/spanien/barcelona/forum/4434.aspx/spanien/barcelona/forum/4434.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-04 20:37
Att Suarez accepterar att gå ner i lön för att få spela i Barca säger mycket om hur stor klubben har blivit.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-07-04 20:35
Det här forumtjafset alltså, seriöst hur orkar ni fortsätta? Jag störs visserligen inte av det, jag scrollar bara förbi, mest bara en undran av ren nyfikenhet.
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-04 20:35
@barcastuff: Luis Suarez, who will sign a 5-year contract at Barcelona, has accepted an important pay cut. He had 12M year salary at Liverpool. [tv3]
Barcelona Rambla~
2014-07-04 20:33
Vampiro Varje gång jag sett honom i studion, och det är rätt många gånger nu, så har han haft samma skjorta och samma jeans varje gång.
Barcelona Rambla~
2014-07-04 20:29
Hm, €75m är knappt £59,5m i dagens kurs. Liverpool ville ju ha minst 80m pund för honom och vägrade pruta på det. Jag lite svårt att greppa och tro på att de har lyckats få ner priset så mycket. 75m pund om det nu är den riktiga summan, då pratar vi om €94,7m. Jaja, det lär visa sig så småningom. Fortfarande väldigt mycket pengar och en onödig värvning.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-07-04 20:28
*hjärta* Titos mod Hur fan orkar du dra upp det där igen? Väx upp och lägg ner! Ingen bryr sig om att Solo Robar är KarmalsaKaranka och du ser minst lika dum ut som honom.
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-07-04 20:23
Borttaget.
Barcelona Vampíro
2014-07-04 20:23
Vänta nu, han där brasse-skåningen i SVT har på sig tofflor. Någon som lagt märke till det? Inte för att jag bryr mig särskilt mycket om vad de har för klädstil men oj vad ovanligt.
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-04 20:15
Ska man redan hälsa Luis Suarez välkommen till Barcelona? Det ser iallafall ut så. Jag är oerhört glad att klubben värvar stjärnor och det är sådana spelare som kommer hålla Barcelona på absoluta toppen. Tänk ett lag med: Ter Stegen, (Cuardado?) Pique, (Hummels?), Alba,Rakitic,Busquets,Iniesta,Neymar,Messi,Suarez. Detta lag hade varit slagkraftigt på alla titlar på 1 säsong.
Barcelona Nodlehs
2014-07-04 20:13
Såg inte ens kvartsfinalen då jag visste att det skulle bli ett sömnpiller. Två europeiska lag. Bäääähuuuuu.

Tacka vet jag Colombia, Chile m.fl som bjuder på lite roliga matcher.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-07-04 20:12
Jaha då var Suarez klar , hoppas denna ledning kan nu fan fokusera på backar , all in på 2 världsbackar tack !!! Hummels ellr Benatia hade varit drömmen.
Barcelona Vampíro
2014-07-04 20:11
€75M herregud vilken prislapp. Han är ändå 27 år, men man kommer ju tjäna igen det på tröjförsäljningar. :P
Barcelona Neymar N11
2014-07-04 20:08
Barcelona and Liverpool have reached a principal agreement on the transfer of Uruguayan forward Luis Suarez (27) for around 75M. [catradio]
Barcelona Rambla~
2014-07-04 20:08
Hm, hade inte Suarez £200,000 i veckan i det nya kontraktet han skrev på förra sommaren? Undrar om han går ner i lön? Stämmer nu €75m känns det ju nästan lite positivt med tanke på summan som tidigare ryktades. Liverpool krävde ju €100m. Skulle inte förvåna mig om ledningen själva läckt uppgifterna om 90m, för att nu komma i bättre dager när det "bara" landade på 75m. Aja, jag avvaktar officiella kanaler innan jag tar något för givet när det gäller transfersumman. Vis av tidigare erfarenheter. :P Nu ska de bara se till att få rejält med betalt för Alexis. Borde ju inte vara några problem kan man tycka. Sätt bara inte Zubi på att värdera spelaren. Sälj till Liverpool, de har ju gott om pengar nu. ;)
Barcelona LeoMessi
2014-07-04 20:03
Tyskland lyckades med att döda dom sista 20 min med frisparkar och inkast.
Barcelona Migueli
2014-07-04 20:00
Synd. Hoppas verkligen Tyskland inte vinner. Får hoppas på att antingen Brasilien eller Colombia sätter stop för dem i semifinalen.
Barcelona Vampíro
2014-07-04 20:00
Frankrike skapade knappt en målchans under hela andra halvlek. Endast Benzemas skott på slutet annars var det inte mycket. De har dock ett par riktigt fina unga spelare som endast kommer bli bättre inom två år.
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-04 19:58
Tyskland blev pressade när de mötte Ghana och Algeriet, de var de enda två länderna som visade vilja. Tråkigaste matchen i VM kom ikväll.
Dema
2014-07-04 19:57
Fruktansvärt tråkigt! Benzema är en helt underbar fotbollspelare. Men så gör han precis som vanligt när han kommer igång. Tvärdör.
Barcelona Barca Barca
2014-07-04 19:55
Migueli Eller hur, ångra att ja ens satt o kolla. Hade det varit spanien hade hela sverige skrikit: "tiki takan är död" eller "sidleds spanien som barca har förstört"
Barcelona Rambla~
2014-07-04 19:55
Helt korrekt, en av VMs tråkigaste matcher. Risk för att det blir några sådana nu när det gäller så mycket. Lagen är mer rädda över att förlora än att gå framåt.
Barcelona BARCA-més que un club
2014-07-04 19:54
tråkigaste kvartsfinalen på evigheter .
Barcelona Blaugrana91
2014-07-04 19:54
Jag tror faktiskt att det kan vara så att klubben är intresserade eller kanske redan har en deal med Hummels. Minns att det ryktades kraftigt i maj om honom. Bartomeu sa ju att efter VM kommer det hända saker på mittbacksfronten, det behöver ju såklart inte betyda att det är någon som är kvar i VM, men det låter ju som det tycker jag. Vi kan ju hoppas allafall. Positivt dessutom att Valencia gått ut och sagt att man inte släpper Mathieu för under €20M, lägg till att det är en utköpsklausul och då läggs skatt på det, så det hade nog landat på mycket mer. Tror knappast klubben tycker han är värd det.
Barcelona Migueli
2014-07-04 19:53
Väldigt tråkig match. Ett riktigt sömnpiller.
Barcelona Rambla~
2014-07-04 19:52
Tyskarna har surfat på en räkmacka genom turneringen så här långt. De enda som har pressat dom lite är Algeriet.
Barcelona neymar JR
2014-07-04 19:51
Vad den här Pogba är hypad, inte bevisat ett skit under vm. Han är beroende av en Vidal typ!
Barcelona AndreD
2014-07-04 19:50
Grekland spelar mycket roligare än båda dessa lag :)
Barcelona Aléx
2014-07-04 19:48
Jag är rädd att Suarez blir det nya "Ibra", köpa för 75m och efter en säsong skänka honom till en annan klubb.

Jag är övertygad om att Barca köper 1-2 mittbackar också men frågan är vem?
Barcelona Barca Barca
2014-07-04 19:48
VMs hittils tråkigaste match...
Barcelona barasfsdg
2014-07-04 19:47
Hummels utan tvekan världens bästa mittback
Annons: