/spanien/barcelona/forum/443.aspx/spanien/barcelona/forum/443.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2016-08-04 23:52
Är Villareal seedad imorgon och kan de möta City ?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-08-04 23:42
@Himne del Barcelona:

Jag brukar tycka att det är kul med Os- fotboll för att man bruka se hungriga talanger.

Stället får man se alla spela Mourinho parkera bussen fotboll av ynglingarna med. Tycker att damerna spelar bättre fotboll än dem.

Fast måste tillägga Honduras och två till lag är de enda har bjudit på nån form av underhållning hittills.

Barcelona Santiago Cazorla
2016-08-04 23:03
OT men Argentina har en ny förbundskapten som ska åka och snacka med Messi inom kort tid. Han kritiserade även Tata med det jag sa för några dagar sedan: "If you leave him (Messi) alone, we see what happened against Chile, where he had four players on top of him. The intention is that he is placed where he can change things, and for that he needs the participation of the team, we can not depend solely on Messi"

Blir intressant att se Messis beslut.
Barcelona Blaugrana91
2016-08-04 23:00
Har varit några dagar i Barcelona, kom hem idag. Köpte nya hemmatröjan i butiken vid Camp Nou, måste bara säga att tröjan är sjukt snygg, speciellt med Fifa emblemet på. Dem säljs för övrigt fortfarande utan Qatar Airways. ;) Vet att några här brukar fråga om tips på hotell. Vi bodde på Hotel Arts och kan varmt rekommendera det, själva hotellet är fantastiskt. Ligger precis vid stranden, är dock en bit från Ramblan men gick utmärkt att promenera eller ta taxi. :)
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona barcagurl
2016-08-04 22:57
Tråkig match, ney var under isen. Rahfina var ju en plåga att ens se på, visst han har varit skadad mycket men gud vad jag hade velat spola tillbaka tiden och behållt Thiago istället! Menmen! Förövrigt, Jesus var ju verkligen inte på topp idag. Slarv och såg ut som vilken kille som helst på planen, har inte sett mycket av honom innan men klart jag sett hypen när alla klubbar jagat honom, är han verkligen värd "hypen"? Isånafall nice värvning av City, annars..? Ett försök att värva en neymar av pep eller? :) hoppas ju självklart han blommar ut ordentligt!
Barcelona Ribohn Fan
2016-08-04 22:56
Såg bara andra halvlek. Synd om utvisningen. Brassarna blir för överlägsna för att kunna värdera halvleken. Neymar är ett ständigt hot och skapar hela tiden. Gabigol såg intressant ut, men annars var det 7:an Luan som imponerade mest. Jesus osynlig och otroligt att han missar öppna målet. Väldigt dålig plan som gör det svår spelat.
Vlom
2016-08-04 22:53
Neymar var usel, grymt besviken på honom.

Får skärpa sig rejält.
Barcelona DM1982
2016-08-04 22:51
Jäklar vad ruttna Brasilien var. Lite taskigt kanske men hoppas de åker ut snabbt så Neymar åker tillbaka till Barcelona. De lär ju hur som helst inte vinna OS.
Barcelona Gabriel
2016-08-04 22:50
Jag har gett upp hoppet om att värva Gabigol då Lucho uppenbarligen inte vill ha honom. Tycker det är jäkligt synd men en Mario Gomez värvning är också helt okej även om jag hade föredragit Gabigol.
Barcelona Rambla~
2016-08-04 22:43
Den där Luan då. Snälla låt oss slippa sopan.
Barcelona Blaugrana91
2016-08-04 22:37
Neymar och Gabigol har fint samarbete, han skulle helt klart vara en bra värvning för oss. Frågan är ju om han själv vill komma? måste ju isåfall acceptera att vara backup...han är ju trots ung och behöver speltid.
Barcelona Himne del Barcelona
2016-08-04 22:33
[QUOTE=^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^]Varför känns Os- fotbollen så tråkig? Brukar det inte vara roligare? Det är så stelt, krampaktigt och amatörmässigt. Det enda positiva hittills är sydafrikas högerytter. Han flinten. Neymar ser så otränad ut och jag stör mig på Mourqinhos. Får kolla på Below the Zero stället. [/QUOTE] Har svårt att förstå varför herrfotboll ska vara med i OS när de bästa spelarna inte är med. När OS i övrigt handlar om att de bästa tävlar mot varandra. Blir ju tomma läktare förutom när Brasilien spelar vilket talar om vilket skämt det hela är.
Barcelona wallmannen
2016-08-04 22:33
Ja, den här Jesusen går inte på nåt vatten direkt.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona papillon
2016-08-04 22:29
Håller med om att Gabigol känns vassare, av det lilla man sett.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Felix-Forca Barca!
2016-08-04 22:28
Kanske alldeles förhastade slutsatser, men av att döma på matchen nu så känns ju Gabigol väsentligt mycket bättre och mer mogen än Gabriel Jesus..?
Hoppas han ansluter....
Vilket tillskott han hade varit till MSN!
Barcelona Skurhink
2016-08-04 22:23
Byt Tello mot Gomez och köp Jesus och skicka honom på lån 2år
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-08-04 22:13
Varför känns Os- fotbollen så tråkig?

Brukar det inte vara roligare?

Det är så stelt, krampaktigt och amatörmässigt.

Det enda positiva hittills är sydafrikas högerytter. Han flinten.

Neymar ser så otränad ut och jag stör mig på Mourqinhos.

Får kolla på Below the Zero stället.
Vlom
2016-08-04 22:07
Sydafrika har spelat bättre medan Brasilien förlitar sig på individuella prestationer snarare än lagspel.

Neymar har varit dålig under matchen än så länge, tyvärr...
Barcelona Forzaaa_barcaa
2016-08-04 21:07
Värva Gabriel snabbt !!!!
Barcelona Rambla~
2016-08-04 20:57
Ett lån med en tvingande köpoption till ett fast satt pris är ju annars helt okej. Det är värre med ett lån och option där klubbarna sen väljer att försöka pruta på överenskommet pris mellan klubbarna som i fallet med Tello och Fiorentina.
Barcelona Gabriel
2016-08-04 20:27
Seriöst, vi borde aldrig någonsin göra några som helst typer av affärer med en italiensk klubb igen. Så äckligt snåla. Visst, det kan kallas för "good bussiness" men som culé äcklas man av denna utnyttjarstilen de alla kör med. Deras lån med köoptioner kan de sticka upp nånstans där solen inte skiner. Enda undantager är Fiorentino pga Mario Gomez om de går med på ett byte rakt av med Tello.
Barcelona Barclasico
2016-08-04 20:05
@El Pistolero #9:

Herregud, hur de leker med oss...så pinsamt!
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-04 19:32
Barcelona want at least 12m for the player. Roma prefers a 2m loan and 10m mandatory option to buy at the end of the season. [dimarzio] HAHAHA visste det. Äcklas.
2016-08-04 19:31
Roma, are very close to signing Barça defender Thomas Vermaelen. 3-4 year contracts are being negotiated. [@DiMarzio] Fyfan om de lån med köpoption...
2016-08-04 18:16
BILD: Gomez will chose between Barça and Dortmund this week. He will join one of them.
Barcelona Suarez #9
2016-08-04 18:02
Mido// jag satt bland/nära Leicester fansen ingen bad de hålla käften utan det uppskattades att de försökte stödja sitt lag. Var VÄLDIGT tyst från oss barca supportrar även om vi var kanske 90% eller något.
Barcelona Mido
2016-08-04 17:51
Det var en grej som jag upplevde igår på friends.. När ett lag som man älskar å vill heja på tills lungorna kollapsar besöker ditt land,, så vill man visa sin kärlek till laget efter allt de har gett oss. Man vill visa att vi är med er i med och motgångar.. Då får man höra shhhhhhhh sätt dig, du är i Sverige och sånt gör man inte här,, då blir man jävligt besviken. Och vad är grejen med popcorn?? Trodde först att var på bio :( jag satt precis bakom bänken, höll käften pga några idioter men jag väntade på klacken, alla satt och var dödatysta, engelsmännen var mycket bättre å jag slår vad att de blev tillsagda att sätta sig och hålla käften, men de sket i vad de andra tyckte.. Nej det var iskallt på friends arena, tummen ner
Barcelona Den vise mannen
2016-08-04 17:26
Ribohn Fan Orättvist att jämföra med Arda och Sergio då de är helt olika spelartyper än Sergi trots att de spelar på "samma" position. Rakitic och Sergi har dock visa likheter. Är faktiskt inte alls orolig vad gällande konditionen. Sergi verkar ha rejäla lungor.
Barcelona Barca Barca
2016-08-04 17:22
El Pistolero Inte bara vi här på les rambles har fått upp ögonen för Marlon utan även tidningarna sport och md har skrivit lite om brassen. Tror nog att LE kommer inkludera in han i A laget. På mig har han imponerat enormt
Barcelona Barclasico
2016-08-04 16:54
Barcelona could sign a 4th forward by the end of next week. They either want a young forward or could sign Mario Gómez (31) [sport]
Annons: