/spanien/barcelona/forum/4430.aspx/spanien/barcelona/forum/4430.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-12 20:06
Amo.38

Både Rakitic och Rafinha kan sätta till i närkamper, Iniesta glider undan. Ledningen har sagt att det inte blir fler mittfältsvärvningar. Det som återstår för oss är mittbackar, nästa vecka kommer det säkert hända saker på den fronten.
Barcelona Zyzz
2014-07-12 20:06
@Aléx:
Realfansen går igenom en period av avundsjuka nu. Det går kanske över så småningom, men vi måste låta dem sörja att Barca alltid tar deras drömspelare framför näsan på dem. Tänk er själva om Neymar, Rakitic och Suarez hade velat spela för Real istället för Barca...och vi blev tvugna att köpa spelare som Falcao och James istället! Då hade vi också varit griniga nu och försökt lura oss själva att Falcao, James och Kroos är bättre än Suarez, Rakitic och Neymar. Alla vet ju innerst inne att Barca är störst.
Real Madrid Kith.
2014-07-12 20:05
Spelar ingen roll vart Suarez ville spela, han tillhör Barca nu. Sanningen är att de flesta spelare inte ser någon större skillnad på Barca och Real, det är nog en dröm för alla och spela i någon av dessa klubbar.

Liverpools tidigare sportchef sa följande,
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/damien-comolli-luis-suarez-told-3792367

Med andra ord, spelarna är flexibla, det är vi fans som försöker få dom och framstå som die hard fans. Dom går dit pengarna och intresset för att värva dem finns.
Barcelona Aléx
2014-07-12 20:01
Edit: dubbel post.
Barcelona Aléx
2014-07-12 19:57
@One_LionelMessi:

Ingen visste vem den där James var innan VM haha
Suarez har alltid varit en cule.
Barcelona Amo.38
2014-07-12 19:57
Jag är otroligt nöjd med våra transfers än så länge , att vi fick bort sopan Cesc är något jag hurrar över högt över, det blev aldrig den sagan man hoppats på med Cesc hans loja attityd satte käppar i hjulen för honom själv och klubben. Något som tom fick Del Bosque att tröttna och skicka ut honom. Att Suarez kommer in betyder att vi äntligen får in en målskytt av högsta rang som kan avlasta Messi. Det jag skulle vilja se är helst två mittbackar av kvalité och en till fysisk stark mittfältare. Vår underlägsna fysik på mittfältet hämmar oss något oerhört enligt mig. Aja än så lönge kan man inte klaga med jag vill absolut inte se sopan pique vara vår ledare i ett mittlås killen är tyvärr helt slut och det är förståeligt då han vunnit allt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Aléx
2014-07-12 19:56
Edit: jag klicka en gång men inlägget skickades 4 ggr! Fattar ingenting.
Barcelona Aléx
2014-07-12 19:46
Edit # 2
Barcelona Vampíro
2014-07-12 19:45
Ibland kan jag faktiskt förstå varför Piqué tappat fotbollsmässigt... Shakira: "Footballers need support in hard times, I learned that. Gerard is frustrated after the World Cup, but I know how to cheer him up."
Barcelona Leo y Cesc
2014-07-12 19:44
One_Lionelmessi Man ska inte ta åt sig det han skriver, han är halvt eller kanske helt handikappad. Sånna människor skrattar man inte åt.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-12 19:43
PSG spelade träningsmatch tidigare ikväll mot Videoton och Marquinhos ska ha gjort riktig bra ifrån sig. Han avslutade matchen som kapten,

Fan, innerst inne vill jag verkligen ha denna grabben alltså..
Barcelona One_LionelMessi
2014-07-12 19:39
El Pasillo - Ja du James. Det är inte lätt att få chansen att bära den vita tröjan. Suarez dröm gick inte i uppfyllelse, vi får hoppas att din gör det. ..

HAHAHAHAHHA alltså allvarligt vafan röker den där snubben på för nåt?
Barcelona Aléx
2014-07-12 19:23
Det verkar som alla admins från denna sida har börjat spela golf med zubi. Jag förstår att dem har ett liv på sidan om denna forum osv men då borde ansvaret läggas på en annan som är online och skickar folk på semester pga onödiga kommentarer, personangrepp, politiska/rasistiska diskussioner etc. Många har svårt att förstå att vi snackar om Barca och fotboll här, inget annat! Folk måste dessutom acceptera och respektera varandras åsikter, jag blev t ex kallad idiot för jag står bakom Barca, ledningen och Suarez! Klagomål alltid kommer att finnas, vi hittar alltid nya svarta får att hacka på men när den spelaren eller tränaren som 80% ville få bort från klubben försvinner gråter vi att dem borde komma tillbaka :) Jag leker inte admin eller språkrör härinne men skulle vara trevligare om vi visade respekt till varandra och höjde nivån lite. Visca Barca
Barcelona Blaugrana91
2014-07-12 19:20
Marca som påstår det...

Den tidningen är på dåligt humör efter att vi värvat Suarez, då måste dem hitta på skit.
Barcelona zick9
2014-07-12 19:18
@(@)---elvis---(@):
Du bör revidera din grammatik och stavning samt se över din särskrivning innan du påpekar hur hjärndöda vissa människor är.
Barcelona (@)---elvis---(@)
2014-07-12 19:10
Herregud varför låter ni dessa hjärn befriade människor "om rasister är människor vet inte jag" skriva här. Sen när har de ståt för nåt bra i historien. Bort och väck med de till den hål de har kommit ifrån. Ushh och bläää,, jävla loooser.
Real Madrid Kith.
2014-07-12 19:08
@Nodlehs:

Läste det här och på twitter.

http://www.marca.com/2014/07/12/en/football/barcelona/1405160900.html
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-12 19:04
Kith använder sin hjärna och logiska tänkande när han kommer med dessa uppgifter, andra uppgifter är bara påhittade.
Barcelona Nodlehs
2014-07-12 19:02
@Kith.:

Källa på det ryktet? Tvivlar jag starkt på.
Real Madrid Kith.
2014-07-12 19:00
Ryktas att vi endast fått 28 miljoner euro för Fabregas, skulle vara riktigt jävla uselt i så fall.
Barcelona Bentley King
2014-07-12 18:50
Vad hände med att spärra folk förresten? Vart är alla Mods/Admins?
Barcelona Bentley King
2014-07-12 18:47
Nodlehs & CuleAK, snälla gå tillbaka till Flashback, ni har hamnat i helt fel forum!
Barcelona Mido
2014-07-12 18:45
[QUOTE=ADAMA
Barcelona CuleAK
2014-07-12 18:45
Vad säger du om Europas alla rasister dvs människor som värderar individer genom etnicitet osv? Jag antar du inte kallar dem för hjärntvättade utan att de istället har sunt förnuft? För det är så du verkar tänka. Låt mig bara förtydliga en sak för dig: Isis som nu kanske är den mest fruktade terrorgruppen består ungefär av 10000 pers. Arabländerna består av 330 miljoner människor. Alltså dömer du ut 300 miljoner människor på aktionerna av 10000 pers som dessutom fått kallas som rebeller i Europa efter deras vistelse i Syrien.
Suarez-Daacun
2014-07-12 18:44
[QUOTE=Nodlehs]Nej, man är inte hjärntvättad alls om man tar ett flygplan och kör rakt in i en stor byggnad, man är inte hjärntvättad om man spränger sig själv i tusen bitar i ett varuhus, man är inte hjärntvättad om man tror att man ska få 72 oskulder i himlen om man spränger sig själv. Det är alltså västs fel detta. Ja, man lär sig något nytt varje dag. Ska vi sätta punkt för denna diskussion och tala om något annat kanske? Vad sägs om att prata om Cuadrado och hur han skulle passa in i laget? eller om något annat. Make your pick. I'm out. [/QUOTE] Nu går du för långt sluta snacka religion här din tönt det finns många muslimer som läser ditt skit snack
Barcelona CuleAK
2014-07-12 18:44
Vad säger du om Europas alla rasister dvs människor som värderar individer genom etnicitet osv? Jag antar du inte kallar dem för hjärntvättade utan att de istället har sunt förnuft? För det är så du verkar tänka. Låt mig bara förtydliga en sak för dig: Isis som nu kanske är den mest fruktade terrorgruppen består ungefär av 10000 pers. Arabländerna består av 330 miljoner människor. Alltså dömer du ut 300 miljoner människor på aktionerna av 10000 pers som dessutom fått kallas som rebeller i Europa efter deras vistelse i Syrien.
Barcelona J.Gamper
2014-07-12 18:43
De är nog hjärntvättade.. Lika hjärntvättade som du som tror att alla är så. Nej.. Det är ju deras fel att de drivs ut ur deras hem massakeras och dödas som insekter pga olja och land. Herre gud Till ett annat ämne Cuadrado? Nej jag har alltid velat ha Sergie Aurier.. Vore väldigt nice med honom som högerback.. Personlig favorit
Barcelona Tiki-Taka
2014-07-12 18:38
Bartomeu (president): "We keep on fulfiling the staff's wishes, probably by signing some defenders. End World Cup will revitalise market." Hur vågar presidenten använda sig av ordet "probably" när det gäller köp av mittbackar. Som att det inte är en garanti/självklarhet att det ska köpas mittbackar. Köps det inte så ska presidenten kickas och få en spottloska på köpet!
Barcelona Tiki-Taka
2014-07-12 18:38
Bartomeu (president): "We keep on fulfiling the staff's wishes, probably by signing some defenders. End World Cup will revitalise market." Hur vågar presidenten använda sig av ordet "probably" när det gäller köp av mittbackar. Som att det inte är en garanti/självklarhet att det ska köpas mittbackar. Köps det inte så ska presidenten kickas och få en spottloska på köpet!
Barcelona Nodlehs
2014-07-12 18:33
Nej, man är inte hjärntvättad alls om man tar ett flygplan och kör rakt in i en stor byggnad, man är inte hjärntvättad om man spränger sig själv i tusen bitar i ett varuhus, man är inte hjärntvättad om man tror att man ska få 72 oskulder i himlen om man spränger sig själv. Det är alltså västs fel detta. Ja, man lär sig något nytt varje dag. Ska vi sätta punkt för denna diskussion och tala om något annat kanske? Vad sägs om att prata om Cuadrado och hur han skulle passa in i laget? eller om något annat. Make your pick. I'm out.
Annons: