/spanien/barcelona/forum/4419.aspx/spanien/barcelona/forum/4419.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2014-07-05 00:17
Rambla~

Okey, jag tog i lite, men ändå, som Barca fan brinner det i skallen på mig när jag ser att en av våra dyraste investeringar verkar komma hem skadad. Ryggskador är inte att leka med, kolla Gundogan....

^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Tack, då hänger jag med. Det mest skrämmande är att denna ledningens diktator Rosell ville en gång i tiden, 2003 närmare sagt, sparka Rijkaard och anställa Scolari, behöver jag säga mer om hur mycket jag avskyr Rosell ?
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-07-05 00:16
II Barça II

Handen på hjärtat så är Messi den ende spelare i världen som bör och kan jämföras med vad dessa killar går igenom. Det handlar om Fiasko eller Succé för Brasilien där allt annat än Vm Guld lär förmodligen leda till kaos och kravaller i landet. Dessa killar vet om det, och det vet också om att det kommer dröja, många många många år innan deras landsmän kommer få se sina grabbar spela Den finaste av alla turneringar på hemmaplan.

Men med tanke på att du kallar dem flickor efter att de visat känslor så förtjänar du egentligen inte att bemötas, tårar är inte på något sätt svagare än när en spelare som Zidane tappar fattningen och skallar en italienare, eller MEssi en kroat i Shaktar
Barcelona Blaugrana91
2014-07-05 00:16
[QUOTE=Bentley King]Förlåt! Jag ville bara skrämma er lite. Men jag hoppas att det inte är så farligt som det såg ut! [/QUOTE] Vad är syftet med det?? Jösses....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bentley King
2014-07-05 00:15
Förlåt! Jag ville bara skrämma er lite. Men jag hoppas att det inte är så farligt som det såg ut!
Barcelona Vampíro
2014-07-05 00:14
Nån som lagt märke till att Anna Brolin alltid drar till med samma fake skratt varje gång de klipper tillbaka från ett inslag/reportage? Keep it real fan.
Barcelona neymar JR
Rambla~ Haha oh jo, man hoppar in med ett flygande knä i ryggen när man vill komma åt bollen... Om han ändå hade vart från Holland så hade det varit troligt
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
: Barca Barca

Vi är inte emot de för att de är brasilianare utan vi är emot dem för att de spelar tråkig fotboll.

azz the say simpelt ass that!!!
Barcelona neymar JR
2014-07-05 00:13
Det är självklart att Neymar är skadad, man åker inte till sjukhuset direkt annars Det är bara frågan om hur allvarligt det är
Barcelona Rambla~
2014-07-05 00:12
@Barca Barca:

Skada honom? Troligtvis inte, snarare desperat att få tag i bollen i slutminuterna av matchen. När man jagar boll i slutminuterna i ett Vm, i en match där man känner sig lite förfördelade så brinner det till i skallen på vissa. Det var inte snyggt och borde bestraffas, men medvetet skada är nog att gå lite för långt.
2014-07-05 00:11
@Vampíro:

Säg inte att den där Henrique tillhörde oss innan.

AAAAAAAAAAA!! När ska den här huvudvärken ta slut..
Varför blir jag förvånad.. Är bara arg att Brazil gick vidare..

Neymar åkte på en fuling alltså. Den såg otäck ut.. Den Zuniga är rätt kompakt också. Han knäade med all sin kraft Neymar's lilla rygg.
Hoppas det inte är något allvarligt..
Barcelona LeoMessi
2014-07-05 00:11
Om det visar sig att Neymar blir skadad under en längre tid så hoppas jag att FIFA stänger av thaiboxaren zuniga i flera månader, likt dom gjorde mot suarez.
Barcelona Rambla~
2014-07-05 00:10
Tilde de Paula, nu har jag sett allt, jag spyr nästan. Tv4 har verkligen satt ihop ett riktigt Dream Team i Brasilien. Patrik Ekwall, de Paula and the list goes on....

Barcelona Barca Barca
2014-07-05 00:08
Asså varför beter ni er EXAKT likadant som dessa facebook kommentarerna på aftonbladet när dom skriver en massa skit om Barca ? Exakt så gör många här inne på forumet, "hata brasilien" ? Brasilien är en riktig stornation i fotbollen och ni smutskastar dom som om dom vore våran inkompetenta ledning. Sen läser jag att brasilien är osympatiska ? Varför vet jag inte, 2 minuter senare ser jag hur Dani Alves, David Luiz och Marcelo tröstar James när han grät efter matchen. Oja, Columbia är så mycket mer sympatiska, Zunigas muay thai knä i neymar var indirekt att skada honom och inget annat.
Barcelona Rambla~
Jag har en ide. JdS vill till Villarreal. Varför bara inte ge dom honom så tar vi Muccaccio i utbyte? :)
Barcelona neymar JR
Kan glömma neymar resten av turneringen, det kan jag lova er
Barcelona II Barça II
*hjärta* Titos mod #Omval: ja tack! :

Jag hatar inte Brasilien, jag är besviken på de.

Snälla vi snackar om professionella fotbollsspelare som gråter som små flickor! Det är la lika stor press på Messi och Argentina? Inte har vi sett han lipa under nationalsången? Har vi ens någonsin sett någon gråta under nationalsången pga. av press och "kärlek"?
Barcelona the cameroonians
2014-07-05 00:07
Neymar direkt till sjukhuset enligt Sport. Det ska finnas oklarheter kring hans hälsa.
#ajajaj
Barcelona Blaugrana91
2014-07-05 00:06
Varför vill folk här att det ska gå illa för Brasilien? Jag vill att det ska gå bra för Neymar, men som sagt inne att hata Brasilien....
Barcelona *hjärta* Titos mod #Omval: ja tack!
2014-07-05 00:04
@II Barça II:

Ja du, kan du inte begripa vilka känslor dessa spelare tampas med då antar jag att du inte vet så mycket om press och kärlek från och för sin nation på över 200 miljoner invånare. Tycker du ska fundera ett tag på det.

eller inte, det är ju trots allt inne att hata på Brasilien nu eller hur?
Barcelona Vampíro
2014-07-05 00:04
Alltså jag vill gilla Brasilien med tanke på alla lirare som man förknippar med landet men man blir mörkrädd när man ser stolpskott som Hulk, Oscar, Paulinho, Ramires osv. i laget. Gubben kunde åtminstone tagit ut Lucas Moura, Coutinho, Filipe Luís och João Miranda som alla haft fina säsonger. Brasilien är fan tråkiga att följa, problemet är att även Argentina är det. Nej det är Costa Rica som gäller för min del, Keylor!
Barcelona jawwa
2014-07-05 00:03
Nästan så man hoppas på att tyskarna slår ut dem
Barcelona Blaugrana91
2014-07-05 00:03
[QUOTE=Mido]Tyskland kommer att göra köttfärs med Brasilien [/QUOTE] Tyskland har knappast imponerat.
Barcelona II Barça II
2014-07-05 00:02
Detta är den sämsta upplagan av Brasilianska landslaget jag någonsin har upplevt! Det finns ingen samba, ingen joga bonita, det enda de är bra på är att filma, lipa och maska. Dessutom har de spelare som Hulk och Fred i STARTELVAN!! Har Brasilien någonsin haft sådana medelmåttor i startelvan?

Sen är det ganska uppenbart att de har FIFA på sin sida, det hela började när domarna valde att sänka de segern i öppningsmatchen mot Kroatien (och förstörde Kroatiens VM) och idag borde deras målvakt ha blivit utvisad!

Brasilien är VMs största besvikelse alla kategorier.
Barcelona Napao
2014-07-05 00:01
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Nej jag höll på Colombia.
Barcelona jawwa
Förr i tiden brukade man gilla ett spelande brasilien. Nu jublar publiken av tjongbollar... luktar desperation
Barcelona Blaugrana91
[QUOTE=Vampíro]Henrique fick alltså hoppa in, still a better CB than... ja ni förstår, Piqué är pinsamt dålig. [/QUOTE] Börjar bli tjatigt....
Barcelona Mido
2014-07-05 00:00
Tyskland kommer att göra köttfärs med Brasilien
2014-07-05 00:00
@petersays:

Pingstvänner??

Heheheh, jag antar att du syftar på de brasilianska spelarna.
Jag har inget emot att de ber innan matchen och tackar Gud efter matchen.

Vad jag är emot är att de har inte visat Jack shiiit.
Jag tyckte innan att Morinho förstörde fotbollen.
Scolari gjorde en Morinoho idag. Spela med 8 försvarare..

Jag orkar bara inte med dem..
Jag skulle hellre ha vidare Algeriet, Ghana, Chille än det här tråkiga laget..
Barcelona Vampíro
2014-07-04 23:58
Henrique fick alltså hoppa in, still a better CB than... ja ni förstår, Piqué är pinsamt dålig.
Barcelona Rambla~
2014-07-04 23:57
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Nu är vi 2. :P
Annons: