/spanien/barcelona/forum/4397.aspx/spanien/barcelona/forum/4397.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2014-07-07 21:09
@el Flaco:

Min fråga är, vad fan ska ledningen vara på en materialförvaltare och peta ? finns det verkligen inget annat att göra än att ta beslut som att kicka diversa veteraner på sina positioner ? Var inte länge sen som man sparkade högsta chefen i La Masia, som var även han i 20 år i den tjänsten med massor av erfarenhet och anställde istället den kloke Jordi Roura som höll på att köra ner oss i skiten som a-lagstränare när Tito (må han vila i fred) var i sjukan. Min konsperations teori verkar stämma, ledningen anställer vänner och nära o kära som kanske vill ha ett bättre jobb, vem ska nu vara materialförvaltare i klubben, som till deras försvar inte är en jätte förlust men det är en princip sak, hjärtlöst från våran ledningen som smutskastar våran fina klubb, som sagt vem blir materialförvaltare, Zubis släkting som inte gillar lagerjobbet ?

Någon här som vet vad det är för någon skit terrass(länktips) dom har byggt på läktaren på Nou Camp? Jag hoppas innerligt inne att den inte skall stå där hela säsongen ? Någon som vet, varför den byggdes och till vilket syfte ? Skall den stå säsongen ut eller är det bara någon tillfällit ? Står den där säsongen ut så är Camp Nou som senare år låter som en picknick park kommer vara ett faktum att det är en av dom sämsta läktarkulturen av alla storklubbar. Skall fotbollen bara ses av dom rika nu för tiden ? Vem fan har råd att sitta på en terrass mitt på Camp Nou förutom rika oljeshejkhar eller snuskit rika människor ?
Barcelona Barclasico
2014-07-07 21:07
The deal on Luis Suarez (27) is done pending details. Could be announced this week. Barcelona will pay 70-80M, no players included. [rac1]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barclasico
2014-07-07 21:06
Alexis Sanchez (25) is close to moving to the Premier League. Arsenal main option. Barcelona have formal offers of more than 40M. [rac1]
Barcelona Nemesis 10
2014-07-07 21:05
Måste ta upp en lite rolig grej, jag har för mig att en användare vid namn The Reporter skrev för längesen på forumet att Suarez kommer bli Barcas mega värvning denna sommaren? Under den tiden gick många rykten om att Suarez var på väg till Real så alla här trodde bara att han skrev en massa skit. Om du är kvar här på forumet får jag fråga vart du fick reda på det? Twitter?
Barcelona Gonzalez_Barca
2014-07-07 20:59
Fyfan man tappar ju helt intresset att följa Barca med denna inkompetenta ledning. Jag kommer alltid älska klubben men tål inte att bli besviken om och om igen pga Rosells idiotvänner. Till nästa säsong kommer jag enbart kolla på matcherna, orkar inte läsa hur de här förstör klubben varje vecka!
Barcelona LeoMessi
2014-07-07 20:57
El flaco

Numera känner jag bara kärlek för spelarna, dvs för laget. Men för klubben så känner jag inte samma kärlek. Just såna här saker har fått mig att tappa kärleken för klubben, gång på gång så skämmer dom ut sig och agerar utan samvete.

Kan bara säga att jag älskar laget och den dagen vi får en vettig styrelse som gör allt för klubbens bästa och behandlar sina anställda med respekt så kommer jag att älska klubben på samma sätt som jag gjorde för några år sen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-07 20:50
Förlåt men när blir den här Suarez klar???

Det kanske är bättre att inte ens förvänta sig att han kommer till oss.
Dagarna går som veckor.

Läste nyss att Zubi och gänget sparkade materialförvaltaren Txema Corbella efter 32 i tjänst hos FC Barcelona.

Vad förväntade ni er??
Om de sparkade Abi i levern så kan de sparka ner en äldre herre som Txema Corbella utan att ens bjuda på spektakel.

Den här ledningen är hjärndöda och kallblodiga.
Vad jag längtar efter dagen Zubi blir sparken ...
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-07-07 20:43
@Blaugrana91:

Är du seriös? Du förstår väl att det inte börjar i den änden? :)
Barcelona Meymar
2014-07-07 20:40
Westinho: Okej, tack så mycket. Verkar inte gå att ladda ner än i alla fall, får väl hålla utkik, hade varit kul att se den!
Barcelona el Flaco
2014-07-07 20:37
Blir fan äcklad av att läsa att klubben har sagt Txema Corbella som lagets materialförvaltare. Ännu en gång tar de ett kallhjärtat beslut utan att värdera flera års av lojalt arbete och klubbkänsla. Hur länge ska det här få lov att pågå egentligen. Och ännu värre när självaste Zubi är den som meddelar Corbella att hans tjänster inte längre kommer efterfrågas. Efter 32 år vid sin tjänst blir han avskedad av världens mest inkompetenta sportchef. Och de jävla ormarna inom klubben som tog beslutet borde ha åkt ut från klubben med huvudet före för länge sen.
Barcelona -SAMI-
2014-07-07 20:12
Alexis Sanchez (25) is close to moving to the Premier League. Arsenal main option. Barcelona have formal offers of more than 40M. [rac1]
Barcelona Vampíro
2014-07-07 20:11
R.I.P. Alfredo Di Stéfano. Även om det är långt före min tid så måste man respektera en sån profil. En stor man för fotbollen vars liv skall minnas. Tankar går till hans familj och Real Madrid.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-07-07 20:04
The transfer of PSG centre back Marquinhos (20) has been put on hold for now. Barcelona could make another attempt later this summer.

zubizarreta : Äsch vad säger du, nu tar vi en paus i vårt letande av mittbackar?

Bartomeu : Aa det är dags att signa en till anfallare för cirka miljarden istället!

zubizarreta : Blir nog bäst att vänta till slutet av Augusti , kanske lägga ett bud på Thiago Silva / marquinhos ? , presidenten i PSG verkar vara väldigt villiga att släppa nyckelspelare till oss.

Bartomeu : Annars kan man ju alltid köra Bartra,Pique och Masherano tills januarifönstret och handla då?, som vi skulle i den här säsongen!

Barcelona Barca Barca
2014-07-07 19:58
B.BOSS Real Madrids mittback själv nickade dom till CL titeln. Ramos x2 Bayern. Ramos i 93 min i finalen. Pique var med Shakira och festade i vegas, ja vet att säsongen var över och han har ett privatliv, men jag börja avsky Pique. För lite hjärta och för mycket superstar. Att han har gått från världens bästa mittback till sämsta mittbacken i VM och tillslut petad i landslaget...Han nämns som en av kaptenerna, herregud, ska ja börja gråta ? R I P Di Stefano
Barcelona B.BOSS
2014-07-07 19:47
Defensiven måste förstärkas. Som tyskarna säger. Offensiven vinner dig matcher men defensiven vinner dig titlarna. Där sög vi Borats "D" säsongen innan. Motståndarna kollar på kycklingen Pique, Hawaii Alves och stackars Bartra som är inte världsklass ännu. Vem ser den här backlinjen som omöjligt. Många små lag gav upp matchen på förhand mot Madrid på Bernabeu av den psykologiska övertaget de har över motståndarna på pappret. Speciellt defensivt.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 19:44
[QUOTE=Rambla~]Tröjan var ju fake. Var fanns tex reklamen och ligaloggan på ärmarna. [/QUOTE] Där ser man, nåja falskt alarm. Sorry, men jag såg bara en bild på tröjan bakifrån och då såg det äkta ut.
Barcelona ADAMA&HALILOVIC
2014-07-07 19:41
FC Barcelona Välkommen till klubben där man har de bästa offensiva spelarna och de sämsta defensiva spelarna, där man anställer sportchef för att denna är duktigt på det han gör, utan för han är bästa polarn med presidenten. Där man säljer den bästa spelaren efter Messi föra säsongen och stället behåller den iskalla spanjoren vid namn pedro som har varit lika kall som en isberg de senaste tre säsongen, för att denna är spanjor och kom från egna leden. Namnet FC BARCELONA kan locka vilken mittback som helst i världen men med en sportchef som Zubi kommer den inte locka Pontus Jönsson (som spelar i Malmö)
Barcelona Alvés - Por Que?
2014-07-07 19:36
Today FCB dismissed equipment manager Txema Corbella, who has been with the club for more than 30 years. Since 1982. Länktips så kanske ni känner igen honom. Respektlöst utav denna ledning. kommer ihåg hans tal när vi vann trippeln.
Barcelona Nemesis 10
2014-07-07 19:32
B.BOSS Håller med dig helt och hållet. Majoriteten här inne hatar att Suarez kommer, speciellt på Alexis bekostnad men jag ser det inte på det sättet utan för första gången på länge känns det som att ledningen gör det som är bäst för klubben och inte bara tänker på vad spelare vill,känner eller tycker. I offensiven behöver vi en 9a och nu får vi eventuellt in världens bästa på den positionen. Man kan inte vara världens bästa lag med endast yttrar i offensiven och ingen striker. Säg mig vilket försvar som ska orka hålla koll på Messi och Neymar i 90 min när dom har en Suarez som ständigt löper och stressar. Alla gånger vi har vunnit CL har vi haft en striker i laget som har producerat mål, det måste säga nåt. Jag tror att många här inne kommer ha andra åsikter om honom nästa år, Suarez är inte lycklig i Liverpool och jag tror att han kommer ha lättare att behärska sig på planen när han vet att han lever sin verkliga dröm och spelar i en av världens största klubbar i världens bästa liga, han vet förmodligen också att efter sin avstängning måste han jobba dubbelt så hårt för att få fansens förtroende på Camp Nou. Jag tvivlar inte ett dugg på Suarez kapacitet då han arbetar väldigt hårt och har en riktigt vinnarskalle vilket vi behöver. Visst gör det ont att Sanchez lämnar men det skulle göra mer ont att se en sånt talang sittandes på våran bänk nästa säsong... Jag är beredd att ge Suarez EN chans att inte ställa till med problem i Barca, bränner han den så kommer jag be han att dra åt ...
Barcelona Rambla~
2014-07-07 19:09
Precis. Dessutom så har väl mig veterligen tröjor aldrig börjat säljas innan spelaren har presenterats? Ja förutom vid specialfall som tex Neymar där presentationen skedde ganska så långt efter att det blivit officiellt? Förresten, var är våra mittbackar? Jag börjar bli otålig. Det är bara 4 lag kvar i Vm och någon där lär knappast ändå inte vara aktuell. Daga att leverera nu Zubi.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-07-07 19:09
Today FCB dismissed equipment manager Txema Corbella, who has been with the club for more than 30 years. Since 1982.
Barcelona Nodlehs
2014-07-07 19:01
Klart det är fejk. Tror ni på riktigt att klubben börjar sälja tröjor innan affären är klar? Är ni 5 år eller?

Tröjor säljs när affären är klar och bekräftad på fcbarcelona.cat
Barcelona AndreD
2014-07-07 19:00
RIP
Barcelona Rambla~
2014-07-07 18:59
Tröjan var ju fake. Var fanns tex reklamen och ligaloggan på ärmarna.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 18:55
Det verkar som det var butiken vid CN som hade börjat sälja, kanske var falskt. Såg dock inte ut så....
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-07 18:44
@Bentley King:

Du hittar säkert några falska tröjor utanför Camp nou :)

Nä men skämt åt sidan ha lite tålamid hehe
Barcelona B.BOSS
2014-07-07 18:41
Suarez kommer bli klar för eller senare. Säg vad man vill men vi behöver Suarez. Han är lång, stark, snabb, teknisk, bra i djupled och allt en anfallare behöver i Barca. Vi har varit för korta och tunna där framme. Det är på Alexis bekostnad och det sårar mig. Du kan inte vara sentimental i fotboll och se dig över Axeln. Titta över horisonten och gå vidare.
Barcelona -SAMI-
2014-07-07 18:41
Suarez är inte klar för Barca tills det står på hemsidan

@Bentley King:

Barcelona Bentley King
2014-07-07 18:32
Haha jag sprang ner till Nikes officiella store här på la Rambla och där fanns inga Suarez tröjor :(
Barcelona Blaugrana91
2014-07-07 18:23
[QUOTE=Nodlehs]Bilder finns på twitter? Dolly Partons twitter eller kanske Michael Jackson som spökar lite? Jissus, lär dig skriva en vettig källa med LÄNK. Ska det vara så JÄVLA SVÅRT? [/QUOTE] Ursäkta men du har absolut ingen anledning att vara spydig... Jag skriver från mobilen så inte så lätt att länka. Men gå in på twitter och sök på Luis Suarez Barcelona så hittar du.
Annons: