira
2014-08-18 16:05

Tiki-Taka

Tycker vi borde skita i en pöjk vid namnet Douglas.
Om dem skall köpa en högerback så är det Danilo.
Har väl en prislapp på 12-16 miljoner euro.
Barcelona koeman92
2014-08-18 16:04
@Stoichkov~:

Det står ingenting i TV matchen så antagligen inte. Bästa vore om du hade BEIN sports eller Sky.
Barcelona Júnior.
2014-08-18 16:01
Tiki-Taka

Jag tvivlar på att man skulle utesluta ett köp av Cuadrado pga Douglas i detta läget. Om det nu skulle visa sig vara som du säger så är det ett väldigt riskabelt beslut av ledning. Jag menar, vad händer om Douglas inte lever upp till förväntningarna? Douglas är dessutom en väldigt okänd spelare som inte direkt är en publikfavorit i Brasilien... väldigt riskabelt!
Tiki-Taka
2014-08-18 15:51
Ataide (vice-president Sao Paulo): "We've to wait a little more for Douglas' transfer. Almost done. In 3-4 days everything will be ok." [ge] Det blir Douglas istället för Cuadrado! Vad tycker ni om detta?
Barcelona Stoichkov~
2014-08-18 15:43
Hej!

Vet någon om matchen sänds på svensk TV ikväll?
Barcelona Neymar11
2014-08-18 15:28
Krojf Beefen började långt innan rosell tillträde presidentposten. Redan när laporta avsatte Rosell från styrelsen Och angående hederspresident platsen så var fan allt Laportas fel. Han hade 8 år på sig att tilldela den platsen till Cruijff . Utan han valde att göra det efter att resultatet om att Rosell kommer bli president. 2 månader innan hans mandatperiod tog slut. Och han använde Cruijff som en maktbricka i ett fulspel pga deras konflikt
Annons: