/spanien/barcelona/forum/4395.aspx/spanien/barcelona/forum/4395.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ADAMA&HALILOVIC
2014-07-08 13:41
Alexis hit Alexis dit.. Alexis är uuuuuuuuselt i Barcelona det är fakta. Hans 16 liga mål mot bottenlaget värka lura folk, Hans passar inte Barca helt enkelt Sanchez ut Suarez in Det är förbättring. Sanchez behöver stooooora ytor för att göra nåt med bollen.. Suarez däremot han är som Messi, ju mindre yta desto enklare
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona the cameroonians
2014-07-08 13:34
Gabriel

Å andra sidan kommer han väl bli det närmaste vi kommer en försvarare under detta transferfönster...

Men skämt åsido - håller fullständigt med.
Barcelona R85
2014-07-08 13:29
Gabriel jag känner exakt samma Sak, tycker de borde satsa på nån mer defensiv högerback tex zabaleta
Barcelona Gabriel
2014-07-08 13:17
Är det bara jag som inte vill ha Cuadrado? Inte för att på något sätt är dålig, men det känns som en oerhört onödig värvning, framför allt för de pengarna som det pratas om och för att man förmodligen kommer att använda honom som högerback.
Barcelona Barclasico
2014-07-08 13:11
The agent of Fiorentina player Juan Cuadrado (26) will today arrive in Barcelona for talks. Fiorentina are willing to sell for 40M. [sport]
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-08 13:10
Blaugrana91

Heheh, nu spekulerar jag bara.
Jag/vi vågar inte ens drömma att ledningen är så pass smart att de kör lite taktik den här säsongen för att ta bort strålkastaren från de riktiga värvningarna.

Jag tar inget för givet. Ärligt talat har jag redan accepterat att det slutar med =
Ingen Suarez, ingen Hummels kanske bara Mathieu.

Nu får jag lugn och ro.
Bara vi inte värvar den där Cuadrado. Vi kan lika gärna ha kvar ALexis.
Vad ska vi med Cuadrado.

I make peace..
Jag orkar inte mer, jag ger upp..
Barcelona neymar JR
2014-07-08 13:10
B.boss Kan inte förstå hur klubben inte kan förbjuda hans pokerspelande under säsongerna. Jag vill inte ens veta hur mycket han har gått back på det Innerst inne hoppas jag han satsar sitt Barcelona kontrakt och förlorar det :)
Barcelona neymar JR
2014-07-08 13:07
Kan lova dig att jakten efter Silva kommer börja imorgon! Brasilien åker ut ikväll Hummels kan vi glömma, både han och Dortmund har gått ut med att han blir kvar nästa säsong.
Barcelona B.BOSS
2014-07-08 13:05
För er som undrar vad vår kapten, ledare, hjärta, corazon, ryggmärgen och giganten gör när han inte spelar fotboll.
Länktips: t.co/IOeOIkukNk
Barcelona LeoMessi
2014-07-08 13:03
Neymar JR Det handlar inte om Silva. Dom skulle skulle kanske tänka på saken om vi erbjöd dom 100 mille för Silva, annars inte. I ärlighetens namn så är jag så pass trött på dessa rykten om Silva att jag knappt vill ha hit honom längre.
Barcelona neymar JR
2014-07-08 12:52
Det handlar om Silva, nu när man har gjort sig av med höga löneposter så hoppas man kunna ge Silva det han vill ha Och det hela slutar med...
Barcelona Gabriel
2014-07-08 12:52
Blaugrana91 Haha sluta ge mig onödigt hopp!
Barcelona Gabriel
2014-07-08 12:51
Freeyourmind Ja, man kan alltid hoppas, men jag tror inte heller det, framför allt inte när det varit så ihärdiga rykten om Marquinhos och Mathieu. Kåt oss säga att vi nu faktiskt är intresserade av Hummels på riktigt, och att det inte bara är påhitt av tidningarna, men att Mathieu och Marquinhos går före som alternativ. Jag vågar nästan satsa pengar på att United hinner värva Hummels under den tiden. Barça slösar tid med att försöka få Valencia att börja förhandla om Mathieu och inte bara hänvisa till utköpsklausulen (20M€) och med att försöka få PSG att sälja Marquinhos, det kommer knappast att gå på 1 vecka, snarare minst 2, kanske även 3 veckor, under den tiden har Hummels gått till United vågar jag tror. Don't wanna be a buzz-kill men det lär nog bli så.
Barcelona Blaugrana91
2014-07-08 12:48
Jag tror också det kan vara lite taktik. Zubi sa ju att han gillar att hålla förhandlingar om spelare diskreta. Därför så kanske man medvetet har valt att det ska ryktas om Mathieu och Marquinhos för att inte dem riktiga förhandlingarna ska störas? Dessutom hade Mathieu och Marquinhos varit dem vi vill värva så hade båda varit klara nu, ingen av dem har varit med i VM så finns inget att vänta på i dem fallen. Bartomeu sa ju att det kommer hända saker på mittbacksfronten efter VM, är ju ganska enkelt att förstå om man läser mellan raderna att det handlar om spelare som är kvar i turneringen. Förhoppningsvis Hummels. ;)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-07-08 12:39
@Gabriel:

När de skriver att de föredrar Mathieu.
Kan det vara en taktik av ledningen ???
Jag menar, de måste ju slänga lite ben åt tidningarna så att de inte snokar för mycket.

I början av sillyn var det bara snack om Vidal, Pogba och Cuadrado.
Från ingenstans kom Suarez in i bilden.

jag hoppas att så är fallet men jag tror inte det..
Barcelona Gabriel
2014-07-08 12:28
Haha, jag vågar knappt ens hoppas på att Hummels ryktena är sanna. Läste även på sport att klubben har honom på sin lista men föredrar Mathieu och Marquinhos. Föredrar Mathieu? Haha!
Barcelona Barclasico
2014-07-08 12:20
Once the deal on Luis Suarez will be done, Barcelona will focus on signing centre backs. Mathieu and Marquinhos still main options. [rac1]
Barcelona Barclasico
2014-07-08 12:20
Liverpool are holding out for 95M fee for Suarez but Barcelona hope to make payment in stages, with part based on performances. [daily mail]
Barcelona Zyzz
2014-07-08 12:12
Cuadradorykte på fotbollskanalen.
Barcelona R85
2014-07-08 11:36
Jag hoppas de verkligen satsar på hummels nu !! Laget skulle bli komplett med han och suarez faktis. Cuadrado tycker jag är duktig men onödig köp ifall vi ska använda han som högerback , jag skulle vilja se zabaleta som högerback mer defensiv mycket rutin bra inlägg stark och då kan jordi alba gå all in offensivt medans zabaleta är nere med dem andra
Barcelona Barc6
2014-07-08 10:46
Vågar man drömma lite om Hummels då eller ?
Barcelona Zyzz
2014-07-08 10:44
Nu skriver de om Hummelsryktet på fotbollskanalen.
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-07-08 10:37
@Nemesis 10:

Inte ens han kan ha missat tyskens prestationer, bara att jämföra Tyskland med honom och utan så ser man vilken skillnad han gör för landslaget.

All in på Hummels han är ledaren vi behöver där bak!
Barcelona Nemesis 10
2014-07-08 10:29
@Illusionista:

Man kan alltid hoppas men inte men inte med Zubi i spetsen. Hummels vill till Barca och vi behöver en världsklass back som inte kostar oss så mycket, tror vi skulle kunna få honom för 25-30 milj men Zubi jagar ju bara dom omöjliga backarna för att sen kunna säga att han försökte iallafall... Helt otroligt att vi inte har klippt honom ännu.
Barcelona Valdés
2014-07-08 10:06
petersays; om du skulle jämföra ledarskapet i Barcelona och Chelsea - vilka är styrkorna respektive svagheterna i respektive klubb?
Barcelona petersays
2014-07-08 09:44
"Ledningen är värdelös, inga mittbackar kommer. Zubi är en idiot, Bartomeu är en idiot. Pique är värdelös, Xavi är avdankad gammal gubbe. Messi är fet och lat. Suarez är en usel värvning, Barcelona ska absolut inte använda sina stora resurser då kan vi ju liknas en storklubb...
Osv... Bättre så antar jag?"

He he, väl sammanfattat. Jag tycker dock att mycket av kritiken är befogad, men att den formuleras på ett väldigt dåligt sätt. Det mesta grundar sig på en frustration. Man vill att klubben ska hålla fast vid sina ideal och chilla med reklam och galacticosköp, man blir avundsjuk när man ser hur andra klubbar fiskar hem spännande talang efter spännande talang (dock att Mats, Rakitic och Bravo faktiskt lovar gott), man vill äntligen hitta den där tränaren som kan stanna år efter år och leda oss till framgångar, man vill ha en president som faktiskt är vald av medlemmarna, man vill helt enkelt att klubben ska vara "Mes Que Un Club".
Barcelona Illusionista
2014-07-08 09:11
Hoppas Barca köper honom nu!
Barcelona B.BOSS
2014-07-08 09:05
Sport har rubriken, på sin spanska hemsida, Suarez är inte med Liverpools officiella presentation av de nya tröjorna. Det kommer när som grabbar!!!!!
Barcelona Gabriel
2014-07-08 04:53
Dinho the artist

Tror nog mer att han syftade på Elis rötter. Han härstammar ifrån Kongo.
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-07-08 03:15
Annons: