/spanien/barcelona/forum/4409.aspx/spanien/barcelona/forum/4409.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zibarca ~ MESMARizing
2014-09-27 22:14
Jag missade matchen idag pga jobb. Någon som har en bra sida där jag kan streama lr ladda ner matchen?
Postat via SvenskaFans-appen
Tiki-Taka
2014-09-27 22:14
Har någon länk till höjdpunkterna? Ray Hudson som kommentator tack!
Barcelona DM1982
2014-09-27 22:13
[QUOTE=Neymar11]Rekordet är 15 assist/ säsong har jag för mig. Messi har redan 7 haha [/QUOTE] Skulle vara kul att veta hur många passningar som är målchans som Messi passar fram till. Ska bli kul att se en killer som Suarez förvalta Messis passningar.
Barcelona LeoMessi
2014-09-27 22:10
Meymar Han gav ju assist till neymars 3:e mål tror jag det var.
Barcelona Thierry Henry
2014-09-27 22:06
Viccc//

Frågan är om du är på riktigt. Ska vi va glada om vi vinner 1 titel? Det kanske är dags för dig att vakna? vi har efter 6 matcher 16 poäng och
17-0 i målskillnad. Nej vi har inte mött det bästa motståndet än. Vadå då? Vi har slaktat motståndet som stått i vår väg hitills. Messi har vaknat, Neymar sprutar in mål Rakitic dominerar mittfältet och Mathieu och Bravo har varit säkerheterna själva. Vi presterar både bakåt å framåt och då har vi inte ens presenterat vår och fotbollsvärldens dödligaste avslutare än. Om Neymar lyckas pricka in 6 mål på 6 matcher med Messi bakom sig så kommer Suarez pricka in 12 på lika många matcher. Utöver det har vi även ytterligare sparkapital i Iniesta och Vaermeleen som knappt har spelat än. Redan nu presterar vi tsm med Chelsea den bästa fotbollen i europa. Med dessa spelarna tbx så lär barca växa 2/3 nummer till. Och du tycker vi ska "va glada om vi tar 1 titel" hahahah??! Varje titel vi inte vinner är en förlorad titel. Det är fc barcelonas forum du är inne och trollar på. Inte Valencias
Barcelona Meymar
2014-09-27 22:05
Fick Messi verkligen assist på Barcas 3-0-mål idag? målvakten är ju på bollen innan Neymar slår in den? Aja, 2 mål och 2 assist är ju helt okej det också!
Barcelona Neymar11
2014-09-27 22:04
Rekordet är 15 assist/ säsong har jag för mig. Messi har redan 7 haha
Barcelona Zyzz
2014-09-27 22:03
@LeoMessi:

Jag vet inte. Jag har tappat räkningen ;)
Barcelona Neymar11
2014-09-27 22:02
Vore kul om analytiker la upp statstik på antal filmningar. Satan vad Ronaldo hade varit överlägsen Påtal om detta, neymar har ju slutat med helt och hållet. Visst han kan förstärka någon gång, men filmningar har han lagt ner helt
Barcelona LeoMessi
2014-09-27 21:56
Zyzz Har inte Messi gjort typ 7 assist i ligan? Han har gett två till sandro, 4 till Neymar och 1 rakitic. Om jag inte räknar fel nu.
Barcelona Zyzz
2014-09-27 21:51
Hittade detta i kommentarsfältet på fotbollskanalen. Rätt sjukt ändå hur överlägsen Messi är trots att han inte riktigt varit i toppform!

Goals: 5 / 10 Ronaldo
Assists 6 / 0 Messi
Key passes: 30 / 14 Messi
Dribbles: 31 / 8 Messi
Turnovers: 10 / 15 Messi
Good passes: 417 / 237 Messi
Tackles: 7 / 0 Messi
Total shots: 26 / 39 Ronaldo
MOM: 5 / 3 Messi
Aerial duels: 44% / 43% Messi
Rating: 8.95 / 8.65 Messi
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-27 21:33
@barcastuff: Messi involved in all goals today: 1 pressed defender who passed to Neymar 2 assist 3 through ball 4 goal 5 assist 6 goal [via @barca19stat]
Barcelona LeoMessi
2014-09-27 21:12
Messis andra mål hade aldrig blivit av om det var förra säsongen, han hade aldrig stressat motståndaren eller försökt vinna den bollen.
Barcelona stefano 85
2014-09-27 21:09
[QUOTE=Leo y Cesc]@barcastuff: Messi's 400th career goal was his 200th goal at Camp Nou. Second stadium is Madrid's Bernabeu, with 12 goals. #fcblive [via @infostradalive] Messis 2.a hem ligger i Madrid ;) [/QUOTE]
Barcelona B-Guden
2014-09-27 21:06
@Leo y Cesc:

haha finns det nån statistik om hur många assist han har mot lagen, vet att han har 13 st på Real.

Föresten hur många assist har Messi sen sin debut i Barcelona
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-27 21:00
@MessiStats: #MESSI400 - Most goals against [21] Real Madrid [20] Atletico Madrid [19] Osasuna [18] Sevilla [15] Getafe, Valencia Messi har fin statistik mot bottenlagen brukar man säga.
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-27 20:58
@barcastuff: Messi's 400th career goal was his 200th goal at Camp Nou. Second stadium is Madrid's Bernabeu, with 12 goals. #fcblive [via @infostradalive] Messis 2.a hem ligger i Madrid ;)
Barcelona LeoMessi
2014-09-27 20:45
Luis Enrique: "Watching Messi is such a big joy that I prefer to have him on the pitch for 90 minutes and not sub him off." #fcblvie

Barcelona LeoMessi
2014-09-27 20:42
Jag vill inte chocka skiten ur er, men atletico har gjort mål på en fast situation haha
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-27 20:35
@barcastuff: Luis Enrique: "Many assists Messi? He is very generous, it's a joy to watch him. He has been touched by the magic wand." #fcblive
Barcelona Neymar11
Vicc Men ifall man har släppt in 8 mål har man Europas bästa försvar då? Och det är ingen här inne som tror på en trippel Utan vi jämför den här säsongen med förgående säsong, och det är fan ett steg åt rätt riktning. 17-0 i målskillnad efter 6 matcher och överst i tabellen Haters gonna hate
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Viccc

Du får det låta som att vi alla sitter här inne och säger att vi är bästa laget i världen och vi kommer att vinna över alla och alla.Det är det alla reagerar på.

Alla är nog medvetna om att de stora testerna väntar runt hörnet. Det vi säger är att spelat ser bättre och bättre ut trots att vi spelar utan Suarez, trots att det är en ny tränare.

Eller jag missat nåt???
Barcelona BernaMessi.BOSS
2014-09-27 20:31
[QUOTE=viccc]haha är ni två på riktigt? vi har inte ens mött starka lag i ligan. trippeln? Vi ska vara glad om vi vinner 1 tittel iår. Aja ni kommer se vad jag menar om ett par matcher, försvaret är inte bäst i europa bara för att vi har 0 insläppta. [/QUOTE] Du överdriver ganska mycket. Madrid supportrar är verkligen idioter. Det är mer Madrid troll än vad det finns Barca troll i Putan. Vilka galningar de är
Barcelona BernaMessi.BOSS
2014-09-27 20:27
[QUOTE=Canaletes]Jag var faktiskt inte så skeptisk när Mathieu köptes. Han var allmänt känt som stabil och bra i Valencia och det som verkligen gjorde ett positivt intryck på mig var att han gick ner i lön/betalade lite själv (något sånt) Det visar att han går in helhjärtat och vill ge allt. Som han sa, en sån här chans får man bara en gång i livet. Vad föredrar ni liksom? Spela kvar i en mindre bra klubb med högre lön eller spela för en av de största klubbarna i historien? Fuck Tiago, snubben som måste tänka på att ge mat till sin familj. Som om pengarna han har inte redan räcker. Det är han som kommer ångra sig senare i livet att inte ha spelat för en storklubb som Barça. Mycket av säsongen kvar dock, men han har tystat många än så länge. [/QUOTE] Han är ständigt skadad också.
Barcelona LeoMessi
2014-09-27 20:27
@zick9:

Tack för att du klargör det åt mig :D
viccc
2014-09-27 20:25
haha är ni två på riktigt? vi har inte ens mött starka lag i ligan. trippeln? Vi ska vara glad om vi vinner 1 tittel iår. Aja ni kommer se vad jag menar om ett par matcher, försvaret är inte bäst i europa bara för att vi har 0 insläppta.
viccc
2014-09-27 20:25
haha är ni två på riktigt? vi har inte ens mött starka lag i ligan. trippeln? Vi ska vara glad om vi vinner 1 tittel iår. Aja ni kommer se vad jag menar om ett par matcher, försvaret är inte bäst i europa bara för att vi har 0 insläppta.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-09-27 20:21
Viccc

De spelarna som har spelat bra ska hyllas. Det är ingen som har sagt att vi ska ta trippel den här säsongen.. Samtliga spelare gjorde en bra match och laget är mer aggressiv och hungrig tack vare LE.

Varför vara så negativ??
Är det kanske för att du förväntar dig att vi ska ta alla titlar???
Barcelona Leo y Cesc
2014-09-27 20:20
Viccc Tur? Vi har världens bästa presspel och det utnyttjar Barca. Va fan är det du vill komma fram till? Att vi har 17-0 efter 6 ligamatcher och ligger 1.a i ligan? Om du är missnöjd över ditt Real Madrid så gråt inne på puertan.
Barcelona zick9
2014-09-27 20:20
@LeoMessi:

7 i ligan och 1 i CL.
Annons: