/spanien/barcelona/forum/4411.aspx/spanien/barcelona/forum/4411.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MabastB
2014-07-04 23:20
Vad ska stackars Neymar göra när backarna bara tjongar iväg långbollar?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona jawwa
2014-07-04 23:20
Den där Oscars storhet har jag aldrig sett, fullständigt usel
Barcelona Blaugrana91
2014-07-04 23:14
Neymar har inte varit speciellt bra idag tycker jag.
Barcelona petersays
2014-07-04 23:11
Har Colombia fått ett frihandelsavtal med Brasilien eller? Dom försöker ju inte ens.
Barcelona neymar JR
2014-07-04 23:09
Fernandinho är bäst på plan! Satan så bra han är
Barcelona Barca Barca
2014-07-04 23:08
Jag vet att många har sagt det här inne, jag vet, och att det börjar bli uttjatad, jag vet, men snälla kan jag inte få säga det också bara för att få ut det ? Hoppas ni godtar det och inte stör er, men Fred fyfan vad du är värdelös, du måste vara historiens sämsta anfallare genom alla tider i Brasilien, usch, finns det verkligen ingen annan i hela detta stora amazona land ? Gabigol från Santos är nog i dagsläge bättre att ha...
Barcelona neymar JR
2014-07-04 23:06
Chamez är riktigt duktig på att slänga sig
Barcelona malique
2014-07-04 23:02
Ronaldinho hade gjort bättre ifrån sig än Fred, Hulk, Bernard, Jo till 100%
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-07-04 22:59
Kan någon vara snäll och skicka all info angående om Suarez affären? Jag hänger inte med alls. Det är olika priser.
Barcelona Rambla~
2014-07-04 22:56
Colombia tycks vara drabbade av samma förlamning som Spanien var förra sommaren i CC-finalen. Jag tycker det är för simpelt på den här nivån. Jag menar, de måste ju känna till vad som väntar i en sådan här match och förbereda sig därefter. Men icke, verkar vara helt tagna på sängen och kan inte få igång sitt spel. Det var precis samma med Spanien förra sommaren.
Jesper
2014-07-04 22:55
Fan vad man har saknat Anna Brolins legs :)
Barcelona neymar JR
2014-07-04 22:53
Ska man göra ett namn för sig, och verkligen ta det sista steget till en superstjärna. Så är detta som väntar, motståndarna tar till alla fula knep dom kan för att få en ur matcherna. Ronaldinho, Ronaldo, Messi, zidane, maradona, Cristiano m.fl - vill du upp till den nivån så kommer man riskera ben och muskler varje match Däremot så är han besvikelse denna matchen, han ser ju skräckslagen ut. Rankas man som vms bästa spelare så ska man prestera mot top motstånd med och inte mot brödgäng
Barcelona Rambla~
2014-07-04 22:53
@A good coach is everything!:

Visst är det så. Lite Mou över Scolari i det hänseendet, vinna till varje pris, spela roll hur det ser ut.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-04 22:52
Jag tycker att den där Fernandinho bara gör sitt jobb.

Han spelade så mot Chilles mittfält också. Han är Brazills egna Xabi Alonso.

Minns när jag kollade på matchen mellan Chille-Brazil.

Jag tänkte, wha the fuck??
Han kunde få 6 gula på den matchen..
helt sjukt i 15 gången fick han ett gult kort.

Rolig match!!!
Men jag har sympatier med Columbia..
Skillnaden mellan Sydamerikansk fotboll och EU får vi se idag..
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-07-04 22:52
Hulk är så jävla dålig...Inser Scolari inte det? :o
Barcelona Rambla~
2014-07-04 22:51
Jag tycker det är ganska så uppenbart att Brasilien bara ska gå till final. Nu är ju Colombia inte mycket att hänga i granen i just denna match. Trots det får brassarna väldigt mycket fördelar med sig, så som Colombia spelar för tillfället behövs inte dessa fördelar. Colombia verkar ju nöjda med kvartsfinal känns det som. De måste fan tagga till, bli lite förbannade. De har ju spelare i laget som hade kunnat göra livet surt för Brasilien.

Tror ni tyskarna står emot det här spelet Brasilien visar upp idag?
Barcelona A good coach is everything!
Fernandinho är ingen sån spelare som normalt spelar fult. Man märker att han har fått direktiv av Scolari. Att markera och trycka till lite extra på Rodríguez och det är skamligt att domarn inte ser det!
Barcelona petersays
Colombia måste ju in med en bra target som Jackson eller Bacca. Teo tillför ju ingenting som spelet ser ut nu. Annars spännande, hoppas verkligen att det inte blir 2-0 så att matchen dör.
Barcelona fc__Barça
2014-07-04 22:49
B.BOSS Och han kan inte göra nåt av de heller. Får han skottläge skjuter han mitt i mål och hans ben är ju så stela så han inte kan göra en överstegsfint utan att fumla med bollen...
Lipa? Jag håller på Brasilien som sagt men vill att vi vinner rent mot Colombia! Neymar är bra på att slänga sig också och får således med sig mycket. Du kan ju inte påstå att Rodríguez och Neymar blir behandlade på samma sätt denna match.
Barcelona Vampíro
Hulk är den mest själviska spelaren i världshistorien. Vilken jävla glory whore som endast tänker på att göra mål, ständigt dessa ruttna avslut som går över. Sen är nog Oscar den sämsta nr. 10 spelaren jag sett. Hans första touch är i klass med Pinto och han är bara allmänt bedrövlig. Sjukt okreativ för en spelare på den positionen. Då har jag inte ens nämnt Fred eller Paulinho. Lider med Thiago Silva och Neymar.
Barcelona Rambla~
2014-07-04 22:48
@A good coach is everything!:

Japp, i en normal match så hade Fernandinho redan haft 2 varningar. Spelar medvetet fult. Inte så att han kommer för sent, utan han trycker till fast han kan låta bli så gott som varje gång. Gillar inte sånt.
Barcelona DM1982
2014-07-04 22:47
Maicon är fan inte snabb men väldigt positionssäker, mycket rutin där. Mycket bra match, smått galen.
Barcelona B.BOSS
2014-07-04 22:47
Hulk är den äckligaste divan. Så överskattad spelare. Han tror att det är bara skjuta hårt och dribbla.
Barcelona neymar JR
2014-07-04 22:45
Eh sluta lipa nu, neymar blir behandlat som skit varje match. Gäller bara att borsta av det och köra sitt spel. Är man stjärnan i laget så kommer motståndarna alltid vara på dig
2014-07-04 22:40
Sen blir Rodríguez behandlad som skit där ute !
2014-07-04 22:39
Håller på Brasilien men va fan det känns som Colombia blir en aning bortdöma hela tiden ! Fan va det där för frispark?? Skit domare man vill ju vinna rent speciellt mot Colombia!
Barcelona Rambla~
2014-07-04 22:38
Men din fega spanska domare, de står ju 1m framför den vita linjen. Vad är vitsen med sprayburk och linje när regeln tydligen inte gäller brassar.

Pinsamt
Barcelona the cameroonians
2014-07-04 22:36
Billig frispark, skulle inte förvåna om det blir mål nu bara för d
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-04 22:34
Mittbacken Zapatta i Columbia är riktig bra i den här matchen.

Han vunnit nu närkamper och löpdueller mot mot Nemar, D.Luiz och Hulken.

Är riktig imponerad..

Men vilken match..
Kom igen Columbia!!!

1-1..

Sen blir det en jävla match..
Annons: